Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Prasa: Rooney poprosił o zgodę na transfer

» 9 maja 2013, 09:37 - Autor: Biafra - źródło: Sky Sports, Daily Mail
Niesamowita dawka emocji, jaką wywołała decyzja sir Alexa Fergusona o przejściu na menadżerską emeryturę, jeszcze nie spadła, a kibiców Manchesteru United zmroziła dziś rano kolejna wiadomość - Wayne Rooney poprosił władze klubu o transfer w letnim okienku.
Prasa: Rooney poprosił o zgodę na transfer
» Wayne Rooney wkrótce zmieni klub?
Jak podają dzisiejsze wydania angielskich gazet, a także serwis Sky Sports, angielski napastnik już dwa tygodnie temu rozmawiał ze szkockim menadżerem, chcąc uzyskać zgodę na opuszczenie Old Trafford. Wtedy jednak, sir Alex miał wyznać, iż 'nie jest on na sprzedaż'.

Co więcej, w ostatnich dniach, media raczą wszystkich newsami o zainteresowaniu osobą Roo przez Bayern Monachium, który jest gotowy wyłożyć 30 milionów funtów za Wayne'a.

Dodatkowo, i tak gorącą temperaturę podsyca fakt, iż napastnik usunął ze swojego konta na Twitterze wpisy, na których widniało, że jest on piłkarzem mistrza Anglii.

Nie jest to pierwszy raz, gdy Anglik prosi o zgodę na opuszczenie klubu. Wcześniej, w 2010 roku, sir Alexowi udało się namówić go do pozostania w United, poprzez obietnicę wielkich transferów i sporą podwyżkę zarobków.

Jak będzie tym razem, dowiemy się najpewniej w najbliższych dniach, kiedy władze United ogłoszą nazwisko nowego menadżera.


TAGI


« Poprzedni news
Tak zaczynał Fergie
Następny news »
Chicharito: To było błogosławieństwo

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (186)


devil112: CR7 i Falcao lub Lewy !!
Ale niestety nikt nie będzie takim czerwonym diabłem jak Roo
» 11 maja 2013, 13:53 #179
marox123: najlepiej jakby roo odszedl do bayernu i tak w manchesterze jest juz rezerwowym i jeszcze to ile kosztuje 25 milinów to rzenada za takiego zawodnika
» 11 maja 2013, 11:39 #178
Rooney97: Nie mówcie że nie możliwe. Nie wiemy co będzie nawet za godzine czy dwie! Wszystko jest możliwe, ale trzeba poczekać! Jak niemożliwe było, że Lewy bedzie dobrym zawodnikiem. A tu nagle po 3 latach w BVB jeden z najlepszych snajperów w Europie! Ale chciałbym żeby CR7 wrócił!!
» 10 maja 2013, 17:16 #177
MustaKilla: niech ucieka. zero szacunku po tych szantazach 3 lata temu. od wtedy on nie jest diablem. a za pare lat bedzie marudzil tak ak Becks, ze nigdy niepowinien odcodzic... nara. tylkzeby dobra kase za niego wytargali to bedzi git.
» 9 maja 2013, 23:39 #176
dreddx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2013 10:00

Wez go tu do Becksa nie porownuj. David nie odszedl za kasa, zostal sprzedany, bo podpadl SAF'owi, a ten tu sam chce odejsc.
» 10 maja 2013, 10:00 #175
manutdkevin: Czy ktoś z was to sobie wyobraża w Monachium jest mnóstwo napastników; Gomez Mandzukić na napadzie może zagrać też Mario G lub Muller więc będzie grał tyle samo więcej czasu tu u nas jak i w Monachium jak nie mniej a poza tym jakoś mi to nie pasuje zawodnik Bayernu Wayne Rooney
» 9 maja 2013, 22:50 #174
manutdkevin: Czy ktoś z was to sobie wyobraża w Monachium jest mnóstwo napastników; Gomez Mandzukić na napadzie może zagrać też Mario G lub Muller więc będzie grał tyle samo więcej czasu tu u nas jak i w Monachium jak nie mniej a poza tym jakoś mi to nie pasuje zawodnik Bayernu Wayne Rooney
» 9 maja 2013, 22:50 #173
BraveDevil: Tak, do tego wezmą jeszcze Lewego...
» 10 maja 2013, 08:17 #172
Scrito: W biografii Rooneya można przeczytać, słowa anglika wypowiedziane w kierunku Moyes'a: "Nigdy więcej nie zagram w twojej drużynie". Co prawda było to lata temu, ale moim zdaniem jeśli Rooney miałby odejść byłoby to spowodowane niezbyt dobrymi relacjami z Davidem Moyesem.
» 9 maja 2013, 21:21 #171
increase: W FIFIE najczęściej Roo odchodzi do Realu, może tam niech się przeniesie, potrzebują napastnika.
» 9 maja 2013, 21:21 #170
Satler4: Ja myślę, że chce odejść ze względu na odejście SAF-a albo inaczej, przyjście Moysa. Nie wiem czy dalej jest między nimi jakaś spina ale jeśli tak to zapewne to jest tego powodem...
» 9 maja 2013, 20:43 #169
MrJudge: Piszecie że Rooney nie ma formy, że mało strzela, wolniej biega itp. Ludzie chłopak strzelił 16 goli grając cały sezon wszędzie poza napadem, a do tego dorzucił 15 asyst. Jasne że nie strzela dużo (każdy by chciał żeby strzelał po 30 goli w sezonie), ale i tak daje sobie radę z tym ze ciągle jest rzucany na inne pozycje.
Przyjął to do świadomości na początku sezonu, że to RVP będzie snajperem a Rooney będzie go wspomagał.
I za to mu się należy szacunek żę potrafił to przełknąć, bo to on nas ciągnął w tamtym sezonie.
» 9 maja 2013, 17:32 #168
szyszla85: odchodziło już od nas wielu świetnych zawodników, bez których niby mieliśmy przestac wygrywac i zdobywać trofea.. gimbusy piszą ze Rooney=MU, bo kibicują MU od paru lat i czytają bravo sport:p z niewolnika nie ma pracownika,szacunek wielki dla Rooneya za te lata spędzone w United,za pomoc w budowaniu wielkiej drużyny. Ale jeśli chce odchodzić to niech idzie i życzę mu powodzenia:P a pieniądze za jego transfer na pewno się odpowiednio zagospodaruje:D
» 9 maja 2013, 17:03 #167
N3rF: Dokładnie popieram. Ronaldo odszedł to zaraz gimbusy Real Forever... jedni odchodzą drudzy przychodzą. Manu to cała elita a nie pojedyncze jednostki.
» 9 maja 2013, 20:49 #166
theatreofdreams: Poprostu Rooney musi zostać w Man United jest to mój ulubiony zawodnik od kilku lat nie wyobrażam sobie United bez Rooneya !
» 9 maja 2013, 17:01 #165
erni93x: Wyobraź to sobie sobie.Naprawde odchodzili już lepsi piłkarze niż Rooney jednak MU dalej trwa.Cantona,Ronaldo,Beckham to nieliczni,którzy odeszli,i większość nie wyobrażała sobie składu bez nich.A jednak stało się coś innego.
» 9 maja 2013, 17:34 #164
ziomboy777: niech idzie... to ostatni dzwonek kiedy mozemy dostac za niego jakas duza kase... a , ze nie jest to juz ten sam zadziorny Rooney co kiedys wie kazdy kto oglada mecze United od conajmniej 5 lat.
» 9 maja 2013, 16:59 #163
erni93x: Jak już musi odejść to za 50 mln,nie ma bata.Jak go sprzedamy za 30 to będziemy frajerami jak mało kto -,-
» 9 maja 2013, 16:37 #162
Nani1900: Rooney od lat jest moim ulubionym zawodnikiem, od dwóch sezonów niestety jest słabszy niż był. To nie jest ten sam Rooney jak zaczynał karierę w United. To był wtedy genialny gracz...Miał swój wyjątkowy styl za który go pokochali kibice. Był nieustępliwy, agresywny, szybszy (niż teraz), bardziej odważny...to są podstawowe cechy które teraz stracił Rooney. Ja nie chce, żeby on odchodził, ale jeśli po raz kolejny chce od nas odejść to niech odchodzi. Rooney od dwóch sezonów nie daje z siebie 100% i gra jakby mu się nie chciało. Po co mamy trzymać gościa który się nie stara? Ja liczę, że to plotki, bo bardzo nie chce odejścia Rooneya, ale jeśli to prawda to mówi się trudno...
» 9 maja 2013, 16:33 #161
mcis: UWAGA, UWAGA: jesli nowym menagerem zostanie Moyes to mozliwe, ze Roo odejdzie. Szkot byl trenerem Roo w Evertonie, a potem Panowie ciagali sie po sadach za autobiografie Rooneya....
» 9 maja 2013, 16:26 #160
mkoti6: Wayne nienawidzi Davida Moyesa nawet opisał to w biografii dlatego w związku z prawdopodobnym przejęciem sterów przez trenera Ewertonu będzie chciał opuścić Old Trafford.
» 9 maja 2013, 16:18 #159
VanDerSar111: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2013 15:54

