Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

City i United monitorują sytuację Ronaldo

» 1 września 2012, 12:24 - Autor: aruna12 - źródło: MEN
Cristiano Ronaldo wywołał prawdziwą burzę w Manchesterze, kiedy wyznał, że nie jest szczęśliwy "z powodów zawodowych".
City i United monitorują sytuację Ronaldo
» Ronaldo chce się teraz skupić na grze w drużynie narodowej
Zarówno w siedzibie United, jak i City zawrzało, po sensacyjnym wyznaniu portugalskiego gwiazdora, który oznajmił dziennikarzom, że jest nieszczęśliwy po spotkaniu Realu Madryt z Granadą (3-0).

W trakcie spotkania Ronaldo, znany z niezwykle ekspresywnego okazywania radości, nie cieszył się po żadnej ze swoich bramek.

- Jestem smutny z powodów zawodowych, a w klubie wiedzą dlaczego. Dlatego się nie cieszyłem, bo nie jestem szczęśliwy. Ludzie z klubu znają sprawę – poinformował lakonicznie Ronaldo.

- Nie będę więcej o tym rozmawiać, w tej chwili jestem skupiony na reprezentacji Portugalii. Są ważniejsze rzeczy niż ta – dodał.

Sir Alex Ferguson, który sprzedał Ronaldo do Realu w 2009 roku, z wielką chęcią sprowadziłby go z powrotem na Old Trafford, gdyby nadarzyła się okazja.

Władze The Citizens również monitorują sytuację Portugalczyka i z pewnością mają fundusze na sprowadzenie go do klubu.


TAGI


« Poprzedni news
Ankieta: Zagłosuj na mecz Manchesteru United!
Następny news »
Paul Scholes o letnich wzmocnieniach

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (129)


wacuchplacuch: raport z dzisiejszego monitoringu - Cristiano na treningu uronił tylko 1 łzę i poprosił Marcelo, by podał mu choć raz w tempo; poza tym wykazywał ograniczoną radość z powodu sporego zainteresowania, które zaspokaja jego narcyzm w stopniu optymalnym a Mourinho nie musi się tłumaczyć z nędznego startu sezonu
» 7 września 2012, 10:33 #121
wacuchplacuch: tylko tyle i aż tyle :)
» 7 września 2012, 22:49 #120
ash1414: Ronaldo wracaj do domu !! :D
» 5 września 2012, 21:28 #119
Arturek15: Ileż bym dał, aby ujrzeć go w czerwonym :)
ponownie... :)
» 5 września 2012, 20:53 #118
falcao32147: ahhhh Ronaldo coż za czasy :)
» 5 września 2012, 19:05 #117
mazi06TsR: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2012 18:34

Fajnie gdyby wrócił.:)
» 5 września 2012, 18:33 #116
dabro90: A niby czemu miałby nie wrócić?
» 5 września 2012, 18:12 #115
Arturek15: jeden z najlepszych zawodników na świecie niech nie wraca do United, bo Ty go nie lubisz.
ok
» 5 września 2012, 18:22 #114
aruna12: Komentarz Cristiano Ronaldo z Facebooka:

"Moje oświadczenie o tym, że jestem smutny wywołało duże zamieszanie. Oskarża się mnie o to, że chcę więcej pieniędzy, ale pewnego dnia okaże się, że nie o to chodziło. W tym miejscu, chciałbym zagwarantować fanom Realu, że moja motywacja, poświęcenie, zaangażowanie i głód zwycięstw nie zmieniły się. Mam zbyt duży szacunek dla siebie i dla Realu Madryt, żeby kiedykolwiek nie dawać z siebie wszystkiego co mogę. Uściski dla wszystkich kibiców Realu."
» 5 września 2012, 17:49 #113
Yon: Ciekawe o co chodzi z tym dniem. Może przejście do United, gdzie będzie miał mniej kasy i lepszą atmosferę...
» 5 września 2012, 18:27 #112
Fabio: Jeśli mam być szczery ,to rzadko się zgadam z Tw postami ,ale w tym wypadku podpisuje się pod Tw wypowiedzią od pierwszej od ostatniej litery ,obiema rękami i nogami ( jak będzie trzeba ).
Cholernie dobra ,przemyślana i wyważona wypowiedź ,lepiej się chyba tej sytuacji nie da opisać.
» 5 września 2012, 17:46 #111
Szejp: Zgadzam się - powrót Ronaldo do United to byłoby coś niesamowitego. Nie tylko pod względem sportowym, ale przede wszystkim marketingowym. Ostatnio bowiem dokopałem się do ciekawych statystyk, wg których United zarabia na trykotach najwięcej spośród elity. Co więcej, wg danych Marki koszulki Królewskich (gdzie Real zajmuje 2. miejsce w zestawieniu) schodzą co roku w ilości 1 200 000 (sztuka kosztuje średnio 100 euro). To oznacza, że przez ostatnie trzy lata - zakładając, że fani stołecznej drużyny najbardziej ze wszystkich piłkarzy wielbią Portugalczyka - przeznaczone na transfer 80 milionów funtów mogło się już dawno zwrócić.

