Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

"Ryan Giggs nie jest złym wyborem"

» 22 kwietnia 2014, 19:10 - Autor: matheo - źródło: ManUtd.com
Byli piłkarze Manchesteru United wierzą, że Ryan Giggs poradzi sobie w roli pełniącego obowiązki menadżera Manchesteru United.
» Ryan Giggs do końca sezonu przejmie obowiązki menadżera Manchesteru United
Walijczyk został poproszony przez zarząd klubu o przejęcie sterów nad pierwszą drużyną Czerwonych Diabłów do czasu, aż znaleziony zostanie następca Davida Moyesa. Szkot w piątek został zwolniony z zajmowanej funkcji.

– Ryan nie miał czasu, aby popracować z zawodnikami i zmusić ich do gry, której by chciał. Miejmy jednak nadzieję, że piłkarze będą ciężko pracować i dadzą mu wsparcie. To może być naprawdę ciężki dzień dla Norwich City – mówi Clayton Blackmore, były kolega klubowy Walijskiego Czarodzieja.

– Ryan ma wszystko, aby być menadżerem, wliczając w to więcej uprawnień niż ja. A przecież trenuję od 15 lat!

David May na antenie MUTV dodaje: – To mądre posunięcie. Ryan wie, jak działa Manchester United, zna pasję fanów i jestem przekonany, że da szatni Czerwonych Diabłów to, czego ona potrzebuje.

W podobnym tonie wypowiada się Danny Higginbotham. – Ryan zna Manchester United na wylot i wie, czym jest ten klub. Nie walczymy już w rozgrywkach pucharowych, więc uważam, że wybór jego osoby na ostatnie cztery mecze nie jest zły.


TAGI


« Poprzedni news
Guardiola: Moje miejsce jest w Bayernie
Następny news »
Wideo: Sześć bramek zdobytych przeciwko Norwich

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (43)


HDMIMOD: Wybor fatalny ,tak jak sposob rozstania z poprzednikiem
» 23 kwietnia 2014, 09:34 #41
jari13: Mógłby pojawić się artykuł o kompetencjach Giggsa, myślę tu o kursach, licencjach itd. Problemem jest też budowa sztabu szkoleniowego, bo Ryan chyba nie ma rozeznania w tym temacie. Charyzmę ma, ale np. Keane nie został wybitnym bossem mimo bycia przez wiele lat kapitanem MU. Szczerze mówiąc nie ma kandydata, który ma tyle zalet co Giggs, bo Van Gaal wcale nie gwarantuje sukcesów, nie wie nic o wewnętrznych problemach klubu.
» 23 kwietnia 2014, 06:49 #40
Pastuch: Bardzo czekam na jego "debiut". Niektorzy boją się ze nie bedzie mial posluchu. A moim zdaniem bedzie mial i to duzy. Przypominam sobie zwlaszcza taka jedna sytuacje z sezonu w 1 kolejce z Swansea. Welbeck cos spieprzyl i Giggs do niego podlecial i jasno wytlumaczyl co zrobil zle i ze ma sie poprawic. Rownierz to, ze jest z klubem prawie 23 lata (jak sie pomyle to poprawcie), wplywa na druzyne. Gdyby moj klubowy kolega z takim starzem zostal moim trenerem otrzymalby wielki szacunek ( nie gram w noge ale mentalnosc podobna). Jedyne co mozna sie martwic to czy ma pomysly na taktyke, co moim zdaniem tez mu przyjdzie latwo bo gral z wieloma klubami angielskimi, ktore sa tera w PL, 1D czy 2D. Gral z pilkarzami kazdego pokolenia i to moze mu ulatwic zadanie. Ostatnia obawa to czy ma az taki szacunek w Europie jak w klubie. Jezeli MU nie znajda menago do konca sezonu, no moze pierwszy tydzien okienka, to Ryan bedzie musial sie brac za tranfery bo tu nie ma co czekac. W kazdym badz razie ja w niego wierze bo zawsze mialem szacunek do legend footballu
» 23 kwietnia 2014, 06:09 #39
ghost: Czy Giggs będzie mógł teraz grać jako piłkarz i "bossować" czy już będzie musiał stać w garniaku przy bocznej linii?
» 22 kwietnia 2014, 22:20 #38
elibre: Tylko od niego zalezy czy bedzie grac. Byl kiedys przypadek roberto carlosa, ktory bedac trenerem ruskiej druzyny gral dla niej
» 22 kwietnia 2014, 23:03 #37
casa16: a po co szukać aż u ruskich :P już lepszym przykładem jest Gianluca Vialli ;) menago i jednocześnie piłkarz Chelsea ;) wywalczył z nimi nawet puchar Anglii i PZP ;) no i zajął 3 miejsce w lidze :P - a i było to przed erą Abramowicza ;)
» 23 kwietnia 2014, 10:03 #36
Bacek: Wiele jest przykładów grających trenerów. Teraz Giggs może zagrać w każdym meczu do końca sezonu jeśli będzie chciał :P
» 23 kwietnia 2014, 10:08 #35
Janks7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.04.2014 22:14