To byłby upadek. Gdyby do tego Giggs i Scholes... Najwyżej będzie taki dołek jak za Atkinsona i po jakimś czasie przyjdzie taki następny geniusz jak SAF czy Sir Matt Busby i znòw będziemy na szczycie:-|
» 9 maja 2013, 15:47 #158
Rafael: Jest tak samo jak 10 lat temu z Beckhamem - przez pół roku ploty i przecieki ,aż w końcu transfer wypalił. Mam złe przeczucia ,że MU się sypie . Żeby nie spotkał Ich taki sam los jak Liverpool.
» 9 maja 2013, 15:41 #157
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2013 16:22

Nic się nie sypie...United dalej będzie najlepsze :)
» 9 maja 2013, 16:21 #156
Domestos: Powiem krótko:

Rooney=United,

United=Rooney.
» 9 maja 2013, 15:40 #155
mariush91: no i ferdinand , vidic , evans , carrick , no i van persie bo duzo strzela :D
» 9 maja 2013, 17:19 #154
SzYnA: Roo moim zdaniem od jakichś 2-3 sezonów nie jest sobą już. nie strzela tyle bramek copo przyjściu a ma przecież 26 czy 27 lat czyli powinien być w najwyższej formie. oczywiście czasem zabłyśnie super golem, ale kiedyś biegnąc z sam na sam z bramkarzem nie bałem się że nie strzeli a dziś mam obawy że spudłuje. Karne mu nie idą zbytnio. oczywiście nie można mu odmówić walki, zaangażowania na boisku, no i na pomocy też sobie nieźle radzi, ale potrzeba nam w pomocy urodzonego środkowego. pozatym te 250 które zarabia - przesada. Jak zostanie to będę się cieszył. Jak odejdzie pożyczę mu szczęścia na przyszłość.
Mam tylko nadzieje że przyjdzie ktoś za niego albo że Chicha lub Welbeck zaczną strzelać i bardziej rozumieć się z Robinem.
» 9 maja 2013, 15:24 #153
Kajdano: Zostanie...ehh nie chce sie wierzyc w to co sie dzieje. Najpierw SAF a teraz ploty o Roo tego juz za duzo. Wierze, ze Roo zostanie bo nie ma dla niego lepszego miejsca. Tutaj ma wszystko jest ikona klubu, kibice go kochaja, jest gwiazda i moze zostac najlepszym strzelcem w historii United. Ronaldo poszedl do Realu i chyba w glebi serca bardzo tego zaluje bo co wygral w Madrycie a co wygrywal w United ? To samo Beckham i RVN, prawda jest taka nikomu wielkiemu odejscie z United nie zrobilo dobrze ! Wayne to pilkarski geniusz, dla mnie najlepszy gracz swiata i nigdy w zyciu nie zamienilbym go na Messiego czy CR7 ale trzeba pamietac, ze nikt nie jest wiekszy niz klub. Zle sie dzieje w piekle...
» 9 maja 2013, 15:09 #152
MenToS0295: Jeśli już odejdzie to mam nadzieje, że nie do kasiastych szmaciarzy... Wierzyłem w niego, był jednym z moich ulubionych zawodników i takie newsy. Po tym co zrobił w meczu z City po przewrotce. Co zrobił wtedy w rogu boiska ehh piękna chwila. Nie chce mi się wierzyć, że zawodnik, który ma szansę pobić rekordy klubu go opuści. Ten klubu go tak na prawde wychował, nie Everton. Niech zostanie!
» 9 maja 2013, 14:54 #151
ManUtdFun: Bardzo wielu zawodników mówiło, że chce kończyć kariere na OT. Pamiętam takie słowa z ust Evansa, Carricka, Jonesa, Rafaela, Welbecka, możliwe że Chicha i Clev tak mówili. Jestem ciekawy czy po odejściu SAF-a każdy ustrzyma to zdanie. Moim zdaniem wielu z tych zawodników mówiło tak ze względu na postać SAF-a, który był ich autorytetem, mentorem, chcieli być częścią czegoś, czym on kieruje. Nagle Boss odchodzi a wraz z nimi odchodzi 'to coś' dla czego grali owi zawodnicy.
Podobnie jest z Rooneyem. Jestem pewien, że gdyby nie odejście Bossa nie byłoby żadnych spraw z Rooneyem. Nie wiem czy to, że prosił o transfer to 100% prawdy, ale jeśli tak to ogromny wpływ ma decyzja SAF-a. Nie zdziwie się, jak nagle wielu zawodników zacznie poważnie myśleć nad swoją przysżłością. SAF był kimś wiecej niż tylko trenerem. Był ojcem dla zawodników, ale mam nadzieje, że po jego odejsciu nikt z drużyny nie odejdzie.
'Wayne, wszyscy cię kochamy! Zastań z nami, nie zostawiaj nas w tak smutnym czasie. Odszedł SAF to wielki cios. Twoje odejście będzie kolejnym poważnym ciosem."
Czekam tylko na newsa : Rooney zostaje na OT. Pamiętam jak w 2010 chciał odejść, lecz mimo wszystko został. Skakałem jak dziecko gdy przeczytałem że zostaje. Teraz też będę skakał jeśli zostanie!
» 9 maja 2013, 14:49 #150
winiar97: Człowieku co ty mowisz ??On przeciez nie umarł i do tego bedzie ambasadorem klubu wiec napewno bedzie miał dontakt z zawodnikami
» 9 maja 2013, 15:15 #149
ManUtdFun: Ale to nie to samo. Okey, będzie miał kontakt, ale nie taki jak za bycia trenerem. Będzie miał teraz inne obowiązki, nie będzie jeździł na mecze, motywował ich w szatni...A to bardzo wiele znaczy. Zawodnicy zawsze mogli liczyć na wsparcie, psychicznie byli świetnie nastawieni, a teraz nowa osoba, nowe 'zwyczaje' przed meczowe. Każdy z zawodników był zżyty z SAF-em dlatego odejście dla nich jest największym ciosem. Scholes już odchodzi (szczerze myślę, że gdyby SAF został to Rudy też by jeszcze pograł), Rio milczy, Rooney już marudzi... Na pewno lepiej by było, gdyby Fergie został, ale niestety tak się nie stało. Szanuję jego decyzję i liczę, że Moyes nas nie zawiedzie ;]
» 12 maja 2013, 13:03 #148
winiar97: Jesli to jest prawda to Rooney delikatnie mowiac jest nie madry.
PO 1 primo -Rooney w United jest Legenda .Nigdzie wiekszych pieniedzy nie dostanie jak u nas .
PO 2 primo-Z taka forma Rooney to moze jedynie miejsce grzac na łąwce w Bayernie .
PO 3 -Jak ma grac tylko dla pieniedzy dla United to niech wyp ...a
» 9 maja 2013, 14:47 #147
Nani27: No to kurde lipa , nigdy nie myślałem że będzie chciał z tąd odejść, ale coż tak kocha klub, zostawia go po wielkim ciose(strata SAF'a) zadając jeszcze większy, bo chce iść za kasą, oby to była tylko plotka, ale coś mam przeczucie że odejdzie, choć chciałbym sie mylić.
» 9 maja 2013, 14:46 #146
checix69: bardzo lubie Roo, jest z nami prawie dekade i stal sie ikona klubu. zapewnil nam wiele wspanialych chwil, pieknych goli i pucharow i wcale nie chce zeby odszedl, bo nie zgadzam sie ze sie wypalil. ale jedno jest pewne: jesli chcialby zostac legenda Manchesteru i kocha ten klub to nie odejdzie. Jesli jednak chce odejsc to niech idzie, czy dla kasy czy dla zmiany srodowiska, niewazne. Ja po prostu nie chce na OT ludzi ktorzy nie chca byc czescia tego klubu.
» 9 maja 2013, 14:17 #145
meszcz: Uwielbiam gościa, ale jak chce iść to niech idzie.
» 9 maja 2013, 14:13 #144
Widera: można mówic że Roo jakoś słabo grał w tym sezonie itp ale jedno trzeba przyznać - MU w składzie z Roo całkiem inaczej grało niz bez niego dlatego mam nadzieje że to tylko plotki
» 9 maja 2013, 14:03 #143
tomcioMU: Rooney nie odejdzie bo ma do pobicia rekprd Charltona ! Sadze ze sa to jakies plotki kturych bylo.mozna sie. Sie spodziewac po odejsciuSAF Rooney to nazz ikona i tak pozostanie:) to jest Czerwony Diabel i zawsze bedzie :)
» 9 maja 2013, 13:58 #142
Filipgil: to moze byc prawda bo wkoncu na 99% moyes zostanie nowym trenerem a oni sie nie lubią i to ostro ... ale trzymam kciuki ze zostanie ... wkoncu miał podpisac nowy kontrakt ;/
» 9 maja 2013, 14:13 #141
pilsudczyk: Jestem w pełni za odejściem Rooney'a. Dlaczego? Bo gość zarabia 250 tysięcy tygodniowo i jego utrzymanie może blokować przyjście nowych gwiazd na Old Trafford. Rezygnacja Fergusona to sygnał do rewolucji w United, wymiany piłkarzy i zmiany stylu gry. Letnie okienko transferowe będzie okazją aby uporządkować na nowo formację MU i sprzedaż Rooney'a może być w tym bardzo pomocna. Za 40 mln funtów, które są minimum jakie powinniśmy za niego dostać można sprowadzić chociażby Garetha Bale'a. Tygodniówką rzędu 170 tysięcy funtów na tydzień i perspektywą sukcesów można by go skusić. Zostaje reszta z tygodniówki Rooney'a czyli 80 tysięcy. Dodając tą sumę do tygodniówki Nani'ego (bodajże 90 tys), którego powinniśmy również sprzedać za min. 20 mln, sięgając dodatkowo do kasy klubowej po kolejne 20 mln, mamy 40 mln i 170 tysięcy tygodniówki, które w pełni zadowoliłyby Atletico oraz Falcao.
Podsumowując odejście Rooney'a plus Nani'ego będzie furtką do nowej jakości Man United i mocnym początkiem rewolucji w składzie i stylu gry.