A teraz pomyślcie jak bardzo CR7 by napędził koniunkturę United, gdyby świat obiegła informacja, iż jeden z najlepszych piłkarzy świata wraca do domu.

Aha, jeszcze jedno - wielu zapomina o tzw. transakcjach łączonych, dzięki którym kwota transferu może być znacznie niższa od zakładanej. W tym wypadku wiadomo, że Real interesuje się od dawna osobą Naniego i gdyby tak za rok zaproponować Galaktycznym Portugalczyka + dajmy na to 40 mln funtów, to kto wie?
» 5 września 2012, 17:50 #110
Fabio: @Szejp
Ostatni akapit Tw wypowiedzi ,bardzo interesujący ,ale musiałby być spełniony 1 BARDZO WAŻNY WARUNEK ,a mianowicie wysoko forma Nani'ego ,z którą jest bardzo różnie. Niemniej jednak warto by było spróbować i zaproponować Real'owi taką transakcję.
» 5 września 2012, 17:57 #109
devious: @yaankes

coś pomieszałeś, jakie 5% podatków w Anglii?? to byłby RAJ wtedy :)

przecież na Wyspach sportowcy płacą bardzo wysokie podatki i dlatego gwiazdy sportu uciekają z Wysp np. do Szwajcarii czy Monako... przykład to kierowcy F1 - prawie wszystkie zespoły siedziby mają na Wyspach ale już kierowcy meldunki mają w Monako lub Szwajcarii - słynna była historia Hamiltona, który właśnie uciekał z Anglii przed zabójczymi podatkami i tabloidy nie zostawiły na nim suchej nitki - a przecież każdy by tak zrobił ;)

a w Hiszpanii zagraniczni piłkarze przez bodajże pierwsze 5 lat gry mają obniżone podatki... nie pamiętam procentów ale na pewno sa to znacznie niższe liczby niż w Anglii... W Anglii ponoć przy tak wysokich zarobkach jak czołowych sportowców prawie 50% zabiera fiskus... choć tutaj też nie jestem na 100% pewny, trzebaby pogooglować (ale czytałem jakieś artykuły o tym) - więc może pomyliłeś zera i jest 50% zamiast 5% :)

tak czy siak United stać nawet na 300 tysięcy tygodniówki dla Ronaldo - kasa nie ma znaczenia ;) prędzej już problemem będzie sam Ronaldo i jego chęć powrotu oraz SAF i jego skąpstwo (pewnie nie wyłożyłby więcej niż 50mln funtów)

ogólnie szanse na powrót CR7 do MU oceniam na niewielkie - ale będę trzymał kciuki, by jednak się to spełniło za rok czy za dwa - byłoby pięknie :)
» 5 września 2012, 18:50 #108
marcinbbr69: @devious
Dokladnie tak, masz racje, podatek w Angli od zarobkow powyzej 150 000 funtow ROCZNIE wynosi 50%, tyczy sie to kazdego, wiec nie wiem skad to 5%. A tego ze Ronaldo wroci tez jestem pewien, to proste, wedlug hiszpanskiego prawa Ronaldo placi teraz 24% podatku od zarobkow, po ukonczeniu 30 lat, procent ten wzrosnie do 50% wiec nie bedzie roznicy gdzie bedzie gral, czy w Anglii, czy w Hiszpani, bo jesli chodzi o aspekt finansowy, podatek jest taki sam. Jakis czas temu dotarlem do ciekawego artykulu (sam nie wiem gdzie to znalazlem/slyszalem), albowiem Florentino Perez wypowiedzial sie na temat sytuacji stwierdzajac ze Ronaldo nie chce opuszczac Realu, lecz spytal Pereza czy jak jego kontrakt dobiegnie konca czy bedzie mogl wrocic na Old Trafford zeby tam zakonczyc kariere. Czyli znowu wszystko sklada sie do "kupy", Ronaldo ma 3 lata waznego kontraktu, teraz ma 27 lat, prosta matematyka, kontrakt konczy w wieku 30 lat, czyli akurat kiedy mialby placic wiekszy podatek w Hiszpani ... a na sam koniec powiem Wam, ze od 4 lat mieszkam w Anglii, i na samym poczatku przygody poznalem pewnego czlowieka (mojego sasiada) ktory jest managerem pewnej firmy, i spotyka sie z roznymi ciekawymi ludzmi, pewnego dnia, pare dni po tym jak Ronaldo podpisal kontrakt z Realem, przyszedl do mnie do domu (wiedzial ze kibicuje United) i powiedzial mi, ze na pewnym spotkaniu poznal czlowieka blisko zwiazanego z United, ktory powiedzial mu ze Ronaldo wroci do United. Oczywiscie wtedy nie chcialem w to wierzyc i smialem sie z tego, ale jak widac to bardzo prawdopodobne ze wlasnie tak sie stanie.
» 5 września 2012, 21:00 #107
PLDan11: Dwa razy się do tej samej rzeki nie wchodzi. Ronaldo wrócić do nas może jakimś cudem, ale tylko na koniec kariery, żeby z powrotem odwiedzić stare 'śmieci'.
» 5 września 2012, 16:39 #106
Fabio: " Dwa razy się do tej samej rzeki nie wchodzi. " - ta metafora ma na pewno zastosowanie ,względem kobiet ( ogólnie związków partnerskich ) ,ale jeśli chodzi o piłkę i CR7 ,lub DB7 ( Jego doświadczenie byłoby niezbędne i bezcenne ,a techniką nadal imponuje. Jedyny ewentualny szkopuł to kondycja ,ale nie musiałby zawsze grać pełnych 90 minut ,tak jak ma się to obecnie ze Scholes'em ,lub Giggs'em ) ,to gdyby wrócili do United ,to chyba skakałbym z radości i na 90% byłoby to z korzyścią dla United zarówno sportowo jak i marketingowo. Więc nie rozumiem Tw oporów względem ewentualnego powrotu Portugalczyka na Old Trafford.
» 5 września 2012, 17:53 #105
mcis: a skad SAF wezmie 100mln euro i 350tys tygodniowki dla Ronaldo? tak z ciekawosci pytam??
» 5 września 2012, 16:35 #104
Patryk19996: Znalazły się pieniądze za Van Persiego to i za Ronaldo się znajdą ;p
» 5 września 2012, 16:58 #103
mcis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2012 17:37

