Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Arsenal znalazł następcę RvP?

» 14 sierpnia 2012, 13:48 - Autor: Szejp - źródło: The Sun, Metro
Manchester United złożył kolejne, warte 22 milionów funtów zapytanie o van Persiego - czytamy w The Sun. Podczas odbytego wczoraj pomiędzy sir Alexem Fergusonem a Arsene'em Wengerem spotkania, obie strony miały dojść do porozumienia.
Arsenal znalazł następcę RvP?
» Zdaniem brytyjskiego dziennika, van Persiego od United dzielą już tylko indywidualne rozmowy
Starający się od dłuższego czasu o napastnika Arsenalu wicemistrz Anglii, do tej pory próbował przekonać stołeczny klub propozycją rzędu 15 milionów funtów. Ponieważ jednak na Emirates oczekuje się bardziej intratnego zapytania, oferta ta została z miejsca odrzucona.

Tymczasem, jak donosi dziennik The Sun, sir Alex Ferguson odbył wczoraj kolejne spotkanie z menadżerem The Gunners, Arsenem Wengerem, podczas którego Szkot zaproponował swojemu vis a vis z boiska 22 milionów funtów za piłkarza. Francuski szkoleniowiec, który wycenił niedawno swojego podopiecznego na kwotę 25 milionów funtów, postanowił nie czekać na dalszy rozwój wydarzeń i przystał na ofertę Fergusona.

Jeśli informacje te okażą się prawdą, jedyną kwestią wymagającą załatwienia będzie ustalenie personalnych warunków z samym piłkarzem. Holenderski internacjonał od dawna jednak optuje za transferem do United, więc indywidualne rozmowy powinny się błyskawicznie zakończyć sukcesem.

Aktualizacja: Według doniesień Metro, pogodzony ze stratą van Persiego Arsenal zamierza ściągnąć w jego miejsce belgijskiego napastnika, Kevina Mirallasa. Sam główny zainteresowany, który w barwach swojego obecnego klubu, Olympiakosu zdobył 34 bramki w 52 występach, potwierdza starania Kanonierów o jego podpis:

- Istnieje szansa, że trafię tego lata do Premier League. Mogę powiedzieć, że mój agent prowadzi zaawansowane rozmowy z Arsenalem, więc pogłoski o transferze na Emirates nie są zwykłymi plotkami.


TAGI


« Poprzedni news
Angelo Henriqez wkrótce Diabłem!
Następny news »
Ferguson przed meczem z Aberdeen

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (189)


poland: podobno Sir Alex ma zaproponować Arsenalowi Javiera Hernandeza... :///
» 16 sierpnia 2012, 13:54 #185
vip14: Tyle ten transfer RvP do United trwa, że nie ma możliwości, abo nie doszedł do skutku. Wenger i Sir Alex Ferguson na pewno dojdą do porozumienia w sprawie transferu RvP do United. Glory, Glory Manchester United :)
» 15 sierpnia 2012, 12:27 #184
MDuch7: Ja bym z chęcią im podrzucił Berbę bo transfer RvP zablokuje go na maxa nawet przy słabej formie Hernandeza zostanie jeszcze Welbeck który jest wyżej ceniony od Bułgara. Myślę że: w tym okienku puścić Berbę jako jakaś karta przetargowa.
» 15 sierpnia 2012, 15:52 #183
szymon1978: Okienko trwa do końca sierpnia.
» 15 sierpnia 2012, 12:14 #182
rm900502: Dla niekumatych: RvP jest królem strzelców z poprzedniego sezonu i zdominował PL! Boicie się że miał dobry jeden sezon i teraz może nie grać tak jak wcześniej. Tak jest z każdy zawodnikiem i trzeba się z tym liczyć. Tak naprawdę każdy transfer to ryzyko!
Ja osobiście jestem za tym transferem. Para RvP i Rooney będzie jedną z najmocniejszych, nie tylko w PL!
Często czytam komentarze o braku rozwoju młodych napastników po tym transferze. O to bym się nie bał. Wydaje mi się że Welbeck będzie grał często, nawet w pierwszym składzie. Co do Groszka to niestety miał swój sezon i więcej dla MU już nie pokaże. Berbe po tym transferze lepiej sprzedać. Naprawdę dobry zawodnik będzie się marnować na ławce, bo SAF raczej znowu na niego w tym sezonie nie postawi, a szkoda. Pozostaje jeszcze Macheda, który będzie dobrą alternatywą w pucharach.
Oczywiście trzeba jeszcze pomyśleć o kontuzjach, które mogą się przytrafić podczas sezonu, dlatego niech nikt nie pisze, że transfer jest niepotrzebny, bo tak naprawdę kupujemy superstrzelca za grosze!
» 15 sierpnia 2012, 10:22 #181
jamaj05: ludzi nazywsz NIEKUMATYMI a sam bierzesz za pewniak że Hernandez juc nic nie pokaże w MU... pewnie jak w tym sezonie znowu zabłyście to pierwszy bedziesz skakał z radości piszac w komentarzach ze zawsze w niego wierzyłeś

co do Berby sie z toba zgodze-powinien odejść z pożytkiem dla niego samego, czy RvP przyjdzie czy nie i tak bedzie 4-5 napastnikiem
» 15 sierpnia 2012, 10:34 #180
misiu94rio: Ej, a będą jakies skutki jezeli RvP zagra w meczu otwarcia z Sunderlandem, a potem bedzie transfer do nas na OT ??
» 15 sierpnia 2012, 09:13 #179
RafsonArsenal: nie, nie będzie żadnych konsekwencji
» 15 sierpnia 2012, 10:19 #178
misiu94rio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2012 09:05

Zobaczcie co dzis gazeta Mirror podaje ! :)
» 15 sierpnia 2012, 09:04 #177
zbyszek7: Najbardziej mnie smieszy jak ktos pisze zeby przyszedl bo potrzebujemy ogranego napastnika. Ludzi RvP to najwyzsza polka! Jedyne czego potrzebuje to zgrac sie z Rooneyem. Mam nadzieje ze tak sie stanie i stwoza najlepszy atak na swiecie.
» 15 sierpnia 2012, 04:01 #176
19th: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2012 21:22

do jamajo5
Przede wszystkim Neymar.Wstawiajac go do top10 pospieszyles sie o 2-3 lata a moze i wiejcej.Chlopak ma talent ale na chwile obecna to mu daleko do RVP jak i top10!Pato to nastepny ktory na pewno nie jest lepszy od RVP a znlazl sie w twoim top10.Zapowiadal sie dobrze ale kontuzje o przystopowaly.A i osobiscie watpie by Gomezm i Suarez byli od niego rowniez lepsi.Gomez dobija tylko z 5m a Suarez nie dal rady pociagnac sam Liverpoolu jak RVP Arsenalu.
Czy tego chcesz czy nie RVP obecnie jest top10 napastnikow!I na pewno byl by duzym wzmocnieniem kazdej druzyny.
» 14 sierpnia 2012, 21:20 #175
Diabelred: najlepsze jest to ze to nie jest jego opinia z ta top 10 tylko jest to stwierdzenie...
» 14 sierpnia 2012, 21:26 #174
jamaj05: @diabelred o co tobie ho bo nie skumałem?