RvP, Falcao
Bale, (Kagawa lub Cleverley lub Anderson), Carrick, (Young lub Valencia)
Evra, Vidic, Ferdinand, Rafael
De Gea

Salut!
» 9 maja 2013, 13:47 #140
kap: Środkowy pomocnik jest piorytetem a później reszta...
» 9 maja 2013, 13:54 #139
tomcioMU: Ty jetes kibicem United??! Rooney jest naszym najlepszym pilkarzem.i ikona wiec pomysl troche
» 9 maja 2013, 14:02 #138
Filipgil: w pierwszym składzie (twoim) zmienil bym tyle ze ferdinand lawka a jones pierwszy i zamiast naniego to valencia powinien odejsc ... portugalczyk umie grac duzo lepiej i to udowadnia a ze w tym sezonie nie miał za duzo czasu (kontuzje) to inna sprawa ... niech zostanie na min jeden sezon by pokazac co umie :)
» 9 maja 2013, 14:15 #137
pilsudczyk: Fajnie, że ta ikona zarabia więcej niż Messi czy Ronaldo jednocześnie nie dając tyle ile wymienieni wyżej dają Barcelonie czy Realowi i co chwila przebąkuje o odejściu.
» 9 maja 2013, 14:18 #136
luk1920: Kolego TomcioMU: Również zgadzam się z opinią pilsudczyka. Za taką tygodniówkę jaką dostaje Rooney to powinien on na boisku zapierd... za trzech i w każdym meczu strzelać. Za pieniądze z jego transferu jak i tygodniówki można kupić kogoś ciekawego. Rooney naszym najlepszym piłkarzem ? Kiedy Ty ostatnio oglądałeś jakieś spotkanie naszego zespołu ? 2 lata temu ?
» 9 maja 2013, 14:21 #135
lecho: Rooney może i BYŁ najlepszym piłkarzem United, ale 2-3 lata temu. A ikoną przestał być, kiedy rozważał przejście do City w 2010...
» 9 maja 2013, 14:38 #134
TraN: Po 1 tego co mi wiadomo, ile dokładnie zarabia Roo nie jest nigdzie powiedziane, więc nie wiem skąd wziąłeś 250 tysięcy.Kiedyś była mowa, że żaden piłkarz nie zarabia ponad 200 tysięcy tygodniowo. Po drugie- Bale nie chce iść do innej drużyny z Anglii niż Tottenham. Po 3- Kagawa to nie jest ten sam ty zawodnika co Cleverley, czy Anderson. Ludzie, zrozumcie, że ŚPO i ŚPD/ŚP to dwie różne pozycje. Kagawa koło Carricka sprawuje się beznadziejnie. Najlepszy jest na pozycji Roo (podwieszony napastnik) i na skrzydle. Po czwarte- jeśli nie jesteś bezpośrednio związany z klubem, a założę się, że nie jesteś i nie masz dostępu do danych na temat wydawanych sum oraz otrzymywanych pieniędzy na tygodniówki i transfery to nie baw się w Footbal Managera, bo kiepsko ci to idzie.

@Filipgil Nani gra beznadziejnie od 2 sezonów. Valencia gra beznadziejnie 1 sezon. Nani ciągle marudzi o podwyżkę. Valencia w ogóle nie narzeka. Wnioski wyciągnij sam.
» 9 maja 2013, 15:24 #133
99iw: United idzie w rozsypkę :(
» 9 maja 2013, 13:43 #132
designer: a co takiego Rooney wnosil ostatnio do gry, by trzeba bylo tu lamentowac z tego powodu ze odchodzi? nie pokazywal absolutnie nic, co wiecej draznilo mnie to gdy latal po boisku lub wlazil z lawki bo wiedzialem ze jego obecnosc nic dobrego nie wrozy i nie mylilem sie. Lata gosc po boisku i nic nie robi. Facet sie wypalil i jedyne co mu pozostalo to tylko nazwisko. A niech bierze go Bayern, niech sie oczaruje jego nazwiskiem. Przynajmniej bedzie to duze oslabienie zalosnych Bawarczykow!
» 9 maja 2013, 13:51 #131
Filipgil: designer : to ze rooney wnosi duzo do zespołu to jest pewne gdyby nie on nasza gra wyglądała by duzo inaczej ... mimo ze ten sezon nie był jego najlepszym to on jeszcze pokaze ze jest wielkim anglikiem a co do rozpadu united ... mimo ze saf jest wielki to united istnialo przed saf-em i bd istniec po wielkim szkocie ... jestesmy czerwonymi diabłami i jeszcze nie powiedzielismy ostatniego słowa ;)
» 9 maja 2013, 14:18 #130
kap: Tak dokładnie nie ma co na siłę go trzymać, chce to niech idzie.
» 9 maja 2013, 13:44 #129
lecho: Po tym jak grał w ostatnim sezonie, biorąc pod uwagę jego wymagania finansowe - spoko, niech idzie. Byleby za pieniądze, które pozwolą sprowadzić z powrotem Ronaldo :)
» 9 maja 2013, 13:18 #128
Rooney1017Nani: Nawet nie marzcie o tym :] Polecam artykuł na wirtualnej polsce, pt. "United: Rooney nie jest na sprzedaż"
» 9 maja 2013, 13:16 #127
vip14: Ja nie wiem :O Ledwo otrząsnąłem się po odejściu Sir Alexa na emeryturę, a tu Rooney wylatuje z taką wiadomością. Mam nadzieję, że władze Manchesteru United zatrzymają Rooneya inaczej będzie to kolejny cios dla nas, co może odbić się w przyszłym sezonie utratą Mistrzostwa..
» 9 maja 2013, 13:06 #126
saharicus: Nie sądzę, żeby Rooney odszedł. Jeżeli przyjdzie do nas Moyes to będzie takim samym zdrajcą jakim jest Wazza. Wayne ma rekord strzelecki do pobicia, dopiero co mają mu zaprezentować nowy kontrakt, a jak mówił SAF "dziennikiarze nie mają możliwości wejść do siedziby klubu, na treningi etc." Wiej jak by się o tym dowiedzieli? O odejściu Rooneya mówi się tylko dlatego, że jest Robin, ale Wayne nie raz powtarzał, że zamierza grać w Manchesterze.
» 9 maja 2013, 12:38 #125
michalek1993: The Times: Manchester United poinformował Rooneya, że nie zamierzają go sprzedawać.
» 9 maja 2013, 12:32 #124
mikeey: Hehe jeszcze jak by CR7 wrócił to może sobie iść :)
» 9 maja 2013, 12:24 #123
yokowal89: No i przecież mamy valencie także luuuuźźnoo :)
» 9 maja 2013, 12:21 #122
BartekMU10: To nie może być prawda!
» 9 maja 2013, 12:19 #121
yokowal89: Jeśli to prawda to trudno, ale 40 milionów to jest minimum, wtedy bale i falcao + środkowy pomocnik i gramy dalej :) United nigdy nie zginie, ronaldo był lepszy od roo, odszedł i daliśmy rade, ale szkoda bo myślałem że to symbol united jak giggs czy scholes
» 9 maja 2013, 12:17 #120
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2013 12:21

Czytalem o tym juz wczoraj na pl stronie Bayernu,troche dziwie sie ze dopiero dzis ten jakby nie patrzec wazny dla nas news sie tu pojawil ;p,ale do rzeczy.Z tego co czytalem to niby powodami dla ,ktorych Roo chcialby odejsc jest mozliwosc pracy z Guardiola oraz to ,ze bardzo podoba mu sie styl jaki prezentuje druzyna z Monachium.Tak samo jak kibice Bayernu tak samo ja zastanawiam sie gdzie Roo chcialby grac,skoro u nich na kazdej pozycji jest juz komplet...

