Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

"Eden wiele razy zmieniał swoje zdanie"

» 21 maja 2012, 07:02 - Autor: Biafra - źródło: goal.com
Trener Lille Rudi Garcia jest przekonany, że Eden Hazard na przestrzeni ostatnich tygodni wiele razy zmieniał swoje plany na przyszłość.
» Eden Hazard już wkrótce może grać dla wicemistrzów Anglii
Belg jest na liście życzeń wielu europejskich klubów, jednak największe szanse na pozyskanie pomocnika mają Manchester United i Manchester City, chociaż jak przyznał sam zainteresowany, po wygraniu Ligi Mistrzów do walki o niego włączyła się również Chelsea.

Hazard we wczorajszym meczu z Nancy (4:1) ustrzelił hattricka, w fenomenalnym stylu rozstając się ze swoim klubem i kibicami Lille, którzy pożegnali go owacją na stojąco. Po spotkaniu Garcia przyznał, iż jego podopieczny nie zdecydował jeszcze, barwy jakiej drużyny będzie reprezentował w przyszłym sezonie.

- To był piękny wieczór, nie tylko ze względu na mecz, ale również na przyjęcie pożegnalne, jakie przygotowaliśmy Edenowi - wyznał trener Lille. - On wciąż nie zdecydował, gdzie chce grać, a jestem przekonany, iż w ciągu ostatnich tygodni wielokrotnie zmieniał swoje zdanie.

- Czeka go wspaniała przyszłość, z pewnością będzie wielkim zawodnikiem. Eden to wyjątkowy człowiek, który uwielbia wyzwania.

- Na pewno wszyscy wspominać go będę jako jednego z najlepszych piłkarzy w historii Lille - zakończył Garcia.

Hazard niedawno został wybrany Najlepszym Zawodnikiem Sezonu 2011/12 w Ligue 1.


TAGI


« Poprzedni news
United straci Naniego?
Następny news »
Schmeichel dla DevilPage.pl: Szatnia jak Las Vegas

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (62)


vip14: Hazard podpisz kontrakt na co najmniej 4 lata z United i będzie po problemie. :D
» 23 maja 2012, 21:40 #60
kk8191: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.05.2012 11:10

w w w.r nanutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2012/May/ manchester-united- seal-hazard-deal.aspx.htm

ja znalazlem cos takiego, ile w tym prawdy ??
» 23 maja 2012, 11:08 #59
T7MU: to jest właśnie ta ściema o której pisałem poniżej kolego :)

PZDR

GG MU
» 23 maja 2012, 20:26 #58
kk8191: wlasnie zauwaylem juz po dadaniu swojego newsa, ze to tez wrzuciles hehe, o alecoz nie czytamdokadnie wszskich komenarzy bo przy komputerze zadko siedze - pozdrawiam:) GGMU
» 28 maja 2012, 10:46 #57
kewcio222: ten facet jest zakręcony jak tampon w piździe ;xxx
» 22 maja 2012, 17:14 #56
Fabio: Lubię to;)
» 22 maja 2012, 17:25 #55
mateusz1616: Sram już tą całą gadką o Hazardzie... blee... Prasa jest dobijająca, był Modric, był Sneijder, jest Hazard... ciekawe kto za rok. Nie wiem jak wy ale mam już dość tej całej szopki medialnej. Wygląda to tak jakby sam zainteresowany czerpał z tego radość dodatkowo podsyca sytuacje tekstami typu "będę grał w niebieskich barwach". Niech już z tym skończą...
» 21 maja 2012, 23:24 #54
DARIUSZ1973: Na oficjalnej stronie United pojawiła się taka informacja:
Eden Hazard będzie pierwszym transferem United latem 2012 roku, po tym jak Czerwone Diabły z powodzeniem wynegocjowały transfer z Lille.

Oświadczenie klubu opublikowane w niedzielę brzmi następująco:

"Manchester United ma przyjemność ogłosić, że podpisał umowę z Lille o zakup Edena Hazarda.