@19th być moze z Neymarem masz racje ale i tak wymieniłem 11, a reszta jak Pato Gomez i Suarez utrzymuja równy wysoki poziom przez kilka lat
a RvP grzał łąwe cały czas, jest taki świetny w Arsenalu tylko dlatego ze nie gra juz tam Henry Fabregas i Nasri

i każdy go tak chwali i potrzebuje w MU po jednym sezonie takim udanym, Groszek tez 2 lata temu miał świetny rok, każdy sie bał ze Real albo Barca go zwiną a w nast roku narzekają wszyscy na niego

ciekawe czy w tym sezonie RvP bedzie przynajmniej w 90% tym samym piłkarzem co w zeszłym, ci których wyminiłem zasługiwali na to samo miano przez kilka ostatnich lat, a RvP na takim topie jest pół roku...
» 14 sierpnia 2012, 22:27 #173
hitman90: jamaj5,
odniosę się tylko do RvP - jest on na topie 2 sezony. Dwa lata temu szedł na króla strzelców (zakończył sezon z 18 trafieniami) i właśnie kiedy miał te 18 bramek trafił mu się uraz i tyle. Wydaje mi się, że w tym momencie przewodził w tabeli;) Ale poza tym, to masz trochę racji. Wcześniejszych 4 lat chyba nie może uznać za wspaniałe...
» 14 sierpnia 2012, 22:53 #172
jamaj05: no właśnie, po jedym sezonie nie można mówić kto jaki świetny nie jest, przykładów jest wiele, nie trzeba wymieniac

bronie tylko zdania, że atak mamy dobrze obsadzony i potrzeba nam wzmocnien w obronie i pomocy i takie 25mln mozna byłoby lepiej wykorzystać, Evra całego sezonu pewnie nie zagra co mecz, Scholes i Giggs na emeryture za rok, a atak który moze byc tylko lepszy i tak mamy silny

jest wielkie bum na RvP a on tak naprawde pokazał cos tylko w tamtym sezonie, niech przynajmniej zbliży sie w tym roku do tego co zrobił to pogadamy

pomijając fakt ze swietni gracze, gdzie grali pierwsze skrzypce w swoich zespołach po przejsciu do innego klubu juz tak nie miażdżyli (no torres, kaka, shevchenko itd) podobnie moze byc właśnie z holendrem u nas
a każdy za pewniak bierze ze z roo duet wszechczasów i ze Hernandez i Welbeck nic nie pokarzą
» 14 sierpnia 2012, 23:05 #171
19th: jamajo5
Pato to nie mial takiego znakomitego sezonu jak RVP.Wogole to Pato ostanie dwa sezony wiecej sie leczyl niz gra.Talent to on ma moze wiekszy nawet niz RVP.A Suarez to blyszczal w slabej lidze holenderskiej strzelajac 30+ bramek na sezon.Jak przyszedl do PL juz tyle nie strzela.Nie pociagna slabego Liverpoolu jak RVP slabego Arsenalu.
Piszesz ze RVP nie zasluguje na top10 bo blyszczy tylko przez ostanie dwa sezony.Jak dla mnie to on przez te dwa sezony pokazal wiecej niz Pato,Suarez.To nie znaczy ze wczesniej byl od nich gorszy tylko ze na przeszkodzie stawaly mu kontuzje.A ostanie dwa sezony pokazaly jego wartosc i gdzie jest jego miejsce w szeregu.Top10!!
Nie zrozum mnie zle.Ja sie nie ekscytuje mozliwoscia przejscia go do nas.Tak jak ty mysle ze priorytetem powinny byc wzmocnienia na innych pozycjach.A nawet sie martwie ze przyjscie RVP spowolni rozwoj Welbecka(szkoda by bylo).A raczej to sie stanie jak holender zawita na Old Trafford.
Ale tak jak wczesniej napisalem RVP wzmocnilby obecnie kazda druzyne na swiecie od razu z miejsca.A my potrzebujemy jakosci od razu jesli chcemy powalczyc z City.Bo oni pomimo braku transferow beda jeszcze silniejsi niz rok temu.

Pozdro!
» 15 sierpnia 2012, 00:58 #170
jamaj05: no i dlatego pewnie na całe szczescie ja nie mam nic wspólnego z transferami na OT;]

kibicuje MU już 9 lat i ciesze sie z każdego transferu, jeśli RvP do nas przejdzie ot oczywistym jest ze bede mu życzył jak najlepiej z pożytkiem dla naszego klubu

ale osobisie, subiektywnie go nie chce z przyczyn które Ty wymieniłeś i kilku innych

odnośnie kontuzji, tak samo można tłumaczyć słabsza postawe Pato co RvP, ale nie ma sensu chyba juz dyskutować czy Robin jest na 8 czy na 11 miejscu najlepszych napastników bo juz wiele zostało powiedziane

pzdr
» 15 sierpnia 2012, 10:31 #169
chicodegea: Nie wydaje mi się, że chodzi o kase. Wenger sprzedając Robina do United strzeliłby sobie sam w kolano!!
» 14 sierpnia 2012, 21:19 #168
Martin: W kolano to sobie strzeli jak za rok straci go za darmo.
» 15 sierpnia 2012, 03:58 #167
kalafior: I was a manager like you, but then i took arrow to the knee. (Człowiek Suchar)
» 17 sierpnia 2012, 08:40 #166
charleslog: Niech on już wreszcie do nas przyjdzie.
» 14 sierpnia 2012, 20:35 #165
Michalekxxx: dokladnie!! juz mnie trzesie !!
» 14 sierpnia 2012, 20:43 #164
kamsek: Bla bla bla....jak założy koszulkę ManU to będziemy wiedzieli, że jest naszym zawodnikiem
» 14 sierpnia 2012, 20:32 #163
AgsMUFC: jaracie sięVan Persie'm ... fakt to dobry piłkarz al seriously? potrzebujemy kogoś do defensywy..
» 14 sierpnia 2012, 22:49 #162
hitman90: Dobrze mówisz. Lucas był już na testach w Carrington... ^^
» 14 sierpnia 2012, 22:56 #161
czerwony5diabel: canalplus.pl/sport/oferta-sportowa Dajcie newsa o głosowaniu
» 14 sierpnia 2012, 19:53 #160
koniu21: 67.6% 32.4%
MAN UTD EVERTON
Manchester wygra bez problemu :P
» 14 sierpnia 2012, 20:18 #159
luk1920: Jestem jak najbardziej za tym transferem ponieważ RVP jest ogranym graczem w lidze angielskiego, a do tego jest bardzo dobrym piłkarzem. Martwi mnie jednak to, że piłkarz taki jak Berbatov grzeje u Nas ławkę, a umiejętności i doświadczenie ma ogromne nie wspominając o sercu do gry i przywiązaniu do klubu, a teraz o takich graczy ciężko. Nie wiem ile jest prawdy w tej domniemanej ofercie za Lewego, mam nadzieję, że jest to plotka gdyż mimo wszystko nie wyobrażam sobie Polaka w United, owszem jest dobry w Bundeslidze, lecz jest wiele różnic miedzy Bundesliga, a Premier League. Jestem trochę zawiedzony tym, że nie mamy nadal środkowego pomocnika, bo nie oszukujmy się z samym Kagawą to świata nie zdobędziemy, chyba, że Powell zostanie środkowym pomocnikiem, lecz to jest opcja raczej nie na ten sezon.
» 14 sierpnia 2012, 19:53 #158
BroneK1878: setanta. com/ie/Articles/2012/08/14/Wenger-agrees-to-RVP-sale/gnid-150638/
» 14 sierpnia 2012, 19:30 #157
RooneyMU: Tłumaczenie
Arsenal niechętnie sprzeda Robina van Persie do Manchesteru United za ÂŁ 22milliony.
Kanonierzy walczyli aby zatrzymać Holendra u siebie mimo iż ten odmówił podpisania nowego kontraktu. Arsene Wenger nie chce jednak trzymać nieszczęśliwego zawodnika w jego drużynie i jest gotowy przyjąć pieniądzie jakie oferuje za niego Manchester United.
Negocjacje były trudne, bo Arsenal trzymał się kwoty 25 milionów, ale kompromis został w końcu osiągnięty i Van Persie może przybyć na Old Trafford jeszcze przed weekendem.
Uzgodnieniem kontraktu z zawodnikiem będzie tylko formalnością a kontrakt 4-letni jest już gotowy.
» 14 sierpnia 2012, 21:10 #156
RooneyMU: Mam nadzieję że dobrze przetłumaczyłem i to co napisałem się spęłni. Tylko czy senata sports to dobre źródło?
» 14 sierpnia 2012, 21:13 #155
reddevil1999: Jestem za tym transferem Potrzebujemy jakiegoś doświadczonego napastnika ( niestety SAF raczej nie będzie stawiał na Berbatova a szkoda)
» 14 sierpnia 2012, 19:12 #154
rc7: @listek007 w pełni zgadzam się z twoją wypowiedzią,a co do Japońca póki co nie przekonałem się,ale dam mu szansę,dopiero się sezon zacznie .Jednak nie wygląda mi na kogoś co by zrobił różnicę,i MU zdobywał dzięki takim zawodnikom trofea,ale poczekam ,zobaczymy .
» 14 sierpnia 2012, 18:57 #153
DamQ: Czuje że przejdzie do nas!!
» 14 sierpnia 2012, 18:11 #152
listek007: Pewne jest to, że Robin jest w kręgu zainteresowań United, ale tak się z tym cackają, że wątpię że go ściągną. Transfery tego lata w wykonaniu United to tragedia. Ostatni dobre transfery były w 2007, a jaki był następny sezon nie muszę przypominać. Ta drużyna potrzebuje kogoś kto wprowadzi nową jakość, a już widzę jak ten japoniec to zrobi.
» 14 sierpnia 2012, 18:00 #151
bartek: 22 mln to za malo za rvp 35 do 40mln w sam raz
» 14 sierpnia 2012, 17:55 #150
messengerUTD: Dobrze się czujesz?
» 14 sierpnia 2012, 18:40 #149
Draciel: Hahaha
» 14 sierpnia 2012, 19:00 #148
piterlox94: 35-40 mln ale dolarow; D
» 14 sierpnia 2012, 19:08 #147
SkakajMUFC: prosze cie , chyba rubli
» 14 sierpnia 2012, 19:14 #146
SEBEKMU11: Kolumbijskich Pesos .
» 14 sierpnia 2012, 19:24 #145
Diabelred: moze gdyby mial np 4 letni kontrakt to moze i bylby tyle wart :)
» 14 sierpnia 2012, 20:54 #144
kalafior: Bartek rozumiem że kibicujesz Kanonierom?
» 17 sierpnia 2012, 08:42 #143
kckMU: Przecież Arsenal kupił Podolskiego i świetnego Girouda.

