Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Rio zbulwersowany niedocenianiem United

» 11 kwietnia 2013, 08:44 - Autor: Biafra - źródło: soccerway.com
Doświadczony defensor Manchesteru United, Rio Ferdinand ubolewa nad faktem, iż Czerwone Diabły nie są traktowane z należytym szacunkiem, pomimo ich dominacji w angielskim futbolu na przestrzeni ostatnich lat.
Rio zbulwersowany niedocenianiem United
» Rio Ferdinand nie może pogodzić się z podejściem ludzi
Podopieczni sir Alexa Fergusona są o krok od wywalczenia 20. tytułu mistrza kraju, prowadząc w rozgrywkach Premier League przez większą część sezonu.

- Nie potrafię tego zrozumieć, że na starcie każdego kolejnego sezonu, kiedy kampanię wcześniej sięgaliśmy po tytuł, nie byliśmy postrzegani jako faworyci - stwierdził Rio.

- To takie śmieszne podejście ludzi, które zawsze bardzo mnie irytowało. Jeśli wygrywasz ligę, powinieneś być faworytem w przyszłym roku, gdyż okazałeś się najlepszą drużyną sezonu, przecież to proste.

- Wiele osób nie chce widzieć Manchesteru United na najwyższym stopniu podium, ale to nas tylko nakręca. Kochamy to! - zakończył Ferdinand.


TAGI


« Poprzedni news
"Możemy mówić o szczęściu, że pracujemy dla niego"
Następny news »
Macari: Tytuł jest już nasz

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (37)


vip14: Ja nigdy nie hejtowałem United. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie postawa kibiców United zmieni się i będą traktować United z należytym szacunkiem tak jak ja xD
» 11 kwietnia 2013, 16:44 #28
Taurus: Ja mam to gdzieś, zazdrość :)
» 11 kwietnia 2013, 16:12 #27
patryk29: Obysmy tylko siegneli po tytul..A reszta sie okaze..Szkoda dyskusji!
» 11 kwietnia 2013, 16:12 #26
DevilFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.04.2013 16:32

fakt, nie zmienia to faktu, że gramy nudną piłkę i wolną.
» 11 kwietnia 2013, 16:31 #25
M1LKA: co prawda to prawda... mi się wydaje ze nie mamy kreatywnych piłkarzy w środku pola. Jak taki klub jak United może miec jednego środkowego pomocnika tak na prawdę? I to Carricka który raczej jest od sprawowania porządku w środku pola i od brudnej roboty a nie pięknym rozgrywaniu piłki. Powinniśmy mieć jeszcze trzech klasowych ŚP. Strootmana, Vidala, Eriksena, Gundogana... może trzeba trochę formacje w koncu zmienić bo mnie też to zaczyna denerwować że tak na prawdę jeden mecz na pięć w naszym wykonaniu jest ładny. Patrząc na Real, Barce, Juve, Bayern czy nawet BVB to wszyscy oni mają przynajmniej po trzech a nie którzy nawet 5 klasowych ŚP... my mamy Carricka obok którego musi grać Giggs a to nie jest jego nominalna pozycja poza tym gość ma prawie 40 lat. Z całym szacunkiem dla Clev'a i Andersona ale powinni zmienić barwy a na ich miejsce powinno trafić dwóch mocnych ŚP.
» 11 kwietnia 2013, 22:26 #24
Fabio: @DevilFan
Styl jest nie ważny, liczą się zwycięstwa i trofea na koniec sezonu !!
Nie dostaje się dodatkowych punktów, za styl i piękną grę, więc przestańcie rozprzestrzeniać te czcze gadanki !!
Dla Mnie moglibyśmy wygrywać, nawet po 1:0 i jednej składnej akcji na cały mecz, byleby wygrać ( wiadomo, że lepiej ogląda się wygrane mecze po 3,4 do 0 i ładnych akcjach, ale najważniejsza jest wygrana i 3pkt. !!
Dla Mnie styl wygranej schodzi na drugi plan, najważniejszy jest sam fakt zwycięstwa !! ). Po latach pamięta się tylko zwycięzców, a nie ich styl.
» 12 kwietnia 2013, 10:00 #23
patryk29: Iwan711 zgadzam sie z Toba w pelni!! Ale mimo to musimy cos zmienic w naszym obecnym stylu gry bo jest, bo jest za bardzo przewidywalny i takie druzyny jak Citi Chelsea czy Totenham nie dadza sie juz na to w przyszlym sezonie nabrac, nie mowiac juz druzynach europejskich!I tu nie chodzi TYLKO o trofea czy kompleksy na punkcie Barcy czy Realu, ale o sam fakt ze obecna gra United jest zenujaca i nie mozemy juz w przyszlosci pozwalac na taka kopanine!!Nie wazne ze przegralismy derby z Citi czy puchar z Chealsea, ale wazne JAK przegralismy!!Bez walki bez serca i bez zadnej skutecznej gry!!Ja kocham ten klub i mam nadzieje ze niebawem bedziemy tacy silni ze bedziemy WSZEDZIE istniec jako dawny swietny United!!Pozdrawiam wszystkich fanow Manu!!:))
» 11 kwietnia 2013, 15:40 #22
Iwan711: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.04.2013 15:18

