Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Składy: Manchester City vs Manchester United

» 30 kwietnia 2012, 20:16 - Autor: Bart - źródło: ManUtd.com
Sir Alex Ferguson przed momentem wyjawił wyjściowy skład Manchesteru United na decydujący mecz z Manchesterem City. Początek spotkania na Etiham Stadium o godzinie 21:00. Zapraszamy również na relację na żywo na Live.DevilPage.pl!
Składy: Manchester City vs Manchester United
» Sir Alex Ferguson przed momentem wyjawił wyjściowy skład Manchesteru United na decydujący mecz z Manchesterem City. Początek spotkania na Etihad Stadium o godzinie 21:00!
Manchester United: De Gea; Jones, Smalling, Ferdinand, Evra; Nani, Carrick, Scholes, Giggs, Park; Rooney

Rezerwa: Amos, Rafael, Young, Valencia, Berbatov, Hernandez, Welbeck

Manchester City: Hart; Zabaleta, Lescott, Kompany, Clichy; Nasri, Barry, Toure Y, Silva; Aguero, Tevez

Rezerwa: Pantillimon, Richards, Kolarov, De Jong, Milner, Balotelli, Dzeko

Man City vs Man Utd: Relacja na żywo »




TAGI


« Poprzedni news
Van der Sar wierzy w sukces United
Następny news »
Derby dla City. Obywatele liderem Premier League

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (305)


siudymen: Cóż zgadzam sie z toba Swinkapeppa z tym ze na stare lata Fergusonowi cos sie chyba pomyliło:/ Moze to i lepiej(zakladajac) że Utd bedzie bez zadnego tytulu.... Wiadomo taktyka Fergusona z mlodzieza jest dobra, ale transfery to jest chyba jedyny ratunek na nastepny sezon. Jezeli nie sprowadza Llorente czy Hazarda, czarno to widze. Czy taka Barcelona tylko ze swoich wychowankow doszla do takich sukcesow?
I w pelni popieram zdanie ze to byla porazka nie tyle co united co fergusona, rozumiem wystawic scholesa, doswiadczenie itd ale Parka ktory nie gral przez 2 miesiace?! Cos sie chyba mija z celem ;/
City widocznie zasluzylo na mistrzostwo, lecz nie porazki z City, ale durne remisy ala Everton zadecydowały o Mistrzostwie . pozdro
» 1 maja 2012, 14:24 #301
Swinkapeppa: Czekam na komentarze do moich wiadomości. Myśle że myślicie podobnie jak ja .
» 30 kwietnia 2012, 23:58 #300
Swinkapeppa: Aha, i jeszcze jedno - niepotrzebne te moje komentarze na temat zawodników bo SAF chce tylko odmładzać skład, kupować jakiś 18-latków. No ale jak tak dalej będzie robił to united niestety będzie bez żadnych sukcesów. On przecież nie wyda 20 mln, jak na Man United to za dużo!! haha, żenada
» 30 kwietnia 2012, 23:57 #299
Swinkapeppa: Dokończę poprzedni komentarz - Man United musi się wzmocnić. Oglądałem mecz na Canal+ i tam komentatorzy mówili, co zrobili źle. Czekam na powrót Vidica. Uważam, że powinni kupić tego Hazarda, przypomina grą Ronaldo, a wszyscy wiemy jakie sukcesy odnosili za jego czasów. Idealny partner dla Roo, ale powinien grać trochę za nim. Do tego szybki środkowy pomocnik, któremu nie brakuje fantazji. Takim na 100% jest Lucas Moura. Za 12mln ja bym się nawet nie zastanawiał. Ericsen oczywiście też potrzebny, do środka - regulator tempa gry, dokładne podania i wgl. Lewa strona Gaitan, ostatnio oglądałem mecz Benfiki i grał naprawdę dobrze. Na prawej Nani czy Valencia - gdy będą mieli dobrych partnerów, to będą dobrze grali. Ostatnio czytałem, że Barca chce się pozbyć Dani Alvesa - chyba to tylko plotki ale jakby się go dało kupić to by było extra. Skład 12/13: De Gea; Rafael/Jones, Vidic, Ferdinand, Evra; Nani/Valencia, Lucas, Ericsen, Gaitan; Hazard, Rooney - takim składem LM jest absolutnie nasza. Będziemy wtedy grać jak ... dokończcie sami
» 30 kwietnia 2012, 23:53 #298
Roo10ney: Wystarczy jeden, góra dwaj dobrzy zawodnicy. Wróci Vidić i Fletcher. Gdyby nie tak ch*jowo ustawiony skład, bez Valencii, Younga czy Welbecka, w dodatku z Rooneyem samym w ataku który cofał się nawet do obrony i pomocy, wygralibyśmy.
» 1 maja 2012, 10:25 #297
Swinkapeppa: powiem wam dyle: graliśmy jak Flota Świnoujście(z całym szacunkiem dla nich). Taki klub jak Man United, który w ostatnich latach był moim zdaniem równym klubem z Barceloną, a tutaj przegrywają z City, 1 celny strzał na bramkę. To są kpiny! Jak zobaczyłem na jaki skład zdecydował się Ferguson to mi się śmiać zachciało. Park, Giggs?? To są ludzie bez formy. Sadza na ławce Valencię, Welbecka którzy prawdopodobnie rozgrywają najlepszy sezon w swojej karierze. Na stare lata w głowie mu się poprzewracało. Nie tyle United przegrał ten mecz co SAF, bo taki skład może wystawiać z Wolverhampton.
» 30 kwietnia 2012, 23:42 #296
czesty1: Ustawienie oraz skład jaki wybiegł z góry skazywał nas na porażkę jak można na najważniejszy mecz w sezonie wystawiać Parka, który 90% spotkań przesiedział na ławce, jak można trzymać Valencie i Welbecka na rezerwie jeśli oni grają jeden z lepszych sezonów.

Ustawienie powinno wyglądać tak:

De Gea
Silva(szybszy i bardziej zgrany z Valencia niż Jones no i ma pojęcie o dośrodkowaniach i potrafi zrobić przewagę na skrzydle), Evans (to właśnie Smalling zawalił gola dla City), Ferdinand, Evra
Valencia, Jones(wstarciu z Toure jepiej by sobie radził niż Carrick.), Scholes, Young
Rooney, Welbeck ( zgrany jest z Rooneyem stosuje wysoki presing, bez 2 napastnika sam Rooney nic nie zdziała)

W drugiej połowie wstawić Hernandeza(przy niekorzystnym wyniku) , Naniego i Carricka (na uspokojenie gry z tyłu przy korzystnym wyniki)



Sorry ale Alex dał ciała i teraz możemy jedynie liczyć na Newcastle a miałp być tak pieknie.
» 30 kwietnia 2012, 23:30 #295
caveman: co z tego że Smalling zawalił bramke .... jak się nie oddaje żadnego szczału na bramkę gdyby Park i Giggs grzali ławe i weszłi na ostatnie może 10-15 min to City by trzęsło portkami a tak SAF zrobił prezent Manciniemu ... proste
» 1 maja 2012, 00:01 #294
myca: ludzie to jest pilka w tym sporcie niczego nie mozna byc pewnym jaki sklad wystawil saf to juz jego sprawa moglo byc lepiej powinni zagrac takim skladem jak po zmianach od 1 min a tacy kibice co lataja jak choragiewki to ich w dup..e mam to juz od razu na shity zmiencie barwy na dobre i na zle i BELIEVE gdybym byl taki jak wy to bym musial herb UNITED ( tatuaz ) z plecow usunac zawsze z nimi na dobre i na zle a mam wielu ludzi ktorzy mi dziennie jada i to jeszcze bardziej mnie motywuje ze mi zazdroszcza bo ciezko im przyznac ze UNITED jest najlepsze
» 30 kwietnia 2012, 23:20 #293
damian96: zastanawia mnie czemu jak w w swoim 1 i2 sezonie w United Berba grał słabo to grywał dosyć często, a jak wystrzelił z formą to grzeje ławe.
a i potwierdziło się to co mówiłem, że głupotą było sprzedać o`Shea i Browna, ponieważ wobec kontuzji Vidica i Ferdka, musimy stawiać w obronie na duet smaling-evans-joens, a doświadczenie któregoś z tej dwójki by się przydało
» 30 kwietnia 2012, 23:20 #292
damian96: a i jeszcze ciekawi mnie dlaczego przy założeniu gry jednym napastnikiem na ławce znajduje sie, aż 3 (napastników)
» 30 kwietnia 2012, 23:28 #291
rychu7777: polityka adminow tutaj = co by sie nie dzialo trzeba pisac ze saf swietnie obral taktyke, united gralo swietnie, mielismy pecha i wyzywajmy rywali
» 30 kwietnia 2012, 23:19 #290
OneLoveOneUtd: Nowa świerza myśl trenerska, normalna polityka transferowa( bo to co robi SAF to juz jest chyba sabotaż), przykro mi ale czasy sie zmieniły, i jeśli chcemy dalej liczyć sie w europie i na naszym podwórku musimy schować dume i uprzedzenia w kąt i robić transfery na miare realu barcy i city, o zgrozo dobrze że z nimi nie gramy w lidze mistrzów bo to byłby pogrom dopiero. Tak jak pisałem wcześniej kibicuje united kilkadziesiąt lat i jako dojrzały facet dalej siedze w koszulce i szaliku przed tv na kazdym meczu, i szkoda że to idzie wszystko w zła strone, bez rewolucji, zmiany myślenia i wydawania pieniedzy czeka nas los ajaxu, benfiki( w europie) nie daj Bożę nothingam forest( ale to raczej niemożliwe:)przykro oglądać niemoc united której sami sobie są winni na czele z Fergusonem, brak rozegrania piłki, pomysłu na gre, wszystko zabite taktyka z jednym napastnikiem dodatkowo, już nawet tej waleczności brakuje i jak tu pokazać historyczny legendarny charakter, gre do końca jak nawet przy piłce nie możemy sie utrzymać. Do mistrzostwa potrzebujemy cudu, jeśli nawet on sie zdarzy, powiedzmy sobie szczerze czy zasługujemy na nie?.
» 30 kwietnia 2012, 23:19 #289
NorekDoktorek: A gdybyśmy wygrali mecz z evertonem....
» 30 kwietnia 2012, 23:18 #288
bennybenny9: A gdybyśmy wygrali wszystkie mecze ...... ogarnijmy się z takimi komentami
» 30 kwietnia 2012, 23:23 #287
Exigen: One Love One United !