eeeee 22mln to jednak nie 100....

btw. 100mln to 1/3 rocznego dochodu klubu....
» 5 września 2012, 17:37 #102
Hellsing: Real zaciągnął kredyt na kupno Ronaldo, to United nie może? Poza tym jestem przekonany że Gill z Fergiem mają coś ukryte w skarpecie czy innym słoiku.
» 5 września 2012, 19:21 #101
DvD: czyli wydać więcej mamony na kupno tego samego piłkarza niż się zarobiło na jego sprzedaży ?
tak myślą tylko Ci z Madrytu. Biznes bezsensowny byłby
» 5 września 2012, 20:28 #100
nowy000: Nie ma szans na ten transfer. On ma kontrakt do 2015 roku. Ma klauzurę odejścia 1 mld. Gdyby na prawdę była możliwość kupienia go to tylko i wyłącznie 3 kluby były by w stanie to zrobić City, PSG i Chelsea. Real pewnie żądał by coś koło 120-150 mln euro na bank.
» 5 września 2012, 16:34 #99
TheVitovan: To gdzie pójdzie ronaldo?? A może do barcy:D:D:D:D
» 5 września 2012, 16:29 #98
Hellsing: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2012 16:28

Może przyjść w pakiecie z Mourinho ;>
» 5 września 2012, 16:28 #97
Dzunglasty: hehe^^
» 5 września 2012, 16:34 #96
Fabio: Byłby za;D ,tylko co wtedy z SAF'EMxD ,emeryturka:P ?!
» 5 września 2012, 16:35 #95
mcis: SAF odchodzi za 2 lata, taka jest obecnie "oficialna plotka"...
» 5 września 2012, 16:37 #94
Fabio: "oficialna plotka" - hahaha:D dobre;)
» 5 września 2012, 17:58 #93
Roo10ney: Byłoby świetnie jakby do nas wrócił (bo nie ma się co łudzić, ze względu na szacunek do MU na pewno nie dołączy do Shitty). Mielibyśmy nieziemską ekipę - na skrzydłach Nani/Valencia/Young i Ronaldo, w środku Scholes i Kagawa w ataku Van Persie i Rooney... Obrona już jest obsadzona tylko formy szukają. Byłoby naprawdę super. Ronaldo POWINIEN do nas wrócić, może w końcu przejrzał na oczy że w Hiszpanii nie jego miejsce tylko w Anglii obok SAF i jego kumpli z Man United.
» 5 września 2012, 16:23 #92
mcis: a jaki on ma szacunek do MU i jego kibicow? a pamietasz jak sie zapieral, ze nie prowadzi zadnych rozmow z Realem? to chyba bylo w czasie Euro 2008? a pamietasz jak to sie skonczylo?
» 5 września 2012, 16:39 #91
Dzunglasty: ale Ty daremny jestes mcis
» 5 września 2012, 22:04 #90
piterlox94: United nie kupi go za takie pieniadze a City bo jeszcze za duze leszcze zeby do niech odszedl
» 5 września 2012, 16:22 #89
karol90098: Na facebooku jest chyba wypowiedz Ronaldo apropo calej sprawy. Jesli ktos umie dobrze angielski to moze przetlumaczyc i wrzucic. Dodane 19 h temu
» 5 września 2012, 16:19 #88
messengerUTD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2012 16:22

Niech wraca do domu, na Old Trafford. Trochę mu współczuje jeżeli chodzi o zachowanie kibiców wobec niego. Jak rozegra zły mecz, czy nie strzeli karnego to buczenie. Na naszym stadionie takie coś nie przeszło, kibice kochali go i dalej kochają. Nie raz można usłyszeć na OT albo na meczach wyjazdowych jak fani śpiewają o nim przyśpiewki. Brakuje mi go i to strasznie, przyjęłabym go z otwartymi ramionami. Ronaldo i Beckham to jedyni piłkarze których chciałabym powrotu. Cris dalej wypowiada się z wielkim respektem o klubie, o Fergusonie, o tym, że dalej jego serce jest czerwone. Szkot też często go komplementuje i jest jednym z jego ulubieńców. Jednym problemem będzie kasa, bo kto wyłoży za niego tyle milionów? Chyba, że da z własnej kieszeni jak Fabs.

