Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Moyes: Ciężko pracujemy nad wzmocnieniami składu

» 15 sierpnia 2013, 12:46 - Autor: matheo - źródło: ManUtd.com
Uciekające dni letniego okna transferowego i brak zakupów Manchesteru United nie martwią Davida Moyesa. Szkocki menadżer Czerwonych Diabłów zapewnia, że mistrzowie Anglii ciężko pracują nad wzmocnieniami swojego składu.
Moyes: Ciężko pracujemy nad wzmocnieniami składu
» David Moyes zapewnia, że Manchester United ciężko pracuje nad wzmocnieniami składu w letnim oknie transferowym
– Wierzę w zawodników, których mamy – mówi Moyes na łamach Sky Sports.

– Jesteśmy zaangażowani w obserwację kilku zawodników i będziemy czynić to dalej. Czy uda nam się ich sprowadzić przed zamknięciem okienka? Mam nadzieję, pracujemy bardzo ciężko, aby właśnie tak się stało.

– Wiem natomiast, że mamy wspaniałych zawodników, którzy w poprzednim sezonie wygrali Premier League. Mamy mnóstwo ekscytujących młodych piłkarzy i wielu z nich zagrało w reprezentacji Anglii w środowy wieczór. To bardzo ważne, abyśmy skupili się na graczach, których mamy w Manchesterze United i tym jak dobrze grali w ostatnim roku.

– Niewiele się zmieniło i mam nadzieję, że będziemy kontynuować pracę z zeszłego sezonu – dodaje Szkot.


TAGI


« Poprzedni news
Diabły w reprezentacjach: Gol Welbecka, powrót Rooneya
Następny news »
Ian Holloway: Zaha może zostać legendą

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (111)


Nani27: Musimy kupić ŚP żeby dziury w pomocy nie było inaczej nie wiem czy nawet mistrza PL nie zdobędziemy...
» 16 sierpnia 2013, 14:46 #104
vip14: Moim zdaniem powinniśmy skupić się na jednym zawodniku. Modrić czy Fellaini są odpowiedni dla United, a w internecie pisze, że włodarze United będą starać się o Kakę, na DP pisze, że będziemy starać się o Özila.. Moim zdaniem powinniśmy sprowadzić Modricia i Fellainiego i zaczynamy sezon :D
» 16 sierpnia 2013, 11:45 #103
10wazzar10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2013 23:37

Nie wiem czym to jest spowodowane (nie pasuje do naszej taktyki? kasa? niedostępny?), ale czemu do tej pory nie złożyliśmy oferty za Herrere, Fellainiego, Gundogana, L. Bendera, Muniaina, czy Banege??
» 15 sierpnia 2013, 23:35 #102
webster712: Gdy czytam wypowiedzi Moyes'a to obawiam się że transferów nie będzie. Z drugiej strony brak transferów w letnim okienku w Man Utd też wydeje się nierealny, tym bardziej, że przyszedł nowy menedżer więc wydawałoby się, że może dojść do małej rewolucji w szatni. W wielu komentarzach można przeczytać, że transfery nie są potrzebne gdyż ten skład zdoobył mistrzostwo w poprzednim sezonie. Osobiście nie zgadzam się z tym. Po pierwsze jedynym z pomocników który miał dobry sezon 2012/13 był Carrick. Zdobycie mistrzostwa była nieszanką cudu, kunsztu Fergusona i słabości rywali. Fergusona nie ma, rywale zbroja się w piłkarzy i trenerów (szczególnie chodzi mi o powrót mourinho), liczenie na to, że szczęście znów będzie nam sprzyjać jest dość ryzykowne. Tym składem nie będziemy się w walce o zwycięstwo w lidze mistrzów. Na rynku transferowym jest kilu piłkarzy na środek pola, którzy gwarantowaliby stabilizację w zespole (Luiz Gustavo, Fellaini, Kondogbia), dlatego dziwi mnie to, że żadnego z nich nie ma na Old Trafford i na 99% nie będzie w dniu rozgrywania pierwszego meczu w PL.
» 15 sierpnia 2013, 22:27 #101
xMASAx: Szczęście?? Wybacz, ale przewaga punktowa jaką mieliśmy nad City to nie jest wynik farta. Szczęście to mieli właśnie Obywatele gdy zdobywali tytuł. To, że w tym roku odpadliśmy z LM nie było spowodowane naszą słabą grą tylko fatalną decyzją sędziego. Mogliśmy spokojnie pokonać Real bo graliśmy naprawdę dobrze.
Transfery raczej na pewno będą. Przypominam Ci, że w zeszłym roku właśnie w tym okresie przyszedł RVP, a potem Buttner i Henriquez. Nie martwo się, Moyes na pewno da sobie radę tak z transferami jak i prowadzeniem zespołu, SAF chyba wiedział co robi wskazując go na swojego następcę. Pamiętaj też, że to jest życie a nie Fifa Manager gdzie w pierwszym sezonie wyciągasz każdego gracza i zdobywasz poczwórną koronę. Może być tak, że na większy tytuł niż CS trzeba będzie poczekać, ale na pewno będzie to tego warte :)
» 16 sierpnia 2013, 01:35 #100
Kiepski1998: skończcie pieprzyć o tych transferach ... żal dupe ściska jak kibice United mówią takie rzeczy że jak nikogo nie kupimy to gwarantowany blamaż w LM i zerowe szanse na mistrzostwo. Zgodze sie że przydałby się środkowy ale jeśli nie to wprowadzić Januzaja czy Lingarda. Również Kagawa moze grac na środku. Mamy na prawde dobry skład i szeroką kadrę - jedną z najlepszych obron na świecie, jeden z najlepszych ataków na świecie. No i ta pomoc - co do Carricka nie mam wątpliwości. Zostaje drugi środkowy - można kogoś kupić ale to nie ostateczność. Co do skrzydeł to jestem pewien umiejętności Naniego; wątpliwości co do Zahy ale dajmy mu czas. Valencia i Young to nie ta bajka przy najmniej w moich oczach.
Brakowało w grze United agresywności co wprowadza Moyes.
I prosze was - NIE SKREŚLAJCIE OD RAZU MOYESA Z POWODU BRAKU TRANSFERU CZY TAKIEGO ŻE JEGO WYPOWIEDZI SIĘ NIE PODOBAJĄ
» 15 sierpnia 2013, 19:46 #99
waterfordpany: skoro mamy takie świetne formacje to czemu tak dostaliśmy w dupę w Europie od średniaków ?
» 15 sierpnia 2013, 19:49 #98
kckMU: najlepsze podsumowanie, Real średniakiem :D

typ ma racje i tyle. W lidze rok w rok walczymy jak lwy, a w Europie trzeba się pogodzić, że parę lat temu dominowała Anglia (LFC, MU, CFC), potem Hiszpania a teraz na krzyż Hiszpania&Niemcy. Nic z tym nie zrobimy.