Ja wierzę w Ryana i jemu byłbym skłonny dawać czas nawet w obliczu słabych wyników, wiecie jaka jest podstawowa różnica pomiędzy Ryanem Giggsem a Davidem Moyesem? Moi drodzy, tą różnicą nie jest brak doświadczenia, a jak to mówił Ryan Giggs przed Bayernem, Jesteśmy Manchesterem United, nie chłopcami do bicia! I nie uważał jak Moyes że musimy aspirować by grać jak Manchester City, nie uważał jak David byśmy na każdy mecz z dobrą drużyną wychodzili przestraszeni, proszący o najniższy wymiar kary, co się druzgocząco dla nas kończyło bo większość ważnych meczów przegrywaliśmy minimum 2 bramkami.
Ryan Giggs to gracz który najdłużej przepracował przy Sir Alexie Fergusonie, ze wszystkich piłkarzy, to człowiek który ma najwięcej trofeów jako zawodnik w historii brytyjskiej piłki, to nasz oddany temu klubowi Walijski Czarodziej i tutaj jego życie prywatne i to co tam zrobił nie ma znaczenia (nie pochwalam tego oczywiście), bo rozmawiamy o futbolu.
Jeżeli nie od razu na stałe, co raczej klub już wykluczył żeby takie coś miało miejsce, to jak najbardziej byłoby fajnie, gdyby Ryan Giggs był w sztabie np tego Louisa van Gaala, który odbudowałby troszkę klub i zostawił solidniejsze fundamenty, które według mnie po SAFIE były tak w 75% gotowe, teraz po Moyesie oceniam to na 25% - morale, pewność siebie, to wszystko siadło, również część piłkarzy podjęła decyzję o odejściu, rano słuchałem Sky Sports News, i doszły mnie słuchy, w które ciężko mi było uwierzyć, mianowicie nasz genialny David Moyes puszczał filmiki Rio Ferdinandowi i Nemanji Vidiciowi, z grą Phila Jagielki i kazał im się na nim wzorować, także nic dziwnego że gramy jak jego Everton, że mamy praktycznie tyle samo punktów i podobny bilans bramkowy jak jego Everton w ostatnim sezonie i że taki Nemanja podjął w połowie sezonu decyzję o odejściu do Interu Mediolan, ja na jego miejscu raczej postąpiłbym tak samo (zwłaszcza mając na myśli że DM ma 6 letni kontrakt), bo to jest totalna głupota uczyć jednych z najlepszych środkowych obrońców ostatniej dekady, na przykładzie gościa którego szczytem kariery piłkarskiej był Everton w którym nie zdobył żadnego trofeum, a do tego miał problemy z załapaniem się do reprezentacji Anglii na stałe...
» 22 kwietnia 2014, 22:12 #34
Diabolo: Nic dodać, nic ująć.
» 23 kwietnia 2014, 00:23 #33
jaratkow: Rzeczywiście wiele przemawia za tym, że Giggsowi może się udać. Jeśli w Klubie zdecydują by dać mu szansę czym prędzej powinien odbudować zniszczony przez Moyesa sztab szkoleniowy. Wypada bacznie obserwować jakie będą pierwsze decyzje Ryana
» 23 kwietnia 2014, 09:23 #32
karim: Zaraz, zaraz, czegoś tu nie rozumiem... " Szkot w piątek został zwolniony z zajmowanej funkcji."
W PIĄTEK już został zwolniony?
» 22 kwietnia 2014, 20:46 #31
Arek1980: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.04.2014 20:40