Czy pójdzie do City? Jestem pewna, że nie.

Viva Ronaldo!
» 5 września 2012, 16:18 #87
mcis: tak kochaja go jak Roo. dwa gorsze mecze i juz zadaja transferu...
» 5 września 2012, 16:40 #86
messengerUTD: Kto sprzedaje, ten sprzedaje. Nie wrzucaj wszystkich do jednego worka.
» 5 września 2012, 16:47 #85
Martin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2012 17:18

Kto żąda transferu? Poza kilkoma nic nie znaczącymi trollami z DevilPage? Na Old Trafford Wazza jest kochany, co słychać podczas każdej transmisji telewizyjnej, niezależnie od tego, czy śpiewa kilkadziesiąt tysięcy ludzi na OT, czy też kilka tysiaków na innym stadionie.
» 5 września 2012, 17:18 #84
RdS21: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2012 16:09

Ronaldo kocham cie. Za CR7 ponownie w koszulce United oddałbym wszystko. Po prostu uwielbiam go od zawsze. Może to głupie... ale tak to już jest. Najlepszy piłkarz świata. Pół, co ja gadam, całe królestwo za niego.

Obecna 7 to już nie 7. Podobnie jak poprzednia. Bezczeszczenie.
» 5 września 2012, 16:08 #83
Dzunglasty: city, psg, milan. to moze jeszcze zaproponujcie mu przejscie do zenita albo anży. niektóre komentarze są naprawde żałosne
» 5 września 2012, 15:59 #82
Sandor: ja pierd..e zal mi was, zal mi was wszystkich hehehe jesteście załosni jak przeczytałem wasze komentarze to aż nie wierze że jestescie kibicami United "ojej marzy o tym by wrocił, fajnie by było jak by przeszedł" no kur.. no ludzie , "Ronaldo nie jest szczesliwy", że co mu jest?? nie jest szczesliwy biedaczek! raz nas sprzedał i wszyscy wiemy że to sprzedajna szma..zrobił by to znowu bojkotował i chciał kase kasy wiecej kase kase hehehe ja bym go nie chciał nawet gdyby chcieli dopłacić.
Ps Roy dał by wam w pa pe to skonczyło by sie lamentowanie!
» 5 września 2012, 15:58 #81
Matikus12: Ronaldo odszedł do realu ponieważ było to jego marzenie grać w Madrycie ;D
» 5 września 2012, 16:01 #80
frd: Dokładnie Sandor. Odszedł z klubu Manchester United to nie m już powrotu. Nie po to się tworzy taki wielki klub jak to zrobił SAF żeby się uginać gdy zasmarkana gwiazdeczka pogrążyła się w smutku.
» 5 września 2012, 16:04 #79
jacomanufan: jesteś idiotą stary. Sprzedał? To że chciał zawsze grać dla Realu to sprzedaż? Sprzedażą jest nazywanie odejścia jednego z najlepszych zawodników za gore jurków do klubu w którym zawsze chcial grać? Alba też zdradził Valencie bo zawsze chciał grać dla Barcy i kiedy nadazyła sie okazja to odszedł? Znając życie, jeśli jakimś cudem wróciłby do United w co sam wątpie, ale mam inne argumenty, to trzepałbyś kite na monitor jak waliłby bramke za bramką i nagle byłbyś jego wielkim fanem...co za typ...

Roy to tobie powinien dać raczej po łapach, bo piszesz bzdury.
» 5 września 2012, 16:06 #78
Domestos: sprzedał czy nie sprzedał ale napewno by się nam przydał
» 5 września 2012, 16:10 #77
gasparmanutd: Sandor, posłuchaj mnie uważnie: komentarze są po to aby wyrazić własną opinię na dany temat, jeżeli tego nie rozumiesz to przykro mi bardzo. Pisanie, że żal Ci osób które mają odmienne zdanie niż Twoje pokazuje tylko na jakim poziomie intelektualnym jesteś. Zresztą jakim prawem sugerujesz, że masz pewność co do tego co myśli sobie Ronaldo? Siedzisz w jego głowie czy co? Pozdrawiam.
» 5 września 2012, 16:13 #76
Hellsing: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2012 16:27

@Sandor; CR7 jest legendą United, chęć zobaczenia go znów w czerwono-biało-czarnym trykocie jest naturalna. A wstawka o Royu w post scriptum jest trochę nie na miejscu - większość z nas dobrze pamięta w jakim stylu Keano pożegnał się z klubem
» 5 września 2012, 16:26 #75
Veon: Sprzedał ? Czyli każdy kto przejdzie z jednego klubu do drugiego to osoba która się sprzedała ? Jeśli takie jest twoje rozumowanie Sandor to musze stwierdzić że jesteś idiotą.
» 5 września 2012, 16:33 #74
DevilFan: JAK W GIMBAZJUM SANDOR ?
» 5 września 2012, 16:35 #73
Sandor: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2012 17:02