Jezeli to faktycznie prawda i Roo przejdzie po sezonie do Bayernu badz PSG to jak dla mnie tragedii nie wiadomo jak wielkiej nie bedzie.Kazdy chyba widzi ,ze Roo od 2 sezonow bardzo obnizyl loty porownujac jego gre do poprzednich lat.Obecny sezon jest jeszcze gorszy niz poprzedni,mnostwo strat ,niedokladnych podan i co najgorsze brak u Roo tej zadziornosci walki o kazda pilke jaka widzialem kiedys.Ratuje go tylko te 16 bramek i 15 asyst (we wszystkich rozgrywkach) czym tak prawde przyslaniaja jego bardzo slaba postawe w tym sezonie.

Jezeli Roo chce odejsc to niech odchodzi ,moze sam juz czuje sie wypalony i chce zmienic srodowisko ,aby znow odzyc,jednak troche szkoda by bylo rekordu,ktory jest w jego zasiegu.Kluczowe znaczenie mysle moze miec tu Moyes(najprawdopodnniej nasz nowy trener,niestety).Niby mowi sie ze obaj panowie sie juz pogodzili,no ale co innego byc w zgodzie kiedy sie nie widzi na codzien,a co innego jezeli widzi sie na codzien podczas treningow.
Roo to zwykly najemnik co pokazal w 2010,przez co stracil moj jak i mysle wielu innych kibicow szacunek.Sadzilem wtedy ,ze przez te 6 lat gry zdazyl sie juz bardzo silnie przywiazac do United jednak sie mylilem.Takze nie zdziwilbym sie jezeli faktycznie poprosilby o transfer,tym bardziej ze nie jest to nasz wychowanek,lecz jak pisalem juz wczesniej zwykly najemnik.
Byc moze w kwietniu Roo i inni pilkarze nie wiedzieli jeszcze zmianie trenera( w co watpie,bo sadze ze wiedzieili juz o tym na poczatku sezonu,lecz siedzieli cicho ,bo poprosil ich o to SAF),takze jezeli wtedy Roo prosil o transfer ,to tym bardziej teraz bedzie naciskal na transfer skoro Moyes(niestety) ma zastapic SAFa.
Tak jak pisalem wczesniej dla mnie tragedii nie bedzie mamy Kagawe (ktory jak dla mnie w tym sezonie strasznie sie marnowal siedzac na lawce,bo talent to on posiada co chyba widzi kazdy nawet jego najwieksi hejterzy...),ktory gra coraz lepiej,wiadomo nie jest to jeszcze gra z BVB,no ale licze ze w przyszlym sezonie przy regularnej grze(na swojej nominalnej pozycji,a nie skrzydle gdzie sie marnuje) zlapie wlasciwy rytm i jakos to bedzie :)

Takze nie ma co sie lamac ,nawet jezeli to prawda i po sezonie Roo odejdzie nie wazne czy do Bayernu czy do PSG.Opuszczali nas wieksi,lepsi z CR7 na czele i jakos dawalismy sobie potem rade :)
» 9 maja 2013, 12:16 #119
swees: Dokładnie, a jeśli piłkarz nalega żeby odejść to na pewno nie zagra już w pełni swoich mozliwości w zadnym meczu i słusznie zauważyłeś że Roo się opuścił w ostatnich dwóch sezonach. Już zaczynają się spekulacje, że Rooney odchodzi Ronaldo wraca - prasowe pieprzenie po mojemu. A co do Moyes'a to sam już nie wiem czy stety czy niestety. Wszystko się okaże, a ja będę kibicował United nawet jeśli by spadło do nPower, a wierzę, że Fergie do samego końca zrobi wszystko żeby było jak najlepiej - szczególnie że będzie bardzo blisko bo obejmuje posadę dyrektora.

Pozdrawiam wszystkich prawdziwych kibiców - nie tylko United :)
» 9 maja 2013, 12:25 #118
NewtonHeath1878: Rooney w Bayernie? Chyba na trybunach. Albo do podawania piłki.
» 9 maja 2013, 13:11 #117
Diabelred: NewtonHeath1878,byc moze Pep ma go w swojej wizji ;)
» 9 maja 2013, 17:00 #116
ForeverMU: Nie sądzę żeby to była prawda, ale nawet jeśli to nie będzie problemu by go zastąpić. Jest mnóstwo znakomitych piłkarzy, którzy tylko czekają by założyć koszulkę z 10 manchesteru united.
» 9 maja 2013, 12:13 #115
przema: No jak Rooney odejdzie to sie sypiemy masakrycznie ! Opuszczenie United to bedzie dla niego krok w tyl ,a te 30 mln za Wayna to smiech na sali, jak go sprzedamy za tak smieszne pieniadze to jestesmy najwiekszymi loserami na swiecie .
» 9 maja 2013, 12:09 #114
Paxius: Jeżeli ma ciągle narzekać i psuć atmosferę w szatni to lepiej niech odejdzie.
» 9 maja 2013, 12:05 #113
chicha14: przecież nie odejdzie. nie dawno pisali, że szykuje się nowy kontrakt dla Roo a teraz że prosi o zgode na transfer. piszą żeby się interes kręcił. jak nie będzie szło to pismaki napiszą, że papież kandyduje na prezydenta USA, Maradona wznawia kariere bo Argentyna słabo gra, a Elvis Presley zmartwychwstał.
» 9 maja 2013, 12:04 #112
mosik7: Ej Diabełki to ściema. :D

manutd . com .pl/news/16201/BBC_Sport_Rooney_nie_na_sprzedaz
» 9 maja 2013, 12:01 #111
pynduryndu: to że United powiedziało, że Rooney nie jest na sprzedaż nie oznacza, że nie poprosił o transfer. Trochę się mu nie dziwię, nie pamiętam kiedy ostatnio wystawiony był na swojej nominalnej pozycji
» 9 maja 2013, 12:05 #110
mosik7: To nie mówi klub tylko informator:
"Według informatora w klubie Wayne Rooney nie zostanie nigdzie sprzedany. Zawodnik ma obecnie obowiązująca jeszcze przez dwa lata umowę, oraz podpisze nowy kontrakt z Manchesterem"

Proszę czytać ze zrozumieniem :D
» 9 maja 2013, 12:08 #109
TheMadllen9: Nieee nooo!! to się nie dzieje naprawdę!! Najpierw Alex teraz Wazzaa.. oby to była tylko plotka!
» 9 maja 2013, 11:57 #108
messengerUTD: Boże co się dzieje.. Rooney ma zostać i kropka. MUSI bo mam jego koszulkę :d
» 9 maja 2013, 11:56 #107
T7MU: o! i to jest argument :)
Popieram kolegę !
» 9 maja 2013, 12:08 #106
messengerUTD: Koleżankę :P
» 9 maja 2013, 12:11 #105
Baster: Niepodważalny, bo kobiecy, argument (:
» 9 maja 2013, 12:18 #104
T7MU: oki :) sorka :) koleżankę popieram :)
» 10 maja 2013, 00:47 #103
cejotinho: Moyes mu nie pasuje i tyle...
» 9 maja 2013, 11:56 #102
rooney99: Dlaczego go przezywacie i wgl, skoro jeszcze nic nie jest oficjalnie potwierdzone!
Jeśli to prawda, to nie wiem co mu tu nie pasuje. Transfer Robina może mu zaszkodził, pozostał w cieniu Holendra. Nie rozumiem też, jak można chcieć jeszcze więcej kasy.
Tak jak wcześniej wspomniałem, jeszcze nic nie jest oficjalnie potwierdzone, spokojnie.
» 9 maja 2013, 11:51 #101
mazi06TsR: No to narazie Roo. Powodzenia.:)
» 9 maja 2013, 11:45 #100
wayne96: https: // www. facebook. com/events/504606192925829/ ?context=create#

Żujemy gumę z Fergusonem! Dołączcie
» 9 maja 2013, 11:42 #99
orzeszko20: A mówil ze chcial pobic rekord bramek w United...
» 9 maja 2013, 11:27 #98
FiFlaK: Juz od kilku miesięcy grał tak jakby nie chciało mu się. Niech idzie, nie wie co traci.
Zresztą blokuje rozwój Kagawy.