mi to się marzy, żebyśmy wygrali w końcu z City u siebie, bo jak nam strzelą trzeci raz rok po roku w tyłek to będzie powód do zmartwienia
» 15 sierpnia 2013, 22:21 #97
mcis: @Kiepski1998
Kagawa byl kiedys testowany na SP i fatalnie to wyszlo. Januzaj to tez nominalny OP/CN ale nie wiadomo jakby sobie poradzil na srodku. pozdrawiam
» 15 sierpnia 2013, 23:10 #96
designer: Moyes swoimi slowami przypomina mi pewne dziadostwo zwane co niektorymi ludzmi z ktorymi przyszlo mi sie zetknac w zyciu. Takie gadanie ze ciezko pracujemy aby wzmocnic sklad, mozna wsadzic sobie miedzy bajki. To tylko mydlenie oczu i nic wiecej. Wiem to z doswiadczenia. Dyplomatyczna odpowiedz aby nie rozdraznic kibicow na widok biernej postawy zarzadu United. Skoro Moyes uwaza ze sklad jaki ma moze wiele osiagnac bo jest wrecz "swietni" to sie grubo myli. Radze mu tak nie mowic bo przegrana walka o mistrzostwo Anglii czy blamaz w LM szybko zweryfikuje jego wypowiedzi i tym samym straci juz u mnie calkowity szacunek tak jak ludzie jego pokroju ktorych nie mam zamiaru juz znac. Albo mistrzostwo zdola obronic, albo Adios Moyes!
» 15 sierpnia 2013, 18:52 #95
Diabelred: Dokladnie jesli Moyes nie sprowadzi teraz nikogo na srodek, a my nie wygramy w przyszlym sezonie zadnego pucharu to winic bedzie mozna tylko Szkota. Bo tacy pilkarze jak Strootman czy Fellaini spokojnie byli w naszym zasiegu. Moyes swoja postawa przypomina mi Wengera, ktory na brak jakichs konkretnych transferow zawsze tlumaczy sie tym, ze na rynku nie bylo dostepnych pilkarzy o odpowiedniej jakosci albo ze druzyna ma juz jakosc. Do tego obaj maja pieniadze Wenger 70 mln, natomiast Moyes niby nieograniczony, jednak obaj cos nie sa chetni do wydawani tych pieniedzy...
» 15 sierpnia 2013, 19:44 #94
hater1993: yy... a za kogo bys wsadzil slabego Strootmana? Carrick, Cleverley, Kagawa, Anderson, Januzaj, Giggs - kazdy z nich jest lepszy od Kevina. Ale zgodze sie z tym, ze jest duzo dobrych srodkowych do wyjecia. Teraz Capoue przeszedl do Tottkow, a on naprawde moze byc dobry. Wanyama w S'ton, czy juz akurat napastnik, ale taki Altidore. Dlaczego takich zawodnikow sie nie sprowadza? Kazdy z nick sie sprawdzi w PL, i to jest praktycznie pewne.
» 15 sierpnia 2013, 23:27 #93
Diabelred: ten slaby Strootman wczoraj strzelil mocnej Portugalii bramke :). Ando, Januzaj, Clev lepsi od Kevina :)? Mam nadzieje ze tylko zartujesz. Z tym Januzajem, ktory w swiecie futbolu narazie jest nikim to niezle pojechales. buhahaha ;D Belg zagral 2 czy 3 calkiem niezle mecze z jakimis ogorkami z Azji i juz jest lepszy od Strootmana xD. Takim stwierdzeniem tylko obrazasz Holendra :P
» 16 sierpnia 2013, 00:26 #92
waterfordpany: co z tego że wielu z nich zagrało w reprezentacji Anglii skoro ta reprezentacja to obecnie średniak europejski ?
» 15 sierpnia 2013, 18:43 #91
designer: otoz to...
» 15 sierpnia 2013, 18:48 #90
mu007: coś te transfery nie wychodzą straciliśmy tak :Moutinho,Rodriguez którzy odeszli do As Monaco
Alcantarę który wolał Bayern
Strootman który trafił do As Romy
Marqiuhosa który zamienił Romę na Paryż
jeżeli teraz nie pozyskamy Fellainiego,Bainesa czy Bale'a to w ogóle nikogo nie kupimy
» 15 sierpnia 2013, 18:24 #89
marsin7: Fellainiemu wygasła klauzula, a Bale jest poza zasięgiem
» 15 sierpnia 2013, 22:19 #88
Rooni126: Co jak co ale wypowiedzi Fergusona az chcialo sie czytac,byly ciekawe...A Moyes mowi ciagle te same teksty oklepane przez wszystkich menadzerow.
» 15 sierpnia 2013, 17:31 #87
sisinho: Taa, bo ktoś z Top'u na kilka dni przed końcem okienka będzie chciał odejść ze swojego klubu do nas :>
» 15 sierpnia 2013, 17:14 #86
otmar: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2013 16:06

Moim zdaniem skład jest niezły, nikt nie odszedł, doszedł Zaha, Januzaj (z rezerw) i Varela.
A kogo takiego kupiło City? Fernandinho, Jovetic? Zobaczymy co oni pokażą w PL. Na razie na pewno stracili Teveza, czyli swojego najlepszego napastnika.
Chelsea utrzymała stabilną kadrę i to ona będzie groźniejsza od MC.

Wielkie kwoty na transfery nie grają, nie rozumiecie tego?
Że ktoś sobie dał wcisnąć piłkarza za 30 mln funtów, który gra jak wychowanek ze szkółki, który jest do wzięcia za darmo, to nie znaczy, że będzie ze wszystkimi wygrywał. To często po prostu frajerstwo.