Jeszcze jeden następca? śmierdzące te gazety, a z transferu i tak NICI.
» 14 sierpnia 2012, 16:58 #142
chicharito111: tak a do tego drewniani Bendtner , Chamakh , coś jak u nas Macheda i Berbatov
» 14 sierpnia 2012, 17:18 #141
Czarny171: no Berbatow jest bardzo drewniany....
» 14 sierpnia 2012, 17:22 #140
michal94klb: kolejny który uważa że Berba to drewno? Technicznie to on jest lepszy od Rooneya ale nie,wiadomo że jak piłkarz jest wysoki i nie nazywa się Zlatan to musi być drewniakiem.
» 14 sierpnia 2012, 17:22 #139
devious: Giroud nie był następcą RvP tylko uzupełnieniem składu bo w poprzednim sezonie po wypożyczeniu Bendtnera Arsenal miał tylko RvP i słabiutkiego Chamakha na środek ataku... zaś Podolski to zawodnik na bok ataku - w miejsce Gervinho/Arszawina (którzy zawodzili w poprzednim sezonie)

zresztą Chamakh ma odejść lub będzie grał ławę bo zawiódł i jak odejdzie też RvP to wtedy Giroud i Mirallas będą właśnie następcami tych dwóch napastników :) zaś Podolski to jak mówiłem inna pozycja w układance Wengera...

poza tym Arsenal ma zamiar się wzmacniać więc to logiczne, że nie tylko chcą zastapić Van Persiego ale też dokupić kogoś :)
» 14 sierpnia 2012, 17:25 #138
messengerUTD: devious - Giroud był sprowadzany do Arsenalu z myślą o tym, żeby zastąpił Robina. To już ktoś potwierdził. Nie pamiętam już kto, możliwe, że to był agent Żiru albo Wenger.

@kckMU - świetnego Girouda? Kiedy on to niby udowodnił? Strzelając bramki w League1 czy paląc setki z FC Koeln? Jaki jest 'świetny' zweryfikuje sezon.
» 14 sierpnia 2012, 17:38 #137
chicharito111: michal

Zobacz jak gra Ibra a jak Berbatov pierwszy bynajmniej wykorzystuje setki niestety nasz geniusz techniczny tyle setek co zmarnował to ulalala ... Co z tego że jest dobry technicznie skoro nie potrafi tego wykorzystać ? Do tego niestety obecnie za wolny do " nowego stylu gry "
» 14 sierpnia 2012, 18:15 #136
SzYnA: to nie pisz że jest drewniany bo technikiem jest wyśmienitym

michal95klb - lepszym technicznie od Rooneya nie jest trudno, nie pamiętam kiedy zwodem jakims wymyślnym oprócz na zamach i gaz, minął zawodnika nie wspominajac o dwóch czy trzech. owszem czasem super sklei piłkę i dorzuci ale to by z techniki było tyle
» 14 sierpnia 2012, 18:32 #135
messengerUTD: @ chicharito111 bynajmniej to nie to samo co przynajmniej. Tak ciężko to pojąć?
» 14 sierpnia 2012, 18:41 #134
hitman90: W tym wszystkim szkoda mi najbardziej Berbatova. Szanuję SAFA, jest wielkim trenerem itd. ale wg. mnie traktuje Bułgara jak zwykłego śmiecia. Facet, który dwa sezony temu został królem strzelców siedzi na ławie, nie dostaje szans na grę a kiedy już dostaje, to mimo, że zaprezentował się dobrze (strzelił 7 bramek w EPL a ile był czasu na boisku w porównaniu do Javiea i Welbecka), to i tak jest sadzany na ławie. Teraz ta szopka z Persilem. Jak on ma się czuć? Szacunek jaki okazuje temu klubowi graniczy z szaleństwem. Nie narzeka, ciągle mówi o ciężkiej pracy i co? Myślę, że przegapił najlepszą szansę na odejście mając nadzieję na większe zaufanie trenera, a teraz Ferguson pewnie mu mydli oczy, że jest potrzebny itp... Gdyby Berbatov grał normalnie a nie na tourze czy w CC to nikt nawet nie myślałby o RvP.
» 14 sierpnia 2012, 16:47 #133
Akwinata: Jak oczekujesz sentymentów, to sobie włącz jakąś operę mydlaną czy inny serial. W sporcie liczy się skuteczność. Berbatov przestał odpowiadać nowej wizji Manchesteru United Fergusona i tyle.
» 14 sierpnia 2012, 17:11 #132
rooney99: Rozumiem, gdyby formacja się zmieniła, ale dalej jest 2 napastników. Berbatov uratował tyłek MU 2 lata temu. Ale nie, prawie każdy ma to gdzieś. Bo co nie robi tricków jak np. Nani? Bo się wam jego styl kur... nie podoba? Co?! I on zasługuje na ławkę, albo na trybuny do ch...?!
Wiecie co, wy się nie znacie na piłce. Podniecacie się gwiazdorami, a nie dostrzegacie bardzo dobrego gracza jakim jest Berbatov. Mówicie, że jest drewnem, choć większość z tych, którzy na Dimitara tak mówią, nie wiedzą wgl, jakich piłkarzy się tak nazywa. Znając Was, będę miał pod tym komentarzem wiele negatywów, będą czepiali mnie się "znawcy", ale mam to gdzieś.
hitman90, mi też jest szkoda Berby :/
Akwinata, napisałeś, że w sporcie liczy się skuteczność. To się zastanów nad tym, bo akurat Dimitar jest skuteczny jak na ten mały czas, który spędził na boisku.
» 14 sierpnia 2012, 17:28 #131
CzarnySamael: rooney99--->

Eee... Tak? Bo facet się w ogóle nie rusza po boisku? Bo zawalił nam takim właśnie stylem ostatnie mecze sezonu 2009/10? Bo strzelał głównie ze słabiakami? Bo on nie jest regularny, tylko połowę ze swoich bramek strzela w 2 meczach sezonu?
Nikt nie powinien grać za zasługi, a Bułgar jest zwyczajnie za słaby by być nawet na ławce.