To są złe, dobrego początki. ;) Mówię wam.
» 9 maja 2013, 11:23 #97
CheziChez: Jeśli to prawda to Rooney prosi o zgode na odejście już drugi raz w ciągu 3 lat, powiedzmy, że poprzedni raz mu już wybaczyłem ale skoro teraz chce odejść nie odchodzi, mamy RvP i dzięki temu Chicharito i Welbeck będą dostawać więcej szans. Nie chcę też krytykować czy wyzywać Roo bo jak narazie nikt nie potwierdził tego, że Rooney chce odejść.
» 9 maja 2013, 11:18 #96
RedDragon: Wiecie czego się boje najbardziej? Nie nowego trenera i zmian personalnych ale tego, że przestaniemy budzić respect w lidze. Nie raz wygrywalismy mecz grajac kiche z jakims słabym ale dobrze radzacym sobie zespołem tylko dlatego ze sie na bali
» 9 maja 2013, 11:18 #95
Adam11: Człowieku od przynajmniej 4 lat, nikt już nie trzęsie portkami przed United.
» 9 maja 2013, 11:51 #94
RedDragon: Może przed United nie ale przed Sir Alexem na pewno nie jeden
» 9 maja 2013, 12:44 #93
Klimaa: Jeśli to jest prawda (oby nie) to uważam Rooneya za tchórza!! Nie dość ze zarabia ogromne pieniądze to w momencie gdy przez jakąś część sezonu jest usuwany na drugi plan - gra w pomocy albo siedzi na ławce, to chce uciec. Gdzie jest jego ambicja? Niech rywalizuje z Robinem o miano numeru jeden. Obaj napastnicy się uzupełniają bo mają zupełnie inne walory. Więc niech nie weźmie się w garść i udowodni że zasługuje na miejsce, a nie leci z płaczem do agenta.
» 9 maja 2013, 11:16 #92
19wziono94: C. Ronaldo na pewno nie przejdzie do Manchesteru United bo on zrobiłby to tylko dla Sir Alexa Fergusona a jego już z nami nie będzie...
» 9 maja 2013, 11:15 #91
T7MU: ... tak umiera ... odchodzi. Ludzie SAF nie umiera tylko zmienia stanowisko. Będzie jeszcze bardziej trzymał politykę klubu za twarz! Na pewno coś się zmieni ale jak dla mnie styl, polityka klubu, i oddanie tradycji klubu pozostanie nawet silniejsza.
A C.Ronaldo, jak dla mnie jak by za mniejszą kwotę plus jakiś zawodnik w rozliczeniu to tak.
Niemożliwe? SAF teraz będzie miał jeszcze większe możliwości manewrów na rynku transferowym, i jeśli nowy trener będzie zgodny to wydaje mi się że jest to osiągalna opcja.
» 9 maja 2013, 11:31 #90
T7MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2013 12:08

Rooney już ponoć zmądrzał od ostatniej takiej prośby...
» 9 maja 2013, 11:31 #89
mariodlv: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2013 11:12

z tego wynika ze niby Roo nie na sprzedaz :P http ://www. givemefootball.com/344400-manchester-united-wayne-rooney-not-for-sale
» 9 maja 2013, 11:12 #88
T7MU: to samo na BBC. Wiadomo, plotki. Martwi mnie natomiast zdjęcie Roo z synem wczoraj na Tweeterze.... w taki sposób Becks żegnał się z OT też z synem. Oby to było tylko złe skojarzenie.
» 9 maja 2013, 11:32 #87
Vilen: Pamietaj ze nie wchodzi sie 2x do tej samej rzeki
» 9 maja 2013, 11:27 #86
Diabelred: Nie wiem czy wiesz ale w wywiadach Mou sam kiedys mowil ,ze chcialby poprowadzic United,no i teraz ma ku temu najlepsza okazje.Druga sprawa to to ,ze nalezy pamietac ,ze to nie Mou sam odszedl(jak w przypadku Porto,Interu,Real to oddzielny przypadek obie strony juz raczej nie chca ze soba wspolpracowac..) ,lecz zostal zwolniony za wasza slabsza forme w tam tym okresie.Nie wiem cze Mou pchal by sie znowu w paszcze lwa(Romka) ,ktory w kazdej chwili znow moglby go zwolnic przy waszym slabszym okresie gry.
» 9 maja 2013, 11:34 #85
TraN: Mam nadzieję, że to jedna, wielka bzdura wyssana z palca, a na Twittera ktoś się Rooneyowi zwyczajnie włamał. Jeśli jednak miałoby być inaczej... Hmm, nie. Powstrzymam się od komentarza, bo nie chce nikogo osądzać.
» 9 maja 2013, 11:04 #84
karim: Rooney chce odejść... czyżby się dowiedział, że jednak Moyes wbija? Już nie mogę się doczekać okienka transferowego, tego kto odejdzie, kto przybędzie i w końcu dowiedzieć się czemu SAF podjął taką decyzje?!
Przecież to może oznaczać, że ManU spadnie do środka tabeli... Chyba, że rzeczywiście stołek trenerski obejmie Mou, innego zamiennika za Fergusona nie widzę ;)
» 9 maja 2013, 11:00 #83
Deluxe: Jak dla mnie, to wisiało to już od dawna w powietrzu. Mieszane uczucia. Podobnie, jak wielu kibiców, mam do niego pewien dystans po akcji w 2010. Wiele stracił wtedy w moich oczach. Nie ujmując jednak Wayne'owi, znakomity piłkarz, wiele zrobił dla naszego klubu i trzeba być mu wdzięcznym za lata, które u nas spędził. Ale i tak to chyba nie czas na tego typu podsumowania, poczekajmy na oficjalne informacje.
» 9 maja 2013, 10:58 #82
Devilfaan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2013 10:56

ZNOWU..?
Jeśli miałoby do tego dojść, to (przepraszam za swoje marzenia :) widziałbym to tak:
Sprzedać:
Rooney'a (choć bym tego nie chciał)
Nani'ego (bardzo go lubię, ale skoro nie podoba mu się gra za takie pieniądze niech idzie do PSG)
Anderson'a (nie pokazuje pełnych swoich możliwości)
Kupić 'w zamian':
Bale (choć to droga inwestycja)
Isco (geniusz)
Falcao/Cavani ew. Ronaldo - ale tutaj musiałby iść do Real'u zapewne Javier.
I wtedy przechodzimy w ustawienie 1-4-2-3-1 i jest pogrom :D
Za naszych byśmy zainkasowali jakieś 70mln, w drugą stronę poszło by pewnie ze 150, ale myślę że było by warto
» 9 maja 2013, 10:55 #81
charnas: 70 za naszych?
30 Rooney
12 - taka była oferta Juve, wiec 15 maks za zawodnika który siedzi na ławce
15-20 maks Anderson
» 9 maja 2013, 11:01 #80
Rutek83: hahaha nieźle się uśmiałem. Football Manager rządzi.
jeszcze to Isco (geniusz) dobre hahaha
» 9 maja 2013, 11:02 #79
MDuch7: Nani ok. 25
Roo - 35
Anderson - 7-8

Mmy ok. 70 tak jak napisałeś. Połowę przeznaczyć na kogoś za Roo (jego pozycja obecna). Ja bym widział: Reus,Isco. Zostaje nam +/- 30 mln. Dokładamy ok. 10 i mamy Bale. Jesteśmy też bogatym klubem, więc kolejne dołożone 0 mln na jakiegoś pomocnika do środka pola np. Gundogan i mamy skład ;)
» 9 maja 2013, 11:05 #78
Rutek83: Właśnie dlatego dla takich jak Ty wymyślono grę pod nazwą Football Manager. Pozdrawiam
» 9 maja 2013, 11:08 #77
sisinho: Cena minimalna za Falcao to 60 mln euro. Za Cavaiego 70 mln. Isco? Około 40 mln + woli grac w FCB niż w innej lidze. Bale? około 60-70 mln.

Za 3 zawodników wychodzi ci co najmniej około 160-170 mln nie licząc ich wielkich tygodniówek.

Za naszych 3 grajków nie dostaniemy więcej niż 60 baniek więc utopilibyśmy 100 mln na transfery. Marzenia :)
» 9 maja 2013, 11:51 #76
Devilfaan: Napisałem dlatego że to są marzenia. Ludzie -.-
Rutek83 - dla mnie Isco gra fenomenalnie, z geniuszem może trochę przesadziłem ale jest to kwestią czasu i będzie jednym z najlepszych na świecie :)
» 9 maja 2013, 12:35 #75
ValenciaMOTM: Jeśli to prawda to odchodzi Ferguson, Rooney i możliwe ze Nani. To koniec Manchesteru jaki znamy ;p
» 9 maja 2013, 10:48 #74
spOntan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2013 10:41

Panna na wydaniu. Po tej akcji w 2010 straciłem do niego szacunek, ale zdołał go nieco odbudować swoimi występami. Jeśli teraz te plotki okażą się prawdą to lepiej by było dla niego żeby rzeczywiście odszedł. Mógł byc legendą a zostanie zapamiętany jak łasy na kasę lis. Wszyscy się burzą, że Nani chce podwyżkę do 120 tys, a co nasz 'shrek' zrobił? Zaszantażował klub żeby dostać podwyżkę i zarabia 250tys na tydzień sam nie wiem za co. Niech idzie w piździec, a w jego miejsce Ronaldo. Nikt nie jest ważniejszy od klubu, a tym bardziej taki najemnik, jak nie chcesz tu grać to droga wolna.
» 9 maja 2013, 10:39 #73
wazza89: wrr spontan z takimi radykalnymi opiniami wstrzymaj się chociaż do oficjalnych wiadomości. Rooney to jednak Rooney ;)
» 9 maja 2013, 10:42 #72
lolis: spontan mam takie samo zdanie jak ty. W 2010 stracił wiele w moich oczach.
» 9 maja 2013, 10:45 #71
Baster: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2013 10:49

W tym roku mamy trochę inną sytuację. Bynajmniej nie chodzi o kasę. Jeżeli rzeczywiście nowym managerem zostanie Moyes to nie od dziś wiadomo, że panowie za sobą nie przepadają.