"Transakcja zostanie zakończona gdy gracz wróci z międzynarodowego obowiązku." (nie wiem jak to zrozumieć).
» 21 maja 2012, 18:43 #53
Makaveli: Nie sprawdzajcie - nie ma takiej informacji na manutd.com :)
» 21 maja 2012, 19:00 #52
SkowronUNITED: może ty pomyliłeś strony z stroną City?
» 21 maja 2012, 21:27 #51
Fabio: @DARIUSZ1973
Skąd Ty masz takie info z tą oficjalną stroną ?!
Tam NIC takiego nie ma ,więc skąd ten news ?
» 22 maja 2012, 17:24 #50
T7MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2012 20:43

Ja wiem, i wytłumaczę. Wczoraj w nocy haker umieścił link do (niby) oficjalnej strony, na której był przedstawiony profil Hazadra (jako gracza United) oraz oświadczenie o pozyskaniu piłkarza. Wielu się nabrało, lecz nawet na FB wszystko zostało szybko sprostowane... :D

Z innej strony podziwiam gościa bo jest chwalony za idealną podróbkę graficzną strony United.
http: // www. mirror. co.uk/ sport/football/ transfer-news/see-spoof-website-that-fooled-manchester-842845

Dla przykładu kilka dni temu to samo zrobili kibicom Arsenalu pisząc o transferze właśnie Hazarda :)

Nie zdecydowany gość, albo pazerny... zobaczymy.
Czytałem najnowszą wypowiedź: "nic nie jest jeszcze ustalone, sam jeszcze nie wiem... ale na pewno wkrótce się dowiecie"

p.s.
leci plotka że Sneijder rezygnuje z Interu bo nie będzie LM w przyszłym sezonie... ponoć kombinuje z Milanem, ale my mamy swoje marzenia :D


GLORY GLORY MU
» 22 maja 2012, 20:39 #49
Fabio: @T7MU
To ze Sneijder'em może być całkiem realne rozwiązanie ,bo holendrowi będzie zależeć na grze w LM po EURO ,więc Mnie by to w cale nie zdziwiło ,jakby przeszedł
» 23 maja 2012, 12:31 #48
monnie: niezdecydowany facet jest gorszy od kobiety w ciąży.
» 21 maja 2012, 18:25 #47
Pawlo: Dobrze się czujecie? Ma oferty z 4 bardzo silnych zespołów i przed sobą decyzja, która ma wielki wpływ na jego życie, a wy juz w gorącej wodzie kąpani ma się zdecydować JUŻ, bo wy tak chcecie? Powoli, to nie wybór kupna jakiegoś ubrania, niech się dobrze zastanowi i wybierze jak najlepszą dla siebie decyzję, miejmy nadzieję, że United.
» 21 maja 2012, 16:15 #46
jari13: Szkoda, ze SAF jest taki skapy. Wiadomo, ze to dobry zawodnik wiec bedzie duzo zarabial. Zeby osiagac sukcesy trzeba miec dobrych zawodnikow. Nawet w najwyzszej formie przecietniak nie dorowna pilkarzom jak Messi czy Ronaldo. Dlatego od kilku lat mamy spore problemy, bo kadra nam sie oslabia.
» 21 maja 2012, 12:22 #45
dkwart123: skapy podobno chelsea dala mu 200 tys fontów zarobków my i city byliśmy w stanie zaoferować okolu 170
człowiek 21 lat i miałby zarabiać tyle ile Rooney coś tu jest nie tak
» 21 maja 2012, 13:03 #44
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2012 13:10

nom tym bardziej, ze nie wiadomo czy sobie poradzi wogole w PL,moze z nim byc jak Malouda,ktory tez swego czasu byl gwiazda w lidze francuskiej...
» 21 maja 2012, 13:09 #43
GBest93: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2012 16:15

Ale pieniądze idą w górę na rynku i nie ma co patrzeć wstecz. Zobaczysz , że Rooney będzie zarabiał przez jakiś czas najwięcej na świecie jak jego kontrakt się skończy. Nie u Nas to w innym klubie , wspomnisz moje słowa :)
» 21 maja 2012, 16:14 #42
lecho: Niechże już podpisze ten kontrakt z City, mam dość tego dzieciaka i newsów o nim.
» 21 maja 2012, 12:20 #41
Tezyk24: zachowuje się jak dziecko niech się wkońcu zdecyduje a nie...
» 21 maja 2012, 12:15 #40
przema: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2012 11:57