Nie jest to najpiękniejszy sezon ale to MANCHESTER UNITED !! dalej w to wierzę że jakoś uda nam się wygrać jeszcze tą ligę. Potrzebne są transfery młode talenty które będą stanowiły o sile Diabłów przez lata po tym jak odejdzie SAF

Dumni po zwycięztwie, WIERNI PO PORAŻCE (jutro ubierać koszulki i zapie**alać z nimi po mieście !!)
» 30 kwietnia 2012, 23:14 #286
bennybenny9: Dokladnie stary !! masz w pelni racje !! jestes prawdziwym kibicem !! wierzmy do konca !! bylo pare bledow ze skladem ale tak szanuje SAF-a ze uszanuje kazda jego decyzje !! nikt niema takiego trenera jak my !! jak czytam komenty frajerow typu SAF na emeryture to masakra !! wypierd... do City i Barcelony !!
» 30 kwietnia 2012, 23:20 #285
reddevil890: Popieram kolegę. Oczywiście porażka boli i to bardzo bo to mecz derbowy. Zgadzam się z innymi SAF pokpił sprawę i można by rzecz na tę chwilę oddał .... tytuł. Jednak Premier League nauczyła mnie jednego, tutaj o wszystko gra się do samego końca. Ja wierzę w naszych i mimo tej porażki, będę z dumą chodził w koszulce Manchesteru United. Bo to jest klub który kocham całym sercem, a nie tylko wtedy kiedy wygrywa. W 2005/06 roku wszyscy śmiali się z nas , ale my się potem podnieśliśmy. We are United and we never Die GGMU!!
» 30 kwietnia 2012, 23:29 #284
nitiX: Fergiego życie jeszcze nie nauczyło że Park to idiota drewno i frajer wystarczy, że zobaczyliśmy wyjściowy skład i od razu było wiadomo, że guvno z tego będzie. Nie można było dać Valencii, Welbecka, Younga? Tak trudno było się domyśleć że Giggs Scholes PArk nie dadzą rady? W takich meczach potrzebne są indywidualności których dziś nie było które gwarantowaliby Valencia Young Welbeck, ale Fergie ma przecież Parka co tu dużo gadać
» 30 kwietnia 2012, 23:14 #283
sisinho: Nie zdziwię się jak po meczu będzie wywiad z którymś z piłkarzy pod tytułem "podniesiemy się po tej porażce" lub "Ta porażka nas wzmocni" ;s
» 30 kwietnia 2012, 23:13 #282
HUSARIA06: Dlaczego od początku było to wszystko zaplanowane na obronę?!
Wolałbym jakbyśmy przegrali walcząc :/
» 30 kwietnia 2012, 23:13 #281
joachim: Ja was nie mogę zrozumieć.
Gramy fantastyczny sezon (jeśli chodzi o BPL o jak było w LM wszyscy wiedzą)
już zdobyliśmy 83 pkt a w zeszłym sezonie tylko 80 i to nam wystarczyło żeby zdeklasować drugą Chelsea o 9 oczek. Jeśli MC nakupowało sobie zawodników za 300 mln to mnie na przykład nie dziwi że masakrują każdego na swojej drodze. A my i tak dotrzymujemy im kroku przez cały sezon. I co z tego że potkneliśmy sie z Wigan czy z Evertonem. Jak chcecie tylko wygrywać i wygrywać to idzcie do Barcelony im sie przydadzą kibice bo pewnie stracili ostatni 90 % fanów bo nie wygrali z Chelsea i przegrali z Realem.
» 30 kwietnia 2012, 23:12 #280
Exigen: popieram w 100% najsensowniejsza wypowiedź !!
» 30 kwietnia 2012, 23:17 #279
Arek1974: Właśnie o to chodzi - przez cały sezon dotrzymujemy ich 300 mln kroku, nawet wyprzedzamy ich o 8 pkt . i ... frajersko być może stracimy mistrzostwo. Stracimy nie dzięki genialnej grze przeciwników tylko własnym błedom, chociażby braku koncentracji do ostatniej minuty w meczu z Evertonem.
» 30 kwietnia 2012, 23:18 #278
sisinho: Fantastyczny sezon? Bo mamy 83 pkt? Bez jaj. Porażka w Pucharze Anglii , Porażka w Carling Cup , Odpadnięcie z LM , później z LE. Być może przegrane mistrzostwo i gdzie Ty masz ten fantastyczny sezon bez pucharów?

A gadanie "idźcie do xxx" jest idiotycznym argumentem na naszą krytykę w stronę "jakości" SAF'a. Kiedyś wygrywaliśmy 1:0 ze słabą grą , przegrywaliśmy/remisowaliśmy po świetnych meczach ale w każdym meczu mieliśmy jakiś styl i walczyliśmy do końca. Na tą chwilę ani nie walczymy , ani też nie mamy swojego stylu. Odejdzie Paul , i znowu się zacznie bo zapewne gwiazdy w jego miejsce nie ściągniemy.
» 30 kwietnia 2012, 23:22 #277
Arek1974: Nie ma co obrzucać SAF ani piłkarzy błotem i wywyzwać od róznych takich. Ale fakt - chce mi się płakać po tych derbach, nawet bardziej niż po 1:6 na OT. Nasi pupile nie zagrali nic, kompletnie nic. Skrzydła nie istniały, szczególnie prawe. Park, Giggs, Jones w tym meczu to duża pomyłka. Nie roumiem ściągania przy 0:1 w ostatnich minutach Scholesa - jego stać na genialne zagranie nawet przy słabszym dniu, a zmiany nic nie wniosły. Zabrakło duetu Silva - valencia na prawym i Evra - Young na lewym, zabrakło drugiego napastnika od 1 minuty. Zabrakło serca, woli walki, zabrakło "chcenia". Przez cały mecz nie stworzyliśmy żadnej setki. A bramkę po raz kolejny zawalili środkowi, jak nie Evans to Smalling, i trochę Ferdinand. Brakuje Vidica i to widać.
Wierzę, że Newcastle zrobi City psikusa, boje się tylko, czy my poradzimy sobie z Sanderlandem i Swensea. Jest jeszcze szansa na mistrzostwo, tym bardziej że porzegrywamy róznicą bramek. Może trzeba się spiąc i ostatnie dwa mecze spróbować wygrać wysoko ?
Jeśli nie wygramy ligi, to przegramy ją nie dzisiejszym meczem, tylko remisem z Evertonem i przegraną z Wigan.
» 30 kwietnia 2012, 23:12 #276
Crux11: Dralex zgadzam sie z Toba bo gdzie nam do Fergusona ale powiedzmy sobie szczerze w najwazniejszym meczu sezonu ktory najprawdopodobniej zdecyduje o mistrzostwie chociaz oby nie i obysmy to my cieszyli sie z kolejnego mistrzostwa no jednak to co zrobil Ferguson to troche nie logiczne ja rozumiem remis nam wystarczal ale city nawet jak prowadzilo bylo grozniejsze Park nie gral ponad miesiac nagle podstawa .. z calym szacunkiem dla Fergusona sklad na Derbowy mecz powinien byc najlepszy z mozliwych a taki dzisiaj nie byl.
» 30 kwietnia 2012, 23:12 #275
master10: MAMY SZANSE NEWCASTLE JEST MOCNE !!
dzisiejszy mecz żenada ;(
» 30 kwietnia 2012, 23:11 #274
NorekDoktorek: POZOSTAJE NAM TYLKO WIARA W NASZE DIABŁY LICZMY NA NEWCASTLE JESZCZE NIE WSZYSTKO STRACONE !!

BELIVE !!
» 30 kwietnia 2012, 23:10 #273
akvisto: Smutna prawda jest taka, że w tym sezonie tytuł nam się nie należy. Można obwiniać za tą porażkę każdego gracza, ale oni nie przegrali tego sezonu dzisiaj, a przegrali go kolejkę wcześniej remisując z evertonem. Ani jednego oddanego strzału na bramkę Man City. W ofensywie kompletne zero, Ronney nie miał z kim grać, Park potykał się o własne nogi. Jedynie dość solidna gra w obronie, a także Carrik nie zszedł poniżej swojego poziomu, ale i to nie wystarczyło. Mówi się trudno, może Ferguson następnym razem się bardziej zastanowi nad układaniem składu. Czekają nas 2 mecze, nie tracę nadziei, ale tak jak powiedziałem wcześniej tytuł nam się nie należy. Zespół jest w przebudowie, licze na 20 tytuł w kolejnym sezonie. Smutaskom głowa do góry, świat się nie skończył. Glory Glory Manchester United.
» 30 kwietnia 2012, 23:10 #272
Reverb: Jak to nie? 2012 już mamy to jest ostatni czas na mistrzostwo :)
» 30 kwietnia 2012, 23:12 #271
akvisto: koniec świata przewidziano na grudzień tego roku:) mogą skrócić Premier league do rundy jesiennej tylko:)
» 30 kwietnia 2012, 23:17 #270
webster712: Dlaczego Alex?
Dlaczego w pierwszym składzie wybiegł Park?
Dlaczego graliśmy 4-5-1?
Dlaczego nie było zmian po pierwszej połowie?
Dlaczego Young wszedł w 82 min?
» 30 kwietnia 2012, 23:10 #269
m4t3k: Nie zgadzam się tylko z pytaniem "dlaczego Alex". Reszta jak najbardziej na miejscu. To błędy, które zostały popełnione przez United i tyle w temacie.
» 30 kwietnia 2012, 23:11 #268
Fred78: Nie wydaje mi się,zeby Newcastle sprawiło jakieś problemy City,a tym bardziej QPR.Ichyba tzeba się pogodzić ze strata mistrzostwa .Środek pomocy to kompletne dno,zero szybkości oraz agresji.Mam nadzieję,żę Ferguson w koncu zrozumie,że jak chce walczyć o najwyższe trofea to nie może sprowadzać samych przeciętniaków.
» 30 kwietnia 2012, 23:10 #267
bennybenny9: LUDZIE JESZCZE 2 KOLEJKI !! WIERZMY !! KIBICUJMY NEWCASTLE !! OGARNIJMY SIE !!
» 30 kwietnia 2012, 23:09 #266
Exigo: Co to za mistrzostwo zdobycte przypadkiem - nie zasługujemy na nie i tyle.
NAwet po zdobyciu każdy prawdziwy kibic innego zespołu będzie wiedział, że to nie do nas należy tytuł. Ja sam jako kibic United będę miał zadrę, że może i mamy 20stkę, ale w fatalnym, wręcz upadlającym stylu.
» 30 kwietnia 2012, 23:12 #265
bennybenny9: przypadkiem to cie starzy zrobili !! ogarnij sie gosciu !! zadre masz na dupie po kolegach kibicach City!!
» 30 kwietnia 2012, 23:28 #264
Exigo: Goń się leszczu - właśnie tacy jak ty bez ambicji i wieczni przegrani są zadrą.
Zdejmij klapki, spójrz przez okno - świat nie jest kolorowy i nie można polegać na innych tylko na sobie, a my daliśmy ciała na całej szerokości, nie ma usprawiedliwienia.
» 30 kwietnia 2012, 23:54 #263
MU89BECKS: KibolManUtd weź się otrząśnij z takimi komentarzami, a najlepiej to przejdź na niebieską stronę tam będzie miał Silve, Hazarda i kogo sobie wymarzysz. SAF rządzi !!
» 30 kwietnia 2012, 23:08 #262
patrykbor2: Newcastle nie da rady ostatnio graja bardzo słabo. Trzeba sie pogodzić z tym ze oddaliśmy tytuł City
» 30 kwietnia 2012, 23:08 #261
piotrekucho999: Pierwszy raz oficjalnie skrytykuje Fergusona. Nie mam pojęcia co Park robił na boisku, nie widziałem gościa w składzie od dawna, nie miał żadnej piłki, był nie widoczny, Nani to samo nic nie dał drużynie. Valencia, który jest najlepszym naszym zawodnikiem na tą chwilę dostaję 10 min gry. Nie rozumiem tego. Ferguson tak samo przekombinował jak Guardiola w meczu z Realem. Dalej jednak wierzę w Newcastle, oni mogą odebrać u siebie punkty city, jeśli my nie stracimy już frajersko punktów. Choć niestety City będzie tak podbudowane, że juz każdego pewnie by rozjechało.
» 30 kwietnia 2012, 23:07 #260
rm900502: I jeszcze ściągnął Schoolsa - jedynego zawodnika, który robił grę...
» 30 kwietnia 2012, 23:10 #259
dralex: Zgodzę się z tym, że zagraliśmy źle. Natomiast niezależnie od wyniku i od tego jak się drużyna zaprezentowała uważam, że kto jak kto - ale MY mamy pouczać Fergusona jaką taktyka United ma grać i jaki skład ma wybiegać na boisko? Nagle całe pokolenie nasto i dwudziestolatków wyrobiło sobie certyfikaty fifa i nabrało wieloletniego doświadczenia w prowadzeniu jednego z najlepszych zespołów na świecie, siedzicie na treningach i w szatni, wiecie jakie sa morale zawodników? oglądacie wieczorami ze sztabem szkoleniowym taśmy z meczów innych drużyn?