Alex wystawiał Rooneya w pomocy. I tak trzeba przyznać, że robił swoją robotę bez gadania, a wielu napastników miałoby z tym kłopoty i nie akceptowało, że muszą tyrać z tyłu, a Robin jest nowym snajperem i zbiera laury.

Jeżeli sprowadzimy rozgrywającego na pozycję, na której teraz gra Roo + przjdzie Moyes, Wayne może zostać szarym rezerwowym.

Dziwisz się, że chcę odejść?

Zresztą z oceną poczekajmy do potwierdzenia nowego managera i oficjalnych przenosin Roo.
» 9 maja 2013, 10:46 #70
RedSidePower: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2013 10:57

dokładnie !! powstrzymaj sie . To ,że prasa tak pisze nie znaczy ,że tak jest równie dobrze mogli napisać ,że giggs chce odejść .Moim zdaniem to jakies głupoty , a Goal Machine uaktywni swój zaniedbany potencjał ,jak Obejmie nas Mourinho ( o czym marzę ,chodź Kloppem też bym nie pogardził ),zapewne jeszcze zaprosi do nas CR 7 i wtedy mamy skład jak z bajki ,a co do odejścia Rooneya ,to mało prawdopodobne ,bo jest blisko pobicia rekordu bramkowego ,SBC (Bobby Charlton) , w ten sposób stałby się legendą , a każdy piłkarz stąpający po ziemi chciałby zostać legendą United
» 9 maja 2013, 10:54 #69
spOntan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2013 11:09

wazza, może rzeczywiście trochę przesadziłem, ale Rooney sam tak każe o sobie myśleć. Doceniam jego grę i wkład w United, ale jeśli za każdym razem kiedy ma dojść do przedłużania kontraktu odwala jakieś szopki no to helloł? Nikt nie jest święta krową.

Chciałbym się mylić, ale jednak wszystkie znaki na niebie wskazują, że to może być prawda.
» 9 maja 2013, 11:06 #68
wazza89: spontan rację masz, lecz cały czas Roo jest Czerwonym Diabłem ;) moim zdaniem jego odejście jest już w 99% przesądzone, ale poczekajmy i nie obrażajmy Wazzy:D
» 9 maja 2013, 11:13 #67
DevilFan: Krzyżyk na drogę, i powodzenia, może być transakcja wiązana na linii RM _ MU CR7 do nas WR10 do nich z niewielką dopłatą.
» 9 maja 2013, 10:39 #66
NewtonHeath1878: No oby tabloidy wyjątkowo miały rację. Oby Gill poleciał do Madrytu po Mou. Wtedy możemy spodziewać się i świetnego szkoleniowca jak i powrotu naszego magicznego skrzydłowego. Rooney niech jeszcze rok zostanie, może nowy trener przywróci jego blask. Chyba, że będzie trzeba go sprzedać, by kupić Ronaldo, to od razu.
» 9 maja 2013, 10:37 #65
RedSidePower: Nie takie odrazu ,ja bym dał te 50 mln funtów co mamy na transfery , glazerowie by ,napewno coś rzucili za skromną prośbą SAFa i dołożyłbym im Naniego , u nas wiele szans nie dostaje ,ale grać umie i w RM napewno do 1 się przebije , a wtedy Mamy CR 7 , Rooneya RVP ,czyli nie mam opcji na lepszy skład ,a jakby jeszcze kogoś do kupili ,( wielkie transfery , np Bale'a),to tylko katastrofa odebrała by nam ligę mistrzów , jak i inne trofea . Nawet jak sam Mourinho przyjdzie to i tak bede szczęśliwy .
» 9 maja 2013, 11:02 #64
MDuch7: Widzę, że tutaj piszą, że staniemy się drugim Arsenalem... Ludzie... kto wie ? Może Moyes to będzie strzał w 10 ? Everton prowadzi dość dobrze od kilku lat. 11 lat w jednym klubie. SAF był skąpy ale genialny, Moyes też do ułomków nie należy i poprawidzić drużynę na pewno też potrafi... pieniądze na jakieś transfery raczej też dostanie. Co do młodych zawodników, przecież tak jak napisałem jest 11 lat w Evertonie przez co rynek zna na wylot. Roo ? Jak odejdzie to go zastąpimy... Ronaldo też odszedł i co ? Tevez to samo... Damy radę ! Co prawda bez ok. 30 mln z kieszeni + 30 mln z transferu Roo się nie obejdzie ale cóż..

Najbardziej się boję, że CFC będzie prowadzone przez Mourinho i zabiorą nam tytuł :/ Oni już mają kompletny skład, a jak nawet nie będzie 2-3 zawodników to Mou sprowadzi takich TOP-LEVEL ;/
» 9 maja 2013, 10:34 #63
AdamMickiewicz: Chcesz Panie Wayne wygrać LM w najbliższym czasie? Dawaj Pan do Monachium!

Roo->Bayern Lewy->United ALLES KLAR!!
» 9 maja 2013, 10:34 #62
Rutek83: Nani to jest na większym wylocie niż Rooney, nie dogadał się z kontraktem i lada chwila go pożegnamy. W tej chwili raczej przesądzone jest odejście Naniego i Andersona.
» 9 maja 2013, 10:34 #61
TylkoManUtd: denerwuje mnie takie zachowanie Roo. troche jak duzy dzieciak. sytuacja z 2010 roku kiedy szantazowal klub ze odejdzie do City w moim mniemaniu byla niedopuszczalna ale poszlo w niepamiec bo nie jest to byle zawodnik. ja uwazam ze nie powinnismy nikogo prosic zeby chcial u nas grac. to ma byc przywilej. nie hejtujcie mnie, lubie tego zawodnika ale jak dla mnie nie ma miejsca dla takich ludzi u nas w klubie. potrzeba nam zawodnikow w pelni oddanych, chcacych walczyc za ten klub. widocznie Roo sie znudzil MU i dlatego poprosil o odejscie. jak odchodzil Ronaldo, to nie wyobrazalem sobie jak MU bedzie wygladac bez niego, myslalem ze sobie nie poradzimy. ale sie pomylilem to MU to Wielki Klub i nie pozwoli sobie na odpuszczenie czegokolwiek w postaci wygrania ligi czy ligi mistrzow. mysle ze jesli Rooney odejdzie to tez sobie poradzimy. Ronaldo to byl nasz ząb trzonowy, gosc ktory strzelal 35 goli w lidze. teraz czytam ze wykasowal jakies wpisy na twiterze ze jest mistrzem, żal. nie odchodzi, bez proszenia. zadnych podwyzek czy innych deklaracji ze sie wzmocnimy bo Roo ma jakis problem. zaczyna mnie draznic coraz bardziej jego zachowanie i te fochy.
» 9 maja 2013, 10:31 #60
devilmaster: niech idzie w cholerę tylko za dobre dla klubu pieniądze
» 9 maja 2013, 10:30 #59
thetalar: Żyje się dalej mówi się trudno... Liczę teraz na Naniego i Chicharito
» 9 maja 2013, 10:30 #58
MDuch7: Jak Roo odejdzie to musimy od razu sprowadzić nie 1 lecz 2 zawodników do środka pola. Jakiś mega ofensywny pomocnik i ktoś do środka. Być może Moyes da szansę dla Naniego + Zaha coś pokaże i skrzydła się ''ogarną''. Za Roo dostaniemy ok. 30-35 mln. 25 i mamy Gundogana, który myślę, że się sprawdzi.. Możliwe, że Kagawa wystrzeli z formą.. Ludzie ! Mamy dużo zawodników,którzy jak wpadną w formę to będziemy wymiatać...