hmm na poczatku mialo byc city albo united teraz chelsea dochodzi, hazard idzie na kase... ciekawe co wybierze? kase szejkow , czy niebieski tartak chelsea??bo my sie juz chyba nie liczymy..
» 21 maja 2012, 11:56 #39
hitman90: Gówno w postaci City i Chelsea...? Człowieku, wytrzeźwiej. Trochę szacunku. City właśnie zdobyło tytuł, pokonując MU w lidze dwa razy, bilansem 7-1. Chelsea świętuje wygranie LM, a Ty ich obrażasz?? Może Hazard powinien poprosić zarząd MU o transfer? Belg dzisiaj jest na ustach wszystkich klubów. Jego deklaracja o grze w EPL wykasowała inne zespoły, bo na 100% do walki włączyłyby się takie firmy jak Milan, Inter, Barca, Real czy Juve. Chłopak ma 21 lat i może sobie wybrać taki klub, na jaki będzie miał ochotę.
» 21 maja 2012, 10:38 #38
miko29: Draciel ma rację. Porównując Historie tych 3 klubów nie trzeba nikogo przekonywać który z nich zasługuje na miano legendarnego. A co do transferu do Milanu, Interu czy Barcy, Realu czy Juve jak to napisałeś to nie zdziwiłbym się wcale gdyby jeszcze zmienił zdanie. Najpierw przekonywał że na 100% Premier League, potem że Manchester, a teraz chelsea też wchodzi w grę. Jeszcze trochę i powie że od dziecka kibicuje Barcelonie albo Milanowi. Podsumowując: Zmienny jest jak kobieta :D
» 21 maja 2012, 10:43 #37
Draciel: Tak hitman90, dla mnie te dwa zespoły są gównem i nim pozostaną. Gdyby dano mi takie pieniądze jakie wpompowano w City czy Chelsea także potrafiłbym zrobić zespół. Nie trudno jest wypełniać czeki, a pojęcie o piłce mam lepsze niż Szejk. Szacunek mogę mieć do Barcelony, albo nawet Liverpoolu, które budują (w przypadku The Reds budowali) zespół w jakiś rozsądny sposób. Sam wytrzeźwiej i zobacz jakiemu zespołowi kibicujesz. Jeżeli dla Ciebie tradycja i rozsądek są niczym, to gratuluje.
» 21 maja 2012, 10:59 #36
cvx: Tradycja to jedno, ale nie nie jest to powód dla którego trzeba mieszać z błotem inne zespoły. Szczególnie że Twój związek z tradycją United to tylko dziecięce zauroczenie klubem, a nie bezpośrednia przynależność.
City i Chelsea też mają hisstorię i wiernych kibiców.
» 21 maja 2012, 11:32 #35
Draciel: "Szczególnie że Twój związek z tradycją United to tylko dziecięce zauroczenie" można wiedzieć skąd te wnioski?
» 21 maja 2012, 11:52 #34
winqu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2012 12:03

Budują za pieniądze, kupując zawodników, którzy ich zdaniem są im potrzebni. Jeśli Barcelona budowała w rozsądny sposób, to jakim cudem musiała ogłosić plan naprawczy budżetu, redukcję kosztów i restukturyzację długu. Wszystko ma odcienie szarości i nam również zarzucano szastanie pieniędzmi. Dość wymienić zakup Rio (żerowanie na kłopotach Leeds), zakup Rooneya (ciągle najdroższy nastolatek w historii), Veron (po prostu szastanie pieniędzmi), Bebe... Nie widzę powodu dla którego należy używać takiego słownictwa, zwłaszcza, iż taki bagaż emocjonalny dla kogoś, kto nie mieszka w Manchesterze i nie jest zrośnięty z Tą kulturą, świadczyć może o problemach natury psychicznej.
» 21 maja 2012, 12:01 #33
Exigo: Historia się liczy ale najważniejsze jest to co mamy tu i teraz. Dlaczego uważasz ich za gówno? Bo zdobyli coś, a United nie? Zwykła zazdrość. Lepiej udowadniać swoją wartość na boisku, niż słownie. Kasę każdy ma - Szanujesz Barcę? A Barca wydaje więcej floty, niż Chelsea i City na tygodniówki, do tego przeprowadza transfery co sezon wydając pokaźne kwoty. Może nie takie jak City, ale większe, niż The Blues. Ci dostają od jednego właściciela kasę, a Barca od sponsorów i Socios - pieniądz ma taką samą wartość w obu przypadkach.
Czysta hipokryzja.