Ba - czy Wam się wydaje, że taktyka to tylko i wyłącznie inicjatywa Fergusona? nad taktyką w wielkich klubach europejskich czuwa sztab ludzi!

Poza tym omfg - o co sprawa? Nawet jeśli nie będzie 20stego mistrzostwa, to co się stanie? Składu pełnego przepłaconych gwiazd nie mamy - mamy jedną z najmłodszych linii obrony w anglii o ile nie w europie. Nie można wygrywać mistrzostwa raz za razem co roku - musi przyjść chwila zadyszki - pamiętam jak dwa razy z rzędu United zaliczyło trzecie miejsce i też się nic nie stało - niedługo później poszły 3 tytuły pod rząd.

Myślę, że to kwestia tego, że jedni kibicuja drużynie z powodu zdobytych trofeów (frustraci wiecznie niezadowoleni z drugiego miejsca, z przegrania z finale), a inni z powodu tego, że po prostu czują, że to jest ich klub (i są dumni po zwycięstwie i wierni po porażce).

ale Park też mnie wku.wia ;) [choć mam dla niego szacunek za to, że zostawia płuca na boisku - jeszcze gdyby to z sensem robił]
» 30 kwietnia 2012, 23:07 #258
szczur1710: zostały jeszcze 2 mecze ale nie ma co liczyć na to ze City przegra...mogliśmy mistrzostwo zapewnic sobie dzisiaj ale....Sir wystraszył sie chyba city i wystawił skład defensywny. Trzeba transferu jakiś techniczynych zawodników do środka pola którzy pociągną gre. Ciekawy jestem czy SAF odejdzie jak nie zdobędziemy mistrzostwa...
» 30 kwietnia 2012, 23:07 #257
NorekDoktorek: SAF kompletnie nie trafił ze składem :<
» 30 kwietnia 2012, 23:06 #256
mralkoholik89: nie bede pisal co czuje bo sie tego poprostu nie da opisac... powiem tylko ze stracic 8 pkt przewagi w tak krotkim czasie i z takimi zespolami to jest FRAJERSTWO !! to nie nasz sezon ale ta koncowka to juz przegiecie jest... obawiam sie rowniez ze city moga teraz wygrywac lige kilka razy z rzedu jak to bylo kiedys z chelsea.
» 30 kwietnia 2012, 23:06 #255
Radosny: 4-5-1, Park, dziękuje dobranoc. Więcej nie trzeba mówić na ten temat. Doświadczenie mamy ale w fatalnym olewaniu spotkań.
» 30 kwietnia 2012, 23:06 #254
paul1011: Dziękuje, dobranoc ;p
Jak Parka zobaczyłem to się za głowę złapałem.
» 30 kwietnia 2012, 23:08 #253
szczupak: Newcastle da z siebie wszystko i wygra..ale jeszcze nie jest pewne ze my obydwa mecze wygramy ale w cuda trzeba wierzyć ! ;)
» 30 kwietnia 2012, 23:06 #252
Exigo: Sprowadzajmy dalej średniaków i głazy ledwo ruszające się jak Jones, trzymajmy weteranów do póki im nogi ze starości nie zaczną odapdać i ratujmy się emerytami (z całym szacunkiem do Paula ,bo mimo wieku świetny jest) to będziemy spadać powoli - w stylu Liverpoolu, co sezon poziom niżej, co sezon coraz mniejsze nadzieje.
Bida z nędzą, City wkręciło ich w ziemię jak trampkarzy.
» 30 kwietnia 2012, 23:06 #251
masrzisz: ale padaka masakra .. :( jak SAF moze wpuszczac Parka ktory nie gral od marca , nie rozumiem takiego podejscia wiedzialem ze gosc bedzie gral suche buly , a na lawce czekal Antoś Valencia .. a najbardziej denerwuje mnie ten Mancini i jego zachowanie bo ma sie nie wiadomo ze jakiego trenera hehe . no ale chcac nie chac chyba jest juz po ptokach .. :(
» 30 kwietnia 2012, 23:06 #250
subido: i co kasujecie moje posty sezonowcy??!! jesteście zrytymi beret niepoprawnie żyjącymi optymistami !! to co się dzieje w United to Padaka!
» 30 kwietnia 2012, 23:05 #249
Exigo: Dokładnie, ale admini kasują, moje też poszły jak napisałem, ze to porażka taktyczna SAFa, no cóż - niektórzy mają klapki na oczach. Tak samo było na początku sezonu jak odpadaliśmy z LM - też kasowali i krzyczeli, ze to przypadek - to nie przypadek - jesteśmy cieńcy w tym sezonie jak barszcz.
» 30 kwietnia 2012, 23:07 #248
Zmiany: prawda
» 30 kwietnia 2012, 23:14 #247
darounited: krótko i na temat.. DNO! I to jeszcze z City o mistrzostwo! Tego nie zapomnimy.. zero walki zero sytuacji bramkowych.. United to zero!! To nie jest żal tylko po tym meczu.. cały sezon był prześlizgiwaniem się.. zero gry w piłkę.. zero stylu.. jak można wystawiać taki skład w tym meczu? na co oni liczyli.. wiadomo na co.. na zero 0-0.. jak zwykle.. ups nie udało się.. jak zwykle..
» 30 kwietnia 2012, 23:05 #246
paul1011: Nie srajcie ;d
Jak ta laska w koszulce MU się nazywa? Fajna jest ;p
» 30 kwietnia 2012, 23:04 #245
mat9: W city też nie zła tylko koszulke inną dać i będzie git !!
A najlepiej to bez koszulki :D
» 30 kwietnia 2012, 23:07 #244
paul1011: No fajne są obydwie, ale pytałem się o nią bo za United :)
» 30 kwietnia 2012, 23:10 #243
KibolManUtd: Chłopczyku, nie masz prawdziwych dziewczyn, w prawdziwym świecie - że tak się interesujesz internetowymi. Powinni, przestać dawać fotki lasek, bo niektórym za bardzo skacze ciśnienie !
» 30 kwietnia 2012, 23:18 #242
xxkalikxx: Masz całkowitą rację. Też nie chce całej winy zwalać na Fergusona. W końcu to piłkarze biegają po boisku i powinni dawać z siebie w takim meczu o taką stawkę nie 100 a 200 %. Niestety tego nie zrobili i stało się to co się stało. Szczerzę to nie wierzę w to, że City straci jeszcze jakieś pkt. A nawet gdyby tak się stało to myślę że United też się jeszcze noga powinie. Smutne to co piszę ale niestety prawdziwe.
PS: Jedyne co mi teraz przychodzi na myśl to moja ulubiona przyśpiewka z OT czyli: ''We'll never die,
We'll never die,
We'll never die,
We'll never die,
We'll keep the red flag flying high,
Cos Man United will never die... ''
Sorki za masło maślane ale dopiero co schodzą ze mnie emocje po meczu !
» 30 kwietnia 2012, 23:09 #241
PiterParker: Ferguson sam sobie winny nie można na najważniejszy mecz sezonu nie wystawiać najlepszych zawodników valencia young welbeck i chicharito. pewnie lepiej dać pograć rezerwom! i gdzie to doświadczenie które niby mamy? gówno mamy a nie doświadczenie!
» 30 kwietnia 2012, 23:04 #240
Rooni126: wszyscy ktorych wymieniles dostali szanse i tak nic nie pokazali a hernandez co by tam zrobil jak ja nie przypominam sobie strzalu na bramke od nas... Prawda jest taka ze sa po prostu lepsi i nie ma sie co oszukiwac
» 30 kwietnia 2012, 23:08 #239
TylkoManUtd: ja już nie wierze w mistrza, w Fergusona, w tych piłkarzy. mieliśmy wszystko w swoich rękach, nie mamy już nic. przegrać w takim stylu to wstyd, upokorzenie, katastrofa. chce zmian ! chce inny MU !
» 30 kwietnia 2012, 23:04 #238
Crux11: Panowie w pełni sie z wami zgadzam.Z calym szacunkiem dla Fergusona ale mysle ze jego czas powoli sie konczy i przynajmniej w 50% jak nie wiecej to jego mozna winic za porazke bo sklad dal wrecz zadziwiajacy no i z gory mozna bylo zalozyc ze to duzy blad .. No ale nasi piłkarze tez nie pokazali niczego wielkiego city niestety dominowalo.. Szkoda miejmy nadzieje ze Newcastle da rade ugrac remis z city no ale ciezko im bedzie.Mysle ze trzeba w United troche pozmieniac ; trener,transfery i wgl ..
» 30 kwietnia 2012, 23:03 #237
T7MU: Jak można zadawać tyle bólu, cierpienia i rozczarowania swoim kibicom ?!?!?!? jak do chole.ry?!

Cały sezon można nazwać jednym słowem.. "N.Ę.D.Z.A!"

Czekam jeszcze na fale ataków optymistów na tej stronie... "nie jesteście prawdziwymi kibicami"...

Właśnie prawdziwych kibiców boli najbardziej jak drużyna w stanie tragicznym strzela sobie gratis w kolano...

popieram przedmówcę... jeśli wygramy tą ligę jakimś cudem, to fartem i niczym innym.

GLORY GLORY MAN UNITED !!
WE'LL NEVER DIE 'COUSE WE ARE UNITED !!
» 30 kwietnia 2012, 23:03 #236
rychu7777: dokladnie:) zaraz jeden z drugim napisza ze nie jestes prawdziwym kibicem bo w 99 saf wygral wszystko:D
» 30 kwietnia 2012, 23:06 #235
T7MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2012 23:08

UNITED!
» 30 kwietnia 2012, 23:07 #234
KibolManUtd: No i mamy efekty polityki transferowej oraz filozofii taktycznej SAF-a. City jest obecnie o klasę lepsze ! Robili co chcieli i zasłużenie wygrali... Trzeba było powalczyć choćby o Aguero, Silvę czy Nasriego - teraz jeszcze Hazard do nich i będą jeszcze lepsi !