Rooney i Welbeck są lepsi, a Hernandez jako joker jest ok bo jest szybki.
» 14 sierpnia 2012, 17:50 #130
Akwinata: rooney99 - Berbatov BYŁ skuteczny w sezonie 2009/2010 i strzelał dużo bramek ze słabszymi drużynami. Z mocniejszymi stał jak słup - myślisz, że Ferguson tego nie zauważył i Berba tak po prostu usiadł na ławce?
» 14 sierpnia 2012, 18:08 #129
hitman90: A jak ma strzelać bramki, kiedy nie dostaje szansy w ogóle na grę?? W poprzednim sezonie w 12 ligowych spotkaniach trafił 7 razy do siatki. Faktycznie słaba skuteczność. A co do strzelania 'ogórkom', to chyba jest to tak upokarzająca umiejętność, że żaden z dwójki Hernandez - Welbeck nie zniżyli się do poziomu Bułgara i nie strzelali po kilka bramek ligowym słabiakom, żeby później w ogólnym rozrachunku dać się wyprzedzić City bilansem bramkowym.
» 14 sierpnia 2012, 18:32 #128
Draciel: Jak zawsze masz sporo racji Hitman. Pamiętaj jednak dlaczego bijemy się o RvP- przegraliśmy dwa główne cele transferowe tego lata, nie ma innej możliwości na wzmocnienie. Wiem, że chciałbyś środkowego pomocnika, ale Ferguson po prostu nie chce wzmacniać tej pozycji (nie chce mi się wierzyć, że nie wyłożyłby 35mln EURO na Modrića). RvP albo nikt- ja wolę Robina nie wiem jak Ty. Berba pełen szacun, szkoda mi bardzo gościa, wielka klasa! Trzymam za niego kciuki!
» 14 sierpnia 2012, 18:59 #127
Akwinata: hitman - tyle, że Welbeck grał mecze również z silniejszymi drużynami. Zresztą nie jestem obrońcą skuteczności zarówno Welbecka jak i Hernandeza i dlatego uważam, że przydałby się rasowy snajper, który dopasuje się do nowej wizji Fergusona - Berbatov po prostu jest zbyt wolny i leniwy do tego.
» 14 sierpnia 2012, 19:26 #126
hitman90: Ludki;) Ja jestem jak najbardziej za transferem RvP!! W dodatku uważam jak Draciel - lepszy RvP niż nikt. Jestem zdania, że nie ma co kisić forsy w materacu, zresztą pewnie pieniądze za Holendra zwrócą się ze sprzedaży koszulek. Zwracam tylko uwagę, że Bułgara traktuje się United jak jakiś pachołek i tyle. Moim zdaniem to klasowy zawodnik i poradziłby sobie, gdyby mógł grać, no ale SAFowi po prostu on nie pasuje do koncepcji i tyle. A napad Rooney - van Persie.... marzenie.
» 14 sierpnia 2012, 21:50 #125
daCunha17: Jaka zmiana stylu?
Jaka zmiana formacji?

Dalej gramy nudno, nieefektownie i tym 4-4-2. I nie mowie tego tylko na podstawie tournee, ale na podstawie ostatnich 2-3 lat. Nie chodzi mi o jakies tricki, klepke, czy inne wygibasy. Sek w tym, ze czasem zasypiam przed monitorem.
» 14 sierpnia 2012, 23:39 #124
daCunha17: Berba 7 goli/12 spotkan.
Danny 8 goli/ 30 spotkan.

Jakby nie bylo Welbeck strzela wiecej. Nie osadzam, ani nic takiego, po prostu daje statystyki.
» 14 sierpnia 2012, 23:46 #123
Przemek723: Jeśli RVP dojdzie do nas będzie ok :) ale też nie można robić tragedii jeśli ten transfer nie dojdzie do skutku. United ma wspaniałych piłkarzy w których po prostu trzeba uwierzyć :)
» 14 sierpnia 2012, 16:47 #122
miko29: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2012 16:43

przydałby się Robin
» 14 sierpnia 2012, 16:42 #121
oldtrafford: Jeżeli ta informacja jest prawdą to super tylko czy można wierzyć doniesieniom z The Sun ?
» 14 sierpnia 2012, 16:35 #120
Hertin: i tak wygramy ligę xDD super, że można już się bawić w typera :)
» 14 sierpnia 2012, 16:30 #119
azir7: już lepszy byłby Mirallas ...
» 14 sierpnia 2012, 16:17 #118
Diabelred: hahah...
» 14 sierpnia 2012, 21:00 #117
azir7: no tak... dzieciaki będą sie cieszyć ze przyszedł van persie bo strzelił dużo goli w poprzednim sezonie. masakra
» 16 sierpnia 2012, 06:57 #116
karik: Wszystko fajnie pieknie, jestem za tym transferem, ale powiedzcie mi, kto, jak Evra zlapie kontuzje [oby nie] bedzie gral na LO? Evans? Bo nie pamietam, kto go zmienial oprocz Fabio?
» 14 sierpnia 2012, 16:05 #115
lopez91: Może SAF liczy na wprowadzenie do drużyny wychowanka? Robby Brady lub Michael Keane? Osobiście byłbym bardziej za pierwszą opcją, bo Brady wydaje się solidnym bocznym obrońcą, chociaż jego nominalna pozycja to skrzydło... kto wie. Chyba, że United sprowadzą niespodziewanie lewego obrońcę. Czekam na bieg wydarzeń
» 14 sierpnia 2012, 16:10 #114
nomati666: Evans w poprzednik sezonie pokazał że potrafi się dostosować do gry w pierwszym składzie, i miał okazję występować na wielu stronach obrony. Miał także okres bardzo dobrej gry i był ostoją naszej defensywy. Fakt faktem, że jakiś gracz o nominalnej pozycji na LO by się przydał.
» 14 sierpnia 2012, 16:10 #113
wlodekzlc: No właśnie.To mnie martwi.
» 14 sierpnia 2012, 16:10 #112
greenday96: zastanawiam się nad tym od wypożyczenia Fabia...
» 14 sierpnia 2012, 16:13 #111
karik: mnie tez to martwi, bo chodzi mi o to, ze transfer RvP , kolejnego zawodnika, to mniejsza szansa na sprowadzenie kogos na pozycje LO [chociaz kto wie?]. Zreszta bedzie co bedzie - ufam SAF'owi, ja to w FPL moge sie pobawic w ustalanie transferow/skladow, a nie w zyciu, bo tak to bylibysmy juz w okregowce :D
» 14 sierpnia 2012, 16:14 #110
ashley18: Tylko żebyście nie wykrakali tej kontuzji Evry w pierwszym meczu... moze zrobi SAF to co z Valencią ? i postawi na Naniego ;)
» 14 sierpnia 2012, 16:17 #109
karik: mnie moglby sprowadzi za darmo, gralem na LO za malolata :D. nie badzcie tacy przesadni :P mysle ze evra nie dostanie kontuzji, jednak zmiennik jakis by sie przydal.
» 14 sierpnia 2012, 16:20 #108
chicharito111: na prawej flance ok niestety z lewej będzie grać zapewne ktoś z młodych Keane fatalnie się prezentuje więc albo Blackett albo Brady , Drevans niestety nie nadaje się na bocznego obrońce . Przesuwanie Naniego to będzie sabotaż
» 14 sierpnia 2012, 16:21 #107
hitman90: @karik,
z tego co wiem, to RvP jest lewonożny więc może SAF szykuję go na następce Evry? xD W końcu Valencia może grać na prawej obronie, Carick na środku, więc i Persil by na lewej dał radę ^^
» 14 sierpnia 2012, 16:50 #106
Evil: wszyscy martwicie sie LO, a PO nominalnie jest tylko Rafael, tak tak moze grać tam Jones, ale po co go ciągle przystosowywac do skakania po pozycjach raz srodek raz prawa, on jest solidnym środkowym, to tam powinien rozwijać swoje umiejętności, bo jest naprawdę dobry, a nie zmieniać grę i na boku..
» 14 sierpnia 2012, 17:22 #105
nyczu7: a mi się wydaję że Rafael bedzie wystawiany też na lewej obronie jesli Evra by zlapal kontuzje albo cos ;) a coś czuje ze Valencia bedzie na prawej obronie grywał częściej ;) ale zobaczymy co tam SAF wymyśli może się mylę i przyjdzie jakiś LO ;)
» 14 sierpnia 2012, 17:57 #104
daniel97: Ja się polecam gram aktualnie na LO w Juniorce
» 14 sierpnia 2012, 21:53 #103
mistrz123: canalplus.pl/sport/oferta-sportowa