NIe ma czegoś takiego jak "United powinno być wyborem naturalnym" - większej bzdury dawno nie słyszałem. Jest masa klubów i taki piłkarz jak Hazard ma sporą paletę możliwości. Historią się liczy ale w ostatnim sezonie nie pokazaliśmy się z najlepszej strony i można wiele zarzucić drużynie - to również może zniechęcać.
No i oczywiście tygodniówka - skoro United nie może sobie pozwolić na takie tygodniówki jak Real, City, Chelsea to znaczy, że nie jest konkurencyjny i to całe gadanie o możliwości sprowadzenia każdego piłkarza to jedna wielka bzdura. Skoro wiedzą, że nie potrafią zbliżyć się ofertą do innych klubów to chyba nie powinno się startować w wyścigu o danego piłkarza i liczyć na "naturalny wybór" heh zabawne.

Zobaczymy oby wszystkich przeciwności losu zjawił się jednak u nas. Drużyna na pewno by zyskała na tym, a wyłożenie raz na jakiś czas większej kasy źle by nam nie zrobiło.
» 21 maja 2012, 12:03 #32
Draciel: @Exigo zgodzę się co do tego, że Barca wydaje rok w rok na transfery grube miliony, ale co z tego? Porównaj sobie dwie rubryki- ilość wychowanków w drużynie/trofea. Masz odpowiedź dlaczego szacunek należy się im, a nie np. City. Co innego jest kupić 1/2 zawodników jako uzupełnienie składu, a co innego budować drużynę w taki sposób. Ktoś tam coś przebąkiwał o długach i planie naprawczym Barcy, proponuje spojrzeć na nasz, bo mały nie jest. Ludzie, nie wiem co się z Wami stało. Bronicie zespołów, które po prostu wypaczają ducha sportu! Gdzie jakieś idee tradycji, wdzięczność za możliwość gry pod okiem prawdopodobnie najlepszego trenera w historii? Hazard ma wybór (trofea+ sałata) albo (trofea+ tradycja+ niemała tygodniówka). Jeżeli nie wybierze United, to będzie oczywiste, że chodzi o pieniądze.
» 21 maja 2012, 12:23 #31
Exigo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2012 12:38

Idąc Twoim tokiem rozumowania powinien przejść do Notthingam Forest , bo to klub z historią i zdobywał wiele pucharów w tym europejskich. Jak nie to do Liverpoolu, który jest w lidze za United, a w pucharach międzynarodowych najlepszym angielskim zespołem.
Na takie decyzje ma wpływ wiele czynników - nie tylko historia. Równie dobrze może Kompany go ugadać jeśli dobrze się znają i po ptakach - zaufa komuś kto już gra w danym klubie i może go wprowadzić w jego szeregi.

Nikt nikogo nie broni, bo nie ma przed czym bronic, ale dajmy spokój już z tym wiecznym usprawiedliwianiem naszych niepowodzeń działalnością innych klubów i przestańmy się na nie oglądać. Bo teraz kto by poszedł do City czy Chelsea to idzie dla kasy i tyle. Skoro idzie dla kasy, a my potrzebujemy takiego zawodnika, to trzeba dać tyle kasy co oni - nie ma przebacz, inaczej ciężko będzie znaleźć zawodników, albo grać tylko wychowankami co nie sprawdza się ostatnio, bo Ci wychowankowie odchodzą od nas również...
Poza tym - historię tworzy się codziennie. City zdobywając tytuł w tym roku zrobiło poważny krok do przodu i rozpoczęli nowy dział swojej historii. Nie wydaje mi sie, aby teraz po zdobyciu przestało im zależeć - raczej będą to rozwijać stając się coraz groźniejsi - w takim wypadku i my musimy się rozwijać. To zrozumiałe, że będą walczyć o piłkarzy, którymi interesuje się lokalny rywal.
Nie ma lekko i tyle, ale przestańmy usprawiedliwiać się ciągle pieniędzmi innych klubów. Bo skoro my nie mamy to znaczy, że klub był kiepsko prowadzony w ostatnich latach i dał się wpędzić w długi. Nie wiem czy jakikolwiek inny zespół pozwolił by, żeby go kupiono zaciągając kredyt na niego samego, żeby później przez następne kilka lat stać na czele niechlubnej tabeli dłużników...
» 21 maja 2012, 12:36 #30
Draciel: @Exigo czytanie ze zrozumieniem nie boli, napisałem, że MU może mu zaoferować trofea+ tradycje+ niemałą tygodniówkę. Ani Forest ani L'pool nie może zapewnić mu wszystkich trzech rzeczy. Przykład nietrafiony.