Wiadomo, że przykładowo Cesc i CR7 rozwiązaliby nasze problemy w linii pomocy, ale przyjrzyjcie się meczom przedsezonowym... czy Januzaj nie dałby rady grać jak Cesc?

Czy Zaha nie umiałby robić połowy tylu akcji co CR7? To by nam wystarczyło.
» 15 sierpnia 2013, 16:03 #85
marsin7: trochę przesadziłeś z tym, że Januzaj mógłby grać jak Cesc, może za 3-4 lata, ale na pewno nie teraz
Tevez ich najlepszy napastnik, bez przesady
» 15 sierpnia 2013, 16:19 #84
rychu7777: moze otmar troche wyolbrzymil ale sens wypowiedzi w 100% ok:) popieram
» 15 sierpnia 2013, 16:31 #83
mcis: Januzaj i Fabregas to 2 rozne pozycje i style gry....
» 15 sierpnia 2013, 16:34 #82
T7MU: kupili jeszcze szybkiego navasa i bramkostrzelnego negredo więc będą silniejsi napewno.
Ja mimo mocnego składu załatał bym wreszcie te dziurę w pomocy bo od 2-3 lat sobie tam radzimy ledwo ledwo.

A jak by miał przypadkiem Ronaldo założyć koszulkę z numerem 7 to się nie obrażę ;D

GG MU !!
» 15 sierpnia 2013, 17:05 #81
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2013 17:16

Jak na razie widzę podobieństwo między Zahą a Nanim a nie CR. Z tym że podobieństwo do głupich i licznych dryblingów, chociaż trzeba przyznać że Nani robi je zazwyczaj pod polem karnym rywala a Anglik już nawet na środku boiska.
» 15 sierpnia 2013, 17:16 #80
mcis: CR w wieku 20 lat robil jeszcze glupsze dryblingi....
» 15 sierpnia 2013, 17:43 #79
sisinho: Wielokrotnie się one udawały a i tak większość była pod polem karnym, gdzie strata piłki nie była aż tak istotna jak na środku boiska. Dlatego te porównania są troche nie na miejscu bo CR w jego wieku juz miał wyrobioną markę na wyspach. Może nie był tak wielki jak w swoich ostatnich latach w United jednak był już ważną częścią zespołu.
» 15 sierpnia 2013, 22:17 #78
mcis: @sisinho
CR w tym wieku dawal sie pokonac naszym polskim pilkarza na stadionie w Chorzowie w czasie eliminacji Euro2008. do dzi pamietam jak o nim mowili nasi "eksperci" po meczu."to jest pilkarz, ktory duzo macza nogami, i tanczy wokol pilki, wystarczy trzymac pilke na oku i po sprawie. mozna ja zabrac". to jest dokladny opis stylu gry Cr z tamtych lat, tylko, ze on w ciagu 1 roku zrobil fenomenalny postep, jak bedzie z Zaha to zobaczymy?
» 15 sierpnia 2013, 23:00 #77
tomManUnited: Nie będzie transferów. Tak czuję ale nie łamie mnie to liczę na ten skład.
» 15 sierpnia 2013, 15:57 #76
Jerksik97: Ja bym chciał Eriksena u nas, od razu uprzedzam ,że nie widziałem go tylko w meczu wczorajszym ,ale od początku mi się On podobał.Młody perspektywiczny piłkarz ,która już gra bardzo dobrze
» 15 sierpnia 2013, 15:33 #75
mcis: na chwile obecna Eriksen to pilkarsko poziom: Januzaja, Jonesa lub Wellbecka. cos z tego bedzie, ale za pare lat. tylko wiekszosci sie wydaje, ze to super pilkarz. tylko, ze on gra w Holandii i przypominam, ze Buttner byl 2 naljepszym LO w tej lidze...
» 15 sierpnia 2013, 15:51 #74
Losu: 4 najlepszym LO, nie drugim
» 15 sierpnia 2013, 16:18 #73
mcis: drugim, drugim....
» 15 sierpnia 2013, 16:30 #72
gosc1234: no nie wiem, Eriksen ma tak genialnie ułożoną nogę pod stałe fragmenty gry jak nikt u nas... te jego wolne(nie mówię tu tylko o wczorajszym)
» 15 sierpnia 2013, 17:16 #71
sisinho: @mcis

Przypominam ze RvN też przychodził do nas z Holandii. Z resztą Eriksen już od 2-3 lat prezentuje dobry poziom a porównanie go do Januzaja czy Jones'a to brak szacunku dla niego.

Mimo młodego wieku jest bardzo doświadczony i jeśli ktoś oglądał wczoraj spotkanie to mógł zauważyć że nie jest to gracz "typu Kagawy" jak wielu chciało mi tutaj wpoić a zawodnik grający między tymi liniami (Carrickiem a Kagawą), który potrafi się wrócić do defensywy aby powalczyć o piłkę ale także umie rozgrywać.
» 15 sierpnia 2013, 17:19 #70
mcis: @sisinho

vN przeszedl do nas 12lat temu, wiec troche trudno porownywac lige z tamtych lat z dzisiejsza. po drugie nawet wtedy vN niszczyl wszystko i wszystkich w lidze holenderskiej (67 wystepow i 62 gole w nieco mniej niz 2,5 roku). Eriksen jest czolowym zawodnikiem tej ligi, ale nie dominuje w taki sposob jak to robil vN....
» 15 sierpnia 2013, 18:14 #69
MaorComeback: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2013 21:45

Eriksen to poziom Januzaja, Jonesa lub Welbecka?