Ferguson, Scholes i Giggs - czas na emeryturę !
Gratuluję City, teraz wszystko w ich rękach !
» 30 kwietnia 2012, 23:03 #233
durrrr: Brawo dla fergusona przegral nam w tym sezonie wszystko z jego winy skald na najwazniejszy mecz w lidze to jakas kpina az sie przypominaja fianly z barcelona ........... ferguson chodzi z 4 literami wyzej niz glowa....
» 30 kwietnia 2012, 23:03 #232
Zmiany: trafiłeś w sedno, w 100 procentach prawda
» 30 kwietnia 2012, 23:17 #231
Kris91: A najgorsze w tym wszystkim będzie to że Fergie nie bedzie widział problemu, piłkarze powiedzą że im przykro i są tak STRAAAAAASZNIE zawiedzeni i ogólnie bedzie to "osatni raz"
» 30 kwietnia 2012, 23:03 #230
Fred78: Jak tu można oczekiwać wygranej czy remisu jak przez 90minut oddaje sie jeden celny strzał,chociaż ja zabardzo nie wiem kiedy to było!!Żałość.Jakie odmładzanie składu jak tu praktycznie same dziadki grają(Ferdinand,Park,Evra,Carrick,Scholes,Giggs).To ja sie pytam gdzie to odmładzanie składu.
» 30 kwietnia 2012, 23:02 #229
wrobel1992: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2012 23:04

No nic jak Ferguson zaskakiwał nie raz na plus teraz nas niestety "zabił" wyborem pierwszej 11:/ Nigdy nie zrozumiem Parka w podstawie, późnego wprowadzenia Valencii, a o ściągnięciu Nani'ego i pozostawieniu Giggsa na boisku nawet nie chcę pamiętać. Jones mimo, że 2 raz nas ratował z tyłu z przodu dawał ciała na maxa. Żadna jego wrzutka nie byłą celna. W pewnym momencie miał ze 20s na dogranie, a wali na aut- szok!! Oby City wygrało dwa ostatnie mecze, bo jeśli United ich wyprzedzi będzie to bardzo żałosne i mydlące oczy Mistrzostwo Anglii!
» 30 kwietnia 2012, 23:02 #228
pkacper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2012 23:08

Ferguson jest geniuszem i nie ma co do tego wątpliwości ale tak bardzo jak nie chcę, to muszę powiedzieć, że uważam że dzisiaj realizowany był kiepski plan... byliśmy źle ustawieni...
Nie zrozumiały jest dla mnie wybór do składu Jones'a i Park'a. Park w tym sezonie albo nie grał albo grał bardzo przeciętnie, natomiast Jones miał świetny start ale potem przygasł, jego ostatnie występy były beznadziejne, włączając w to dzisiejszy...
» 30 kwietnia 2012, 23:02 #227
caveman: skład jaki podał SAF wskazuje że się przestraszył City ... gdybyśmy normalnie zagrali obraz gry był by inny kiedy Park zagrał w podstawowym składzie ....
p.s jak Newcastle dostaje 4:0 z Wigan na wiele nie liczę City jest napompowana a my nie ...
» 30 kwietnia 2012, 23:02 #226
antydrewniak: tak gra w tym sezonie United z zespołami dobrze ułozonymi w obronie.
Taki mecz a tu w 2 połowie ani jednego celnego strzału na bramkę City.

ŻENADA I SKANDAL
» 30 kwietnia 2012, 23:01 #225
Domestos: jak nie wygramy w tym sezonie to przyszłym, trzeba byc dobrej myśli, jeszcze wszystko może się zdarzyc
» 30 kwietnia 2012, 23:01 #224
sisinho: Tak sobie LFC powtarza ;s Od 14 lat ;p
» 30 kwietnia 2012, 23:03 #223
grobla95: az sie plakac chce po takim meczu i sezonie. Nawet jak zdobedziemy mistrzowstwo, to niezasłużenie. Bo City jest o niebo lepsze...
» 30 kwietnia 2012, 23:01 #222
Exigo: Upokorzyli nas po raz kolejny w tym sezonie, nie zasługujemy na mistrza - tak mistrzowie nie grają. To jest poziom outsaiderów, a nie mistrzów.

Jones powinien opuścić ten klub, tylu zmarnowanych piłekdawno nie widziałem, do tego robili znim co chcieli.
» 30 kwietnia 2012, 23:00 #221
Diegoo1878: Dokładnie. Jak można posyłać tak słabe wrzutki? Chyba ani jedna nie było dokładna.
» 30 kwietnia 2012, 23:02 #220
dubfire86: Teraz to juz nie wina graczy tylko samego SAF.Co on ku.....a sobie myslał stawiajac na teraz tylko skład!! Gra na remis na takim szczeblu to tylko jego porażka.Park out!!
» 30 kwietnia 2012, 23:00 #219
Prut3r: Zaczynają mnie już irytować te eksperymenty Fergusona.. Jak tylko zobaczyłem skład to wiedziałem, że tak będzie..
Park, wtf?! co ten gościu robił na boisku.. Jones, Giggs, Smalling.. po prostu padaka totalna.
» 30 kwietnia 2012, 23:00 #218
mariuszchojka: Widzę ciemność..... światełka w tunelu brak :(( Tak na gorąco to nie widzę żadnych pozytywów w naszej grze.
No chyba ze 1-0 to zawsze lepiej jak 1-6 .....
» 30 kwietnia 2012, 23:00 #217
PolishTGV: Wiecie może kiedy ostatni raz grał J.S. Park? Bo jakoś nie mogę go sobie skojarzyć...
» 30 kwietnia 2012, 22:58 #216
ishael: Pewnie jako napastnik w finale ligi mistrzów! :P
» 30 kwietnia 2012, 23:00 #215
PolishTGV: Heh, nie zdziwiłbym się.

A tak na serio to ostatni mecz zagrał z Ajaxem, 23 lutego. Było widać te dwa miechy bez gry na wysokim poziomie... Bo klepania na treningach to nie ma co liczyć...
» 30 kwietnia 2012, 23:08 #214
szonpol: Sztuczny wytwor jakim w tym sezonie mial byc Manchester United mistrz sie skonczyl niestety ten sezon pod wzgledem stylu grania jakosci jest tragiczny dlatego tez nie zasluzylismy na mistrzostwo no ale co nas nie zabije to nas wzmocni GLORY GLORY MAN UNITED
» 30 kwietnia 2012, 22:57 #213
Buszu: Jak nasi piłkarze mają w ogóle czelność podejść do kibiców i bić brawa! Po takiej porażce spadajcie jak najszybciej ze spuszczoną głową do szatni. Pokazaliście dno! Spodziewałem się przynajmniej walki, a nawet tego nie było!
» 30 kwietnia 2012, 22:56 #212
Kris91: masz całkowitą rację!!
» 30 kwietnia 2012, 22:57 #211
caveman: zgadzam się w 100000000%
» 30 kwietnia 2012, 22:58 #210
ishael: Czego się czepiacie zawodników? SAF i jeszcze raz SAF, tu jest problem.
» 30 kwietnia 2012, 22:59 #209
BAX222: miejmy nadzieję że reszte meczów wygramy
» 30 kwietnia 2012, 22:56 #208
sisinho: a co nam to da przy wygranych City? No chyba że jesteś wielkim optymistą i liczysz na QPR bądź Newcastle.
» 30 kwietnia 2012, 23:02 #207
b90: Tak się przegrywa tytuł. 8 pkt było, 4-2 z Evertonem ... ale prawda jest taka że City wygrało drugi mecz i zasłużenie będzie przed Utd w tym sezonie.
» 30 kwietnia 2012, 22:56 #206
mtr: SAF przegrał ten mecz na własne życzenie co to w ogóle za skład i taktyka?!
» 30 kwietnia 2012, 22:56 #205
kujawa: nie znioste tych porazek w derbowych meczach, jeszcze te eksperymenty czy jak to nazwac "glupota Fergusona" jakby nagle cale doswiadczenie poszlo w las.
» 30 kwietnia 2012, 22:55 #204
Rooni126: Przykro to mowic ale to oni zasluzyli na tytul i jezeli my to jakims fartem wygramy to i tak zdania nie zmienie
» 30 kwietnia 2012, 22:55 #203
MadNes: Totalna padaka, pozostało nam wierzyć że Newcastle urwie punkty $hity
» 30 kwietnia 2012, 22:54 #202
mtr: Dlaczego Young wykonuje rożne przecież ja bym wyżej kopnął niż on...
» 30 kwietnia 2012, 22:54 #201
damian96: sam nie wierzę w to co powiem, dziękuje SAF za wszystko, ale już jego czas dobiegł końca potrzebny jest trener który jest na czasie, a nie żyjący nadal latami 90, gdy z samych młodych graczy można było stworzyć niepokonany team.
» 30 kwietnia 2012, 22:54 #200
hitman90: Ja nie wierzę, że to piszę, bo szkoda słów na Ciebie i Tobie podobnym. Masz na tyle dużo lat, że powinieneś pamiętać sukcesy z 21 wieku, a dokładniej z ostatnich kilku lat. Gra jeszcze się nie skończyła.
» 30 kwietnia 2012, 22:57 #199
damian96: nigdzie nie napisałem, że nie było sukcesów, ale to, że SAF żyje latami 90 to jest prawda, bo nie wiadomo dlaczego z uporem maniaka próbuje zbudować skład na większości młodych graczy jak to robił w latach 90 wtedy to było skuteczne, lecz teraz już nie coraz większą rolę gra kasa i trzeba stawiać na głownie na sprawdzonych graczy, a młodych, ewentualnie powoli sprowadzać, może gdyby SAF by tak postępował nie wygrywalibyśmy LM raz na kilka lat tylko częściej i nie odpadlibyśmy w żenująco łatwej grupie
» 30 kwietnia 2012, 23:06 #198
Reverb: Tej drużynie wystarczy jeden gracz który potrafił wykreować grę, wszystko jest tylko tego nie ma i do czasu aż ktoś nie przywita na Old Trafford z głową na karku do tworzenia akcji to takie kwiatki będą co raz częściej. Niestety z taką gra powinniśmy nawet nie walczyć o mistrzostwo ale nieporadność naszych przeciwników pozwoliła nam na to :)
» 30 kwietnia 2012, 22:52 #197
Kris91: Masakra jakaś zagrali tak jakby to City było 19 krotnym mistrzem Anglii... Aguero przyćmił Rooneya, Nasri Naniego, Valencie, Younga w kupe wziętych, a Yaya Toure środkowych pomocników
» 30 kwietnia 2012, 22:52 #196
tidde: Aguero przycmił bo Roo grał cześciej w pomocy i defensywie niz na ataku ;/
» 30 kwietnia 2012, 22:54 #195
cannabis38: A valenci i young'a za bardzo nie mógł przyćmić bo oni siedzieli i nie weszli na długo ;)
» 30 kwietnia 2012, 22:55 #194
RobvanKlu5i: Jak się tak koncertowo przewala mecze z Evertonem, Blackburn, Wigan, to nie ma się co dziwić że tak się dzieje w końcówce sezonu. FRAJERSTWO wyszło po raz kolejny :) Co prawda sezon jeszcze trwa ale sądzę że jest już pozamiatane :) 8 pkt przewagi zmarnować - Bezcenne
» 30 kwietnia 2012, 22:51 #193
Buszu: Boże, jak sobie pomyślę ile znaczył mecz z Evertonem zremisowany 4:4...
» 30 kwietnia 2012, 22:50 #192
Metal: True story :/
» 30 kwietnia 2012, 22:58 #191
jack1066: I z Wigan porażka przede wszystkim.
» 30 kwietnia 2012, 23:01 #190
szonpol: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2012 22:51

