Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Man Utd - Ajax: Awans po wielkich nerwach

» 23 lutego 2012, 22:55 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United przegrał z Ajaksem Amsterdam 1:2 (1:1) w rewanżowym meczu 1/16 finału Ligi Europejskiej. Mistrzowie Anglii zagrają jednak w kolejnej rundzie z Athletikiem Bilabo, bo obronili zaliczkę sprzed tygodnia.
Man Utd - Ajax: Awans po wielkich nerwach
» Manchester United przegrał z Ajaksem 1:2 (1:1) w rewanżowym meczu 1/16 finału Ligi Europejskiej. Mistrzowie Anglii zagrają jednak w kolejnej rundzie z Athletikiem Bilabo, bo obronili zaliczkę sprzed tygodnia.
Kto był najlepszym piłkarzem Manchesteru United w meczu z Ajaksem?
Czerwone Diabły do spotkania przystąpiły z dwubramkową zaliczką przywiezioną z Holandii, ale sir Alex Ferguson ani myślał o taryfie ulgowej i desygnował do gry mocny skład. W wyjściowej jedenastce pojawił się m.in. Dymitar Berbatow.

Bułgar szybko odpłacił się Fergusonowi za zaufanie. W 6. minucie piłkę w środku pola przejął Park Ji-sung, Berbatow błyskawicznie podał do Javiera Hernandeza, który z łatwością zwiódł obrońcę i pewnym strzałem pokonał Kennetha Vermeera.

Szybko strzelony gol nie podciął skrzydeł drużynie Ajaksu, choć stroną dominującą byli piłkarze Manchesteru United. W 19. minucie gospodarze przeprowadzili składną akcję, którą strzałem zakończył Rafael. Uderzenie Brazylijczyka było jednak zbyt lekkie, by zaskoczyć bramkarza mistrzów Holandii.

Kilka minut później do interwencji zmuszony został David de Gea. Aras Özbiliz uwolnił się spod opieki Toma Cleverleya i Phila Jonesa, oddał strzał, lecz Hiszpan był na posterunku.

Skrzydłowy Ajaksu celniej przymierzył w 38. minucie. Gracze Manchesteru United nieudolnie wybijali piłkę spod własnej bramki, ta spadła pod nogi Özbiliza, który mocnym strzałem z 16 metrów nie dał żadnych szans De Gei.

Wyrównujący gol sprawił, że na drugą połowę gracze Ajaksu wyszli dodatkowo zmobilizowani. Frank de Boer, nie mając nic do stracenia, wzmocnił też siłę ognia dodatkowym napastnikiem – Davy Klaassenem.

Z każdą minutą akcje Ajaksu stawały się coraz bardziej niebezpieczne. W 57. minucie goście egzekwowali rzut rożny. Najwyżej w polu karnym wyskoczył Siem de Jong, uderzył piłkę głową, a instynktowną obroną popisał się De Gea.

Widząc nerwowe poczynania swoich zawodników, sir Alex Ferguson w 60. minucie zdecydował się na podwójną zmianę. Toma Cleverleya zastąpił Jonny Evans, a na miejsce Ashleya Younga wszedł Paul Scholes.

Roszady w składzie przyniosły pożądany efekt, bo dynamika gry uległa zmianie. Akcje Ajaksu wyhamowały, a Czerwone Diabły niespiesznie rozgrywały piłkę. Ucierpiało na tym widowisko i gdyby nie fani przyjezdnych, na Old Trafford byłoby sennie.

Kibice Manchesteru United z krzesełek poderwali się dopiero w 73. minucie. Piłkę pod pole karne podprowadził sobie Nani, uderzył ile miał tylko sił, lecz trafił jedynie w poprzeczkę. Chwilę później bliski definitywnego rozstrzygnięcia dwumeczu był Danny Welbeck. Anglik zdecydował się jednak na podanie w kierunku Hernandeza, które przecięli gracze Ajaksu.

W 87. minucie atmosfera na Old Trafford zrobiła się bardzo nerwowa, bo Holendrzy objęli prowadzenie. Z rzutu wolnego piłkę w pole karne posłał Özbiliz, tam dopadł do niej Toby Alderweireld i głową skierował ją do siatki.

Do końcowego gwizdka sędziego mistrzowie Holandii zaciekle atakowali i za wszelką cenę szukali trafienia, które dałoby im awans do 1/8 finału Ligi Europejskiej. Piłkarze Manchesteru United przetrwali jednak ataki rywala i to oni w kolejnej rundzie zmierzą się z Athletikiem Bilbao.

Manchester United – Ajax Amsterdam 1:2 (1:1)

Bramki:
Javier Hernandez 6' – Aras Özbiliz 38', Toby Alderweireld 87'

Manchester United: De Gea – Rafael, Jones, Smalling, Fabio – Nani, Cleverley (Evans 61'), Park, Young (Scholes 61') – Chicharito, Berbatow (Welbeck 72')

Ajax Amsterdam: Vermeer – Alderwiereld, Vertonghen, Anita, Van Rhijn – Koppers (Klaassen 46'), Eriksen (Serero 60'), De Jong, Lodeiro (Blind 81') – Sulejmani, Özbiliz


TAGI


« Poprzedni news
Valencia wróci już na Tottenham?
Następny news »
Po Ajaxie pora na Athletic Bilbao

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (159)