Januzaj to młody talent który pokazał tylko... że ma talent. Welbeck to jeździec bez głowy. Nawet nasz fajter Jones nie jest na poziomie z Eriksenem. Ten chłopak ciągnie całą drużynę w mocnej lidze holenderskiej, ma 21 lat, nie robi głupich błędów, nie wdaje się w niepotrzebne dryblingi, ma wizję gry tak cudowną, że szczęka opada, a ty porównujesz go do Januzaja? Januzaj może być lepszy od Eriksena, Carricka albo i Xaviego, ale MOŻE BYĆ. Eriksen to jeden z najlepszych playmakerów Europy i wciąga nosem choćby naszego super Kagawę. A buttner zdaniem naszego scouta był właśnie 4 LO w Eredivisie. Blind, Willems czy Indi troszkę lepiej się spisywali. Z tym że to akurat Butnner pasował bardziej do United, niż oszejowaci Blind czy Indi, zaś za Willemsa trzeba by było pewnie ładnych parę milionów dać.
» 15 sierpnia 2013, 21:40 #68
Nani1900: Eriksen jest do kupienia za 15 mln euro. To jest promocja. Christian to jeden z najlepszych rozgrywajacych mlodego pokolenia. Bedzie jednym z najlepszych rozgrywajacych na swiecie.
» 16 sierpnia 2013, 02:16 #67
MaorComeback: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2013 10:32

1. Porównałem Eriksena do Kagawy, bo to właśnie on jest najbliższy charakterystyką gry do Eriksena.
2. Chyba sobie kpisz mówiąc, że ogórasy z ligi japońskiej, czy gwiazdy ligi tajskiej są na poziomie Eredivisie... w tym miejscu jest mi po prostu przykro, że los mojej Polski leży w rękach takich ignoratów i ludzi o wątpliwym IQ.
3. Nie napisałem że to najlepszy playmaker globu, w ogóle nie wiem skąd to wziąłeś. Eriksen ma potencjał by takim być, ale jakby nie było troszkę mu brakuje.
4. W FM nigdy w życiu nie grałem.
5. Zanicznij oglądać ligę holenderską, bo grają tam chyba najładniejszy football w Europie, zobaczysz wtedy co tamtejsze chłopaki potrafią zrobić z piłką i może zmienisz zdanie, że grają na poziomie "gwiazd" ligi australiskiej.
5. mcis nie pamiętam kiedy ostatnio sam napisałeś post pod którym była dyskusja... zawsze tylko czepiasz się wszystkich na około i prawisz te swoje teorie. Ale bądź takim błaznem dalej, bo masz śmieszniejsze niektóre posty od Abelarda Gizy.
» 16 sierpnia 2013, 10:30 #66
Diabelred: ,,Wiem natomiast, że mamy wspaniałych zawodników, którzy w poprzednim sezonie wygrali Premier League.'' te zdanie nie napawa optymizmem... Obecna kadra moze i jakos jest w stanie obronic majstra( pod warunkiem, ze Robin bedzie mial nadal taka forme jak poprzednim sezonie), jednak obiektywnie patrzac to na zwyciestwo czy chociazby final LM obecna kadra jest za slaba. Pozostaje miec nadzieje, ze jesli nie uda sie sprowadzic nikogo wartosciowego to tak jak SAF Moyes bedzie potrafil wycisnac z naszych w wiekszosci niestety sredniakow 200% czy 300%.

,,Mamy mnóstwo ekscytujących młodych piłkarzy i wielu z nich zagrało w reprezentacji Anglii w środowy wieczór. '', czyli widac Moyes bedzie bardzo czesto chcial korzystac z Januzaja czy Jesse.
» 15 sierpnia 2013, 15:02 #65
emil1986x: Daniele De Rossi !! i ruszamy na podbój Europy :)
» 15 sierpnia 2013, 14:46 #64
Daminek8: Szalejemy po prostu na rynku transferowym :D Ostatniego dnia wszystkie zrobimy.
» 15 sierpnia 2013, 14:44 #63
Cinz: Ja bym wogle nie składał za Cesca oferty, tj zawodnik co zagra 2 mecze dobrze a 5 słabo, w moich oczach Clev gra dużo lepiej, jest bardziej obrotny i wróże przed nim świetlana przyszlosc.
» 15 sierpnia 2013, 14:33 #62
mcis: prosze przeczytaj to co napisales... i troche pomysl.... Fabregas to jeden z 5 najlepszych SP na swiecie. jego pechem jest to, ze kolejnych 2 z tej 5 gra tez w Barcie i przez to nie gra na swojej pozycji. ja tam nie widzialem, zeby w ostatnim sezonie spadl ponizej swojego wysokiego poziomu, wie twoje slowa o 5 slabych na 2 dobre to czysty kretynizm. btw Tom to moze byc i dobry pilkarz, ale nie na MU. z nami wiekszosc zespolow bedzie stawiac autobus w bramce, wiec my potrzebujemy kreatywnego zawodnika do rozbijania obrony. Tom to raczej pracus i taki pilkarz sprawdza sie w zespolach ze srodka tabeli...
» 15 sierpnia 2013, 16:00 #61
MaorComeback: Cinz jak na mój gust Clev i Fabs są jak Mozambik i USA. Nie wiem jak można powiedzieć, że Clev jest "bardziej obrotny" od Fabsa...
» 16 sierpnia 2013, 10:35 #60
tom93: "Cieżko pracujemy nad wzmocnieniem składu" ?! haha, widocznie niezbyt ciężko, bo jakoś inne zespoły się już dawno wzmocniły, a Utd nadal stoją w miejscu.
» 15 sierpnia 2013, 14:30 #59
MaorComeback: Po co nam transfery? Januzaj do pierwszego składu, na ławie poparzony Kagawa i będzie dobrze.
» 15 sierpnia 2013, 14:06 #58
Derp: RVP - Rooney
Bale/Ronaldo - Kagawa - Zaha
Carrick
» 15 sierpnia 2013, 14:09 #57
mcis: @Derp
z tym ustawieniem tracimy 3-4 bramki na mecz i watpie czy bylibysmy w stanie strzelic wiecej....
» 15 sierpnia 2013, 16:01 #56
PawcioMoron: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2013 16:15

-> Derp
Jak już nie widzisz w składzie obrony to chociaż bramkarza daj z tyłu :D
» 15 sierpnia 2013, 16:14 #55
MaorComeback: 1. Nie mamy ani Bale, ani Ronaldo.
2. Kagawa nie nadaje się na pierwszy skład.
3. Rooney jest ponoć w rezerwach.
4. Jest też plus: bardzo ofensywna gra, ciekawie by musiało to wyglądać.
5. Nie gadajcie że tracimy po 3-4 bramki na mecz pajace, bo wiele drużyn gra tak ofensywnie. Zaczynając od Legii, przez reprezentację Chorwacji po Real.
» 15 sierpnia 2013, 16:19 #54
mcis: @MaorComeback

po pierwsze pajacu to nie wyzywaj ludzi, ktorzy nie szukaja z toba zaczepki.