Kazda porazka w tym sezonie byla zasluzona za kazdym razem bylismy zdecydowanie slabsi no ale chyba kazdy sie zgodzi ze mna ze po prostu w tym sezonie United brakuje jakosc indywidualnych pilkarzy
» 30 kwietnia 2012, 22:50 #189
Zmiany: Kolejne upokorzenie liga mistrzów, liga europejska, puchar anglii, ligi a teraz to, brak słów
» 30 kwietnia 2012, 22:47 #188
loczek1986: ja juz sie przyzwyczaiłem ;]
» 30 kwietnia 2012, 22:47 #187
ishael: a ja się nie przyzwyczaiłem i się nie przyzwyczaję. Już mnie szlag trafia jak widzę składy, jakieś eksperymenty w ważnych meczach. Sir Alex Ferguson, dziękuję za wszystko, jesteś wielki, idź na emeryturę.
» 30 kwietnia 2012, 22:50 #186
tidde: ;/ - brak słów prawda jest taka ze City sie teraz nie potknie
» 30 kwietnia 2012, 22:50 #185
szonpol: Za duzo tych rozczarowan w tym sezonie
» 30 kwietnia 2012, 22:46 #184
Reverb: Niemożność wyprowadzenia akcji aż poraża...
» 30 kwietnia 2012, 22:46 #183
Buszu: Matko boska co oni robią. Z obrony nawet piłki nie potrafią wyprowadzić...
» 30 kwietnia 2012, 22:44 #182
Kris91: Teraz to nic nie da... Nie bedzie miejsca na rajdy Younga czy Valencii... Niestety tylko fart nas uratuje
» 30 kwietnia 2012, 22:44 #181
szonpol: Evra strata albo korner dla city tak dzisiaj gra kapitan
» 30 kwietnia 2012, 22:39 #180
mariuszchojka: Zeby nasi pilkarze mieli walecznosc SAF-a :)
» 30 kwietnia 2012, 22:36 #179
RobvanKlu5i: Rychło w czas Valencie wpuszcza. Ferguson wybuchnął bo wie że jest kiepsko i popełnił błąd w tym meczu co do składu i ustawienia drużyny.
» 30 kwietnia 2012, 22:36 #178
Damianos500: Jest Antek,ale czemu za Rudego..
» 30 kwietnia 2012, 22:36 #177
muni: Może dlatego, że się nie ruszał?
» 30 kwietnia 2012, 22:39 #176
Reverb: Fergie zmiany!
» 30 kwietnia 2012, 22:35 #175
Czajka1991: No to chlopaki mamy chyba po Mistrzostwie. Fergiego jeszcze takiego nie widzialem Nasze Diabelki nic dzisiaj nie graja
» 30 kwietnia 2012, 22:34 #174
tidde: jeśli to przegramy to przegraliśmy wszystko w tym sezonie ... te rotacje SAF-a ... nie wiem tyle lat doswiadczenia a nie raz zachowuje się jak zielonkawy
» 30 kwietnia 2012, 22:36 #173
Castway: Scholes dzisiaj świetnie reguluje tempo gry ...
» 30 kwietnia 2012, 22:33 #172
ManUtdSince1995: To wszystko nie wygląda dobrze...
» 30 kwietnia 2012, 22:33 #171
Kris91: ale miazga w posiadaniu piłki!!
» 30 kwietnia 2012, 22:32 #170
Damianos500: zmiany szybciej..
» 30 kwietnia 2012, 22:31 #169
szonpol: Rece opadaja 70 minut i ani jednej sytuacji na strzelenie gola to jak Diably maja zasluzyc na zwyciestwo przypadkowa wrzutka tak maja grac mistrzowie?
» 30 kwietnia 2012, 22:28 #168
devilskil: Trzeba wierzyc!!:)))))
» 30 kwietnia 2012, 22:25 #167
Damianos500: Trzeba,trzeba walczymy o 1 pkt ;)
» 30 kwietnia 2012, 22:28 #166
muni: Nie trzeba walczyć, tylko trzeba zacząć grać w piłkę.
» 30 kwietnia 2012, 22:30 #165
szonpol: Kiedys narzekalem na nevilla ze jego wrzutki to szybowce po tak dlugo byly w powietrzu ale teraz jak patrze jak to robi Jones to tesknie za tatymi czasami
» 30 kwietnia 2012, 22:24 #164
sisinho: O dziwo czasami i on ładnie wrzucił (Gary) , choćby z Milanem na głowę Rooneya.
» 30 kwietnia 2012, 22:25 #163
Kris91: ale mimo wszystko Jones to jeden z lepszych dzisiaj... moim zdaniem
» 30 kwietnia 2012, 22:29 #162
Damianos500: Jones gra nieźle dziś. Nani i Carrick też.
» 30 kwietnia 2012, 22:32 #161
Damianos500: Nani jedynie gra.. i Carrick.
» 30 kwietnia 2012, 22:24 #160
addrew: Wiara czyni cuda.
» 30 kwietnia 2012, 22:23 #159
BAX222: od 20 minut nic się nie dzieje gra toczy się cały czas w środku pola.
» 30 kwietnia 2012, 22:22 #158
szonpol: Niestety ale moj ulubiony zawodnik Giggs to tragedia ani w grze obronnej ani w pozycyjnej ani oskrzydlajacej no nic kompletne zero SAF musi jakos na to reagowac nie mamy czym postraszyc
» 30 kwietnia 2012, 22:21 #157
Kris91: obawiam się że nawet te zmiany niewiele dadzą... niestety fatalna pierwsza połowa... ale wierzę!!
» 30 kwietnia 2012, 22:21 #156
oldgame: Skład zbudowany głównie z samych średniaków, nie dziwie się Fergusonowi, że ustawił autobus
Dziwie mu się, że co rusz powtarza, iż nasz skład jest mocny...
» 30 kwietnia 2012, 22:21 #155
Buszu: Minęło 15 minut drugiej połowy, a ja nie widzę żadnego zrywu naszych grajków. Oj bardzo źle to wygląda...
» 30 kwietnia 2012, 22:19 #154
Damianos500: Dajcie Valencie!!
» 30 kwietnia 2012, 22:19 #153
muni: Czemu tak wcześnie zdjął parka? Myślałem, że da mu dograć do końca i zmieni go w 90 minucie i fani City pożegnają go owacją na stojąco.
» 30 kwietnia 2012, 22:18 #152
LechuVL: i dostanie man of the match.
» 30 kwietnia 2012, 22:19 #151
foxiak: No wreszcie Park schodzi...
» 30 kwietnia 2012, 22:16 #150
muni: Dobra może zaraz Welbeck wejdzie. Jak myślicie kogo zmieni? Parka? A może Ferguson Rooneya zmieni? LOL, to już jest kompletna żenada.
» 30 kwietnia 2012, 22:14 #149
Damianos500: Welbeck wszedł za Parka.
» 30 kwietnia 2012, 22:16 #148
Kris91: Świetnie ich zmotywował na- jak to mówił- najważniejsze derby w jego karierze!!
» 30 kwietnia 2012, 22:13 #147
Damianos500: Welbeck się rozgrzewa.
» 30 kwietnia 2012, 22:13 #146
foxiak: kompletnie nie rozumiem Fergusona! Ważą się losy mistrzostwa, a on wystawia Parka? Valencia na ławce? nie ogarniam : o
» 30 kwietnia 2012, 22:12 #145
Kris91: Takie proste słowa: Najlepszą obroną jest atak.... a jakże prawdziwe
» 30 kwietnia 2012, 22:01 #144
RockyMU: Park 2 kontakt z piłką i już musi gonic jak pies za kiełbasą.Carrick rozgrywa piłe,haha.Obecny skład jest dobry,buhahaha.