Ale ja i tak poczekam do oficjalnego potwierdzenia... bo wszyscy czytają wszędzie, że Roo odejdzie ale na prosty rozum to wziąć to przecież 4 różne portale to napisały i tylko temu to tak wygląda :)
» 9 maja 2013, 10:26 #57
KacyK: Jakoś mu się nie dziwię, zrobili z niego na siłę pomocnika może nawet SAF odszedł bo Roo miał już dość i powiedział że chce odejść
» 9 maja 2013, 10:26 #56
HuiSton: Coś mi się wydaje że jeśli Moyes będzie nowym trenerem, to będzie jak z Barcą w tym roku, będzie brakować "Szefa" w drużynie, myślę że minie z 3-4 lata zanim wszystko wróci do normy, jeśli planujemy go zatrudnić na dłużej.
» 9 maja 2013, 10:25 #55
welllone: Mam konto na twitter i niestety muszę przyznać, że to co piszą ludzie jest prawdą.
Jedyne zdjęcie jakie Roo ma w koszulce United to te w tle.
Reszta została usunięta.
Coś jest na rzeczy. Dla mnie ten człowiek był zerem w 2010 roku i widać, że przywiązanie i oddanie to były gdy chciał uzyskać status super gwiazdy.
Teraz co nowa negocjacja kontraktu to prosi o odejście.
Jeżeli to prawda to okaże się świniakiem tak jak nazywają go kibice innych drużyn.
» 9 maja 2013, 10:25 #54
Rutek83: No i co odchodzi Rooney, symbol klubu.... co dalej ?! a no nic, przychodzi Zaha, który będzie na 100 % gwiazdą światowego formatu. Dajcie spokój ... większość z Was sikała by po nogawkach jakby w przyszłym sezonie była taka jedenastka: De Gea- Rafael, Jones, Vidic, Evra -Zaha, Carrick, Clev, CR7- RVP, Chica(Fellaini - po sprzedaży Roo).
» 9 maja 2013, 10:17 #53
siabadaba: Czy tylko ja w to nie wierzę?!?
» 9 maja 2013, 10:12 #52
devilmaster: Skądś musimy mieć te pieniądze na transfer CR7 i Lewego ;)
» 9 maja 2013, 10:11 #51
mati789456123: prosze cie rooney nie odchodz nie rób tego nie teraz prosze
» 9 maja 2013, 10:09 #50
marsin7: zrobi jak będzie uważał, ale jedno jest pewne i tak sobie poradzimy, z Roo czy bez niego to nie ma znaczenia, oczywiście lepiej byłoby gdyby został;)
» 9 maja 2013, 10:14 #49
Rutek83: Ludzie, ogarnijcie się ! My jesteśmy Manchester United. Klub który sam w sobie jest gigantem i najbardziej pożądanym towarem. Klub, który ma najwięcej fanów na świecie. Z całym szacunkiem do innych drużyn ale tylko United jest zbudowane od podstaw na stabilnych fundamentach popartych sukcesami. Sir Alex przecież nie umarł, nie idzie w pizdu i ma wszystko w dupie. Zostaje w klubie i na pewno będzie miał pozytywny wpływ na to co będzie się w nim działo. Wszystko co się dzieje w United jest przemyślane i rezygnacja SAF-a też jest zaplanowana w najdrobniejszych szczegółach. Ja osobiście nie martwie się o poziom sportowy Manchester United. Bardziej martwi mnie, że inne kluby zaczynają brać z nas przykład w drodze do osiągania sukcesów. Co do Moyesa, jeżeli SAF i jesgo staff uważa że to najlepszy kandydat to jest to najlepszy kandydat na managera.
» 9 maja 2013, 10:06 #48
IMMM: Jeśli Roo faktycznie odejdzie to pokaże, że jednak nie wydoroślał. Mówił, że "incydent" z 2010 był głupotą, że to już za nim bo ponoć wydoroślał. A tu proszę...
» 9 maja 2013, 10:01 #47
ReeMove: Jeżeli Wayne naprawdę odejdzie, to zacznie się dziać nieciekawie. Ale może Boss zabezpieczył nas na taką okoliczność, zobaczymy. Wierzę jednak, że Wazza nie zostawi klubu w tak trudnym momencie...
» 9 maja 2013, 10:01 #46
funManUtd17: Niech idzie. Kogo on teraz zresztą obchodzi. To już 2 raz jak tak zrobił, więc nie ma kogo żałować. Teraz najlepszy moment, żeby rozdzielić piłkarzy na tych którzy chcą u nas grać i tych co nie. Trzeba tylko Rio nowy kontrakt zaoferować. To jest dużo ważniejsze niż czy Rooney zostaje. Nie obędzie się raczej bez 2-3 transferów.
» 9 maja 2013, 09:58 #45
Michau38: Czy tylko ja zauważyłem że Rooney ostatnie dwa lata gra słabo? Tzn gra słabiej niż kiedyś. Nie wiem czym to jest spowodowane, ale trudno. W końcówce tego sezonu SAF kilkukrotnie zdejmował go z boiska albo nawet nie uwzględniał w składzie, a mimo to cały zespół wyglądał bardzo dobrze. Może nie będzie tak źle jak od nas odejdzie? Może Chica albo Wellbec będą mogli się w końcu rozwinąć?
SAF już o tym pewnie wiedział, a mimo to jest dobrej myśli...
» 9 maja 2013, 09:57 #44
satan23: Też mi się wydaje że grał "słabo" myślę że jak możemy na nim zarobić to powinnyśmy skorzystać, wątpię żeby nas jeszcze jakoś pozytywnie zaskoczył.
» 9 maja 2013, 10:08 #43
silverlimp: Tylko zauwazcie, ze kiedys Roo byl typowym napastnikiem z przodu.Ostatni czas gra jako cofniety napastnik.To robi duza roznice.
» 9 maja 2013, 10:11 #42
Michau38: Pamiętam jak strzelał bramki biegnąc z piłką od połowy boiska i obrońcy nie mogli go dogonić, albo jak Bayern Munchen (Bawaria Monachium :P ) trzęsła się jak Rooney znalazł się w składzie mimo kontuzji kostki. Teraz sobie tego nie wyobrażam :/
» 9 maja 2013, 10:26 #41
Diabelred: Bawaria Monachium eee? prawidlowa polska nazwa tego klubu to Bayern Monachium ;p
» 9 maja 2013, 11:25 #40
Michau38: No właśnie nie jest ona prawidłowa :P Dlaczego jeden człon jest tłumaczony na język polski a drugi pozostaje w języku niemieckim? Wiem że to ładniej brzmi, ale nie jest prawidłowe :P
» 9 maja 2013, 12:19 #39
Karas: no to letnie okienko transferowe będzie rewolucją w klubie, oby na lepsze
1. Rooney chce odejść i tylko SAF mógł go zatrzymać
2. Scholes kończy kariere
3. Ronaldo już napewno nie wróci bo nie ma Fergiego
4. Ciekawe co z Andersonem i Nanim- może jednak zostaną bo zmienia się trener a więc może i oni dostaną szanse gry na którą napewno Nani zasługuje bo jak widze gre Valenci to źle mi się robi.
5.możliwa będzie zmiana ustawienia, gdyż Moyes często gra na 4-4-2
6.to co dobre to to że Moyes również patrzy przyszłościowo budując drużyne(prowadzi Everton już 11 lat)
7. ciekawią mnie transfery Moyesa bo przeglądając jego transfery w Evertonie można różne odczucia mieć co do trafności ale w początkowej fazie pewnie będzie wspierany przez Fergiego
» 9 maja 2013, 09:57 #38
sprite1080: Ad 3. No cos Ty a na "onecie" piszą że Gill jest właśnie w Madrycie gdzie negocjuje powrót Ronaldo :)
» 9 maja 2013, 09:59 #37
Karas: Ronaldo chciał wrócić z powodów Fergiego, traktuje go jak ojca itp.
ale wolę już to niż jakby Gill miał w Madrycie negocjować z Mourinho
» 9 maja 2013, 10:02 #36
marsin7: Wszyscy tu lamentują, a to mogą być piękne czasy dla Manchesteru United i oby tak było ! ;)
» 9 maja 2013, 10:02 #35
adasko6969: Mendes jest też agentem Mourinho :P
» 9 maja 2013, 10:04 #34
Karas: ja nie lamentuje tylko właśnie mam nadzieje że na następny sezon wyjdziemy jeszcze mocniejsi :D
» 9 maja 2013, 10:08 #33
marsin7: nie mówiłem o Tobie, tylko tak ogólnie, a tak jakoś tu mi się napisało :D
» 9 maja 2013, 10:13 #32
sprite1080: Przeciez SAF zostaje w klubie i w manchesterze, jeżeli to byłby główny argument dla CR to zapewne niewiele sie zmienia poza rzadszą obecnością na treningach :)
» 9 maja 2013, 10:13 #31
western: Na naszych oczach piszę się historia. Gigant światowego sportu i nasz ukochany klub w te lato przechodzić będzie zmiany jakich nie przechodził od bardzo, bardzo wielu lat. W innych drużynach to normalne, ktoś przychodzi ktoś odchodzi, zmienia się trener... Nie w Manchesterze! Jesteśmy świadkami przełomu i nowej epoki w całej angieslkiej piłce. Dopiero dziś do mnie dotarło, że Sir Alex odchodzi. Wczoraj cały dzień płakałem jak dziecko. Nie wiem jak to będzie. Mourinho to celebryta i trener na 3 - 4 sezony ale! gwarantujący puchary! David Moyes to ktoś o charakrerystyce zdawałoby się zbliżonej Alexa. Trener na lata. Dobrze prowadzi drużynę Evertonu ale! Czy on jest gotowy unieść TEN OGROM!? Nie zdajecie sobie sprawy co znaczy teraz wziąść to wszystko na barki. A Moyes nie miał nawet doczynienia z takimi supergwiazdami jakie są w Manchesterze no i czy on wie jak wpajać MENTALNOŚĆ ZWYCIĘZCÓW! naszym zawodnikom?? On jeszcze niczego nie wygrał:( Boję się dołka. Nie chcę aby mój klub popadł w przeciętność. Chcę, żeby kiedyś mój syn oglądał sukcesy tego klubu i cieszył się z nich tak jak się cieszyłem!
» 9 maja 2013, 09:55 #30
Karas: każdy kibic ManU boi się dołka ale teraz właśnie będzie potrzebna nasza wiara i wsparcie dla nowego trenera
» 9 maja 2013, 10:00 #29
50cent: tylko nie " ManU " proooszę :) MU Man Utd ale nie " Manu "
» 9 maja 2013, 10:07 #28
marjo: ManU każdy sobie może pisać a ty jak nie wiesz to nie pouczaj ;)
» 9 maja 2013, 11:11 #27
charnas: nie no, przestaje wchodzić na devil page rano bo to sie źle kończy, coraz więcej niewiadomych, kto przyjdzie i kto zostanie. dwie kluczowe postacie w ciągu dwóch dni? nieźle, ciekawe co będzie jutro
» 9 maja 2013, 09:53 #26
wiruch: pomijając sam fakt transferu to poraża mnie kwota o której się mówi..Rooney ma dwa lata kontraktu a pisze się o 25mln co jest kwotą śmieszną bo za tą kasę to my nawet Lewego nie kupimy. Dla porównania Falcao który jest w wieku Rooneya wyceniany jest na jakieś niebotyczne pieniądze a nie jest nawet tak medialny jak Roo..gdzie tu logika?? Jeżeli sprzedawać Rooneya to TYLKO za worek z pieniędzmi a nie za napiwek...
» 9 maja 2013, 09:53 #25
western: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2013 09:53