Dajcie newsa na główną a nie ploty o RvP .
» 14 sierpnia 2012, 15:54 #102
b90: TO by był transfer tego lata na świecie :)
» 14 sierpnia 2012, 15:53 #101
L3XT3R: A jutro: Van Persie oficjalnie w Manchester... City! :D

Przypominam, że równie prawdopodobne jest, że city również wysłało oficjalną ofertę (zgadnijcie, czyja byłaby bardziej lukratywna dla zawodnika? :)
» 14 sierpnia 2012, 15:47 #100
BartASiu: Gdzieś czytałem, że City nie walczy o RvP. Mancini twierdzi, że ma wystarczająco klasowych napastników.
» 14 sierpnia 2012, 15:54 #99
jacmik10: Nie znasz Manciniego? :D Niby się nie interesuje, a oferty pewnie składał.
» 14 sierpnia 2012, 16:11 #98
TheGiggsy11Boy: Ale Mancini mówi co innego a robi co innego. xD
» 14 sierpnia 2012, 16:32 #97
Akwinata: Tyle, że Mancini ma wystarczające środki, żeby nie tylko wzmacniać swój skład, ale także osłabiać czyjś (czyli nasz), więc nie zdziwię się, jeśli RvP zostałby kupiony przez City i nawet siedział na ławce ;)
» 14 sierpnia 2012, 18:30 #96
DarkTwistedRoni: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2012 15:39

Ciekawie, a emocje sięgają u niektórych zenitu xd haha :)
A jutro oficjalnie: RvP pod prześcieradłem na OT :)
» 14 sierpnia 2012, 15:39 #95
boger: Chyba pomyliłeś posty :D
» 14 sierpnia 2012, 15:40 #94
scorpion55: ale emocje ;D
» 14 sierpnia 2012, 15:36 #93
Rutek83: Praktycznie każde media w Anglii mówią o transferze RVP więc coś jest na rzeczy na pewno. Aczkolwiek tak jak wspominałem w innym wątku coś mi się wydaje że RVP może być zasłonom przed jakimś innym transferem.
Ps. Właśnie rozmawiałem ze znajomym angolem mega fanatykiem Arsenalu, który twierdzi że dziś Van Persie opuścił zespół Arsenalu i żegnał ze staffem na Hertfordshire ośrodku treningowym. Wie to podobno od brata który tam pracuje. Jeszcze się okaże że nas uprzedzi jakaś Chelsea lub City.
» 14 sierpnia 2012, 15:25 #92
Boss: Masz wtyki w Arsenalu? :O

pozazdrościć...
» 14 sierpnia 2012, 16:19 #91
jamaj05: nie rozumiem tej podniety van Persiem..

moim zdaniem z atakiem bedzie tak jak z obroną rok temu. Smalling sie musi jeszcze dużo ograć i może kiedys bedzie dobry (Welbeck)
Evans w ogóle do MU sie nie nadaje, za słaby, drewno(Hernandez)

a jak to sie skonczyło każdy wie- dali rade w meczach i teraz każdy na dp czy to w komentarzach czy na blogu ich kocha i chwali

O_o
» 14 sierpnia 2012, 15:19 #90
PastaDoCiasta: tak ale zobacz mamy Roo - on jest spoko prawda? W każdym meczu walczy i możemy na niego liczyć.

Welbeck - Niby ma talent ale marnuje setki i musi się jeszcze sporo nauczyć

Chica jest typpem super rezerwowego ew llis pola karnego ion może grać jedynie z kimś sam nie da rady.

Berba idzie na odstawkę czego szczerze żałuję
» 14 sierpnia 2012, 15:22 #89
devious: Smalling zaliczył słaby sezon... Evans co innego, grał bardzo dobrze ale też dał ciała w kluczowym meczu czyli z City 1:6 przez który przegraliśmy mistrzostwo (bilansem bramek - własnie z tego meczu się uzbierało -10 goli do bilansu)

z Hernandezem i Welbeckiem było to samo - ich totalna nieskuteczność (zwłaszcza Welbecka, który grał bardzo dużo i miał w każdym meczu kilka "setek") też wpłynęła na tę porażkę bilansem bramkowym - wystarczyło strzelic kilka goli więcej słabeuszom a sytuacji było bez liku...

i w tym sezonie jak nie kupimy dobrego napastnika może być to samo...

i mówienie, że Welbeck i Chica wystarczą zamiast RvP to jak mówienie, że Vidić jest United niepotrzebny bo przecież mamy Evansa i Smallinga... a jednak każdy się cieszy z powrotu Vidy bo to jest klasa sama w sobie - to samo Van Persie, Top10 napastników na świecie - Welbeck jest jeszcze lata świetlne za nim, Chica to w ogóle inna liga :)
» 14 sierpnia 2012, 15:35 #88
daCunha17: devious, jakbyś przy jego masie, wzroście i zwrotności, oraz przyspieszeniu na prawej stronie obrony też byś miał słaby sezon.
» 14 sierpnia 2012, 15:41 #87
PastaDoCiasta: Evans co innego, grał bardzo dobrze ale też dał ciała w kluczowym meczu czyli z City 1:6 przez który przegraliśmy mistrzostwo (bilansem bramek - własnie z tego meczu się uzbierało -10 goli do bilansu)

eee co?? przegrana 1:6 to chyba -5 goli do bilansu??
» 14 sierpnia 2012, 15:41 #86
Loganik: PastaDoCiasta, +5 goli straconych u nas i +5 goli strzelonych u nich, daje nam to roznice 10 goli.
» 14 sierpnia 2012, 15:49 #85
jamaj05: devious@

nie porównuj RvP za którego ponad 20 lln musimy wyłożyć i nie wiadomo jak to nim by było gdyby przeszedł (Torres w cgelsea i Kaka w realu też mieli błyszczeć jak nikt inny) do Vidica który nic nie kosztuje, juz wiadomo ze w MU gra świetnie i jego powrót to jak darmowy transfer super stopera

van Persie na Euro też miał przy sobie Robbena, Sneijdera czy Huntelaara a nic nie pokazał, ale oczywiście w MU przy Nanim Kagawie i Roo bedzie błyszczał i zdobywał bramke za bramką...