Swistak95: Dobrze że DeGea obronił tą 100 % by był już koniec w pucharach
» 25 lutego 2012, 15:24 #152
TheRdDevil: Co z tego że odpadliśmy z LM co z tego że przegraliśmy z Ajaksem ale najważniejsze jest to że przeszliśmy do 1/8 finału LE.
» 25 lutego 2012, 09:14 #151
GNR: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2012 23:43

Na tych piłkarzach niszczeją barwy, które tak mocno kocham!! To nie jest drużyna na miarę MANCHESTER UNITED, tylko jakaś kpina z giganta światowej piłki nożnej. Dziwię się jak MU może utrzymywać się w czołówce europejskiej piłki nożnej mając w ataku potencjał niewiększy od FC Porto? W 99% obecny styl gry zespołu to wina słabości geniuszu Fergusona... tzn w tym sezonie jego polityka prowadzenia drużyny nie procentuje..
» 24 lutego 2012, 23:36 #150
Dubi: Ten mecz nie należał do udanych dla Manchesteru ,na szczęście awansowaliśmy dzięki wynikowi uzyskanemu na Amsterdam Arena ,nie ma co teraz roztrząsać i przeżywać wczorajszej porażki ,liczy się awans ,trzeba maksymalnie się skoncentrować na meczu z Norwich. Boss był zmuszony wystawić skład w którym zabrakło Rooneya i Valencii ,a Ajax nie miał nic do stracenia.
» 24 lutego 2012, 16:49 #149
Damex111: I proszę , nie mówcie mi , ze Fergusonowi tak bardzo zależy na lidze europejskiej .. Przecież wczoraj to kpina była ..
» 24 lutego 2012, 15:39 #148
Fred78: Nie ma Valencji nie ma kto robić akcji
» 24 lutego 2012, 15:30 #147
vip14: Ta przegrana to jest głównie wina Sir Alexa Fergusona, ponieważ mógł on postawić na weteranów, a nie na "młodych". Jeżeli jeszcze kilkanaście razy Sir Alex Ferguson popełni taki błąd to nie mamy co marzyć o wygranej w Lidze Europejskiej, ale ja mimo to wierzę w United. Glory, Glory Manchester United :-)
» 24 lutego 2012, 15:14 #146
TheRdDevil: Hernandez to prze gosc. ;-)
» 24 lutego 2012, 14:52 #145
Shogun123: dlatego odpadliśmy z LM bo Ferguson często teraz olewa drugi mecz!!
» 24 lutego 2012, 14:39 #144
hubdus: słabiutko.... oj słabiutko
» 24 lutego 2012, 14:14 #143
wwwwww333: Man Utd na Old Trafford w europejskich pucharach w sezonie 2011-2012 - Basel 3:3,Benfica 2:2,Ajax 1:2 (pomijam mecz ze słabym Otelul) - czyli,3 mecze;0 zwycięstw,2 remisy,1 porażka,aż 7 straconych goli z co tu dużo mówić - europejskimi średniakami.Ciekawie będzie z Athletic Bilbao.
» 24 lutego 2012, 11:25 #142
antydrewniak: Czekamy na Mega oceny od MEN.
na pewno nie zapomną o 7-kach a może i 8-kach hehe
» 24 lutego 2012, 11:22 #141
GloriaMU: Cieszę się tylko z awansu , z meczu niestety nie bo przegrana boli .. Ale cóż .. Glory Glory : *
» 24 lutego 2012, 11:18 #140
krzysiek8: Mecz jak mecz,awans to fakt więc jest z czego się cieszyć :)
» 24 lutego 2012, 11:09 #139
viggen80: Co tu dużo pisać... żenada żenad.
Nic dziwnego że nie ma United w LM... wszystko jasne.
» 24 lutego 2012, 10:17 #138
antydrewniak: Dokładnie.
Mega żenada i olewanie.
Absolutny brak zaangażowania.
Po co to pieprzenie o chęci wygrania tego pucharu ?
» 24 lutego 2012, 11:09 #137
MDuch7: SEBEK racja !! a poza tym awans jest a wy płaczecie jak po meczy z $ity albo cos ludzie ogarnijcie się !! 23 lata - żadna drużyna nie ma takiej średniej wieku , więc czego się czepiacie.
Idźcie do Realu to tam po 6-0 łomotają każdego.
» 24 lutego 2012, 15:43 #136
erni93: Lool 2:1 dla Ajaxu Fergie Out!!
» 24 lutego 2012, 10:06 #135
apricotka: Bez przesady. Może i ostatnio SAF popełnia mnóstwo błędów, a drużyna się nie klei, ale swoimi osiągnięciami zarobił na kredyt zaufania, nie sądzisz?
» 24 lutego 2012, 11:21 #134
SEBEKMU11: erni93 out sezonowcu !
» 24 lutego 2012, 13:55 #133
Rooni: Troll Detected.
» 24 lutego 2012, 14:38 #132
erni93: No comment dla was.Chyba nie zrozumieliście...
» 24 lutego 2012, 18:04 #131
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2012 09:21