po drugie pajacu: Legia gra obecnie 2 DP 1OP i 1N, a na podanym schemacie masz 1SP i OP i 2N, grajac takim ustawieniem oddajemy cala gre przeciwnikowi. czytaj i ucz sie pajacu.....
» 15 sierpnia 2013, 16:29 #53
Derp: Jeżeli będziemy tracić 3 bramki na mecz to nie wina ofensywy ale obrony, więc nie rozumiem waszego toku myślenia. Jest defensywny carrick a kagawa aby mógł grać swoje potrzebuje kreatywnych skrzydeł - sam sobie ma rozgrywać? ...
» 15 sierpnia 2013, 17:35 #52
mcis: @Derp

jedna z podstawowych zasad ukladania skladu jest rownowaga w formacjach. miedzy formacjami (zwlaszcza miedzy obrona a pomoca) nie moze byc zbyt wiele wolnej przestrzeni, bo tam znajdzie sobie miejsce rozgrywajacy druzyny przeciwnej i z tamtad bedzie niszczyl nasza defensywe prostopadlymi podaniami. jeden zawodnik w srodku pola to pewna zguba, zostanie zdeptany przez przeciwnika...
» 15 sierpnia 2013, 17:47 #51
Derp: Ludzie jesteście totalnie schematyczni... czasem się zastanawiam czy potraficie zdrowo myśleć? To tylko rozstawienie na papierze do cholery jasnej. To, że jesteś napastnikiem czy skrzydłowym nie znaczy, że jesteś przyklejony do swojej pozycji ... ręce opadają ...
» 15 sierpnia 2013, 19:37 #50
mcis: @Derp
moze idz do innego zespolu, bo tu nie ogarniasz zawodnikow. SAF testowal Kagawe na SP i nic z tego nie wyszlo. On gra za plecami napastnika. jesli przespales ostatnie kilka tygodni, to wiedz, ze Roo odmowil gry w srodku pola. na sile mozesz stawiac dowolnego gracza na dowolnej pozycji, ale to nie fifa i w zyciu jest tak, ze kazdy zawodnik ma swoj styl gry i nie zmusisz go do zmian tylko musisz dostosowywac taktyke i graczy. w twoim ustawieniu masz 5 graczy ultraofensywnych, zakladam, ze 4 obroncow i tylko jednego lacznika obrony z atakiem. czegos takiego probowal Maradona na ostatnim Mundialu. podzielil druzyna na 5 graczy obrony i 5 graczy ataku i dostal kopy bo nie bylo wspoldzialania miedzy nimi....
» 15 sierpnia 2013, 20:02 #49
Derp: Kagawa, Rooney i Carrick to ultraofensywni gracze? haha dobra z kim ja rozmawiam xD
» 15 sierpnia 2013, 20:53 #48
MaorComeback: mcis, nie lubię jak sie do mnie mówi "pajacu" i powinieneś za to stracić zęby. Widocznie nigdy nie rozmawiałeś z nikim obcym powyżej 13 lat. Legia gra 4=2=3=1 tylko na papierze (patrz mecz wyjazdowy z New Saints, czy ligowy mecz z Widzewem - to tak przypomniane na szybko). Powiedz mi, kiedy przykładowo Real stracił 3-4 bramki w meczu? Albo reprezentacja Chorwacji? A może Hiszpanii? Borussia, czy Totenham też czesto gra bez DM, albo z 1 takim zawodnikiem a nie przypominam sobie żeby stale dostawali baty... ustawienie ofensywne, racja, ale jakby to jakiś porządny trenerek ogarnął to coś by z tego było.
» 15 sierpnia 2013, 21:36 #47
Derp: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2013 14:07

Gada tak samo jak do niedawna gill, który obiecuję wiele a nic z tego nie wychodzi - kompletnie niesłowni goście. Osoby, które odpowiadają w klubie za finalizowanie transferów są totalnie beznadziejni. Bale/Ronaldo to jedyni piłkarze, którzy są wstanie odmienić nasza grę bo mam wrażenie, że problem nie tkwi w środku pola tylko w pasywnej grze naszych skrzydeł.
» 15 sierpnia 2013, 14:06 #46
Nidhogg: Chyba nikt na poważnie tutaj nie myśli, że w 2 tygodnie ściągniemy kogoś dobrego na OT. Trzeba liczyć na to, że obecny skład da rade w tym sezonie...
» 15 sierpnia 2013, 13:32 #45
NexaT: A ile według Ciebie potrzeba czasu, aby ściągnąć kogoś dobrego do drużyny?
» 15 sierpnia 2013, 14:13 #44
kadM: Czwarta oferta za Cesca - PO CO?
» 15 sierpnia 2013, 13:32 #43
Vilen: Z tego co mi wiadomo 3 nie bylo %))
» 15 sierpnia 2013, 13:55 #42
Damianos500: Czyli transferów nie będzie pewnie.. Tzn mamy jeden. Varela :). Jak będzie nie wiem. Nie będę nikogo skreślał od razu,ale czy Januzaj i Lingard dostarczą nam odpowiedniej jakości? Fajnie by było. Będzie ciężko City z nowymi gwiazdami,CFC z Mourinho,zgrany Arsenal,i mocne Totki. Ja i tak wierzę,że wygramy. I ludzie nie wieszajcie o razu psów na naszym nowym Menago. Wybrał go SAF więc chyba wiedział co robi nie?
» 15 sierpnia 2013, 13:31 #41
AdaaM666: Sezon tuż tuż, a transferów nie ma i raczej ciężko spodziewać się czegoś spektakularnego z naszej strony.
Pożyjemy, zobaczymy co z tego dalej będzie.
» 15 sierpnia 2013, 13:29 #40
profesor999: Zwątpiłem w jakikolwiek transfer od jakiś 2 tygodni , nie ma co się podniecać plotkami itp , transferów nie będzie , i widocznie taką koncepcje ma Moyes , będzie wprowadzał młodzież a kibice musza to zaakceptować.
» 15 sierpnia 2013, 13:16 #39
zento: glupoty piszescie.
rozgrywajacy pelna geba jest tylko go nikt nie wystawia jako ofensywnego pomocnika.
chodzi oczywiscie o Kagawe.
on sie w United po prostu marnuje -jak powiedzil Klop i ma racje.
i przestancie biadolic i wieszac psy na trenerze zanim jeszze liga sie zaczela.
tak slabej gry jak zeszlego roku nie pamietam a mistrzostwo bylo.
wiec wyluzujcie. z ocenami gdy jeszcze nic nie wiadomo
» 15 sierpnia 2013, 13:15 #38
indyk: Z Kagawy taki rozgrywający jak z Alana Smith'a defensywny pomocnik... :-)
» 15 sierpnia 2013, 13:20 #37
justdudi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2013 13:24