Hernandez jak zacznie strzelac to bedzie grał po 90 min i w koncu skoncza sie te głupie pomysły o jego roli super rezerwowego
» 14 sierpnia 2012, 15:55 #84
jamaj05: i mówienie ze RvP to top 10 najlepszych napastników na świecie jest smieszne, moge ci spokojnie wymienic 10 lepszych od niego napastników pfff
» 14 sierpnia 2012, 15:58 #83
daCunha17: Jest w top 10 najlepszych napastników w Europie.

A na Euro akurat był jednym z najmniej beznadziejnych z Holendrów
» 14 sierpnia 2012, 16:19 #82
19th: jamaj05
No to dawaj ta swoja dyche:)Zobczymy co tam masz?
» 14 sierpnia 2012, 16:36 #81
Exigo: 10 lepszych napastników od RvP? Jesteś śmieszny człowieku. W ostatnim sezonie facet sam dał Arsenalowi 3cie miejsce i możliwość gry w LM, w najważniejszych meczach zawsze staje na wysokości zadania - patrz np. z Barceloną - Arsenal nie miał szans ale walczył do końca głównie za jego sprawą - czy my walczyliśmy tak z Barceloną w finałach? No raczej nie.

Można mówić, że ma swoje lata, wysokie wymagania co do tygodniówki, kosztuje sporo, ale ludzie to jeden z najlepszych napastników na świecie, ścisła top 5...
» 14 sierpnia 2012, 17:59 #80
Bro: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2012 18:01

RVP jest w top 10 na świecie na luzie
» 14 sierpnia 2012, 18:00 #79
jamaj05: Roo
CR7
Messi
Villa
Aguero
Suarez
Gomez
Pato
Neymar
Benzema
Ibra

prosze, podałem 11, ale wymien mi 2 z tych napastników od którch RvP jest lepszy??
» 14 sierpnia 2012, 20:15 #78
daCunha17: Villa i Gomez mu mogą buty czyścić, Pato i Gomez tym bardziej, Neymar troszkę nie z europy, ale i tak do RvP mu daleko. Benzema to nie wiem w czym jest lepszy.
» 14 sierpnia 2012, 20:28 #77
jamaj05: villa gomez i pato gorsi?? czyścić buty??

pff
» 14 sierpnia 2012, 20:40 #76
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2012 21:24

co do slabej gry Robina na Euro CR7 tez cieniuje w reprze (wyjatkowo na Euro nie) ,a chyba nie zaprzeczysz ze jest genialnym pilkarzem...
co do tego ze Robin nie miesci sie niby w 10 czlowieku smieszny jestes tak twierdzac w pelni popieram Exigo i daCunha17,to ze Ci wszyscy zawodnicy sa mlodsi(poza Ibra) nie znaczy ze sa lepsi...,nie wiem moze masz cos Robina nie lubisz go czy cus,otworz oczy bo chyba j nie widzisz jakim Robin jest wyjatkowym pilkarzem...
» 14 sierpnia 2012, 21:23 #75
wazza89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2012 22:15

jamaj05 pato? hahahaha

nie jestem za transferem Robina ale z tych co wymieniles tylko cr messi i roo sa wyraznie lepsi od holendra. Aguero, Benzema, Ibra są na tym samym poziomie. Reszta gorsza.

SUBIEKTYWNIE;)
» 14 sierpnia 2012, 22:13 #74
jamaj05: tyle ze aguero benzema i ibra utrzymuja swój poziom juz kilka lat, byli tak dobrzy jak RvP grzał ławe w arsenalu i o takim sezonie to tylko sobie marzył

@Diabelred ty jesteś śmieszny porónując CR7 do RvP...
» 14 sierpnia 2012, 22:30 #73
wazza89: jamaj05 nie mogę się z Tobą zgodzić. Benzema Aguero to talenty które włąśnie wystrzeliły w minionym sezonie. Wcześniej byli bardzo dobrzy ale nie wybitni. Ibra zawodzi w "wielkich" spotkaniach. A RVP od czasu kiedy AW zaczął wystawiać go na szpicy jest bez błędny i daje wiele swojej drużynie bez względu na ciężar gatunkowy. Dobrze pamiętamy czasy kiedy RVP ustawiany był na różnych pozycjach. Stabilizacja na szpicy pozwoliła pokazać mu pełnie możliwości.

ale żeby nie było nie jestem fanem jego transferu do United.

Jestem fanboyem i legendom ( na siłę można podpiąć RVP pod malutką legendę arsenalu) Live Chelsea Arsenalu City mówię "nie" w United .

Gdyby Keane nie żył można by powiedzieć, że przewraca się w grobie.
» 15 sierpnia 2012, 00:08 #72
Diabelred: O_o omg widze ze nie skumales o co mi chodzilo,chodzi o to ze nie zawsze gra sie tak wspaniale w reprze jak w klubie a Cris jak dla mnie jest najlepszym tego przydkladem...
» 15 sierpnia 2012, 01:55 #71
jamaj05: wazza

no o Robienie tylko w tym sezonie mozna powiedziec ze jest lepiej niz bardzo dobrze

diabelred

szczerze? to właśnie CR7 poprowadził portugalie najpierw do euro a później w euro i to własnie on jest wymieniany jako najlepszy piłkarz w kadrze portugalii i to przez ostatnie 2 lata pokazywał wiec nie wiem o co ci chodzi dalej..
» 15 sierpnia 2012, 10:38 #70
Diabelred: jamaj czytaj ze zrozumiem... napisalem przeciez wczesniej ,,co do slabej gry Robina na Euro CR7 tez cieniuje w reprze (wyjatkowo na Euro nie)''
poza tym kazdy obiektywny kibic przyzna Ci ze CR7 nie jest tym samym Cristiano w reprze co klubie...
» 15 sierpnia 2012, 13:48 #69
daCunha17: RvP 2 lata już gra absosmerfnie idealnie. Kun jak doszedł do City to wytsrzelił, Benzema to wybitny nie jest.
» 15 sierpnia 2012, 20:01 #68
Piorun: www. canalplus. pl/sport/oferta-sportowa

głosować na United, usunąć spację :P
» 14 sierpnia 2012, 15:16 #67
PastaDoCiasta: już zagłosowałęm ale mamy duże sznse no bo wkońcu fanów MU jest więcej niż totków
» 14 sierpnia 2012, 15:20 #66
daCunha17: Nasza umowa z ChelseaLive odnoście C+ jest też ważna w tym sezonie?
» 14 sierpnia 2012, 15:40 #65
PastaDoCiasta: nie wiem chyba tak...
» 14 sierpnia 2012, 15:42 #64
Marcindst13: Mi sie marzy taki transfer !!
» 14 sierpnia 2012, 15:11 #63
PastaDoCiasta: a mi się marzy abyś kupił słownik
» 14 sierpnia 2012, 15:19 #62
daCunha17: Po co?
» 14 sierpnia 2012, 15:39 #61
PastaDoCiasta: MNIE... chociaż czepiam się...
nieważne :P
» 14 sierpnia 2012, 15:43 #60
Panel1996: no właśnie...
» 14 sierpnia 2012, 15:44 #59
greenday96: Na początku zdania pisze się mnie a nie mi.
» 14 sierpnia 2012, 15:44 #58
daCunha17: mi sie wydaje że możecie mieć rację.
» 14 sierpnia 2012, 20:33 #57
rc7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2012 15:06