To ja Cie pociesze i CI powiem że na Hulka nas nie stać:) trzeba minimum 50mln euro, a i to pewnie było by za mało, a pozatym Eriksen napewno jeszcze nie teraz, jaracie sie nim a on nic nie pokazał wielkiego, nie mija 3 zawodnikow jak ronaldo nie ma atomowego uderzenia a podniecacie się nim ... hahaha to śmieszne, bo przed meczem z ajaxem nikt nie wiedział o jego istnieniu:) MANAGERY
» 24 lutego 2012, 09:19 #130
Tomasson1204: nie zgadzam się... eriksen to dobry gracz, a w szczególności gracz lubiący grać w stylu United- czyli z kontry. Po drugie on ma 21 lat, więc nie oczekujmy od niego cudów, które robił u nas Ronaldo. W jego wieku nie każdy może zostać liderem Ajaxu, a to może świadczyć, że to nie byle kto :) Na marginesie ja bym chciał, żeby do United przeszedł młody Włoch Stephan el Shaarawy :) Nie wiem czy kojarzycie, ale wydaje mi się, że z tego skurczybyka coś będzie, rzecz jasna pomocnik
» 24 lutego 2012, 10:13 #129
queky: duzo jest młodych piłkarzy w których można przebierać. wcale nie musi to byc pilkarz Milanu czy Ajaxu.
» 24 lutego 2012, 10:56 #128
Durandir: Baardzo słaby mecz Diabłów.... Gdyby nie De Gea, to by zginęli marnie. Awans awansem, ale dalej tak być nie może. Jeśli zagrają taką padakę z Baskami, to może być katastrofa.
Za to Ajax zagrał niemal jak za najlepszych lat. Aż ich szkoda.
» 24 lutego 2012, 08:13 #127
martinez85: Szczerze powiem, że jestem zawiedziony wczorajszym meczem (pewnie nie tylko ja jeden). Jedynym plusem jest to, że wygraliśmy bezpośredni pojedynek i awansowaliśmy dalej.
Gra nam wczoraj w ogóle się nie kleiła, Clecerley z Parkiem nie współpracowali za dobrze. Powiem szczerze, że po zapowiedziach iż Ferguson wystawi młody skład liczyłem iż zagra Pogba lub inny z naszych młodych zdolnych. A tutaj zonk, fakt mieliśmy młody skład ale bez "juniorów". Wracając do gry, to graliśmy na stojana. Ostatnimi czasy na naszym stadionie było ciężko zdobyć punkt a tu coraz częściej przegrywamy. Popatrzcie na skład, grało dużo osób grających na codzień i lipa...sądzę, że byli zbyt pewni siebie i nie chcieli się męczyć przed ligą :). Jeden pozytyw - gramy dalej :)
Glory !!
» 24 lutego 2012, 07:46 #126
przemekk28: Styl beznadziejny, nie dziwne, że Ajax w 2 połowie przeważał i grał lepiej, skoro się nawet ataków nie chciało konstruować. A kibice to jak na meczach okręgówki.. Grupka tych z Ajaxu głośniejsza, wstyd. Na Legii jest 2x lepszy doping niż tu ehh.. Może zbyt późno i się im nie chciało? Nie wiem, ale chyba widzieli, że drużyna świetnie nie gra i powinni jej pomóc.
» 24 lutego 2012, 07:45 #125
ericooo85: Żałuję że nie odpadli !! Przed pierwszym spotkaniem SAF głośno mówił że będzie grał na poważnie każde spotkanie i mamy tego wyniki. Po raz kolejny lekko mówiąc "olał " rywala co mało co nie skończyło sie odpadnięciem z dalszej fazy rozgrywek. Może gdyby odpadli pyszałkowany Szkot wbiłby sobie do mózgownicy że każdego nawet Szczakowiankę Jaworzno należy szanować(bez urazy dla Szczakowanki):P
» 24 lutego 2012, 07:41 #124
satan23: No wczoraj dobijałem się piwkiem będąc mocno podirytowanym i też sobie pomyśałem szkoda że nie przegraliśmy... Czasem trzeba dostać po dupie żeby się opamiętać i wyciągnąć jakieś wnioski.. Btw Kolego ja jestem z Jaworzna :P
» 24 lutego 2012, 08:21 #123
4uKrychu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2012 01:12

Czytam sobie Wasze komentarze i nasuwają mi się tylko te słowa: a nie mówiłem? Większość z nicków, które tutaj teraz widzę, jeszcze wczoraj, przedwczoraj czy 3 dni temu, pisały: Przecież rewanż i tak jest już wygrany, dajmy pograć młodym! Albo: rewanż to formalność.

Zwracałem uwagę pod kolejnymi newsami, ze już na Bazylei czy Benfice się przejechaliśmy. No ale co ja tam wiem. I oglądając mecz z Ajaxem, sprawdzał się mój najczarniejszy scenariusz. Cieszę się, że jednak los był dla nas łaskawy. Niestety, po raz kolejny lekceważymy przeciwnika, nie wyciągamy wniosków, nie uczymy się na błędach. Piłkarze mowili, że odpadnięcie z ligi mistrzów było dla nich lekcją... Niestety, chyba o niej zapomnieli .

Naprawdę nie sądze, abyśmy przebrnęli przez kolejne rundy. Widać, że Sir Alex więcej uwagi kieruje w stronę PL. Tak czy siak, trzymam kciuki do końca sezonu. A w kolejnym liczę na odmianę oblicza zespołu.
» 24 lutego 2012, 01:11 #122
Wuj3k: Prawie w pelni sie zgadzam, z wyjatkiem jednego zdania- Ze Sir sie skupia badziej na PL. Wydaje mi sie, ze po prostu przecenil mozliwosci mlodziakow, nie wystawil ich dlatego, ze szkoda mu bylo podstawowych pilkarzy tylko dlatego, ze chcial dac im pograc, zeby pokazali co potrafia, zeby ograli sie w meczach o stawke...
» 24 lutego 2012, 06:47 #121
wasylij110: Ale dali, bedzie śmiesznie z atleticiem
» 24 lutego 2012, 00:40 #120
roonneyyyyy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2012 00:33