edyta
» 22 kwietnia 2014, 20:39 #30
dzaru: możemy zatrudnić Van Gaala ale pod warunkiem że do MŚ sciągniemy kilku zawodników, może będzie tak że przyjdzie do United po mundialu ale już wcześniej będzie pracował nad sciągnięciem nowych twarzy. Też wolałbym Kloppa czy SImeone, ale wątpie żeby byli dostępni. Trochę się wszystko zesrało, ale na zawsze będe już kibicem Manchesteru i nawet jakby objął United Smuda to wierzyłbym że i on uczyni cuda.
» 22 kwietnia 2014, 20:23 #29
WiniarDM11: Na pewno nie wprowadzi swojej filozofii , ale da Mu to i całemu MU dużo doświadczenia ;)
» 22 kwietnia 2014, 20:15 #28
Bacek: A może Giggs będzie naszym Kloppem, Conte lub Rodgersem? Teraz ma za mało czasu, a zapewne zarząd nie zaryzykuję po raz kolejny i weźmie kogoś znanego. Acz może Giggsy nas zaskoczy i za rok dalej będzie naszym trenejro? Pożyjemy
» 22 kwietnia 2014, 20:08 #27
grandes: Takie bezsensowne gadanie, na te 4 mecze to nawet ja bym sobie poradził, wygrana, remis czy porażka to teraz już bez znaczenia...dlaczego ma sobie nie poradzić ??
» 22 kwietnia 2014, 20:07 #26
diabelek1: Teraz jak na to patrze to żałuje że Moyes odszedł... Jeżeli zakontraktujemy Van Gaala to najszybszej po mistrzostwach świata i niektórzy zawodnicy mogą nam uciec ...
» 22 kwietnia 2014, 19:56 #25
Diabolo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.04.2014 19:45

Jesteście beznadziejni, nie zobaczyliście jeszcze meczu pod wodzą Giggsa, a już wiecie, że się nie nada, że nie może być trenerem na dłużej. Typowe polskie Janusze, sami specjaliści, przekrzykujący jeden drugiego, mądrale. Nie po to Ryan spędził długie lata na różnorakich szkoleniach, żebyście Wy teraz i tutaj nie dawali mu nawet szansy.

Gościu ma szacunek i posłuch w szatni, czyli to, czego nie posiadał DM. Wcale bym się nie zdziwił, gdyby w meczu z Norwich nasza gra wyglądała jak gra prawdziwych Czerwonych Diabłów, a nie potulnych diabląt, jak to bywało za czasów pseudotrenera Moyesa.
» 22 kwietnia 2014, 19:45 #24
Domestos: no niby tak, ale doświadczenie to doświadczenie, o czymś jednak decyduje
» 22 kwietnia 2014, 19:46 #23
AwesomeDamian: Z całym szacunkiem dla Giggsa, całej jego kariery w Manchesterze, ale to nie jest dla nas Boss na teraz... Już ktoś powiedział - doświadczenie, które nie stoi po jego stronie. Chcemy sukcesów, czy nie? Oczywiście, że tak, a taki Ryan mógłby być trenerem na budowanie czegoś nowego, on nie wejdzie i nie zacznie wszystkiego wygrywać. To byłby strzał w stopę. W takim klubie, jak nasz ukochany Manchester United sukcesy są potrzebne, co sezon i nie możemy sobie pozwolić na jakąkolwiek przebudowę składu, która będzie trwała 6 lat, jak to miało miejsce za dawnych lat, gdy to Sir Alex obejmował stery tego klubu. Tu cholernie jest potrzebne doświadczenie, twarda ręka, która wstrząśnie naszymi piłkarzami. Sukcesy potrzebne są non stop, jak nie to żegnamy i tu jest sedno sprawy. Nie mam nic przeciwko, przy jego kandydaturze na głównego asystenta... Poza tym, moim zdaniem Ryanowi brakuje czegoś takiego, jak charyzma, wrodzone dyktatorstwo...