Pewnie wielu się ze mną nie zgodzi,ale co do Berby. Gość obecnie dla mnie to takie jakby pół zawodnika na boisku,a to stanowczo za mało .Technikę ma bajeczną,potrafi się utrzymać przy piłce to na plus,ale ze skutecznością to już średnio,nawet słabo bym powiedział.Najwięcej mnie u niego denerwuje to że " łazi " po boisku jak stary dziadek,normalnie człapie,zero biegania za piłką,o szybkich powrotach pod swoje pole karne w razie potrzeby można zapomnieć,żeby on z tą techniką miał taki zapał do biegania za piłką jak choćby ROO,to już by było coś ,a tak tylko łazi na połowie przeciwnika i nic więcej,tak pewnie aby się nie zmęczył za bardzo,takie jest moje wrażenie .
» 14 sierpnia 2012, 15:04 #56
messengerUTD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2012 15:01

Widzę już się zaczynają lamenty typu 'The Sun i tyle w temacie' etc.. Tak się składa, że The Sun jest jedną z lepiej poinformowanych gazet. Statystyki jeżeli chodzi o przewidywanie transferów MU :


The Guardian - 42.3%
The Independent - 37.7%
The Times - 32.6%
The Express - 23.8%
The Sun - 23.2%
Daily Mirror - 21.2%
Sky Sports- 20,0%
News Of The World - 18.7%
Daily Star - 17.7%
Daily Mail- 17,1%

Także oszczędźcie sobie takie pitolenie.
» 14 sierpnia 2012, 15:00 #55
Master6662: A ja nie dziwie się wcale, skoro oni przewidują wszystkich wszedzie =)
» 14 sierpnia 2012, 15:10 #54
Czarny171: The Sun akurat ma bardzo dobry dział sportowy na Wyspach ;D
» 14 sierpnia 2012, 15:12 #53
L3XT3R: o ja, a skąd masz takie statystyki?
» 14 sierpnia 2012, 15:50 #52
Maro107: No i pięknie, nie wiem skąd to wziąłeś, ale ci dziękuję.
Master6662: Skoro oni przewidują wszystkich wszędzie, to analogicznie mieliby mnóstwo nietrafionych doniesień, a przez to plasowaliby się - podejrzewam - na ostatnim miejscu.
A co do samego rankingu, to ja właśnie zawsze macham ręką na news'y, które pochodzą z Daily Mail. Czyli dobre mam przeczucia, ewentualnie łatwo to zauważyć, że to nie jest wiarygodne źródło :)
» 14 sierpnia 2012, 17:37 #51
Yuki: Wydaje mi się, że ten transfer na 90% dojdzie do skutku:
Po pierwsze SAF od tatego lata wzmocnił pierwszy skład tylko dwoma zawodnikami: Young, Kagawa. Pozbył się natomiast O'Shea, Browna, Gibsona, Parka. Mio, że cały kwartet nie grał pierwszych skrzypiec, byli solidnymi zmiennikami, którzy mogli grać na więcej niż 1 pozycji i dało się nimi łatać dziury w składzie. Po tak solidnym wietrzeniu trzeba wzmocnień.

Po drugie
Arsenal od tamtego lata stracił kluczowe postacie: Fabregas, Nasri, Clichy. Został się jedynie RvP, który ciągnął całą drużynę do przodu w poprzednim sezonie. Myślę, że po kolejnym roku bez sukcesu przyszła kolej na Persiego.

Po trzecie
Wenger nie jest głupi. Zaczął dmuchać na zimne ściągając na Emirates Podolskiego (niby skrzydłowy bardziej za Arshavina, ale wiadomo, że w napadzie też potrafi grać) i Giourd'a (Nie wiem czy dobrze napisałem) + jakiś młodziak.

Także, nie chce zapeszać ale możemy witać się z gąską...
» 14 sierpnia 2012, 14:56 #50
PastaDoCiasta: ,,Po pierwsze SAF od tatego lata wzmocnił pierwszy skład tylko dwoma zawodnikami: Young, Kagawa'' -a powell?? a de gea?? a jones??

POza tym ja bym dodał że chce go kupić bo niby miał być Hazard nie wyszło, miałbyć Modrić nie wyszło (a kibice już się napalali) SAF tak jakby się nimi przejmuje nobo sezon do bani , teraz jeszcze transfery nie wychodzą to obiecał 1,2 transfery jeszcze. Baines znowu nie wyszedł, teraz Moura i co?? Ma powiedzieć ,,Nie udało się sorry''?? Myślę że robi to dla kibiców trochę no i dla swojego smutku również:P

,,Po drugie
Arsenal od tamtego lata stracił kluczowe postacie: Fabregas, Nasri, Clichy. Został się jedynie RvP, który ciągnął całą drużynę do przodu w poprzednim sezonie. Myślę, że po kolejnym roku bez sukcesu przyszła kolej na Persiego.'' - no to chyba oznacza że są mniejsze sznase nie? Wenger tracił najlepszych graczy i ma stracić kolejnego?? A Ars i kibice chcą nawet walczyć o majstra dlatego nie chcą go tracić.

Z resztą się zgadzam
» 14 sierpnia 2012, 15:13 #49
Szejp: A co Wenger ma zrobić? Zmusić RvP do przedłużenia kontraktu? Jeśli teraz go nie sprzeda, Holender za rok odejdzie za free. A teraz przypomnij sobie co było z Nasrim, tj. te plotki sugerujące, że Samir zostanie w Arsenalu, a po sezonie dojdzie do nas. Sytuacja była identyczna, a koniec końców Francuz opuścił Emirates przed końcem kontraktu. Z Robinem będzie podobnie, cierpliwości...
» 14 sierpnia 2012, 15:30 #48
Sebastianek9: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2012 14:41

Jeżeli transfer dojdzie do skutku to będzie strasznie podobny do transferu Berby - wiek i suma podobna(jeżeli trochę Arsenal nas wyśrubuje) ;), tylko zawodnik inny. Atak z nim wyglądałby na prawdę imponująco, co nie zmienia faktu, że szkoda mi trochę Berbatova.
» 14 sierpnia 2012, 14:39 #47
orion: Zgadzam sie z toba w 100 % szkoda by było Berby. Tym bardziej ze jest on oddany United
» 14 sierpnia 2012, 14:40 #46
zygman: Dokładnie tak, wiadomo ze to nie ma znaczenia, ale slabo ze tak sie traktuje krola strzelcow strzelcow w nastepnym sezonie
» 14 sierpnia 2012, 14:51 #45
Sebastianek9: Ogólnie to nie wiem dlaczego niektórzy jadą go, że jest słaby, drewniany. W końcu on został królem strzelców i przyczynił się do mistrzostwa. Jeżeli odejdzie to można uznać ze 30 baniek zostało wyrzucone w błoto, bo jak już się wydaje takie pieniądze to kupiony grajek powinien grać regularnie. Pozdrawiam
» 14 sierpnia 2012, 15:03 #44
lukas255: jeszcze Angela SAFzamierza sprowadzic, napastnikow bedziemy mieli duzo
» 14 sierpnia 2012, 14:39 #43
daCunha17: The Sun to niby badziewie, ale sporo transferów jako pierwsi przepowiedzieli. Chicha, Ronaldo, i kilka innych, nie pamiętam więcej konkretów.
» 14 sierpnia 2012, 14:35 #42
wazza89: że co?
» 14 sierpnia 2012, 14:36 #41
daCunha17: Kilka razy było tak, że The Sun jako pierwsza gazeta poinformowała o transferze z/do United.
» 14 sierpnia 2012, 15:30 #40
rc7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2012 14:34