Jak czytam co poniektóre komentarze to płakać mi się chce, że mamy takich 'sezonowców'.
Ludzie, MU to nie Barca ani żaden Real. MU to nie hiszpańska drużyna grająca z kontr, czy innych szybkich zagrań. Manchester United to drużyna, która krok po kroku zdobywa swoje terytorium i ustanawia własne zasady na boisku. Mamy styl wyróżniający się ponad wszystkie inne. Nasza drużyna ma w sobie mentalność do pozycyjnych ataków i nie da się tego zmienić. To wszystko budowało się przez lata. Żeby coś osiągnąć trzeba na to pracować nic nie przychodzi od razu.
Większość osób widzę, że posiada kompleksy na punkcie Barcelony, czy Realu, bo przez ostatnie 2 lata osiągają więcej niż MU. Ale żadna dominacja nie trwa wiecznie. Nasz klub parę lat temu też miał okres dominacji, to wszystko zmienia się z czasem. Przyjdzie w końcu taki rok, że to o naszym klubie będzie najgłośniej, jak Manchester United zdobywa wszystko, a piłkarze tego klubu pobijają kolejne rekordy.
Najlepszym przykładem są kibice Arsenalu, którzy pomimo tak złej passy są nadal z tym klubem. I to nie jest kilka meczy, czy pół sezonu, tylko kilka lat.
Radzę, żeby co poniektórzy pomyśleli nad tym co czasami wypisują i zastanowili się nad tym na ile jest się kibicem United. Bo jeśli kibicujesz na mniej niż 101% to ten klub takich kibiców z pewnością nie potrzebuje.
Puchary i wyniki przyjdą z czasem. We will never die!
» 11 kwietnia 2013, 15:18 #21
Beere: W pełni popieram Twój komentarz i cieszy taki głos rozsądku.:)