Giggs->Valencia
Park->Hernandez

I zostawić Younga jeszcze.Welbeck nie potrzebny,tutaj trzeba Lisa Pola karnego,a nie kogoś kto poprowadzi piłe i odda...Brak Napastnika,Rooney cofniety za bardzo.
» 30 kwietnia 2012, 22:01 #143
BAX222: Park powinien powędrować na ławkę. Young albo Welbeck byliby lepszym rozwiązaniem dla diabłów.
» 30 kwietnia 2012, 22:01 #142
mtr: Pamiętajcie, że mecz trwa 90 minut i jeszcze wszystko jest możliwe.
» 30 kwietnia 2012, 22:00 #141
zaborca63: Dobrze powiedziane w studiu w czasie przerwy 'Ferguson stał się zakładnikiem własnej taktyki'. Taka jest prawda, musi z tego wybrnąć.
» 30 kwietnia 2012, 22:00 #140
muni: Przeprasza co park robi? Walczy?? Ty chyba człowieku jaja sobie robisz.
» 30 kwietnia 2012, 22:02 #139
Kobeman25: Najwazniejsza zmiana to zmiana parka gra fatalnie przewraca sie biega jak kretyn i nic pozatym zero zgrania on nie gral pare miesiecy wiec co on tutaj robi??musi wejsc young i valencia
» 30 kwietnia 2012, 21:59 #138
Maciek89: Young jest na eliminacjach do IO w kategorii skoki do wody :]
» 30 kwietnia 2012, 22:01 #137
Sheep: Powiem wam szczerze ze sie modlilem zeby ten swiatowy minus(Park) nie gral w pierwszym skladzie on na nas sprowadza nieszczęście jest kompletnie bezużyteczny.Uświadomiłem sobie ostatnio ze przez niego skazujemy siebie na porażke wszystko zaczeło sie od meczu w finale LM z barcelona 1-3 potem mecze z jego udzialem byly totalna katastrofą np z:Blackburn,fcBasel,ajax,athletico i pare innych....Mam nadzieje ze po tym sezonie odejdzie bo nie mam juz siły patrzeć co on robi na boisku.
» 30 kwietnia 2012, 21:59 #136
Maciek89: Hahahaha ale banialuki opowiadasz :) porażka z Barcą to nie wina Parka to był ZAMACH !! Było słychać wybuchy, to jest wypowiedzenie wojny... Koleś lecz się...
» 30 kwietnia 2012, 22:03 #135
patrykbor2: Musimy wierzyć do samego końca It's all about Belief!! GGMU
» 30 kwietnia 2012, 21:59 #134
djgodzilla: no źle to wygląda, ale jeszcze drugie 45 minut
» 30 kwietnia 2012, 21:59 #133
OneLoveOneUtd: Ostatnio gdy napisałem że united jest bardzo słabe(skład, taktyka taka sama od 20 lat i ferguson jest totalnie wypalony) to zostałem zbluzgany przez "arcy znawców" że trzeba wierzyć itd itd.. Kibicuje United dłużej niż większość z was żyje i ślepo wierzyłem w nich jak miałem 12 lat, teraz ocenia sie gre drużyny i wszystko co sie tam dzieje realnie bez koloryzowania. Tak jak pisałem podczas meczu z evertonem , jeśli united utrzymałoby tą przewage punktową do końca sezonu było by to pyyrusowe zwycięstwo w ekstraklasie, bo tak słabej i nie poukładanej drużyny nie było od kilkunastu lat. Tylko cud panowie może nas w tym meczu uratować, inaczej jesteśmy kadrowo bez szans. Powodzenia w drugiej połowie
» 30 kwietnia 2012, 21:58 #132
designer: spoko. Jestem z toba. Ja rowniez jestem obiektywny a nie zaslepiony pseudo-miloscia do RD, ktore w tym sezonie na nic szczerze mowiac nie zasluzylo a na pewno nie na wygranie pucharow, w ktorych grala jak druzyna z okregowki. Co do ligi tu jeszcze nic nie jest przekreslone ale jesli City wygra to trzeba bedzie znow patrzec na ich rezultaty a tego naprawde nie lubie robic, podobnie jak zapewne wiekszosc z was.
» 30 kwietnia 2012, 22:03 #131
pantokrator: Park to największa tragedia tego klubu :/ wywraca się, klepką z nim pograć się nie da, przyjęcie godne pożałowania nie mam kur.. słow na tego żółtka... dawać Welbecka i Valencię bo samym Rooneyem nic nie ugramy a Giggs zaraz wyzionie ducha -.- Szanuję Fergiego ale to co on czasami wyprawia to ręce opadają. W poprzednim meczu z Evertonem tylko obrona szwankowała więc można było tylko w obronie zrobić kilka zmian a nie on kur... Parka wsadza -.- przez takie roszady z d*py to będzie nas kosztować Mistrzostwo Anglii ale wciąż wierzę !! GLORY GLORY !!
» 30 kwietnia 2012, 21:58 #130
durrrr: Park genialny pilkarz ferguson genialny taktyk i trener jak w finalach z barca
» 30 kwietnia 2012, 21:58 #129
Kris91: Potrzeba piłkarzy z (jak to mówią) motorkiem w d.... jak chociażby Valencia. Bez tego ani rusz!! Przecież kiedy widze Nasriego, Teveza, Silve którzy dostają piłkę i ciągną z nią kilkadziesiąt metrów to ciarki przechodzą... A u nas Nani może próbuje i tyle
» 30 kwietnia 2012, 21:57 #128
woj92: Jak po przerwie Park nie wyjdzie z szatni to uwierze w dobry wynik, a jak nie to oby się to skończyło tak jak teraz.
» 30 kwietnia 2012, 21:57 #127
darounited: Ten mecz obrazuje cały sezon.. wszyscy do obrony i może uda się z kontry strzelić.. porażka i dno tak nie walczy się o mistrza Anglii.. decydujący mecz a grają jak pi...y! Zero serca gdzie jest dawny Man Utd?
» 30 kwietnia 2012, 21:55 #126
oscarosa: Przestańcie jechać po Fergusonie sami odejdźcie od kompa jak macie słabe nerwy. Spokojnie teraz sie otworzymy i albo przegramy jakieś 4 do 1 albo wygramy 3 do 2 , nie to żebym był wróżką ale taka prawda ,albo wysoka przegrana będzie albo to nadrobimy bo mamy ducha walki. Parka sie nie spodziewałem dzisiaj w drużynie ale może jeszcze coś wniesie do zespołu a jak nie to do zmiany .
» 30 kwietnia 2012, 21:55 #125
trance: Jak Nani byl jednym z lepszych, to chyba ogladamy rozne mecze. Park, niestey, ale to jakis zart ze strony SAF-a, nie wiem co chcial tym osiagnac, no i to ustawienie...Ten sezon mozna powoli nazwac: najmniejszym wkladem sil, byleby sie udalo. Jak SAF myslal, ze utrzyma 0-0 bo wystawil biegajacego chaotycznie Parka, to gratulacje, Pierwsza polowa to wstyd, zobaczymy co dalej.
» 30 kwietnia 2012, 21:54 #124
RedUnitedfan: Park wydup*** jak on mnie wkur*** co to za pomysł wystawienie tego małego drewniaka !
Valencia wracaj bo przegramy tytuł !
» 30 kwietnia 2012, 21:54 #123
zaborca63: to co widzę dzisiaj to komedia.. jeśli ten mecz przegramy to możemy pogratulować Fergusonowi wspaniałej taktyki(?) obronnej. Nie mam pojęcia co robi Park na boisku, nie ma Valencii, który jest motorem napędowym drużyny, co to ma być? Gdzie Welbeck, który jest w wybornej formie? Grają jak z w finale z Barceloną, aż szkoda patrzeć. To nie jest mecz z rywalem z środka tabeli, kurde.. Nigdy się jeszcze nie wkurzyłem tak na Sir Alexa Fergusona.

zmiany w 2 połowie:
Nani -> Valencia
Giggs -> Young
Park -> Welbeck

I liczę, że będzie 1:2 ...
» 30 kwietnia 2012, 21:54 #122
Kris91: Bardzo dobre zmiany proponujesz :)
» 30 kwietnia 2012, 21:59 #121
ChronoS: Niestety widać różnice klas pomocników. Silva i Nasri robią rzeź w środku pola a united ma kłopoty z wyprowadzeniem piłki. Cała polityka SAFa lega w gruzach, nie ma inwestycji nie ma gry, jak nadal będziemy przepuszczać klasowych graczy i pozwalać im dołączać do innych to będzie się msciło. Oczywiście stary Scholes może dawaćrady z ogórkami, ale progress futbolu jest zauważalny, pomocnicy powinni byc szybcy i zwrotni a tym nasz rudzielec już nie dysponuje. Trzymanie parka na siłe i myślenie, że jego waleczność pomoże to już porażka totalna. Niestety jak nie zainwestujemy w okienku transferowym w porządnych 2 pomocników i jakiegoś ogarniętego obrońce i napastnika to następny sezon przed nami będzie jeszcze czelsi . Nie ma co się martwić, jedna bramka może się zdarzyć ważne żeby drugą połowę zagrać dobrze.
» 30 kwietnia 2012, 21:53 #120
wrobel1992: Jedno jest pewne, póki PArk uczestniczy w akcjach UNited nic z tego nie bedzie!! Żadnego odbioru, a o klepce nie wspominając..
» 30 kwietnia 2012, 21:53 #119
Kris91: Coraz bardziej nie chce mi sie wierzyć w słowa De Gei że nie postawią autobusu... Przecież to gołym okiem widać że nic nie atakujemy tylko bronimy
» 30 kwietnia 2012, 21:52 #118
Klimaa: Szkoda tej bramki. 1 połowa bardzo słaba w naszym wykonaniu. Właściwie tylko się broniliśmy, wyszliśmy zbyt defensywnym składem. Potrzebne są zmiany by ruszyć do przodu. Najlepiej od razu dwie - Welbeck i jeden ze skrzydłowych Valencia lub Young wg gustu.
» 30 kwietnia 2012, 21:52 #117
cipsik: wielka lipa wlasnie z tym parkiem nic nie gra, powinien od poczatku biegac valencja i a nie park i powinien byc drugi napastnik musza grac do przodu bo nie ma innych szans by wygrac
» 30 kwietnia 2012, 21:51 #116
mtr: Park do zmiany w ogóle nie rozumiem decyzji SAF'a po kiego on go pcha na taki ważny mecz do pierwszego składu.
» 30 kwietnia 2012, 21:51 #115
jack1066: Nie jest dobrze.
» 30 kwietnia 2012, 21:51 #114
BUNAL: I poco piszesz zeby odszedł?? a jak wygramy to bedziesz lał ze szczęścia i dziekował Fergusonowi
» 30 kwietnia 2012, 21:51 #113
manutdfan92: Dwa miesiące przygotowania fizycznego i zrobiłbym więcej z piłką w meczu niż Park. Jeśli przegramy to tylko na własne życzenie a raczej na życzenie SAF.
» 30 kwietnia 2012, 21:51 #112
flipper: takoz właśnie gratuluje wielkiemu SAF'owi , za pierwsza połowę .
» 30 kwietnia 2012, 21:50 #111
united19: szkoda tej bramki do szatni , ale w drugiej polowie bedzie lepiej
» 30 kwietnia 2012, 21:50 #110
antydrewniak: chora taktyka , chore wykopy na Rooneya
» 30 kwietnia 2012, 21:50 #109
mado10: Park tak kaleczy, ze aż sie płakać chce.... jak tak dalej pójdzie to mistrzostwo bedzie tylko marzeniem. :(
» 30 kwietnia 2012, 21:50 #108
venomblack: Pięknie gol do szatni, eh coś cienko nam idzie w pierwszej połowie.Ale jest jeszcze 45 minut i na pewno UNITED to wygra w to wierzę i będę z United do końca. Zawsze United !!
» 30 kwietnia 2012, 21:49 #107
subido: Sir Alex niech dalej się bawi w wystawianie składów !! takim sposobem przegramy ten mecz!! Brawo SAF i nawet jak Park strzeli dziś gola to tylko fuksem dla mnie do zmiany !
» 30 kwietnia 2012, 21:48 #106
artwoz6: może w końcu polityka transferowa się zmieni :)
» 30 kwietnia 2012, 21:48 #105
Castway: Wydaje mi się, że to element taktyki. Po przerwie pewnie zobaczymy zmiany:
Giggs > Valencia
Park > Young
» 30 kwietnia 2012, 21:41 #104
Snakus: przecież tego się nie da oglądać... dominacja City jest zatrważająca, United nawet nie potrafi przez chwilę utrzymać się przy piłce...
» 30 kwietnia 2012, 21:41 #103
szalik666: Czegos nie rozumiem w FA cup wygralismy grajac 2 napastnikami a tu 1 gdzie wiadomo od dawna ze nam nie idze z przodu nie istniejemy nie rozumiem tej logiki najleposza bronia jest atak a my gramy jak bysmy czekali na wyrok a liczac na kontra atak trzeba miec wykonawcow a tu oprocz Wayna i Naniego nie widze nikogo
» 30 kwietnia 2012, 21:40 #102
RedDevilFan79: Prosze tylko Parka na lawe i Berba do boju!!
Glory Glory Red Devil:)
» 30 kwietnia 2012, 21:32 #101
Damianos500: Nani,Rooney,Carrick najlepsi. Jones też ujdzie :)
» 30 kwietnia 2012, 21:32 #100
Czerwony91: Tak tak właśnie gra Manchester United. Gra by WYGRAĆ !!