To niech odejdzie z powrotem do BvB bo United to za wysokie progi dla niego, kupiliśmy go tylko ze względów marketingowych dla azjatyckiego rynku, bo nie potrzebujemy ofensywnego pomocnika tylko środkowego! a piłkarsko Kagawa jest typowym średniakiem i nic poza tym, dodam jeszcze, że gdyby ostatni sezon nie był ostatnim Fergiego to mistrzostwa też byśmy nie wygrali:)
» 15 sierpnia 2013, 13:23 #36
Kajdano: zento dobrze mowisz, moze to nie jest nominalna pozycja Japonczyka ale krzywda by sie nie dziala gdyby gral troche bardziej z tylu u boku Carricka bo tak czy siak jest piec razy lepszy niz Anderson, ktory tylko zabiera minuty takim graczom jak Powell czy Januzaj. Dla Kagawy miejsca z przodu i tak nie ma i nie bedzie bo RVP i Roo sa nie do ruszenia a na skrzydlo wole dac juz Welbecka.
» 15 sierpnia 2013, 13:37 #35
Diverso: Ta justdudi, Kagawa to średniak. Warto sobie przypomnieć, że w sezonie gdy BVB zdobyła mistrzostwo i puchar Niemiec to Goetze przez 3/4 sezonu był kontuzjowany, Reusa w Dortmundzie jeszcze nie było i to Kagawa był playmakerem i cichym bohaterem tamtego sezonu. Jeśli potrzebowalibyśmy piłkarza tylko ze względów marketingowych to trzeba było trzymać Parka na siłę i kupić japońskiego anonima z J-league i tyle.
» 15 sierpnia 2013, 13:47 #34
Diabelred: justdudi ,,kupiliśmy go tylko ze względów marketingowych dla azjatyckiego rynku'' jak mnie zawsze smieszy takie pisanie ;D. Jakbys jeszcze tak napisal o tym Koreanczyku z Ars, ktory rozegral AZ 1 mecz to jeszcze bym sie mogl zgodzic, ale Kagawa? Wiadomo jakies napewno moglo miec to znaczenie jednak na 1000000% niejedyne jak piszesz.

Ktos kiedys pisal ze Kagawa zostal sprowadzony, bo mial grac na pozycji Roo z tego sezonu, natomiast Wayne mial grac na ataku. Jednak nieoczekiwanie nadarzyla sie okazja sprowadzenia za stosunkowo niskie pieniadze Robina. SAF ta okazje wykorzystal , Robina dal do ataku, Roo wstawil za van Persiego, no i dla Kagawy zabraklo juz miejsca przez co na sile byl wystawiany na skrzydle, na ktorym niezbyt dobrze sie czuje i slabo gra. I ja sie z tym w pelni zgadzam. Niestety ale Kagawa grajac na skrzydle marnuje swoj potencjal...

Z tym sredniakem to tez pojechales, Diverso dobrze napisal z tym jego ostatnim sezonem w BVB. Poza tym jesli Kagawa bylby sredniakiem no to chyba kibice BVB nie chcieliby jego powrotu :)
» 15 sierpnia 2013, 14:47 #33
jari13: Tym kimś byłem ja. Ale też pisałem, że w meczach ze słabymi rywalami Kagawa może grać obok Carricka i nie rozumiem dlaczego SAF tego nie próbował.
» 15 sierpnia 2013, 15:04 #32
justdudi: Skoro nie ma dla niego miejsca w składzie to po co go kupiliśmy?:) dla mnie Gundogan jest o klasę lepszy od Kagawy:), dziwnym trafem gdy Kagawa odszedł do nas grzać ławę, BvB znalazło się w finale ligi mistrzów:) aleeee Kagawa jest super ponadprzeciętny zawodnik:D heh
» 15 sierpnia 2013, 15:53 #31
Diverso: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2013 16:19

Tak, znalazła się w finale LM, który i tak przegrała, nie zdobyła mistrzostwa ani Pucharu Niemiec. Teraz odpowiedz sobie na pytanie, co jest więcej warte?

Przegrany finał LM + 0 trofeów czy Mistrzostwo + Puchar Niemiec + odpadnięcie z LM? :)

Idąc Twoim tropem dochodzimy do wniosku, że również Fabregas i Modrić to przeciętni piłkarze, bo częściej grzeją ławę niż grają w podstawowym składzie w swoich klubach :)

Może wystarczy Kagawie dać czas, bo końcówkę sezonu miał dobrą. Grunt że znalazł się dla kibiców kolejny kozioł ofiarny po Carricku (tak, przecież Michael kilka sezonów temu był drewnem i niepotrzebnym piłkarzem ;]), Nanim i Valencii ;)
» 15 sierpnia 2013, 16:16 #30
justdudi: Idąc twoim tropem myślenia to Kagawa był gwarantem sukcesu BvB?:D dlatego w lidze mistrzów odpadli w grupach, ale wygrali puchar?!:P i mistrzostwo niemiec, tak bo Bayern miał kryzys a Robben i Ribery mieli kontuzję, natomiast gdy Kagawa odszedł, doszli do finału LM pokonując piłkarskie potęgi? tak rzeczywiście bez Kagawy sobie nie radzą hah
» 15 sierpnia 2013, 21:26 #29
Diverso: Nie gwarantem, tylko jedną z czołowych postaci tamtej drużyny. Nie udawaj głupiego. Kolega wyżej napisał Ci, że drużyny potrzebują ogrania w europejskich rozgrywkach co potwierdzają i trenerzy i eksperci i zawodnicy. Piszesz o kontuzji Robbena i Ribery'ego. Sprawdź sobie łaskawie ile dni stracili przez urazy i napisz jeszcze raz, że Bayern miał kryzys a na dodatek Holender i Francuz byli poza grą, to stwierdzę że jesteś matołkiem ;)