Devil fan - no 15 wrzesnia zaczynają sie zajęcia na AWF (zaocznie) Pozdrawiam.
gasparmanutd - posłuchaj mnie uważnie - kim Ty jesteś zebym Cię słuchał? pozatym mylisz się, komentarze są po to zeby wrażać swoja opinie i moge tam napisać co chce rozumiesz? Pozdrawiam. Dalej juz nie chce mi sie odpowiadać szkoda czasu musze sprawdzic notowania giełdowe bo juz 17 . Pozdrawiam
» 5 września 2012, 17:01 #72
gasparmanutd: Spoko Sandor: z tego co mówisz wynika, że dla Ciebie komentarz to opluwanie innych. Gratuluję.
» 5 września 2012, 17:18 #71
brylaant14: marzy mi się powrót Ronaldo, tyle,że nie miałby nr;)
» 5 września 2012, 15:51 #70
skoryMU: hehe no to wiemy dla kogo SAF zostawił 9 :D oj marzenia...
» 5 września 2012, 15:50 #69
Kris91: Oczywiście BAAAARDZO chciałbym żeby Ronaldo wrócił! Ależ to byłby come back!!

Niestety rozum mówi że to jednak nie chodzi o transfer :(
Może pomnika nie chcą mu postawić?? ;) :D
» 5 września 2012, 15:48 #68
Fabio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2012 15:43

W tej całej sprawie chodzi o to że Real nie chciał dać " wolnego " Cristiano ze względu na mecz ( który i tak by bez niego wygrali ) ,mimo iż zmarł mu ojciec !!
Co jak dla Mnie jest SKANDALICZNYM ZACHOWANIEM ze strony władz " Królewskich " !!
Są rzeczy ważniejsze niż mecz np. śmierć bliskiej osoby ,narodziny dziecka itp.
Wg Mnie Real pokazał całkowity BRAK KLASY i SZACUNKU do Cristiano jako klub ( !! ) ,i Mnie by teraz wcale nie zdziwiło gdyby CR chciał rzeczywiście odejść ,takich rzeczy się po prostu NIE ROBI !!
Jeśli CR rzeczywiście będzie miał dość Real'u i " zagnie parola " na opuszczenie Madrytu ,zawsze może spróbować sam wykupić Sw kontrakt ( wiem ,że istnieje taka opcja ,ale nie wiem dokładnie na jakich zasadach ) ,lub złożyć sprawę do UEFY ,a wtedy w zaistniałych okolicznościach ma spore szansę na wygranie z klubem ,ze stolicy Hiszpanii.
» 5 września 2012, 15:39 #67
Samuelikson: Poczekaj zanim pojawią się oficjalne informacje ze swoimi elaboratami bo póki co to same plotki są.

Tak właśnie media manipulują ludźmi, puszczą plotkę a ten gość już ma wyrobione zdanie, już chce rzucać kamieniami i kamienować.
» 5 września 2012, 15:47 #66
pewn1ak: ...bo ten koleś, to mega kretyn ;)
» 5 września 2012, 15:52 #65
badbull: Małe sprostowanie. Nawet jeśli, chodziło o to, to nie tyle o śmierć ojca, a o bodajże 7 rocznicę tej śmierci. To zasadnicza różnica (bo nie wierzę, że nie daliby mu wolnego w przypadku śmierci kogoś bliskiego), ale i tak masz rację, że mogliby wykazać więcej klasy.
» 5 września 2012, 15:54 #64
Dymek07: Ojciec CR nie żyje od lat...
» 5 września 2012, 15:54 #63
Fabio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2012 15:57

@Samuelikson
Wystarczy poczytać hiszpańskojęzyczne strony internetowe i gazety wiązane z Real'em ,CR'EM i ta sprawą by się dowiedzieć o co w tym wszystkim kaman.
@badbull
Masz rację ,pominąłem jeden wyraz a różnica w znaczeniu jest spora.
» 5 września 2012, 15:55 #62
Samuelikson: Wybacz Fabio ale gazety dla mnie nie są absolutnie w żadnej mierze wiarygodnym źródłem.
Jeżeli coś takiego powie sam zainteresowany to ok ale nie dziennikarzyny, marne pisarczyki, które jak hieny rzucają się na każdą "sensację" i robią z tego nie wiadomo jakiej wielkości problem.
Zauważ, że zdążyli już zapytać połowę składu Realu i Barcy o co chodzi z Ronaldo.