Jeszcze zapomniałem dodać,że jeśli rozgrywki na wszystkich frontach planujemy zakończyć tak szybko jak w zeszłym sezonie to spoko,tych 2 powinno napastników wystarczyć . Co do Groszka,pokazuje ostatnio co potrafi,dla mnie jest obecnie bez formy i gra beznadziejnie .
» 14 sierpnia 2012, 14:33 #39
UrbannLegend: The Sun akurat ma całkiem wiarygodny dział sportowy - tzn. jest to najbardziej wiarygodny dział w tej gazecie, z tego co wiem, to Brytyjczycy go cenią. ;] Ale fakt, pogłoskami, obojętnie z jakiego źródła, nie należy się podniecać. Jeśli news jest prawdziwy, to niewielką różnicę cenową sir Alex wytargował.
» 14 sierpnia 2012, 14:31 #38
jakub90: Według mnie to jak zwykle city zapłaci za niego 50 milionów funtów i tyle po RvP ,mam jednak nadzieje że przejdzie do nas
» 14 sierpnia 2012, 14:28 #37
vanek917: RvP jest wart więcej niż 22mln i dałbym za niego więcej niż za Levego. a Lewy wart niby 30mln...nie rozumiem polityki transferowej w ostatnich latach...
» 14 sierpnia 2012, 14:25 #36
AgentP: A rozumiesz różnice między funtami i euro ?
» 14 sierpnia 2012, 14:28 #35
RudyDiabel: Spokojnie, na razie nic jeszcze nie zostało potwierdzone.
» 14 sierpnia 2012, 14:29 #34
saymon815: Lewandowski 30 mln ale EURO a RvP 22mln ale FUNTOW:DWedług mnie więcej nie ma co dawać za zawodnika w tym wieku...Ile on pogra na wysokim poziomie?
» 14 sierpnia 2012, 14:55 #33
rc7: A dla mnie jak najbardziej przydatny jest RvP ,mamy praktycznie 2 dobrych napastników ROO i Welbecka ,a ROO ostatnio coś cienko z formą,i tych 2 ma nam starczyć na wszystkie rozgrywki ? A jak kontuzje który chwyci ? Groszek trafia tylko z 50 centymetrów do pustej bramki i to raz na 10 strzałów,w innej opcji nie ma szans trafić,chyba że będzie bramka wielkości tej od Rugby ,a bramkarz będzie na piwie w knajpie obok akurat .
» 14 sierpnia 2012, 14:14 #32
vanek917: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2012 14:28

2 dobrych napastników ?
nie zapominaj o Groszku. Jest bardzo dobrym napastnikiem...więc mamy 3 typowych napastników...
» 14 sierpnia 2012, 14:27 #31
danio14kw: "ROO coś cienko z formą"?? Ty to chyba po EURO wnioskujesz, bo naprzykład w meczu z Hannover'em 96 grał najlepiej, a nawet został piłkarze meczu... Nie muszę chyba wspominać o pięknej brameczce z wolnego. Dawno mu tak świetnie nie wychodziły stałe fragmenty :). Więc nie sądzę, że Rooney jest bez formy...
» 14 sierpnia 2012, 14:28 #30
danio14kw: vanek Groszek coś ostatnio nie błyszczy. Zablokował się i jakoś mu to nie idzie. Strzelił co prawda bramę w ostatnim meczu, ale po tym jak bramkarz wypuścił piłę przed siebie i był metr od bramki...
» 14 sierpnia 2012, 14:30 #29
alaSz97: mysle ze rc7 ma racje + dobry napastnikiem jest jeszcze Berba ale on nie pogra ; (
» 14 sierpnia 2012, 14:33 #28
PastaDoCiasta: No zależy bo Groszek jest raczej graczem ,,suepr rezerwowy'' który czeka na podanie i strzela gole a sam nim nie wypracuje ani asyst też za dużo nie ma.
» 14 sierpnia 2012, 15:15 #27
Boss: Taa.

A wieczorem nius pt.: "Placki z City zakosiły United van Persiego"

Wcale bym się nie zdziwił.
» 14 sierpnia 2012, 14:14 #26
PastaDoCiasta: Dokładnie w końcu to The Sun:P
» 14 sierpnia 2012, 14:19 #25
tylooku: Hah, miałem napisać to samo :D
» 14 sierpnia 2012, 14:25 #24
Boss: Już prędzej spodziewałbym się Henriqueza niż Persiego.
Ale pożyjemy, zobaczymy ;P
» 14 sierpnia 2012, 14:28 #23
daCunha17: Między nimi jest 10 lat różnicy, kupimy obu i Chilijczyk wyrośnie na następcę RvP.
» 14 sierpnia 2012, 14:36 #22
Szejp: dobry tytuł, jak coś takiego faktycznie będzie, to kopiuję to od Cb, Boss :)
» 14 sierpnia 2012, 15:32 #21
Boss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2012 16:25

Ależ proszę bardzo Szejp, tytuł ma duży związek z tobą :D

Tylko jeżeli tak będzie to prosiłbym coś takiego:
"Placki z City zakosiły United van Persiego" by Boss ®
» 14 sierpnia 2012, 16:23 #20
Boss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2012 16:25

Kurde, tam przy Boss było to R w kółeczku, ale widzę że coś nie wyszło :(

®
» 14 sierpnia 2012, 16:24 #19
Boss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2012 16:27

O już umiem. Glancarsko :D

dla zaciekawionych spróbujcie & + reg (razem)

TYLKO BEZ PLUSA (+)
» 14 sierpnia 2012, 16:26 #18
daCunha17: co to reg?
» 14 sierpnia 2012, 20:32 #17
Gumis17: The Sun ....... xD
» 14 sierpnia 2012, 14:10 #16
Panel1996: no i co z tego?!
» 14 sierpnia 2012, 15:46 #15
jamaj05: ze wszystkich piłkarzy, którzy od końca maja byli łączeni z Manchesterem United, a których MU sobie odpuścił został RvP..

ehh najmniej potrzebny zawodnik ze wszystkich celów transferowych MU tego lata
» 14 sierpnia 2012, 14:06 #14
rc7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2012 14:06

Byle by wieczorem nie było newsa że jednak do nas nie trafi bo kupiło go City . Dopisanie Lewandowskiego do celów transferowych ponownie i to za kwotę 30 mln funtów rozbawiło mnie do łez,dajcie spokój z tymi newsami bo to już mało śmieszne jest,chyba że ktoś się nudzi i pisze żeby tylko pisać . Jednego jestem pewien ,jak nie będzie minimum 1 ,a lepiej 2 kolejne i dobre transfery,nie mamy szans na żadne trofeum w tym sezonie,nie tym składem i z taką formą ,a jeszcze jakaś kontuzja,i po ptokach .
» 14 sierpnia 2012, 14:03 #13
Snakus: pomijając fakt, że powinno być 30 milionów EURO a nie FUNTÓW.
» 14 sierpnia 2012, 14:04 #12
wazza89: nie jestem zwolennikiem tego transferu.
może dlatego, że jestem wielkim fanem talentu Welbecka;)
» 14 sierpnia 2012, 14:03 #11
PDF: Oby The Sun mylił się jak zawsze. RVP zostań w Arsenalu. Nie bądź pałą.
» 14 sierpnia 2012, 14:01 #10
arti197: oby to była prawda :) glory glory man united
» 14 sierpnia 2012, 13:56 #9
manutdfan: Z ust mi to wyjąłeś:)
» 14 sierpnia 2012, 13:58 #8
NanoUnited: kretyński artykuł z the sun, żadnych konkretów tylko plotki
» 14 sierpnia 2012, 13:54 #7
xrooneyfan: The Sun...
» 14 sierpnia 2012, 13:54 #6
nomati666: The Sun - nie ma co się podniecać.
» 14 sierpnia 2012, 13:53 #5
United45: oby to była prawda
» 14 sierpnia 2012, 13:52 #4
kckMU: Nie opłaca się komentować...
» 14 sierpnia 2012, 13:50 #3
bronislaw: Najbardziej opiniotwórcza gazeta na wyspach, więc o transfer możemy być spokojni
» 14 sierpnia 2012, 13:53 #2
jamaj05: dokładnie oby nie było tych samych komentarzy co w ostatnich 20 newsach na ten temat...
» 14 sierpnia 2012, 13:54 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.