Nani ma wiecej glosow od Parka haahha a to dobre ;D,pewnie malo obiektywni fanboye na Naniego glosowali heh ;d.Co do Chicha to poza strzelona bramka nic specjalnego nie pokazal :d.Jak dla mnie najlepszy gracz meczu to Park-duzo biegal,dobrze podawal,przechwytywal,a dzieki jednemu z nich padl gol dla nas :).Z kolei najgorszy zawodnik u nas to zdecydawanie Nani ;d.Jedna dobra akcja i 1 dobry strzal to bardzo malo jak na niego,pelno przegranych pojedynkow,gdyby nie ten strzal w poprzeczke,przeszedlby ten mecz calkowicie bokiem ;d.Co do meczu calkiem niezly.Grajac takim skladem(z rezerwowymi oraz zawodnikami po dlugich kontuzajch jak np Clev,Young), nie nalezalo liczyc na jakis porywajcy mecz w naszym wykonaniu :P.Troche boli ze przgralismy u sb ,szczerze wolalbym przgrac ten mecz w Amsterdamie,a wygrac go jednak u nas .Nerwy byly pod koniec,no ale najwazniejsze ze awansowalismy do nastepnej rundy ;d.
» 24 lutego 2012, 00:31 #119
Szilk: Do mario 120 -z całym szacunkiem oglądam wszystkie mecze M.U. niestety De Gea przy dośrodkowaniach nie umie się ustawić ,wyjść , niedopuścić do sytuacji - Van Der Sar 80 % tych dośrodkowań by wyłapał - a on stoi i liczy na cud ,obrońców i swój refleks, a z takiej odległości jest bez szans .
» 23 lutego 2012, 23:39 #118
tonik223: jestem zalogowny na tej stronie juz od dłuższego czasu ale dzisiaj puściły mi nerwy. Jestem całym sercem za tym klubem ale coś jest nie tak! A to jest mój pierwszy komentarz jaki dodałem na tej stronie
» 23 lutego 2012, 23:29 #117
CrisCarterRoni: Zamiast wystawić Pogbę do lepiej Parka. A co on qrw* wnosi do gry? A no biega ... SAFowi albo spodobało się lekcewazenie rywali albo postradał zmysły.. Bo inaczej nie da się opisać porażki w LM z Baselem, w CarlingCup z bodajże Norwich ?? United powolutku się sypie, taka jest prawda.
Młodzi mieli zagrać? Wow .. bracia Da Silva i Smailing z Jonesem, extra .. ;)
Może w nast. meczu zagrajmy rezerwami i pokażą więcej? Pogba i jego ziomki na pewno by cos ugrali ;)
» 23 lutego 2012, 23:26 #116
marcinbbr69: Crystal palace
» 23 lutego 2012, 23:31 #115
Ta3k: Przepraszam Cię bardzo, ale czy widzisz tych zawodników choćby na treningach? Kim jesteś by wiedzieć lepiej od trenera kogo wystawić, a to, że piłkarzom nie wszystko zawsze wychodzi to inna sprawa. Przy okazji to nie czepiałbym się tak Park'a, bo wiele razy uratował nam dupę. Z kolei Pogba jeszcze niczego szczególnego nie pokazał w meczach o jakąś stawkę.
Jones - 20 lat
Smalling - 21 lat
Cleverley - 21 lat
Hernandez 23 lat
De Gea 21 lat
bracia Da Silva 21 lat
Welbeck 21 lat
W sumie 8 zawodników poniżej 25 roku życia, no ale może myślałeś, że SAF wystawi 16 latków, no już góra 18sto.
» 23 lutego 2012, 23:54 #114
roonneyyyyy: Jakby nie patrzec to gol Chicharito w bardzo duzym stopniu jest wynikiem swietnego przechwytu Parka ;).Poza biegiem dobrze dzis przechwytywal i podawal :)
» 24 lutego 2012, 00:14 #113
marcinbbr69: Ja się wstydzę jednego ... Żeby przyjezdni byli głośniej niż gospodarze :/ tragiczni kibice ;(( powinni się dużo uczyć od Holendrów (ajax, az, psv) Niemców (borussia) Polaków !! Wstyd wsytd na cała Europę
» 23 lutego 2012, 23:25 #112
zborek07: Wierz mi stary,ze to nie pierwszy raz kiedy kibice na old trafford nie potrafia zachecic swoich podopiecznych glosnym dopingiem.Bylem kilka razy na Old trafford i niestety lekko sie rozczarowalem.Owszem ,kiedy padl gol dla United stadion eksplodowal ale nawet w takim meczu przeciwko Birmingham ,bylo 5-0 dla naszych a i tak Kibice Birmingham byli glosniejsi.To samo rok temu na St Marys w pucharze Anglii.Dopoki Southampton wygrywalo 1-0 siedzieli jakby cicho jakby byli filharmonii lub operze.Dopeiro gdy losy meczu zostaly odwrocone na nasza korzysc,odspiewali glory glory Man United.Nie mowie,ze tak jest zawsze ale nasi domowi kibice nie naleza do najlepszych.Wiekszosc to przyjezdni z roznych stron kraju.W samym Manchesterze jest wiecej kibicow city,niestety.Ale i tak warto tam byc,zeby zobaczyc diabelki an zywo.
» 23 lutego 2012, 23:42 #111
Lukixp: jak sa drogie bilety, to nie przychodza kibice tylko turysci...
» 23 lutego 2012, 23:51 #110
marcinbbr69: Rozumiem to dokładnie tez byłem na Old Trafford i rownież się rozczarowalem ;) ogólnie wszystko super ale atmosfera była lepsza na webmaster podczas meczu Anglii z wegrami ... Szkoda wspaniały klub a kibice do bani, z drugiej strony az trudno uwierzyć tyle się mówi o angielskich kibicach ... A tu proszę prawda zupełnie inna.
» 24 lutego 2012, 00:43 #109
PatrykSNK: Mało brakowało naprawde! jeszcze jedna stracona bramka i bysmy odpadli naszczescie zabrakło juz czasu ekipie z Amserdamu! Jesli bedziemy dalej tak nonszalancko grac w kolejnych rundach too nie mamy szans cokoliwiek osiagnac! Musim zmienic podejscie do meczu! Dzis sie nam upiekło ok! Mimo wszystko bardzo sie ciesze z awansu zeby nie było nieporozumien liczy sie tylko Man United!
» 23 lutego 2012, 23:25 #108
joni: A Diouf w dwumczu Hannoveru strzelił w sumie 2 bramki. Szkoda, że u nas mało grał i mało strzelal.
» 23 lutego 2012, 23:25 #107
blejd7: Nie wiem kto głosował na Parka ale to nie było głosowanie na najlepszego zawodnika Ajaxu. Według mnie pokazał, że nie ma dla niego miejsca w zespole. Jedno dobre podanie w drugiej połowie na kilkanaście prób. Wychodzi mu Berba na wolne pole i chyba Fabio a on zamiast podać i wypuścić 2 na 1 to ten trzyma piłkę i jeszcze psuje podanie. Fatalna postawa w drugiej połowie. W pierwszej kilka świetnych okazji. Mam nadzieję, że szybko wróci Roo i Valencia bo bez nich nie mamy szans na mistrzostwo. Carrick w środku to o 3 klasy lepszy zawodnik od Parka więc nie narzekajmy gdy w najbliższych meczach w środku będzie grać Carrick, Clev, Giggs i Scholes. Szkoda, że Pogba nie zagrał zamiast Koreańczyka, bo SAF przekonałby się, że czas sprzedać wszędzie biegającego Parka bez kreatywności i podań a postawić na niezwykle zdolnego Francuza.