Pewnie niedługo zapytają Natalii Siwiec bo swego czasu coś tam próbowała powiedzieć o Ronaldo w czasie Euro....
» 5 września 2012, 16:23 #61
frd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2012 15:36

Gdyby rzecz była poważniejsza pewnie już w minionym okienku by poprosił o transfer. Widać - chodzi i ostatnie dni, ale do stycznia na pewno mu przejdzie smutek :D
Zresztą, Manchester United chyba tak nisko jeszcze nie upadł ażeby dawać drugą szansę tym, którzy z OT odeszli.
» 5 września 2012, 15:35 #60
Fabio: " ...Zresztą, Manchester United chyba tak nisko jeszcze nie upadł ażeby dawać drugą szansę tym, którzy z OT odeszli. " - hahaha:D ,nie no kolo powalasz Sw głupotą !! Długo się zastanawiałem ,jak opisać to co Ty tu nabazgroliłeś. W tym momencie pokazałeś ,całkowitą nieznajomość tematu związaną z kulisami odejścia CR'A do Real'u ,albo znasz temat ,rzeczywiście tak myślisz i naprawdę jesteś GŁUPI !!
Wytłumacz Mi to logicznie i sensownie dlaczego United " upadłoby tak nisko " ,gdyby Cristiano rzeczywiście wrócił na Old Trafford. Co Portugalczyk zrobił niby takiego klubowi z Old Trafford ,że jeśli zaistniałaby taka okazja to nie mógłby tu powrócić ?!
» 5 września 2012, 15:50 #59
frd: Tematu chyba ty nie znasz... Ronaldo nie umarł ojciec tylko przypadała 7. rocznica jego śmierci.
A co do mojej wypowiedzi to: SAF buduje wizerunek klubu dumnego, z sukcesem buduje markę pd nazwą ,,Manchester United", zgodnie z jego wizją to piłkarze są dla klubu a nie odwrotnie. Więc czemu niby MU miało by się uginać pod zachcianką zasmarkanej portugalskiej gwiazdeczki...?
» 5 września 2012, 15:56 #58
Fabio: Bo są rzeczy ważniejsze niż mecz np. rocznica śmierci bliskiej osoby ,narodziny dziecka itp.
» 5 września 2012, 15:58 #57
frd: Nie wiem o c ci chodzi teraz :D
» 5 września 2012, 16:02 #56
Fabio: O nic po prostu to jedno zdanie ,które napisałem osobno ,chciałem ,dodać ,do tamtego komenta ,ale że już go raz edytowałem ( a 2 raz się nie da ) ,to musiałem napisać osobną krótką notkę.
» 5 września 2012, 16:13 #55
pWned: Nie wiedziałem, że klub musi ''upaść nisko'' żeby sprowadzić zawodnika, który może sporo wnieść do gry danego zespołu.
» 5 września 2012, 17:19 #54
satan23: Ploteczki ploteczki nie ma co się podniecać, musieli by mu kogoś z rodziny zabić żeby zmienił teraz klub.
» 5 września 2012, 15:19 #53
ro7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2012 15:17

Póki Ferguson jest trenerem United, na pewno nie przejdzie do City. PSG też raczej odpada, zresztą oświadczyli, że nie są zainteresowani (pewnie już za dużo kasy wydali, a wyników brak). Chelsea ma Hazarda.

Ronaldo wielokrotnie mówił, że mógłby wrócić do United, więc może. Wszystko zależy jednak o tego czy Glazerowi sypnęliby kasą na transfer, na tygodniówkę się raczej znajdzie. Z drugiej strony podpisaliśmy ostatnio tyle umów sponsorskich + aukcje, że gdyby było i trzeba pewnie z pół miliarda na transfery można by wydać.

Jednak jakoś wydaje mi się mało prawdopodobne by on opuścił Real, przed wygraniem LM, albo chociaż finałem z nimi. No chyba, że doszło do naprawdę poważnego konfliktu typu "kopnięcie kogoś butem w szatni" :)
» 5 września 2012, 15:16 #52
karol90098: Za ile mielibysmy go kupic?
» 5 września 2012, 15:20 #51
kap: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2012 15:28