Z resztą Twojego postu nie będę polemizował, bo masz rację i niestety muszę się zgodzić.
» 21 maja 2012, 12:46 #29
Exigo: N'Forests może nie, ale Liverpoolu już prędzej. Po zmianie właściciela też nie mają tak mało kasy , tylko kto by przeszedł teraz do Liverpoolu patrząc na tabelę? Na pewno nie taki Hazard.
United musi być konkurencyjną marką i tyle. Moim zdaniem nawet jeśli sytuacja finansowa klubu jest taka sobie przez ten dług, to od czasu, do czasu powinno się pokazać, że potrafimy ściągnąć faktycznie poważnego zawodnika za poważne pieniądze - to tez w pewien sposób utrzymuje wizerunek klubu jako giganta.
Mam wrażenie, że tego lata będzie jeszcze wiele takich spekulacji i w tych spekulacjach często będą się przewijać słowa United i City, także musimy uzbroić się w cierpliwość i nie popadać w paranoję :D
» 21 maja 2012, 12:57 #28
winqu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2012 12:58

Szczerze! Jestem wirnym kibicem Man Utd od kilkunasu lat, ale prawda jest tak, że to przede wszystkim taki kluby, jak Machester United, Real Madryt, FC Barcelona, Bayern, Arsenal, AC Milan i kilka innych dużych firm niszczą ducha sportu w piłce nożnej.
Obecnie następuje zakończenie podziału na kluby, które mają dużą siłę marketingową i zaplecze finansowe oraz mniejsze, które nigdy nie zbliżą się do nich budżetami. Duże, popularne kluby podpisują lepsze umowy sponsorskie, mają większe zdadiony, sprzedają więcej pamiątek i po prostu mają więcej pieniędzy, aby kupić kogo chcą, kiedy chcą i skąd chcą. W przeciwieńswie do lig z USA w Europie, w momencie wkroczenia znacznej komercjalizacji do piłki, nikt nie zadbał o wyrównanie szans, danie prawa do tytułów również mniejszym drużynom. Prowadzi to do zastania lig, zastaania rywalizacji o trofea, zamknięcie jej w kwestii rozstrzygnięć między wąską grupą nabogatszych i napopularniejszych. A jeśli się jakikolwiek klub spoza układu wybije, to i tak dosyć szybko zostanie wykupiony.
I właśnie takie kluby jak City i Chealse wstrząsają tym porządkiem, dają nadzieję na trochę inne rozstrzygnięcia, na zmianę hierachi i odrobinę romantyzmu. Bez nich, nie byłoby emocjonującej i ciekawej Premiership. Wystarczy popatrzeć na Hiszpanię i zdać sobie sprawę z tego, że w La Liga grało w tym sezonie 6 drużyn, które znajdują się pod sądową ochroną przed wierzycielami, gdyż ligę finansowo i to w brutalny sposób zdominowały te dwie wielkie firmy.
» 21 maja 2012, 12:57 #27
Diabelred: Draciel,a nie przyszlo Ci moze do glowy to ze nie kazdy musi lubic United i chciec u nas grac? :).Coz takie czasy nastaly ,ze zawodnicy nie patrza juz na tradycje czy historie tylko na to gdzie wiecej zarobia .Sadze ze i ty sam majac wykonywac ta sama robote tylko ze w jednej pracy placa wiecej,a w drugiej mniej wybralbys raczej tam gdzie Ci wiecej zaplaca,tak samo moze byc z Hazardem ;).Duzym atutem City jest teraz, ze oprocz duzych pensji moga zagwaratnowac realna walke o puchary,co udowodnili w tym sezonie zdobywajac majstra
» 21 maja 2012, 12:59 #26
Exigo: Winku - to ciekawa teoria i faktycznie jest w niej wiele racji. Wystarczy spojrzeć na wspomnianą La Ligę, gdzie dwa kluby dominują, a między pierwszym, a trzecim zespołem ligi jest prawie 40 pkt różnicy. 40 !! To jest dopiero chora sytuacja - tam rywalizacja sprowadza się do walki dwóch klubów. Inne mogą pomarzyć o mistrzostwie, jedynie bijąc się o Ligę mistrzów.
W PL wygląda to trochę inaczej - tutaj nawet na "ogórkach" można się przejechać.