Dalej, bardzo szanuję takich ekspertów jak Ty, którzy wiedzą na jaką pozycję był sprowadzany dany zawodnik i jakie były zamierzenia w stosunku do niego ;)

Kończąc, wyszedłeś na głupka zdaniem "natomiast gdy Kagawa odszedł, doszli do finału LM pokonując piłkarskie potęgi? tak rzeczywiście bez Kagawy sobie nie radzą hah" bo chyba nie jesteś w stanie pojąć że Trofea są więcej warte niż przegrane finały. Poza tym BVB się wzmocniło po utracie Shinjiego (Reus - dla mnie najlepszy zawodnik z Dortmundu) Chyba też zdajesz sobie sprawę, że największy wpływ na grę ma linia pomocy, więc nie wiem po co tu wpychasz bramkarzy i obrońców, oraz nieszczęsnego Gotzego, który stracił 4 miesiące sezonu przez kontuzje oraz zawieszenia (czerwona kartka). Domyślam się, że możesz i potrafisz sobie sprawdzić statystyki jednego i drugiego i zobaczysz, który był lepszy.

Chociaż widzę po Tobie, że znowu napiszesz jakąś bzdurę typu "Gotze to też przeciętniak, więc to bezsensowne porównanie!:D:D:D", wstawiając przy okazji :D ;) :) :D !!?? żeby podkreślić swoją piłkarską wiedzę.

Jak dla mnie temat się wyczerpał, więc dyskusja z mojej strony jest zamknięta.
» 16 sierpnia 2013, 01:31 #28
charnas: wszystko, ale to wszystko, zależy od trenera, widać to na przykładzie City i Chelsea z ostatnich sezonów, które składem zjadały nas na śniadanie
» 15 sierpnia 2013, 13:12 #27
KamelUTD: Jak widać po poprzednim sezonie, nie ma co porównywać jakich się ma zawodników tylko jak gra cała drużyna :)
» 15 sierpnia 2013, 13:21 #26
diabelek1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2013 15:10