Na naszych oczach piszę się historia. Gigant światowego sportu i nasz ukochany klub w te lato przechodzić będzie zmiany jakich nie przechodził od bardzo, bardzo wielu lat. W innych drużynach to normalne, ktoś przychodzi ktoś odchodzi, zmienia się trener... Nie w Manchesterze! Jesteśmy świadkami przełomu i nowej epoki w całej angieslkiej piłce. Dopiero dziś do mnie dotarło, że Sir Alex odchodzi. Wczoraj cały dzień płakałem jak dziecko. Nie wiem jak to będzie. JosĂŠ Mourinho to celebryta i trener na 3 - 4 sezony ale! gwarantujący puchary! David Moyes to ktoś o charakrerystyce zdawałoby się zbliżonej Alexa. Trener na lata. Dobrze prowadzi drużynę Evertonu ale! Czy on jest gotowy unieść TEN OGROM!? Nie zdajecie sobie sprawy co znaczy teraz wziąść to wszystko na barki. A Moyes nie miał nawet doczynienia z takimi supergwiazdami jakie są w Manchesterze no i czy on wie jak wpajać MENTALNOŚĆ ZWYCIĘZCÓW! naszym zawodnikom?? On jeszcze niczego nie wygrał:( Boję się dołka. Nie chcę aby mój klub popadł w przeciętność. Chcę, żeby kiedyś mój syn oglądał sukcesy tego klubu i cieszył się z nich tak jak się cieszyłem!
» 9 maja 2013, 09:52 #24
mosik7: Jeśli chce to niech odchodzi. Nawet jeśli Man Utd spadnie to i tak bd ic kochał.
Płaczecie, że wszystko się po sypie. Jak odszedł Ronaldo też miałem takie wrażenie.
Nie ten to inny. Na pewno godnie zastąpi go Welbeck. Jeśli wgl. odejdzie. I jeśli przyjdzie DM to pościąga swoich upatrzonych zawodników. Tak jak zrobił to z Evertonem.

np. Jelavic, Fellaini, itp.
» 9 maja 2013, 09:51 #23
Pershing: Jezu tylko nie to, ale mozna było sie tego spodziewac.... szkoda jesli to prawda
» 9 maja 2013, 09:48 #22
Adamczik: Tak. Kumpel, fan Juve, mi powiedział po informacji o odejściu SAFA: "Oby MU nie stało się Arsenalem". No i mamy pierwszy symptom. SAF odchodzi, Wayne chce odejść, zaraz nam De Geę podkupią, ehhh. Wayne Stay!
» 9 maja 2013, 09:48 #21
Addamus: Ciekawe czy to plotka czy fakt. Jeżeli fakt, to czekają nas naprawdę OGROMNE zmiany.
Nie wiem co się będzie teraz w United działo, ale wiem, że czekają nas ciężkie sezony. Co by nie było nadal będę kibicował Manchesterowi United i to jest najważniejsze. Choćbyśmy mieli nawet być na końcu tabeli, to się nie zmieni. Przyzwyczajeni do zwycięstw w lidze i pucharach teraz najprawdopodobniej będziemy doświadczać gorszych dni tego klubu.

Kończy się legendarny okres z LEGENDARNYM TRENEREM, ciesze się że przyszło mi żyć w tych czasach.
"Coś się kończy, coś zaczyna", bądźmy dobrej myśli- ale spodziewajmy się trudniejszych dni.
» 9 maja 2013, 09:48 #20
sprite1080: Scenariusz bardzo prawdopodobny zwłaszcza że na managera przymierzany jest człowiek który nigdy jeszcze nic nie wygrał...
» 9 maja 2013, 09:55 #19
IMMM: Mam nadzieję, że to nie dlatego że Moyes będzie managerem United...
» 9 maja 2013, 09:48 #18
pawelkck2: W jednym z najcięższych momentów dla klubu najlepiej odejść .
pozdro
» 9 maja 2013, 09:47 #17
Taurus: GÓWNO prawda, wcale nie poprosił i nie odejdzie, zobaczycie.. myślicie że zrobiłby to SAF'owi który odchodzi? SAF mówił że zostawia dobry zespół a bez Rooneya taki nie będzie, zadałby cios samemu Fergusonowi.
» 9 maja 2013, 09:47 #16
Biafra: ale on poprosił o odejście dwa tygodnie temu, teraz dopiero to wypłynęło - wtedy jeszcze nikt nie wiedział o przejściu Bossa na emeryturę.
» 9 maja 2013, 09:51 #15
Taurus: Podobno też i na twitterze zmienił w swoich danych drużynę?
Trochę się nie chce w to wierzyć, chyba za dużo naraz tych sensacji..
» 9 maja 2013, 10:02 #14
jari13: Coz chce odejsc to trzeba za niego wziac maksymalnie duzo pieniedzy i jakos to przelknac.
» 9 maja 2013, 09:45 #13
adamecki7: wielka strana ale Welbeck jeszcze sezon dwa i bd wymiataczem ;)
» 9 maja 2013, 09:47 #12
wiruch: taa ten Welbeck to już od 4 sezonów ma być wymiataczem a w sytuacji 1 na 1 potyka się o własne nogi..Wayne w jego wieku miażdżył
» 9 maja 2013, 09:55 #11
RedDragon: Tak. Wayne w jego wieku miażdzył ale potem poczuł kase i mu sie grać odechciało. Wg mnie ostatnimi czasy był najbardziej przereklamowanym zawodnikiem w naszym składzie. Gra piach i bierze za to 250 tyś funtów. Kiedyś go uwielbiałem, dzis jest dla mnie zwykłym najemnikiem. Jesli sprzedac to chociaz do PSG za te 50mln...
» 9 maja 2013, 11:14 #10
adamecki7: Na prawde myślicie ze to prawda ? Wątpie żeby Roo opuścił United, zobaczycie.
» 9 maja 2013, 09:44 #9
Paps: Niech idzie,skoro nie czuje sie już dobrze na old trafford,to lepiej niech odchodzi.Zresztą już od jakiegoś czasu mam dziwne wrażenie,ze Rooney nie oddaje całego serca na boisku i nie walczy,jak to niegdyś bywało..
» 9 maja 2013, 09:40 #8
Pomarancz: Rooney gra ostatnio strasznie wypalony, jednak uważam że to przez to przestawianie go, on powinien grać w ataku, ustawianie go w pomocy tylko zabija jego potencjał.
» 9 maja 2013, 09:40 #7
sprite1080: No to się dzieje... koniec jednej ery i początek... miejmy nadzieję że nie końca...
» 9 maja 2013, 09:40 #6
Kanapka: szykuje się rewolucja w United ...
Ciekawe jak na tym wyjdziemy ;/
» 9 maja 2013, 09:39 #5
Wuj3k: Ferguson, Rooney... Kto jeszcze? Czemu mam wrazenie, ze teraz cos sie sypnie?
» 9 maja 2013, 09:39 #4
aris019: Nani,Ando Scholes..
» 9 maja 2013, 09:45 #3
wiruch: dokładnie, w tym okienku sporo ludzi może nas opuścić. jeżeli faktycznie Moyes zostanie trenerem to boje się deja vu z Arsenalu gdzie piłkarze klasowi odchodzą a na ich miejsce przychodzą przeciętni rzemieślnicy...
Nie czarujmy się ale Everton nie gra rewelacyjnej piłki i grają defensywnie, a wystarczy spojrzeć na grę Swansea czy Southampton żeby się przekonać że z biednym składem można grać ofensywnie i przyjemnie dla oka...
» 9 maja 2013, 09:49 #2
Wuj3k: Tyle, ze mozna sie bylo spodziewac, ze odejsciu SAFa beda towarzyszyc roznorakie, te prawdziwe i w wiekszosci mniej trafne spekulacje. Miejmy nadzieje, ze wszystko sie ulozy jak trzeba, i caly obecny sklad zostanie+ nowy trener pod okiem SAFa i z zasobami pienieznymi Glazzerow zbuduje sklad jeszcze silniejszy w tym okienku...
» 9 maja 2013, 10:19 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.