Zawsze tak było, a jeżeli uważacie ze jesteście w stanie podważać zdanie Fergusona to jesteście w błędzie;]
» 30 kwietnia 2012, 21:29 #99
sadonek: Boże, nie wiem o co chodzi...co to za skład...
» 30 kwietnia 2012, 21:19 #98
Bracer: No to jest jakiś żart. Full defensywa i długie piłki do Rooney-a. Czy tak gra Manchester United ??
» 30 kwietnia 2012, 21:18 #97
Zmiany: Park dno zarówno w ofensywie jak defensywie, ten zawodnik to pomyłka
» 30 kwietnia 2012, 21:18 #96
Zmiany: Chyba wszyscy się boją o dyspozycje Parka, dla mnie ten zawodnik jest za słaby na man utd, boje się jak patrze na skład.
» 30 kwietnia 2012, 20:58 #95
manutdfan92: Ten skład wygląda jakby SAFa przekupili szejkowie. Park? Giggs? Jones na prawej obronie? Ktoś mi wyjaśni o co tu chodzi?
Taki mecz, a Fergie leci w kulki. Już przed meczem pokazuje, że boi się City, nie wystawiając dwóch napastników. Oby się tylko wybronił z tych dziwacznych pomysłów.
» 30 kwietnia 2012, 20:57 #94
patrykbor2: Pamiętajcie ze Park tez jest członkiem rodziny jaka jest United. Musimy wierzyć!
» 30 kwietnia 2012, 20:56 #93
Kapral: Ja się nie obawiam o Parka, ale o obronę. Obym się mylił...
» 30 kwietnia 2012, 20:55 #92
sensi: Typowe Ustawienie 4-5-1 na remis byle tylko nie przegrac, Park to jakas porażka w ogóle szkoda komentowac.
» 30 kwietnia 2012, 20:54 #91
pat123e: czamu Valencia Welbeck na rezerwie a parka dali omg
» 30 kwietnia 2012, 20:49 #90
Rooni126: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2012 20:50

Park ? tylko on jest dla mnie zaskoczeniem reszte identycznie jak sie spodziewalem nie.Nie dziwcie sie ze gramy jednym napastnikiem bo innego wyjscia nie bylo jak zagrac 3 w srodku a znajac Rooneya to i tak zagra za 2 w takim meczu...bo w takim meczu musimy wykorzystac co jest i nie ma miejsca tutaj na podchody Welbecka bo snajperem to on nie jest nie oszukujmy sie
» 30 kwietnia 2012, 20:49 #89
MateuszMU: ee Park;/
Oby SIR miał rację
GLORY GLORY
» 30 kwietnia 2012, 20:48 #88
Amon: ktoś możę relacjonowac mi sms gole w pierwszej połowie? mam numer w 36i6 jbc priv , :)
» 30 kwietnia 2012, 20:47 #87
Amon: zero chętnych :(?
» 30 kwietnia 2012, 20:57 #86
venomblack: Będzie dobrze, wygramy, wygramy, City pokonamy !! UNITED ! UNITED !!
Do boju DIABŁY !!
» 30 kwietnia 2012, 20:46 #85
przemekk28: Czy ja dobrze zauważyłem? PARK?!!
» 30 kwietnia 2012, 20:45 #84
SEBEKMU11: Częmu SAF musi zawsze kombinować ? Ja tego człowieka nigdy nie zrozumiem .
» 30 kwietnia 2012, 20:44 #83
patrykbor2: Skład jest dobry, bo u nas nie ma słabych Piłkarzy. Trzeba Wierzyć.
» 30 kwietnia 2012, 20:44 #82
designer: slabych nie ma ale sa w slabej formie a to duzo wazniejszy aspekt od nazwiska. You remember that.
» 30 kwietnia 2012, 20:53 #81
bart41: A mnie się skład podoba ;)
Szkoda tylko, że nasz super skrzydłowy Antonio siedzi na ławie, oby wszedł jak najprędzej, Berbę też chętnie bym zobaczył w drugiej połowie!
Come on United!
» 30 kwietnia 2012, 20:43 #80
pkoz: Nie rozumiem was, mecz się jeszcze nie rozpoczął a wy już przeżywacie że przegramy, spokojnie SAF wie co robi, bo gdyby nie wiedział to nie byłby na stanowisku menedżera.
» 30 kwietnia 2012, 20:43 #79
Damianos500: Poczekaj zobaczysz jak przez takich Parków dostaniemy też będziesz płakał.

Po co SAF to zrobił? Rafael,Young,Welbeck powinni w pierwszym grać. Jezu..
» 30 kwietnia 2012, 20:47 #78
messengerUTD: Boże, co wy się za przeproszeniem sracie. Zaufania chociaż trochę, ławka jest mega mocna i będzie się robić zmiany.

BELIEVE! Du%y a nie kibice z was.
» 30 kwietnia 2012, 20:43 #77
SEBEKMU11: No ale pewnie z tymi zmianami SAF będzie czekał do 90 min .
» 30 kwietnia 2012, 20:54 #76
GGManU: @KamelUTD, to raczej nie jakiś żart.
» 30 kwietnia 2012, 20:42 #75
Oskar190: I don't want to live on this planet anymore.
» 30 kwietnia 2012, 20:42 #74
TylkoManUtd: co to za skład? jeśli Mu wygra, zwrócę honor Aleksowi !
» 30 kwietnia 2012, 20:41 #73
KamelUTD: Ktoś na dobre poczucie humoru ;) Niemożliwe żeby SAF wystawił taki skład...
czemu w tak ważnym meczu Park, który od dawna nie grał miałby zastąpić świetnie spisującego się Welbecka, który ostatnio świetnie się rozumie z Rooneyem? Tak samo brak Valencii i Rafaela. Żart się nie udał ! ;D
» 30 kwietnia 2012, 20:41 #72
SuVeReN: Ja tam powiem - wygramy. Ze scholesem w podstawowym nie przegralismy ligowego.
» 30 kwietnia 2012, 20:40 #71
beckham1999: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2012 20:40

jak czerwa nie dostanie któryś z naszych to myślę że mecz będzie dla Nas
» 30 kwietnia 2012, 20:40 #70
hitman90: Skoro tak was boli ten skład itd, to nie oglądajcie. Może Park pokazał jakąś megadyspozycję SAFowi w Walii? Może Mancini uparcie ćwiczył z Clichym i drużyną zagrywki Valencii (które chyba nie są zbyt skomplikowane)? Giggs + Scholes da spokój drużynie, którego nie będą mieli rywale. Obym miał rację:P Bo inaczej będzie lipa :D
» 30 kwietnia 2012, 20:39 #69
djgodzilla: też jestem zszokowany tym składem, nie wiem o co chodzi
» 30 kwietnia 2012, 20:37 #68
GGManU: żeby chociaż ten remis był, to będzie dobrze..
» 30 kwietnia 2012, 20:36 #67
goLy: PARK ??!! O.O Smalling O.o ??!! Jones!!?? o.o

no to żegnaj tytule ...
» 30 kwietnia 2012, 20:36 #66
jack1066: skład ryzykowny i to bardzo. Jak wygramy to SAF będzie bohaterem, a jak nie-nie zostawi sie na nim suchej nitki.
» 30 kwietnia 2012, 20:38 #65
bartekMCU: Za giggsa young i za nianiego valencia.Young ma grać on dobrze "nurkuje":D.
» 30 kwietnia 2012, 20:36 #64
Bartoosh21: City.. co najmniej 4 piłkarzy potrafiących grać kombinacyjnie.. stałe niezmienne od poczatku sezonu ustawienie 4-2-3-1
United.. znow przekombinowane ustawienie, 2 piłkarzy potrafiących grac szybko i kombinacyjnie.. ustawienie takie w którym zazwyczaj nie idzie... zobaczymy.. ja wierzę ale chyba łatwo nie będzie..
» 30 kwietnia 2012, 20:35 #63
GaRoo: Ferguson wystawił Parka ze względu na kasę, taka prawda. Taki mecz jak derby Manchesteru będą oglądać miliony żółtków, więc wypadałoby wrzucić Parka.
» 30 kwietnia 2012, 20:35 #62
SEBEKMU11: Słaby skład . Cienko to widze .
» 30 kwietnia 2012, 20:34 #61
zbyszek7: Az mnie serce rozbolalo. Zadnych wnioskow. Tyle razy juz tak bylo teraz to samo. Augero, Tevez i Silva - Rooney, Giggs i Park...
» 30 kwietnia 2012, 20:33 #60
bondar: To sa chyba jakies jaja.Park ktory 95% podan kieruje do zawodnika od ktorego dostal pilke ,a ponadto nie jest zbyt szybki i do tego zero dryblingu.Ja nie wiem czym Ferguson sie kieruje ustalajac sklad.
» 30 kwietnia 2012, 20:32 #59
adisman17: Nie wierzę, że widzę obok Rooneya Parka ! Po prostu szok !
» 30 kwietnia 2012, 20:35 #58
m4t3k: Chyba tylko tym, że nie grał długo i mógł się jakoś "specjalnie" szykować na ten mecz. Może zabiegać niebieskich z City, bo w tym to on jest naprawdę dobry. Zawsze biega za dziesięciu, więc może to się na coś przyda (no i w sumie ma doświadczenie w ważnych meczach).
» 30 kwietnia 2012, 20:35 #57
karczes14: pewnie tym ze Park jest waleczny jak nikt a Ferguson chce tez zagrac bezpiecznie z tyłu.
» 30 kwietnia 2012, 20:35 #56
Reverb: Muszą zlać te niebieskie tyłki będzie dobrze :)
» 30 kwietnia 2012, 20:32 #55
GGManU: Evans'a nie ma. o.O
» 30 kwietnia 2012, 20:31 #54
AgEnT: kontuzja niestety :/
» 30 kwietnia 2012, 20:32 #53
sisinho: Najwyraźniej nie chcemy tego meczu wygrać. Nie można nikogo skreślać przed meczem , ale na papierze wygląda to jak mecze z Ajaxem czy Athletic czyli kompletne olanie przeciwnika.
» 30 kwietnia 2012, 20:31 #52
hitman90: Nie zgadzam się z Tobą. To po prostu defensywne ustawienie a nie zlewanie przeciwnika. Może to dobra droga, boisko wszystko zweryfikuje.
» 30 kwietnia 2012, 20:32 #51
sisinho: Tylko że Park ani defensywny ani Ofensywny. Przy 4-5-1 jesteśmy zdani na kontrataki a z Parkiem to nie jest możliwe. Nani jakoś da radę ze swoją szybkością , ale co sam może zrobić? W tym sezonie Park nie zagrał żadnego dobrego meczu , w dodatku zrozumiałbym gdyby grał w środku (bo najczęściej tam występował w tym sezonie) a wystawienie go na boku gdzie dawno nie grał to wielkie wyzwanie, ale jak sam napisałem - boisko wszystko zweryfikuje.
» 30 kwietnia 2012, 20:40 #50
beckham1999: wielu ocenia SAFA tylko patrząc na ten rok, poprzednich sukcesów nikt nie wspomina, MAN UTD gra i tak wspaniale, mając tak młody skład, nawet jeśli przegrają to nie zmieni faktu że są najlepsi dla mnie w Anglii i na świecie, moze nie teraz bo maja lekki kryzys ze zmianą pokoleń ale jestem pewien że jeszcze będą tymi Pierwszymi, patrzę na FC Barcelonę i zastanawiam się czy to już przemija ich czas zwycięstw i prymu w Europie?
» 30 kwietnia 2012, 20:30 #49
sisinho: Dlaczego ma przemijać ich czas? Tak samo oceniasz Barcelonę jak Inni SAF'a. Po 3 przegranych (najważniejszych) meczach w sezonie.
» 30 kwietnia 2012, 20:33 #48
beckham1999: bo nie da się przez nie wiadomo ile lat wygywać wszystkiego taka jest kolej rzeczy 10 lat temu miał swój czas Real który też 3 tytuły ligi mistrzów zdobył w przeciągu 4-5 lat tak samo Barcelona rozsypać się moze po odejściu Xaviego i Iniesty mózgu tej drużyny
» 30 kwietnia 2012, 20:37 #47
sisinho: Jeśli Tito będzie kontynuował politykę Guardioli + ściągnie 2-3 grajków na rezerwę to być może nic się nie zmieni. Jednak to się okaże dopiero za rok.
» 30 kwietnia 2012, 20:41 #46
emil1702: Masakryczny skład, dlaczego Ferguson osłabia zespoł na taki mecz?! Mamy 3 genialnych skrzydłowych, a w składzie pojawia się Park. Dlaczego?! Jeżeli przegramy, to tylko na własne życzenie.
» 30 kwietnia 2012, 20:30 #45
ForeverUnited3: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2012 20:32