Ale uważam też, że człowiek ma swój rozum, a nasza, polska mentalność jest już taka, że lubimy wszystko krytykować. Czasem komuś trudno się powstrzymać od krytyki, zazwyczaj, lub nawet zawsze przesadzonej ale mimo wszystko ma do tego prawo. Kto z nas nie lubi narzekać?
» 11 kwietnia 2013, 17:24 #20
patryk29: Mielismy tylko problemy z Barcelona??Hahaha..W zeszlym roku nie wyszlismy z grupy czlowieku, co by 4 lata wczesniej by sie nigdy nam niezdarzylo!! A ty mowisz ze nie przemawia do Ciebie fakt ze dalismy ciala z Bilbao??!!Popatrz troche prawdzie w oczy czlowieku...Nie pamjetam od dawna jakas wygrana z jakas dobra hiszpanska druzyna a Ty mowisz ze jechalismy procz Barcelony wszystkich leciutko??Od ilu lat Ty ogladasz United czlowiecze??Owszem w 2008 ogralismy Barcelone w LM ale z jakimi pilkarzami??!! Teraz z taka ekipa ledwo co mistrza osiagniemy i to nie jest jeszcze pewne!!?? A co do BVB to moze i owszem druzyna dlugo nieistniala w europie ale samo to jak sie TERAZ ja oglada to tylko mozemy pomazyc o takiej grze w naszym United i sie czegos nauczyc!!I ja nie musze byc fanem Realu czy Barcelony (jak to kolega mielony okreslil) zeby dostrzec to ze obecnie gramy piach i ze potrzebujemy pilkarzy w pomocy swiatowej klasy, zeby wlasnie sie znowu odnalesc tam gdzie sa takie druzyny jak powyzej wspomniane!Bo jak na razie to sie na to niezanosi...Moze w przyszlym sezonie?!! Oby..Bo czas i pora zeby nie grac tylko o mistrzoszwo ale o wszystkie trofea!! Zycze naszym diabelkom tego!!;)
» 11 kwietnia 2013, 14:45 #19
devil897: To zacznijmy sędziów kupować Jak potęźne Real i barcelona heheh to bedzie sukces w europie
» 11 kwietnia 2013, 14:58 #18
qrejzol18: a o meczu z Cwelsy lub z L'poolem to sie zapomnialo juz ? :p jak to sedzia fajnie nam pomogl ?
» 11 kwietnia 2013, 16:31 #17
devil897: mówimy o europie teraz
» 13 kwietnia 2013, 12:19 #16
patryk29: Dokladnie.Zgadzam sie zbrzeski!!Za co tu ich tak chwalic i szanowac?!Tylko za historie tego klubu, czy za to ze obecnie sa na 1 miejscu w tabeli ?!!O lile pamjetam w zeszlym roku mistrzem zostal Citi, bo nasi dali ciala i to pozadnie....Teraz ledwo co pewnie wygramy ta lige ale co z tego, czy taki klub jak United ma sie tylko w lidze liczyc??!A gdzie trofea europejskie??Na jakim miejscu stojimi teraz w europie??Co przez te ostatnie lata pokazalismy w LM?Takie Kluby jak BVB czy Bayern potrafia sie odnalesc w LM, a my WIECZNIE mamy poblem z poludniowcami, i nie mozemy sposobu znalesc na nich!!Ok z Realem byly swietne mecze,ale poza tym w ostatnich 2 latach baty dostawalismy od hiszpancow albo portugalczykow!!Nie mowiac juz o pucharze Angli....w ktorym poraz kolejny raz sie zblaznilismy a na dodatek w derbach tak sie dac ograc!!I co pan Ferdinand sobie mysli, ze sa Bogami i trzeba ich szanowac tylko za to ze sa liderami w lidze??!!Wielka laska...Nic ujac nic dodac!! Niech jaj nie robia tylko zaczna grac tak, jak przystoji takiemu klubowi!!Na darmo tyle kasy nie dostaja, i lask wielkieji nie robia ze musza co roku grac o mistrzostwo!!
» 11 kwietnia 2013, 11:51 #15
padre: Pan Ferdinand się tylko pyta, czy jest w Anglii lepszy zespół, który lepiej gra w Europie i na wyspach, który przez to ma większą szansę na mistrza w następnym sezonie?
» 11 kwietnia 2013, 12:18 #14
Mielony: @brzeski, spójrz na kogo trafiała Chelsea w LE. Jeszcze ledwo sobie poradzili z jakimiś pastuchami z Rumunii. Od Atletico dostali łomot 1:4 w superpucharze Europy.

A w ogóle to Ty i @Patryk29 zmieńcie kluby na Barca i Real jak wam United nie odpowiada. MU nie zasługuje na mistrza? Buahaha, dobre:) A kto zasługuje? Można mieć niezły ubaw czytując wasze posty:)
» 11 kwietnia 2013, 12:51 #13
suchymufc: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.04.2013 14:07

Jakiej grupy LE, wypominasz koledze nie znajomość się na piłce a sam tematu nie ogarniasz.. Bilbao doszło do finału a My spotkaliśmy sie z nimi w 1/16.
Fajnie ludziom przesłania jedna porażka cały sezon, jak goliliśmy City, 2x Liv, Chelsea, Arsenal było cacy, teraz jedna porażka z City i już krzyki(że wygrywamy tylko ze średniakami) a prawda jest taka że z czołówki zdobyliśmy najwięcej pktów z drużynami z topu.

A pan patryk29 to w ogóle dowalił do pieca.. BvB i Byaern zankomicie się odnajdują w Europie, dobre sobie, Bayern oczywiście ostatnio regularnie w finale, ale to tak samo jak My, od 2008 roku byliśmy 3x w finale (tyle samo co Bayern) BVB... jeden sezon, dla mnie nadal średnia drużyna której Bayern pokazał w lidze miejsce w szeregu, z realem i Barca w 1/2 też większych szans nie będą mieli. To że nie potrafimy grać z południowcami też mija się z prawdą, mieliśmy tylko problemy z Barcelona.. Inne kluby z Hiszpanii klepaliśmy luźno.
Argument o Bilbao do mnie nie przemawia więc z góry sobie go darujcie.
Dziękuję Dobranoc.