Mieliśmy sporo szczęścia, że udało nam się awansować. Z Bilbao nie będzie łatwo i nie zdziwię się jak na San Mames przegramy więc mecz na OT musi być dużo lepszy w naszym wykonaniu od dzisiejszego
» 23 lutego 2012, 23:21 #106
Radosny: Mówicie, że rezerwy, że nie ograni zawodnicy, przypominam, że mówimy o mistrzu Anglii a nie o zespoły z B klasy. Powinni być jednak zmiennicy na poziomie, że wejdzie i potrafi godnie zastąpić podstawowego zawodnika a przynajmniej gryzie trawę przez 90 minut ! A tak w ogóle to najgorsi na stadionie kibice, czasami można było się zastanawiać na czyim obiekcie toczy się gra :/
» 23 lutego 2012, 23:20 #105
ferdek: Może fergie dostrzeże talent eriksena i go kupi .
» 23 lutego 2012, 23:18 #104
Szilk: No dobrze, że są takie mecze w których porażka nie pociąga za sobą więcej problemów nie licząc wstydu. Panowie jeszcze raz potwierdza się nie mamy solidnego bramkarza !! To ,że De Gea potrafi od czasu do czasu błysnąć to za mało żeby taki facet miał być ostoją drużyny walczącą o najwyższe cele . W pierwszej siódemce drużyn w lidze De Gea jest najsłabszy - i nie ma co patrzeć na statystyki - bo tą robią też obrońcy - prawda jest taka że ten facet musi się jeszcze wiele uczyć - jego gra przy dośrodkowaniach przyprawia o zawał - on nie umie komletnie się ustawić ,wyjść do dośrodkowania -stoi na lini i liczy na cud .W pierwszej połowie przy dośrodkowaniu taki cud się zdarzył bo inaczej byłaby kolejna wpadka na miarę światową.
» 23 lutego 2012, 23:17 #103
grobla95: Fergie mnie w tym sezonie wkurza... NIe bede go tu zwalniałjak niektórzy, ale cos mu odbija. Zbyt czesto myśli ze sama nazwa Manchester United wygra mecz. Zbyt czesto lekceważy rywala... Odpadlismy przez to lekceważenie z LM i Carling Cup w bezsensowny sposób.
I teraz mało co nie odpadlismy z LE, a wcale sie nie zdziwie jak to sie stanie w cwiercfinale.
» 23 lutego 2012, 23:16 #102
jimmyyy8: Przeszliśmy obok meczu i tyle w temacie. Optymista nazwie to oszczędzaniem sił, pesymista żenującą formą United. Ja to nazwę niepotrzebnym lekceważeniem przeciwnika - gdyby chłopaki grały na 100 % porażka nie miałaby miejsca.