Chyba jedynym sposobem, aby zahamować ekspansję bogaczy w świat piłki jest wprowadzenie nowego prawa, które pozwalałoby na zakupy i utrzymanie drużyny z tych pieniędzy co klub sam zarobi w ciągu roku, bez możliwości zastrzyków finansowych właścicieli i wtedy poziom by się mocno wyrównał. No ale takie działania najpierw musiałaby podjąć UEFA, a następnie odpowiednie struktury na podwórkach krajowych. Przy czym UEFiE jest do na rękę, bo sama nie mało na tym wszystkim zarabia to raz, dwa przy obecnym zadłużeniu wielu klubów w ciągu kilku lat takiej praktyki połowa by upadła i zbankrutowała. Sytuacja patowa, także na zmiany raczej nie ma co liczyć w tej kwestii.
» 21 maja 2012, 13:23 #25
winqu: @Exigo
UEFA właśnie wprowadza takie prawo i wejdzie ono od 2013 roku. Zakazuje ono klubom, pod karą degradacji lub niedopuszczania do rozgrywek europejskich, wydawania większej kwoty pieniędzy, niż wynoszą ich przychody, czyli po prosu nie pozwal na przynoszenie strat.
Jednak to prawo jedynie zakonserwuje dominację finansową obecnych potentatów i uniemożliwi pojawienie się nowych wielkich firm. Przecież, dajmy na to, taki West Ham nigdy nie otrze się o popularność Manchesterów, a więc nie będzie miał takich pieniędzy, a więc nie będzie takich sukcesów,a więc nie będzie zyskiwał na popularności i tak koło się zamyka.
Najrozsądniejszą są salary cap, czyli górne granice wydatków na pensje. Po przekroczeniu płacimy drakońskie kary do wpólnego budżetu ligowego. To dział w NBA, NHL, NFL i kilku innych ligaach amerykańskich. Owszem są kluby, przeważnie tej największe, które przekraczają limity, ale wysokość dodatkowych opłat, uniemożliwia czynienie z tego wynaturzeń na skalę Barcelony, która płaci więcej zawodnikom, niz np. Yankees z ligi MLB, będący najbogatszą drużyną sportową na świecie.
» 21 maja 2012, 13:44 #24
Exigo: Czytałem na temat tego prawa i faktycznie ma ono trochę za dużo luk w sobie dlatego jak pisałem wyżej - to co zrobią można przeznaczyć na transfery i utrzymanie drużyny - w ramach utrzymania mieszczą się pensje dla pilkarzy.
Pewnie skończy się na wprowadzeniu ale będzie wiele luk łatwych do obejścia i pozostaniemy dalej na tym poziomie co obecnie. UEFA i FIFA przyzwyczaiły nas do tego, że nie potrafią podjąć radykalnych zmian, a jedynie zmieniać detale.
Jestem ciekaw jak to się skończy, ale mam obiekcje, że nie będzie tak różowo jak zapowiadają i wyniknie sytuacja o jakiej piszesz - a więc jeszcze większe rozwarstwienie między drużynami. Ale bądźmy dobrej myśli.
» 21 maja 2012, 14:00 #23
Draciel: Też słyszałem, że jest w tym wiele błędów. Dziadek Mansoura Bin Zayed Al Nahyana kupi nazwę stadionu od wnuczka za 500mln i pieniądze się znajdą... Potem w drugą stronę i znowu miliony się posypią.
» 21 maja 2012, 14:07 #22
Exigo: A jeszcze co do Hazarda, żeby ktoś nie zarzucił off top - francuskie mercato poinformowało, że podpisze kontrakt z United do 2015 rok -41 baniek euro, 10 mln za sezon dla niego. No ale wiecie jak to z tymi źródłami jest. To tylko na pobudzenie nastrojów :D
» 21 maja 2012, 14:16 #21
Draciel: Ja czekam na oficjalne informacje. Prawda jest taka, że gdyby podpisał kontrakt z United, to pewnie ogłosiłby to wczoraj, albo przynajmniej nie mówił, że da znać do 2. Czekam na mecz Anglia- Belgia :D
» 21 maja 2012, 14:34 #20
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2012 09:54