CO do Rio, 100% racji.
» 11 kwietnia 2013, 14:03 #12
JohnPieklo: A gdzie Real czy Bayern maja te swoje europejskie trofea? Troche luzu sie przydaloby, bo dla niektorych z was dobra druzyna musi miec Ronaldo lub Messiego w skladzie i regularnie zdobywac potrojna korone - w innym wypadku staje sie taka sobie. W United widac pasje, zaciecie, i do tego swietna atmosfere. Nie zawsze idzie, ale to sa ludzie, a nie Fifa 2002. A rywale naprawde graja bardzo dobry futbol. City pare dni temu bylo lepsze, bo ciezko pracuja tam na to, zeby czasami udalo sie z nami wygrac. Z Realem wyeliminowalo nas niepoukladanie po niefortunnym zdarzeniu losowym, a nie jakas tam wielka 'slabosc'. Wyluzujcie.
» 11 kwietnia 2013, 14:10 #11
cinek06: nie ma finalu superpucharu europy
automatycznuie awansuja tam zwyciezcy LM i LE
» 11 kwietnia 2013, 15:13 #10
suchymufc: Byłą w takiej formie że skończyła na wysokiej 6 pozycji.

Co do Realu, dobre jaja, zgwałciliśmy ich graliśmy elegancko, ale oni mieli lepszą dzi*kę z Turcji która wyr*chała nas.
» 11 kwietnia 2013, 15:28 #9
Biafra: jemu chodzi o szacunek, jaki należy się mistrzowi Anglii. Nie uważasz, że to irytujące, kiedy sięgasz po tytuł któryś raz na przestrzeni 10 lat, a i tak nie jesteś postrzegany w kolejnym sezonie jako faworyt?
» 11 kwietnia 2013, 09:04 #8
Szakal: Ale kto nie postrzega ich jako faworyta?? Przecież co sezon w gronie faworytów jest zawsze MU plus ktoś z trójki Chelsea, City, Arsenal. Też nie rozumiem o co mu chodzi.
» 11 kwietnia 2013, 10:33 #7
Biafra: Wy naprawdę nie rozumiecie o co mu chodzi...
» 11 kwietnia 2013, 13:22 #6
radzioch: Ja nadal nie rozumiem dlaczego piłkarzy pokroju Carricka ocenia się jako przeciętny... Tylko dlatego ze jest mniej medialny niz np Toure...
» 11 kwietnia 2013, 13:23 #5
Diabelred: brzeski, ,,Tylko dzięki SAF-owi jeszcze coś znaczymy na swoim podwórku, bo w Europie to już od dawna nic''-od dawna to w Europie nic nie znacza takie firmy jak Ars,Live.Przypominam,ze w ostatnich 5 finalach LM gralismy 3 razy,z czego raz wygralismy...
» 11 kwietnia 2013, 13:56 #4
Biafra: brzeski tutaj chodzi o fakt, że skoro United w ostatnich latach zdominowali ligę angielską, zdobywając tyle tytułów i przeganiając L'Pool to należałoby po prostu mieć do nich szacunek i wymieniać w gronie faworytów, co nie jest robione...
» 11 kwietnia 2013, 17:11 #3
Johnyys: ~Brzeski czego Ty oczekujesz od United? Że będą za***rdalać non stop na korbce jak maszynki cały sezon 38 zwycięstw i Mistrz Europy? Stary, co mają powiedzieć kibice Live albo Arsenalu gdzie też trochę kasy idzie w zespół a wynik niezbyt malujące zadowolenie na twarzy? Wiem, że fajnie byłoby tylko cieszyć mordę jako kibic i patrzeć na same zwycięstwa, ale to jest sport jednak, kiedyś przyjdą porażki. Parę ostatnich porażek i już ludzie kłapią i tylko sapią, że jesteśmy beznadziejni, ledwo wygrywamy z ogórkami i ligę ledwo zdobędziemy( mając 12 pkt przewagi na wiceliderem, heh), że koniec z SAFem i nie mamy motywacji. A podczas pierwszej połowy sezonu same zachwyty, że Van Persie, że Giggs, że SAF, że podbijamy Europę i itd. Teraz 2 porażki i Giggs za stary, Van Persie na ławę a SAF na emeryturkę. Szacunek im się należy, nieważne jaką formę teraz prezentują, bo sytuację do 20!! mistrza Anglii mają gładką na co pracowali prawie cały sezon. Tyle w temacie.
» 11 kwietnia 2013, 23:32 #2
marsin7: To logiczne, że wiele ludzi nie chce aby ManU wygrywało, tak jak wielu nie chce by City wygrywało. W futbolu już tak jest, że jedni Cię kochają, a inni nienawidzą, ale każdemu należy się szacunek.
» 11 kwietnia 2013, 08:51 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.