Young grał w tym meczu? Człowiek widmo.
» 23 lutego 2012, 23:15 #101
astro1004: szkoda ze Fergie skończył z suszarka bo by się przydała dzisiaj
» 23 lutego 2012, 23:14 #100
Azut20: Cisza już o tym meczu bo aż niedobrze się robi :P trza o tej porażce zapomnieć bo nie ma co pamiętać :P jako Zawodnik i Kibic Ajaxu jechał bym hmm z pewnym niedosytem ale i dumą :)
» 23 lutego 2012, 23:14 #99
adrian1617: Biorąc pod uwagę oby dwa spotkania to United zasłużyli na awans. Fakt, dziś nie zagrali najlepiej ale było to spowodowane zbyt eksperymentalnym zestawieniem. Brakowało kilku kluczowych zawodników, a i forma niektórych nie jest najlepsza(powroty po kontuzjach czy brak ogrania). Najważniejsze jest zdobycie mistrzostwa, wygranie Ligi Europejskiej to sprawa drugorzędna, no ale myśle, że stać na to Czerwone Diabły. Mecz z Norwich oczywiście zwycięski, a Bilbao ogramy bez większych problemów. Najważniejsza jest wiara!!
» 23 lutego 2012, 23:13 #98
Gig5: Pisaliscie ze rooney gra piach ost teraz bardzo widoczny byl jego brak.Moze nie stoi na szpicy ale schodzac do srodka widzimy jaki ma wplyw na rozgrywanie pilki tyle w temacie panowie przeszli obok meczu :)
» 23 lutego 2012, 23:11 #97
michalk86: Widze, ze inny mecz ogladalismy. Javier wygrywa miazdzaca iloscia glosow w sondzie, no coz.
Gdyby nie De Gea to bysmy juz mogli skupiac sie na PL.
» 23 lutego 2012, 23:10 #96
joni: Mecz identyczny jak ten w Amsterdamie. Grał Ajax, ale tym razem to Ajax wygrał. Druga bramka była kwestią czasu. Nani przedłuża kontrakt, ale z taką formą to on pożytku nie przynosi... Co do Parka to początek miał dobry, dobry presing i pare przechwytów, a reszty meczu nie widziałem, bo zamiast transmisji miałem pokaz slajdow. Rafael powinien częsciej wychodzic w podstawowym składzie, bo jest naprawde dobrym prawym obrońcą i potrafi rozklepac czasami z Nanim. Miejmy nadzieję, że na Bilbao wyjdziemy bardziej zmotywowani i nie zlekceważymy przeciwnika tak jak wydawało by sie dzisiaj i z najmocniejszymi zawodnikami. Bez Rooneya faktycznie ciężko, nie ma kto ładować z dystansu i powalczyć. I wychodzi na to, że Carrick rzeczywiście jest najmocniejszym punktem środka pola.

Jednak skupmy sie teraz na meczu z Norwich. Wygrana musi być nasza jeśli chcemy wyprzedzić City. Nie widzę innej opcji jak +3pkt na naszym koncie po tym meczu.

Glory Man United ;)
» 23 lutego 2012, 23:10 #95
Azut20: Dobra nie ma co się rozczulać nad rozlanym mlekiem :P zawodnicy dali Ciała i fakt powinno się wybierać najsłabszego zawodnika i też Stawiam na Naniego chodź zastanawiał bym się również nad Parkiem i Youngiem ale inni kandydaci też są :P
» 23 lutego 2012, 23:09 #94
slavkomir: Śmieszą mnie wasze komentarze. W wyjściowym składzie była przewaga graczy, którzy potrzebowali ogrania po kontuzjach. Bracia Da Silva mało grali w tym sezonie, Jones niedawno wrócił po kontuzji, Nani po kontuzji, Young po kontuzji, Park jest rezerwowym, Berbatow trochę poniżej oczekiwań, a Hernandez zrobił swoje. Mieliśmy conajmniej 7 zawodników bez rytmu meczowego.

Awansowaliśmy, więc pozostaje się cieszyć zamiast marudzić.

PS. Ci którzy uważają, że wynik tego meczu to zapowiedź, że kryzys trwa, to dla was :

huashuashuashaus.
» 23 lutego 2012, 23:09 #93
Jerome: GDYBY NIE INTERWENCJA DEGEI PRZY STANIE 1:1 TO BYŁOBY PO ZAWODACH. Zlekceważyliśmy Ajax aż miło. Przegraliśmy w strasznym stylu, u siebie. City Porto gromi a my się bawimy składem. Co? Z Norwich sobie nie poradzimy? No jak Sir Alex tak potraktuje ten mecz jak Ajax to może nie damy rady faktycznie. Mogliśmy wygrać wyraźnie. Brakuje skuteczności a bracia odwalają jakiś cyrk. Nic nie myślą. Jestem zły. To jest porażka, pamiętajmy.
» 23 lutego 2012, 23:09 #92
lol: Nie myślicie że MU nie starannie podaje piłki, oraz ma problemy z jej utrzymaniem? Mnie to wnerwia powoli.
» 23 lutego 2012, 23:08 #91
lukas0970: W tym meczu było widać jak ważny jest dla nas Carrick ,w pomocy był jeden wielki syf ,oddawaliśmy tyle przestrzeni że Ajax spokojnie mógł rozgrywać piłke widoczne to było przy utracie pierwszej bramki.Mimo tego awansowalisy ,jednak jest lekki niedosyt.
» 23 lutego 2012, 23:07 #90
Azut20: Myślę że to nie winna braku Rooney-a w składzie , gdyby im się chciało to i bez Rooney by potrafili .

Jak mówię gdyby nie De Gea przy stanie 1:1 nie wybronił by nam bodajże w 6o minucie to AJAX by strzelił i 3.