nie przesadzaj z tymi pieniędzmi, gdyby np RvP wybrał pieniądze grałby teraz w city. Sam Ferguson przyznał że nie był w stanie zaoferować mu tyle i nie był w stanie nic wiecej zrobić.
» 5 września 2012, 15:27 #50
limak007: czemu mialby nie isc do city? to jedyne kluby z psg jakie stac na krystyne. A wogole to on z realu raczej nie odejdzie, dostanie podwyzke i skonczy sie cala saga
» 5 września 2012, 15:27 #49
Akwinata: Przecież ta sprawa podobno wygląda tak, że Ronaldo nie chciał grać w meczu z Granadą ze względu na 7 rocznicę śmierci ojca a klub się na to nie zgodził i stąd cała sytuacja. Tak przynajmniej widniało na yahoo
» 5 września 2012, 15:03 #48
kondziu: watpie w to ojciec mu zmarl 5 wrzesnia a mecz odbyl sie 2 ale wszystko mozliwe ;D
» 5 września 2012, 15:07 #47
karol90098: tak czy inaczej na 80 procent Ronaldo zostanie w Realu ,bo gdzie mialby pojsc?? Barcelona? bez jaj , City ,Chelsea? Niewieze ze zagralby w innym klubie angielskim niz nasz, MU? Tez odpada bo glupota bylo by kupowanie pilkarza po kilku latach za te same pieniadze lub nawet drozej, Psg, Anży, Zenit? To nie dla Ronaldo on lubi byc w centrum fleszy:) Milan? Jakby chcieli kogos kupic to juz by kupili ,ale jak widac kasa z transferow poszla na co innego... Niewidze za bardzo opcji... miedzy innymi dlatego pewnie zostanie
» 5 września 2012, 15:19 #46
Akwinata: Wystarczyłoby, żeby przeszedł do MLS - USA to fajny kraj, będzie celebrytą i zarobi ładne pieniądze.
» 5 września 2012, 16:12 #45
Veon: Ale nie będzie już w centrum fleszy. Amerykanie nie interesują się zbytnio piłką nożną.
» 5 września 2012, 16:27 #44
Akwinata: Interesują się. Widać to chociażby po liczbie kibiców na trybunach i ilości amerykańskich widzów przed telewizorami podczas rozgrywek. Nie jest to sport tak popularny jak futbol amerykański, ale rośnie w siłę.
» 6 września 2012, 12:16 #43
adi957: [link usunięty] co myślicie o tym?
» 5 września 2012, 15:00 #42
kondziu: dodaj z odstepami i bez www ;D
heh
» 5 września 2012, 15:01 #41
satan23: no to dał :P
» 5 września 2012, 15:17 #40
adi957: [link usunięty]
» 5 września 2012, 15:00 #39
1996kutno: kupi go city, pgs lub ac milan
» 5 września 2012, 14:59 #38
Fabio: w wypadku CR'A o City bym się akurat nie martwił;)
» 5 września 2012, 15:01 #37
1996kutno: oj kto wie
» 5 września 2012, 15:03 #36
FanUnited69: CR7 powiedział ,że jakby miał wrócić do Premier League to tylko do United więc o City nie ma się co marwić.
» 5 września 2012, 15:19 #35
RdS21: CR7 mówił, że jak w ogóle gdzieś odejdzie to TYLKO do United.
» 5 września 2012, 16:05 #34
adi957: Do city nie pójdzie nigdy,ale do nas też raczej nie,bo on chce być w Realu do końca kariery..
» 5 września 2012, 14:57 #33
pilsudczyk: Dla mnie to byłoby po prostu nie do pomyślenia jeśli miałby przejść do City. Całe to gadanie o przywiązaniu do United okazało by się niezłą szopką. Nie stać nas na jego tygodniówki? Rooney zgarnia 13 mln rocznie a Ronaldo ,,tylko" 10. Jeśli chce więcej kasy to polecam PSG ale jeśli rzeczywiście tu nie chodzi o pieniądze to zapraszam z powrotem do MU.
Ave Marszałek!
» 5 września 2012, 14:55 #32
Fabio: Dopóki CR jest zawodnikiem Real'u to transfer jest mało prawdopodobny ,z względu na cenę jaką musiałby SAF wybulić. No chyba ,że Cris przy mocnym wkur... postanowiłby się sam wykupić z Real'u ( wiem ,że jest taka opcja ,lecz nie wiem dokładnie jak ona działa ) ,wtedy mogłoby być naprawdę ciekawie ,z dalszymi losami Portugalczyka i ewentualnym powrotem na Old Trafford.
» 5 września 2012, 15:00 #31
karol90098: Transfer ronaldo jest praktycznie nie realny. Real pewnie chcialby dostac za niego kolo 90 mnl wiecgdybysmy mieli go kupic musieli bysmy byc glupi. Bo praktycznie oddalismy pilkarza na kilka lat do innego klubu za darmo... Jedyna opcja jest gdyby Ronaldo konczyl sie kontrakt niedlugo ale na ten temat nie mam informacji. Wie ktos do kiedy ma wazny kontrakt?
» 5 września 2012, 14:54 #30
atis700: Do 2016r.
» 5 września 2012, 14:58 #29
alaSz97: 2015 bodajże kończy się mu kontrakt
» 5 września 2012, 15:00 #28
kondziu: do 2014 chyba bo przeszedl w 2009 a konrakt podpisal 5 letni ;D
» 5 września 2012, 15:01 #27
karol90098: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2012 15:14

hehe wie ktos bankowo ,bo odpowidzi dosc rozbiezne....:)
» 5 września 2012, 15:14 #26
TraN: 2015, CR7 podpisywał w 2009 r. 6-letni kontrakt i jeszcze nie przedłużał.
» 5 września 2012, 15:19 #25
karol90098: Tak tez mi sie wydawało własnie ze do 2015. Tak wiec Real tanio go nie pusci...
» 5 września 2012, 15:22 #24
Fabio: CR Po Transferze Z United Do Real'u Podpisał Z Klubem Ze Stolicy Hiszpanii 6 Letni Kontrakt ,Który Wygasa W 2015roku !!
» 5 września 2012, 16:05 #23
NaDeRoo: Fajnie by było gdyby przyszedł do nas. O tygodniowke chyba sie nie musi martwic bo ok 250 tys dostanie. A przecież United nie musi go kupowac wystarczy ze rozwiąze kontrakt z real'em i przyjdzie na zasaddzie wolnego transferu
» 5 września 2012, 14:52 #22
karol90098: przeciez tak nie mozna.... sobie poprostu rozwiazac kontraktu i pojsc gdzie indziej...........
» 5 września 2012, 14:55 #21
UrbannLegend: Perez nie odda go za byle jakie pieniądze, może i drożej, niż go kupił. United nie będzie w stanie go kupić (bo potrzebny jest więcej niż jeden transfer, a fundusze mają granice). Obawiam się, że tylko kluby typu Zenit, PSG i City właśnie mogłyby wyłożyć kasę na CR7.
» 5 września 2012, 14:51 #20
kondziu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2012 15:04