Ludzie to wcale nie jest taki głupi pomysł pomyślcie SAF by dał sklad na ślepo to jest najlepszy traner świata. Potem na podmęczone City Wejdą Valencia i Young a wszyscy wiemy że są piekielnie szybcy i będzie git nie ma co panikować
» 30 kwietnia 2012, 20:30 #44
beckham1999: pewnie że tak prowadzi Man Utd już 26 lat wie co robi
» 30 kwietnia 2012, 20:32 #43
Bartolek05: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2012 20:45

Ja tam wierzę w SAFa
» 30 kwietnia 2012, 20:44 #42
ZuczekUnited: Rafael, Valencia i Welbeck na lawce? Park, Giggs i Jones....wierze ze SAF wie co robi, niedlugo sie przekonamy...
» 30 kwietnia 2012, 20:29 #41
Bartolek05: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2012 20:30

Nigdy nie sądziłem, że SAF wystawi Park'a w tym meczu. Jestem bardzo z tego zadowolony :) Najlepsze jest to, że przewidywana wyjściowa jedenastka w połowie inna :P
Poza tym, pisanie, że Park jest zły jeszcze przed meczem jest żałosne. Wspierajcie tych co wyszli a nie opłakujecie tych co grzeją ławę. Ludzie. Normalnie jak piknicy którzy kibicują gdy się najedzą i gdy wynik dobry...
» 30 kwietnia 2012, 20:29 #40
Samuraj231: Powiedzcie mi dlaczego tak nie chcecie Park'a ?
Zapominacie, że Park w ważnych meczach zazwyczaj jest najlepszym zawodnikiem na boisku..
Mówcie co chcecie ja wierzę w zwycięstwo nawet takim składem.

GG MU !!
» 30 kwietnia 2012, 20:29 #39
AgEnT: A ty nie zapomniałeś, że ostatnio kiedy Park gra to przegrywamy mecze i chyba zbieg okoliczności to nie jest, bo tych meczy było dość sporo ...
» 30 kwietnia 2012, 20:31 #38
sisinho: Nie w tym sezonie . Rok temu czy 2 lata temu tak , ale w tym roku nie wiem czy miał choć jeden dobry mecz (oprócz tych 30 min z Arsenalem 8:2)
» 30 kwietnia 2012, 20:31 #37
patrykbor2: Sklad bardzo mnie zaskoczyl. Myslalem ze wyjdziemy bardziej ofensywnie usposobieni, ale moze SAF ma jakis diaboliczny plan. Nam pozostaje tylko ufac Fergusonowi i naszym Diablom oraz wierzyc i trzymac za Manchester United kciuki do ostatniego gwizdka. Glory Glory Man United!!
» 30 kwietnia 2012, 20:28 #36
xxxcichy465xxx: JPD Park ta jego 13 na plecach pecha nam przynosi . CO TEN SAF KMINI??!!
» 30 kwietnia 2012, 20:27 #35
ForeverManUtd: park ich tam wszystkich zabiega
» 30 kwietnia 2012, 20:27 #34
reazel: Po co rozpaczacie nad składem, jeśli Ferguson ma takie zalozenie to takie będzie i to Park wyjdzie w podstawie. Nic teraz wasz płacz nie zmieni. Czy wygramy czy przegramy to tylko United w moim sercu! Park powodzenia!

Glory Glory Man United!
» 30 kwietnia 2012, 20:27 #33
corvel: Chociaż jeden normalny:) Pozdrawiam
» 30 kwietnia 2012, 20:29 #32
teqila100: Jestem załamany tym składem... Obym się mylił ale widząc ten skład przypomina mi sie faza grupowa LM... a z nią styl w jakim odpadaliśmy po każdym meczu... nie wiem o co chodzi SAF-owi ale jestem prawie przekonany że przegramy... po 10 min ostrego ataku bedziemy ogladac juz tylko city.. tego sie najbardziej boje..
» 30 kwietnia 2012, 20:27 #31
hanys517: Zawsze szanowałem SAFA ale to co on wyprawia ostatnimy czasy ze składem to nie moge na to spokojnie patrzec specjalnie wziołem urlop z roboty na ten mecz ale czuje ze bede zalował tego urlopu :(
» 30 kwietnia 2012, 20:26 #30
hitman90: Heh xD Możemy się przygotować na bombardowanie bramki MU i oczekiwanie na jedną, cudowną kontrę:) GG MU!
» 30 kwietnia 2012, 20:26 #29
lewy123: Park w wyjściowej jedenastce na mecz który przesądzi o mistrzostwie. Boże ty to widzisz i nie grzmisz !
» 30 kwietnia 2012, 20:25 #28
m4t3k: Na początku pomyślałem: YOUNG, VALENCIA, RAFAEL i WELBECK na ławie? WTF?! Ale zobaczymy, może to jakiś specjalny ruch Fergiego i wie, co robi, miejmy nadzieję, że tak jest... Może akurat Park "coś" pokaże ciekawego w tym spotkaniu, chociaż poza bieganiem niewiele przeważnie robi (a może SAF-owi właśnie o to chodzi?). Cóż, zobaczymy jak to wyjdzie, ale pewne jest jedno - Ferguson za bardzo kombinuje. Żeby się nie przeliczył...

Mam nadzieję, że wpuści w drugiej połowie Welbecka, Younga/Valencie, to samo tyczy się Rafaela (ten chłopak jest świetny).

Oj, będą emocje!
Diabełki ;*
» 30 kwietnia 2012, 20:25 #27
Najkmanus: jasne że wie potrzebne będą zmiany to oczywiste a dzięki takiej ławce Ferguson ma możliwości do kombinacji i zwiększenia siły rażenia jest super
» 30 kwietnia 2012, 20:27 #26
m4t3k: W sumie tak. Ławka jest wyjątkowo ofensywna, to fakt ;)
» 30 kwietnia 2012, 20:27 #25
AgEnT: Tylko, że SAF ostatnio rzadko z tej ławki korzysta ...
» 30 kwietnia 2012, 20:29 #24
m4t3k: To też racja. Mam tylko nadzieję, że tym razem skorzysta, bo Giggs i Park raczej długo nie wytrzymają, a warto na zmęczone City wpuścić piekielnie szybkiego Younga albo Valencię + Welbecka.
» 30 kwietnia 2012, 20:32 #23
cnk: no coz mozna bylo sie spodziewac ferguson lubi kombinowac a potem sie dziwi,ze przegrywamy no ale 3 mam kciuki z calego serca
» 30 kwietnia 2012, 20:25 #22
beckham1999: nie ważne jaki skład, jak mają wygrać to wygrają, remis też może być, nie ma co tragizować nad skladem bo tego nie zmienimy, trzeba w duchu i w sercu dopingować Naszych aby pokazali światu, że są warci tytułu Mistrza PL
» 30 kwietnia 2012, 20:25 #21
NorekDoktorek: NIEEEE TYLKO NIE PARK !! :
» 30 kwietnia 2012, 20:25 #20
GGManU: Czarno to widzę.
» 30 kwietnia 2012, 20:24 #19
szalik666: Juz widdze Giggsa na skrzydle. po 0 minutach bedzie dyszał i podpierał sie nosem
» 30 kwietnia 2012, 20:23 #18
szalik666: Jednyna nadzieja w tym ze Park ma patent na na bramki w waznych meczach ale kiedy on ostatnio grał??
» 30 kwietnia 2012, 20:22 #17
TraN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2012 20:23

Evans jednak ma chyba uraz jakiś. W środku powinien być Jones a po prawej Rafael. Chyba, że SAF boi się, że Brazylijczyk dostanie czerwień. Mam też pewne obawy co do drugiej linii.

E: Chociaż widać, że ławka mocno ofensywna, na wypadek gdybyśmy przegrywali.
» 30 kwietnia 2012, 20:22 #16
maciek87: Ja nie ogarniam tego Alexa, dlaczego roszady przed meczem sezonu?! Bardzo, bardzo chciałbym się mylić co do moich przewidywań...
» 30 kwietnia 2012, 20:22 #15
hanys517: O Boże!! tylko nie Park z jakiej racji Valencia na ławce dla mnie to wygląda na obrone Częstochowy w takim składzie niebedzie za dużej ofensywy
» 30 kwietnia 2012, 20:22 #14
madd118: Myślę, że Ferguson wie co robi ale z mojego pkt widzenia jest to dłoń wciągnięta dla City...
» 30 kwietnia 2012, 20:21 #13
swierku77: Zaskoczył mnie ten skład,spodziewałem się że będą grali tacy piłkarze jak Valencia czy Rafael a oni na ławie
» 30 kwietnia 2012, 20:21 #12
marcinzmc: spokojnie ludzie, SAF wie co robi
» 30 kwietnia 2012, 20:21 #11
hitman90: Wiedziałem, że SAF zaskoczy i tak zrobił..:) Mam nadzieję, że przynajmniej porządnie będą się bronić!
» 30 kwietnia 2012, 20:21 #10
Szakal: Wierzę całym sercem, ale po przeczytaniu składów przyszło mi tylko jedno na myśl: "mam nadzieję, że Ferguson wie co robi".
» 30 kwietnia 2012, 20:20 #9
michal94klb: Kto może niech stawia handi na City i to dość ostry, -2,3 co najmniej... to tak słuchając się rozumu...ale serce rozkazuje wierzyć że w tym szaleństwie jest metoda-jak z Arsenalem w tamtym sezonie w Carling;p piekny składzik wtedy był,7defów na boisku i życiówka VDSa
» 30 kwietnia 2012, 20:20 #8
JRI: Ferguson znów zaskoczył, zobaczymy podczas meczu, trzymać kciuki! ;-)
» 30 kwietnia 2012, 20:20 #7
gumis144: FERGI zaskoczył wszystkich, oby się nie pomylił. Szczególnie mam wątpilowości do Parka, wgl nie pamiętam kiedy on ostatnio grał, a tym bardziej kiedy grał dobrze.
» 30 kwietnia 2012, 20:20 #6
xidel11: podziekujemy parkowi za przegrana... zawsze jak ten chlopak gra to jest padaka :( a mialy byc piekne niezapomniane derby
» 30 kwietnia 2012, 20:20 #5
xrooneyfan: DAFUQ O.o
» 30 kwietnia 2012, 20:19 #4
Wielbicielka: WTF? Hmm nie wiem o co chodzi...ale zaciskam kciuki. Oby Ferguson widział zwyciestwo lub chociaż remis w tym składzie.
» 30 kwietnia 2012, 20:19 #3
Majzer: myslalem ze na skrzydlach bedzie Nani z Valencia :P
» 30 kwietnia 2012, 20:18 #2
mcmel: Dla mnie tragedia. Park, Jones, Smalling, Giggs, kiedy oni ostatnio grali? Nie mam nic przeciwko naszym piłkarzom, ale to jest błąd, i skończy się to źle.
» 30 kwietnia 2012, 20:18 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.