To się musi śmiać Redknapp i Mancini a Pearce pewnie pomyślał po co ja tu przyjechałem.
» 23 lutego 2012, 23:07 #89
Daro13: BTW nie ośmieszajcie się ze graliśmy rezerwami, my graliśmy po prostu drewniakami bez talentu z pomysłem na grę godnym pożałowania przez 3 ligowy klub Polski....
» 23 lutego 2012, 23:07 #88
slavkomir: Drewniaki bez talentu? I Ty sądzisz, że jesteś kibicem United?-.-
» 23 lutego 2012, 23:11 #87
lukamen789: człowieku schowaj się , zamknij internet , komputer, gadasz głupoty, chciałbym zobaczyć sparing United z 3 ligowym klubem.
» 23 lutego 2012, 23:39 #86
charlie102: Dodam jeszcze że to już 4 porażka na Old Trafford w tym sezonie! Sezon temu jedynie West Brom potrafił zremisować i tyle, nasz stadion przestał być twierdzą..
» 23 lutego 2012, 23:07 #85
Rudi299: hulk w MU? jestem za!!
» 23 lutego 2012, 23:06 #84
wejder666: powinno wybierać się najsłabszego zawodnika meczu,ja stawiam na nani-ego
» 23 lutego 2012, 23:06 #83
chips: a ja na Parka, mimo dużego szacunku dla niego
» 23 lutego 2012, 23:08 #82
piotro91: też mi się wydaje że Park
» 23 lutego 2012, 23:10 #81
roonneyyyyy: Park najslabszy widze O_o dzieki jego przechwytowi padl gol dla nas :d,a Nani wogole nie istanial gdyby nie ten strzal w poprzeczke nawet bym nie zauwazyl ze cos gral :/
» 25 lutego 2012, 01:55 #80
Metal: Jak tak ma wygladać to "dawanie z siebie wszystkiego aby wygrac LE'' to ja dziekuję.
» 23 lutego 2012, 23:06 #79
lukas0970: Jasne wystarczy wyłożyć ''tylko'' 50 mln.
» 23 lutego 2012, 23:10 #78
guma19932: Chyba 100 mln chciałeś napisać. Taka jest suma odstępnego do wykupienia Hulka z Porto.
» 23 lutego 2012, 23:15 #77
lukas0970: ojj tam 50 czy 100 mln co za róznica ;)
» 23 lutego 2012, 23:22 #76
grobla95: za kolejnego skrzydłowego...
» 23 lutego 2012, 23:24 #75
guma19932: Hulk to typowy napastnik, z czym Ty kolego wyskakujesz.
» 23 lutego 2012, 23:41 #74
Lukixp: typowy napastnik, typowy lewoskrzydlowy
» 23 lutego 2012, 23:52 #73
nosiema: mamy tylko 3 skrzydlowych w skladzie w tym 2 bez formy (moglbym powiedziec ze jeden nawet gdy ma forme to szalu nie robi czyt. young). wiec mysle ze jezeli na jakas pozycje w mu przydalby sie nowy zawodnik, to wlasnie pozycja skrzydlowego.
» 24 lutego 2012, 09:10 #72
MDuch7: Stary i że forma już siedzi to kupujemy za 100 mln skrzydłowego lepiej za to kupić Goetze czy kogoś takiego a spokojnie Nani odzyska formę , Valencia wróci i znowu na tron wskoczymy :)
» 24 lutego 2012, 15:41 #71
manutdfan92: Żenada. Szkoda, ze Ajax nam tej trzeciej nie wsadził, to może to by przemówiło do rozumu niektórym. Scholes musi podnosić się z ławki bo nie ma kto pograć w piłkę piłką, a nie bieganiem i kopaniem na oślep. Normalnie brak słów. A co by było jakby Ajax grał pełnym składem albo przyszłoby nam mierzyć się teraz z Bayernem w LM ? Az boje sie pomyslec.
» 23 lutego 2012, 23:05 #70
N17: Nuuudny mecz, czemu Chicha jest uważany za zawodnika meczu?
» 23 lutego 2012, 23:05 #69
masterbm2: bo według większości kto strzelił bramke ten wygrał mecz
» 23 lutego 2012, 23:10 #68
lukamen789: dla mnie De Gea , uratował nam ten mecz..
» 23 lutego 2012, 23:42 #67
nosiema: bo zrobil co do niego nalezalo. mial jedna klarowna sytuacje, wykorzystal ja, czego chciec wiecej ? (nie mowie ze jest pilkarzem meczu wg mnie, ja glosowalem na fabio)
» 24 lutego 2012, 09:06 #66
charlie102: Od razu przypomniał mi się mecz z Bayernem kiedy to wygrywaliśmy 3:0 i straciliśmy 2 bramki i jednocześnie awans. Fakt, skład dziś eksperymentalny, na ławce rezerwowych wszyscy podstawowi gracze, dodając jeszcze brakujących Valencii i Roneya to 8 zawodników. Młodzież nie dała sobie rady, popełniliśmy ten sam błąd co w derbach z City, zamiast dobić rywala to cofnęliśmy się i czekaliśmy na końcowy gwizdek. Śmierdziało kolejną już kompromitacją w tym sezonie, no ale na szczęście gramy dalej, teraz jeszcze trudniejszy rywal, Atletic Bilbao.
» 23 lutego 2012, 23:05 #65
Rudi299: ja juz moge obstawic jakies 1-1 lub 1-2 na MU w wielkich bolach z Norwich
» 23 lutego 2012, 23:05 #64
aris019: Żal,szkoda bylo czasu na taki mecz juz ciekawsza byla gra wisly k.
z taka kopanina jaka prezentujemy to nawet bysmy w pucharze polski nie wygrali!!
czekalem z niecierpliwoscia az strzela nam 3 bramke bo tylko na to zasluzylismy czyli na nic z taka gra!
jak zagramy z norwich tak jak dzis to 3;0 bedzie na spokojnie i z tytulem sie pozegnamy.
» 23 lutego 2012, 23:05 #63
Lukixp: bez rooneya to taka padake gramy ze szkoda gadac...
» 23 lutego 2012, 23:04 #62
dubfire86: heh zachwyt przed meczem!! A po widzę ze wszyscy dostali znow kubeł zimnej wody;/ Jak tak dalej będzie to raczej nie zdobędziemy ani PL i PE bądźmy realistami a marzenia zostawmy na przyszły sezon:/ Glory Glory Man Utd!
» 23 lutego 2012, 23:04 #61
dubfire86: Wiem z mnie wszyscy zlinczują ale po tej grze nie można liczyc na tytuły:/
» 23 lutego 2012, 23:05 #60
Metal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2012 23:08