Myślę też, że nasz przyszły Boss powinien pomyśleć nad przywróceniem Rene lub Carlosa, choć tego drugiego raczej nie będzie rajcować już posada asystenta.
» 22 kwietnia 2014, 19:53 #22
Chestnut: To jak długo gra, świadczy o tym, że jest głodny sukcesów, więc jak najbardziej myślę, że Giggs może być twardy. Ma autorytet. Doświadczenie, doświadczeniem, ale czasem potrzebna jest świeża krew.
» 22 kwietnia 2014, 20:04 #21
grandes: @Diabolo zobrazuje ci coś

Mniemam ,że chodzisz do szkoły jeszcze więc;

Załóżmy ,że masz starszego kolegę- kumplujecie się razem chodzicie na imprezy, razem pijecie i chodzicie "zaznajomić" się z pannami lekkich obyczajów. Kolega kończy szkołę i zostaje twoim nauczycielem... mam tłumaczyć dalej ?
» 22 kwietnia 2014, 20:11 #20
Arek1980: To samo można było powiedzieć o Guardioli w Barcelonie, a jednak u nich to zadziałało.
» 22 kwietnia 2014, 20:41 #19
skywarp: @grandes

Niekoniecznie musi to tak wyglądać. Giggs może mieć posłuch w szatni w ten sposób, że będą chcieli grać pod jego wodzą. Robin przyszedł do MU nie tylko ze względu na trofea, ale ze względu na Fergusona. Koledzy to jedno, ale jeśli Ryan odnajdzie się na stanowisku menadżera, a w szatni będą go szanować to uważam, że może stworzyć silne MU, nie mówiąc o tym, że jest wychowankiem klubu to wierzę, że da z siebie wszystko. Grał już wiele w Lidze Mistrzów i jest głodny kolejnych zwycięstw, niekoniecznie jako piłkarz.

Pożyjemy, zobaczymy co zadecyduje zarząd, jednak sądzę, że powinien sobie poradzić Giggsy do końca, a może i zarząd da mu szanse do zimowego okienka, mając już zakontraktowanego na rok w zapasie, np van Gaala, albo kogoś innego.

Mam tylko nadzieję, że tym razem Ferguson nie wjedzie z butami do zarząd i nie będzie mówił zarządowi kogo mają wziąć na menago.
Efekty tego widzimy przez ostatni sezon.
» 22 kwietnia 2014, 20:43 #18
IMMM: Ryan powinien zostać, ale jako asystent :)
» 22 kwietnia 2014, 20:47 #17
RychuDevil: Masz racje Diablo,gorzej juz nie bedzie. Ryan jest w tym klubie od najmlodszych lat,przezyl nie jedno i wie doskonale co to Manchester Utd,wie doskonale co to sa Czerwone Diably. Mam przecucie,ze diably moga teraz podniesc sie z kolan,na te ostatnie mecze i beda znow rozwscieczone jak za dawnych lat,nie majacy litosci dla rywala czyniac prawdziwe piekielko ku radosci kibicow.Hmm,a co by bylo gdyby tak Ryan sprawdzil sie na tyle dobrze w tych mecach,ze to on objolby wlasnie druzyne na lata? Mogloby to byc mozliwe... Giggsi ma napewno charakter,jaja,ambicje i wole zwyciestwa,udowadnial to nie raz na boisku,pokazywal czasem,ze nie mozliwe nie istnieje i przedewszystkim ma szacunek w szatni raczej mu nikt nie podskakuje,a jesli np;Rooney by zaczol gwiadorzyc mogloby sie to skonczyc jak Beckham u Fergusona.
» 22 kwietnia 2014, 20:55 #16
Diabolo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2014 00:19

@grandes

Jeżeli starszy kolega byłby dla mnie autorytetem, jeżeli darzyłbym go szacunkiem i wiedziałbym, że przeżył dużo więcej ode mnie, to myślę, że nie byłoby problemem to, gdyby był moim nauczycielem ;)