opcja 1 Hazard sam decyduje, pewnie wybierze ten klub,ktory da mu wieksza tygodniowke taka prawda
opcja 2 to jego agent bedzie miec znaczacy wplyw w ten transfer i skieruje swojego klienta tam gdzie sam agent najwiecej zarobi na tym transferze
Reasumujac jak dla mnie w walce o niego licza sie juz tylko Chelsea i City,no chyba ze Glazerowie rozbija bank i nie poskapia na tyg i na transfer kasy,na co nie licze :P
» 21 maja 2012, 09:53 #19
chudy1948: Właśnie widzę.
anglia.goal.pl/index.php?dzial=aktualnosci&artykul=223381
» 21 maja 2012, 09:30 #18
MUFC16: Hazard wybral UNITED:) dostałem cynk od kolegi z francji:)
» 21 maja 2012, 09:23 #17
nyczu7: a co twoj kumpel to Kolega Hazarda?? i skad on niby to moze wiedziec...
» 21 maja 2012, 14:21 #16
Ta3k: brać kupować nie żałować bieda musi dzisiaj trochę pofolgować ;p
» 21 maja 2012, 08:59 #15
Kondzio1: Zdecyduj sie szybciej bo juz mnie to wkurza
» 21 maja 2012, 08:56 #14
50cent: Ja bym chciał Torressa czy Kakę, ale przede wszystkim Eden :)
» 21 maja 2012, 09:38 #13
SqUaRe: Nie wyglada na glupiego wiec mysle ze przyjdzie do nas :)
» 21 maja 2012, 08:31 #12
slavkoo91: Coraz bardziej odechciewa mi się oglądać tego zawodnika w naszych barwach.
» 21 maja 2012, 08:25 #11
SqUaRe: Dlaczego?
» 21 maja 2012, 08:30 #10
hitman90: SqUaRe, nie rozumiesz? Bo według wielu ludzi, Hazard ma obowiązek grania w MU xD
» 21 maja 2012, 10:39 #9
lecho: Dlatego, że to dzieciak, który i tak za dwa lata odejdzie do Realu albo Barcy, a przez ten czas kiedy (ewentualnie) grałby w United, i tak myślałby bardziej o sobie niż o drużynie.
» 21 maja 2012, 12:22 #8
spOntan: no tak lechu masz racje- przekonales mnie. od teraz go nie lubie. i hate hazard
» 21 maja 2012, 15:44 #7
Panel1996: podobno wie, że ma grać w klubie z Manchesteru... :)
» 21 maja 2012, 07:54 #6
Diabelred: Heh a nie dawno byl news ze juz podobno wie gdzie bedzie grac :)
» 21 maja 2012, 07:14 #5
Biafra: tak? to chyba nie w naszym portalu ;)
» 21 maja 2012, 07:24 #4
Diabelred: nie pamietam juz dokladnie tresci,ale byc moze tylko to sie odnosilo do tego ze napewno w Manchesterze :D
» 21 maja 2012, 07:56 #3
Biafra: Właśnie w Manchesterze, ale nie wiadomo jakim, tylko zwróć uwagę na fakt, że w sobotę (czyli po tamtej wypowiedzi) odbył się finał LM: 'chociaż jak przyznał sam zainteresowany, po wygraniu Ligi Mistrzów do walki o niego włączyła się również Chelsea.'
» 21 maja 2012, 08:40 #2
Bartoosh21: były już newsy że lubi i czerwony i niebieski.. twierdził że jego podstawową barwą w następnym sezonie będzie niebieski.. czyli City lub Chelsea tylko jeszcze nie wie który to będzie zespół..
» 21 maja 2012, 08:56 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.