Jak dla mnie poprzedni sezon był kompletnie beznadziejny gdy graliśmy z tymi lepszy drużynami. pierwsze mecze z Cheslea i City to był kompletnie fart! z Chelsea gdyby nie sedzia przegralisbymsy ten mecz, a z City moze i lepiej ale 2 polowa to bylo cos strasznego. A druga czesc sezonu to byla masakra, przegralismy kazdy mecz, z city i chelsea, kazdy mecz , a na dodatek Arsenal nas zamykal w wlasnym polu karnym. A i w pierwszym meczu z Realem to prawie dostalem zawalu serca jak pilka co chwile mijala nasza bramke. Bez transferow w srodku pola w tym sezonie nie bedziemy miec tyle farta to przegramy lige a takze lige mistrzow...
» 15 sierpnia 2013, 15:09 #25
PawcioMoron: Dobrze to ująłeś. Zjedli nas składem. I na moje mogą nas zjadać tak co roku. Szkoda, że mamy beznadziejny zespół. Ciągle tylko wygrywamy tą ligę. Co roku jakieś marne sukcesy. Ale może kiedyś wreszcie kupimy tylu fajnych graczy, że rywale nam pozazdroszczą i to my ich będziemy zjadać na sniadanie. No nic.. Pomarzyć można. Tymczasem znowu pozostanie nam walczyć w męczarniach o obronę tytułu. A szkoda bo mając skład jak City lub Chelsea moglibyśmy na luzie wygrywać te trofea z opaskami na oczach.
Kiedy wreszcie zrozumiecie, że nazwiska nie grają?
I co im po tych wzmocnieniach? Jak można co roku narzekać na swój zespół, który notorycznie odnosi sukcesy.. Rok w rok to samo. Płacz wielki bo City się zbroi, Chelsea też. A my ciągle nic i będziemy walczyć co najwyżej o ligę europejską.
» 15 sierpnia 2013, 16:07 #24
InSaneR: Właśnie widać jak sie staracie -_-
» 15 sierpnia 2013, 13:11 #23
indyk: Moyes już się ubezpiecza :-) Uroczyście oświadczam, że transferów nie będzie! Dalej Southampton będzie nas gniótł na Old Trafford. Mając kasę, renomę itp. nie ściągnąć prawdziwego rozgrywającego, to naprawde sabotaż. United to jedyny klub który wygrywa trofea bez środka pola i skrzydłowych.
Brawo, brawo, brawo !
» 15 sierpnia 2013, 13:08 #22
matismal: Podania idą bezpośrednia od obrońców .
» 15 sierpnia 2013, 15:06 #21
PawcioMoron: Zamiast narzekać powinniśmy być dumni :D
Mamy wyjątkowy zespół.
Właściwwie to po co nam w ogóle gracze. Myśle, że bez nich Manchester Utd nadal by wygrywał ;)
» 15 sierpnia 2013, 15:48 #20
matismal: Chcą kontynuować pracę z zeszłego roku tak ? W tym sezonie każdy rywal się wzmacnia więc w przyszłym sezonie nie wyjdziemy z gruby w LM i będziemy się bić o pierwszą 4 w przyszłym sezonie ... Jeżeli w tym okienku nie kupimy nikogo do środka to będziemy mieli bardzo wielki problem .
» 15 sierpnia 2013, 13:07 #19
BUNAL: Sir Alexie Wróć!!1
» 15 sierpnia 2013, 13:06 #18
dziku: no i po transferach po tytule i teraz będziemy walczyć z Tottenhamem o czwartą lokatę
» 15 sierpnia 2013, 13:04 #17
ARTIX20: Tutaj naprawde potrzeba zawodnika do środka ,z całym szacunkiem ale anderson czy cleverley to nie zawodnicy na poziomie United ,a strach się bać co by było gdyby Carrick doznał kontuzji na dłużej...
» 15 sierpnia 2013, 13:02 #16
remass666: Jezeli Clev moze grac dla Anglii i go tam doceniaja fachowcy(wczoraj ladna asysta)to czemu nie dla MU..bo nasi znafcy z devilpage nie widza dla chlopaka juz miejsca..z calym szacunkiem...zalosne
» 15 sierpnia 2013, 13:22 #15
PawcioMoron: Dokładnie.. Wczoraj ogladałem mecz Anglików. Patrzę a po boisku śmiga kilku diabłów a wśród nich Cleverley. I zaraz nasunęła mi się myśl. Jak to jest, że 99% znawców z DP nieustannie krytykuje i wyrzuca ze składu tego chłopaka a nic nie znający się sztab szkoleniowy najlepszego klubu świata (MU) widzi w nim potencjał. Sam fakt, że nie poraz pierwszy dostał powołanie do reprezentacji swojego kraju, musi chyba o czymś świadczyć.
Najsłabszy graczy Manchesteru gra dla reprezentacji Anglii, gdzie mnóstwo graczy mogłoby o tym pomarzyć. Przypadek?
» 15 sierpnia 2013, 15:40 #14
indyk: To, że Clev gra w reprezentacji, świadczy bardziej o słabości kadry niż o jego "umiejętnościach".
» 15 sierpnia 2013, 20:04 #13
Wade: nie będzie transferów,zamiast trenera dostaliśmy szkockiego tuska który będzie nam mydlił oczy właśnie takim pierdzieleniem.
» 15 sierpnia 2013, 13:02 #12
T7MU: Skończ z tą polityką i wyjdź !
Moyes to świetny i doświadczony trener! osiągnie wiele a takie twoje "pierdzielenie" to możesz wygłaszać sobie na forach politycznych! nie mieszaj politycznego badziewia z Naszym kochanym United!!
» 15 sierpnia 2013, 13:49 #11
Marcin23: "Wiem natomiast, że mamy wspaniałych zawodników, którzy w poprzednim sezonie wygrali Premier League" i co z tego?City mieli słaby sezon i dlatego wygraliśmy mistrza,bo to oni nam go oddali.Bayern mimo tego że wygrał wszystko dalej się wzmacnia a my wmawiamy sobie:wygraliśmy PL wiec mamy świetny skład.Bez sensu trochę,nie ważne co wygraliśmy,środek pola jest słaby i to jest fakt.
» 15 sierpnia 2013, 12:50 #10
matismal: Niestety muszę się zgodzić .
» 15 sierpnia 2013, 13:08 #9
KamelUTD: 89 punktów, 28 zwycięstw, 86 bramek strzelonych i to przy wyraźnym odpuszczeniu ostatnich meczy, kiedy mieliśmy już mistrza...
Faktycznie bardzo słaby sezon w wykonaniu Diabłów i tylko to, że City miało słabszy nas uratowało.
» 15 sierpnia 2013, 13:18 #8
nyls: Nie no, sezon świetny, szczególnie ten porywający styl i Reading grające z United jak równy z równym (4:4 do przerwy o ile się nie mylę)...
» 15 sierpnia 2013, 13:39 #7
Kajdano: Co do brakow transferow i fatalnego srodka pola to sie zgadzam ale z tym City to odjechales ostro. Zostalismy mistrzami bo ogralismy wszystkie topowe druzyny na wyjezdzie, gralismy bardzo konsekwentnie i po prostu na to zasluzylismy a ten tekst, ze mamy mistrza bo City mieli slaby sezon jest niesamowice zalosny...
» 15 sierpnia 2013, 13:40 #6
charnas: no to sie mylisz, 4:3 do przerwy i tak sie skończyło
» 15 sierpnia 2013, 13:46 #5
KamelUTD: @nyls
To jest Premier League, tu nie ma łatwych meczy. To samo Reading w zeszłym sezonie pokonało Everton i zremisowało z Chelsea, Liverpoolem oraz o mało co nie pogrążyło Arsenalu.
» 15 sierpnia 2013, 13:48 #4
Marcin23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2013 13:56

KamelUTD,ale ty znowu wracasz to tego co osiągneliśmy,nie liczą się te punkty i bramki,skoro wiemy ze i tak mamy słaby środek i gdy trafimy na mocnego rywala to leżymy.Co z tego że słabeuszy obijamy po 1-0 zdobywamy i 3pkt kiedy nawet z takimi słabeuszami widać słabszy środek pola.Gdybyśmy nawet LM wygrali to i tak byśmy musieli środek wzmocnić bo wzmacnia się tą formację która jest słabsza,bo teraz wygrałeś ale w następnym meczu możesz przegrać.

Kajdano - fakt może mnie poniosło z tym city ale trzeba przyznać że gdyby mieli normalny sezon to byśmy może 1-2 pkt wygrali lub byśmy nie zdobyli mistrzostwa.
» 15 sierpnia 2013, 13:52 #3
nyls: @chamas:
Owszem, masz rację, to nie zmienia faktu że taki wynik nie powinien mieć miejsca.

Ogólnie przydałoby się dopiąć ten transfer Garaya, bo często któryś z środkowych obrońców łapie kontuzje, do tego United bierze udział w wielu pucharach i przydadzą się gracze na rotację. Środek pola powinien być obowiązkiem, każdy to widzi, każdy o tym mówi, nawet Moyes twierdzi że należy go wzmocnić ale konkretnych ruchów transferowych brak.
» 15 sierpnia 2013, 14:32 #2
Diabelred: ,,City mieli słaby sezon i dlatego wygraliśmy mistrza,bo to oni nam go oddali'' , strasznie zalosny argument. Po prostu w tam tym sezonie bylismy zdecydowanie najlepsi w PL i tyle w temacie. Moze i nie gralismy jakos pieknie i nie wygrywalismy po 4-0, 5-0 jak pare razy Ars czy takie Live, jednak konsekwentnie w kazdym meczu zbieralismy te punkty, badz je wrecz sobie wywalczalismy kiedy to wielokrotnie musielismy gonic wynik.
» 15 sierpnia 2013, 14:53 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.