Poza tym to nawiązanie do szkoły nie ma najmniejszego sensu. Grałeś kiedyś w piłkę? Tak poważniej? To na pewno jesteś sobie w stanie wyobrazić hierarchie, jakie panują w drużynie, jeśli nie, to Twoja strata...
» 23 kwietnia 2014, 00:18 #15
JohnPieklo: Też początkowo pomyślałem, że mieć kolegę z drużyny za trenera to trochę niepoważnie, ale później przypomniałem sobie o paru ziomkach, z którymi sam grałem, i doskonale wiem, że o posłuch nie musieliby długo prosić.
To już kwestia charakteru - Ryan wygląda na nieco za spokojnego i pokornego, ale może to tylko pozory.
» 23 kwietnia 2014, 00:46 #14
Domestos: Będzie przegrana czy nie, ale jest pewne, że emocję będą. Zobaczenie Giggsa w roli menadżera to ciekawe zjawisko. A z resztą nawet jakbyśmy przewalili 8 do 0, to z Moyesem pewnie nie wiele mniej. Dalej powinien vad gaal prowadzić united. Nie warto się martwić przyszłością, bo może klopp zmieni kiedyś zdanie?
» 22 kwietnia 2014, 19:43 #13
RonaldoComeBack: Nom Giggs jest dobrym wyborem... NA 4 MECZE :D Nie no serio jak mamy się liczyć w następnym sezonie, to chyba nie myślicie że ze świeżakiem Giggsem damy radę?? Niech pójdzie gdzieś się podszkoli i udowodni że zasługuje na szansę to wtedy ją dostanie za kilka lat, ale na razie potrzebny nam trener który to wszystko poukłada czyli taki który ma w tym doświadczenie, na pewno takim kimś Ryan nie jest. Pozdro
» 22 kwietnia 2014, 19:42 #12
jaratkow: Po tym co działo się z United w tym sezonie zdecydowanie potrzebujemy trenera z głośnym nazwiskiem i autorytetem. Takiego, który nie będzie miał problemu przekonać zawodników do przyjścia do United i do pozostania w Klubie. Inną, równie istotną, sprawą jest wewnętrzna organizacja Klubu. To pole do popisu dla Ryana i wielu mu podobnych. Jeśli zdołają zbudować team spirit - zbudują nie tylko silny zespół ale także swoją pozycję wyjściową do trenerskiej kariery
» 23 kwietnia 2014, 09:49 #11
Mike91: Pochettino!
» 22 kwietnia 2014, 19:22 #10
Maaattttt: Wybór typu "powtórka z rozrywki". Dajcie spokój, tym razem to będzie duże nazwisko.
» 22 kwietnia 2014, 19:51 #9
ManUtdFan94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.04.2014 19:22

Jeśli miałbym wybierać pomiędzy Nim, a Van Gaalem wolałbym chyba Giggsa. I tak moim zdaniem niepotrzebnie zwolniliśmy tego Moyesa, myślę, że nic dobrego z tego nie wyniknie. No, ale cóż trzeba żyć z tym dalej choć nadal jestem trochę w szoku.
» 22 kwietnia 2014, 19:22 #8
Klimaa: Na pewno zawodnicy zagrają w pełni zaangażowani.
» 22 kwietnia 2014, 19:19 #7
YaMU: to ja juz wole solskjera ;]
» 22 kwietnia 2014, 19:18 #6
mazi06TsR: żaden solskjaer w United. Byłoby to samo co z moyesem.
» 22 kwietnia 2014, 19:39 #5
KrzychuUnited: Tak jak to napisałem pod innym postem..Giggs na ostanie 4 mecze - w porządku, ale nie na dłużej. Jako zawodnik ma ogromne doświadczenie, ale jako menadżer to żadne, za duży klub jak na początek kariery trenerskiej, nawet dla takiego człowieka dla Manchesteru United jakim jest Ryan Giggs.
» 22 kwietnia 2014, 19:18 #4
adasko6969: Za to Moyes miał ogromne doświadczenie i wiemy wszyscy jak się to skończyło...
» 22 kwietnia 2014, 19:52 #3
Pucant: NIE
on niech idzie trenować ten swój klub z okręgówki a united niech zostawi w spokoju

Od tego są trenerze a nie świeżaki jak on...
» 22 kwietnia 2014, 19:13 #2
Piechutus: Co szkodzi dać Giggsowi szansę? Miejsce w tabeli mamy raczej pewne. Tottenhamu nie ma po co gonić bo i tak 5. miejsce nic nam nie da, a o ściganiu się z Evertonem możemy co najwyżej pomarzyć. Nasz terminarz jest spokojny, nie powinniśmy mieć problemów z Hull czy z Norwich, za to Southampton z Evertonem raczej straci punkty. Jedyne czego powinniśmy się obawiać to meczu z Sunderlandem który ostatnio wyszarpał 3 pkt Czelsji i 2 pkt City które są w ścisłej czołówce co pokazuje że zespół Poyeta raczej łatwo nam punktów nie odda. Giggs świeżakiem?! Jest 24 lata w tym zespole więc zna go na wylot i nie powinien mieć problemu z prowadzeniem 1. zespołu. Tak naprawdę przez ostatni sezon był grającym asystentem Moyesa więc trochę "liznął" fachu menadżera
» 22 kwietnia 2014, 19:41 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.