rok temu glazerowie dawali nam 100 mln na transfery ile wykorzystane zostalo 50 - 60 ? sam widzisz kasa sie znajdzie o to nie ma sie co martwic .
50 - 60 mln za ronaldo mi sie wydaje
» 5 września 2012, 15:04 #19
UrbannLegend: To trzeba jeszcze wziąć pod uwagę, że zarząd nie lubi wydawać więcej niż trzeba. Zresztą dyskusja o transferze jest na wyrost, Ronaldo już zaczął łagodzić wypowiedź...
» 5 września 2012, 15:16 #18
kap: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2012 14:48

nie stać nas na jego tygodniówki niestety :(, ogólnie transfer nie realny pod każdym względem. Jak zwykle media wszystko wyolbrzymiają szukając sensacji.
» 5 września 2012, 14:44 #17
karol90098: Nie wiem czy wiesz ,ale Rooney zarabia obecnie wiecej niz Ronaldo.
Ronaldo 10 mnl, a Roo prawie 14mln. Wiadomo ze jesli by przeszedl to dostal by podwyzke , tak czy inaczej wcale nie byly by to dl nas jakies super kosmiczne sumy
» 5 września 2012, 14:50 #16
FanUnited69: Spokojnie jeżeli Ronaldo byłby przekonany że chce grać w United to by się zgodził na taką tygodniówkę jaką by mu zaproponował zarząd. On nie jest takim typem piłkarza jak Eto więc o to się nie martw.
» 5 września 2012, 15:29 #15
limak007: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2012 14:46

na szczescie taki transfer jest nierealny, a ferguson raczej ma to w dup...
jezeli odejdzie z realu w co watpie to obierze kierunek na city albo psg
» 5 września 2012, 14:44 #14
Dzunglasty: cr7 jest zbyt ambity na psg a jezeli ma wrócić do manchesteru to tylko do jednego własciwego o drugim nie ma mowy
» 5 września 2012, 15:48 #13
LoveMUFC: Jeśli by wrócił to pewnie byłby CR9. Oj ciekawe jak będzie..
» 5 września 2012, 14:43 #12
Potak: Pomarzyć fajna rzecz :)
» 5 września 2012, 14:36 #11
1996kutno: czasem marzenia się spełniają
» 5 września 2012, 15:00 #10
kondziu: Cr7 uwielbia fergusona wiec do city na 99% nie pojdzie a transferem ronaldo z realu smierdzi juz od dluzszego czasu ... ;)

Chetnie bym znow powital go w United ;-)
» 5 września 2012, 14:36 #9
TheVitovan: Fajnie by było jak by CR7 wrócił na OLD Trafford ale jest to nie możliwe, pewnie to kłopoty przejściowe?

I ciekawe z jakim numerem by grał bo valencia ma 7 i co zabrali by mu ten numer:D
» 5 września 2012, 14:35 #8
kondziu: klopoty przejsciowe ? a jak bylo juz wczesniej tez byla sytuacja ze ronaldo nie cieszyl sie po zadnej z dobytych bramek przez kibicow realu a teraz nie wiadomo o co chodzi ..

Mi sie wydaje ze CR7 opusci Bernabeu juz niedlugo ;D
» 5 września 2012, 14:37 #7
kondziu: a i jeszcze nie ma nigdzie indziej takich kibicow jakich ma United .'D

GG Man United
» 5 września 2012, 14:38 #6
MasterZiom: taa tylko realek go tanio nie pusci, a u nas raczej sumy rzędu 60mln (najmniej) się nie wyda na piłkarza, no i oczywiście plus zarobki czyli 10mln na rok.
» 5 września 2012, 14:34 #5
Hellsing: SAF mówił kiedyś, że jedyna sytuacja w jakiej wydałby 60 baniek na jednego grajka to sprowadzenie Crisa z powrotem na OT. A United napewno stać na taki wydatek, jak nie ze swoich to z pożyczonych
» 5 września 2012, 14:53 #4
Dzunglasty: mysle ze jemu na jakis bardzo wysokich zarobkach juz nie zalezy
» 5 września 2012, 15:45 #3
Man10Utd: Marzy mi się by znowu grał w stroju United. To było by wspaniałe. Tylko czy Glazerowie sypną odpowiednią sumą kasy na Ronaldo :)
» 5 września 2012, 14:34 #2
leesiuu: Do City nie pójdzie, więc się nie obawiam chociaż raz że nam kogoś sprzątną ;)
» 5 września 2012, 14:34 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.