Kto ma Cie zlinczować masz rację. Bez poprawy gry nie będzie pucharów.
» 23 lutego 2012, 23:08 #59
Azut20: Albo to się zmieni , albo ja zaczynam się bać meczu z Norwich City :/
» 23 lutego 2012, 23:03 #58
dubfire86: Raczej meczu ze Spursami:/
» 23 lutego 2012, 23:06 #57
Rudi299: powiem krotko nie zasluzylismy na awans jak odpadniemy z 1/8 to wcale nie pogniewam wazniejsze jest PL
» 23 lutego 2012, 23:03 #56
frytt: Heh..a to dobre. Nie zasłużyliśmy na awanas bo zagraliśmy słabo w rewanżu? W 1szym meczu wygraliśmy 2:0 na Amsterdam Arena i byliśmy tam drużyną lepszą. Pamiętaj, że o awansie zawsze decydują 2 mecze, nie jeden kolego.
» 24 lutego 2012, 14:44 #55
astro1004: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2012 23:09

jak taki mądry to kogo sugerujesz na następce najlepszego trenera na świecie

jeden mecz gorszy i już dużo osób zwala winę na Fergusona aż zal patrzeć

sory to nie tutaj miało być
» 23 lutego 2012, 23:07 #54
czaxon: Widze że nie tylko ja miałem takie wrażenie że United słabo,bardzo słabo.Nerwy do ostatniego gwizdka.
» 23 lutego 2012, 23:02 #53
trikos: Nie w takim stylu sie awansuje...
» 23 lutego 2012, 23:02 #52
koko672: Słabo widać że Rooneya nie było
» 23 lutego 2012, 23:02 #51
Azut20: Dla Mnie Ajax bez podstawowych piłkarzy zagrał kapitalnie , z zaangażowaniem , a my kurde no totalna olewka przeciwnika , przejście obok meczu wręcz..jakby De Gea nie obronił tego strzału przy stanie 1:1 to sądzę że Ajax by nas wyrzucił za burtę !!
» 23 lutego 2012, 23:02 #50
xrooneyfan: Jedyny plus to gra bliźniaków -_-
» 23 lutego 2012, 23:01 #49
kozlovsky9: To akurat bardzo dobrze. Już od dłuższego czasu się im przyglądam w United i mogą wyrosnąć na bardzo wartościowych zawodników.
» 23 lutego 2012, 23:17 #48
riv8: Rafael wiadomo - podstawowy prawy obrońca, a przy obecnej formie Evry uważam, że Fabio powinien zająć miejsce Francuza na lewej. Bardzo fajnie obaj grają.
» 24 lutego 2012, 18:48 #47
jacek25manutd: nie mogłem patrzeć na tą patologie...takiego piachu już dawno nie grali a potrafią :) S.A.F widzę miał wyjebane i myślał że łatwo wygra...To co dziś grały te gwiazdy to żenada.Young?proszę co on dzisiaj robił to wstyd...moje nerwy znów wystawione na ciężka próbę :)
» 23 lutego 2012, 23:01 #46
ziomboy777: nie zasłuzylismy na awans.. padaczka
» 23 lutego 2012, 23:01 #45
federicoo: To co robią Berbatov, Park, czy Nani na boisku to jest po prostu nieporozumienie ... Pierwszy piepSZony gwiazdor, by tylko machał łapami nic więcej, drugi potyka się o własne nogi, a trzeci (niestety) zupełnie stracił formę.. Pierwsza dwójka do sprzedania.. Nani niech złapie szybko formę...
» 23 lutego 2012, 23:01 #44
mrNorbi: o awans bylem spokojny ale mecz byl conajmniej fatalny by nie uzywac wulgaryzmow:)
» 23 lutego 2012, 23:01 #43
WR8: Kończ Waść, wstydu oszczędź ...
» 23 lutego 2012, 23:00 #42
Kamixxx: Słuszna uwaga ^^
» 23 lutego 2012, 23:14 #41
tommy14: Wie ktoś skąd pomysł, by Nani grał na lewej stronie, a Young na prawej? Może Nani ma się rozegrać na prawej, by grać na niej jak będzie Valencia?
» 23 lutego 2012, 22:59 #40
grg: wyobraź sobie, że na takim poziomie skrzydłowi często zamieniają się stronami :)
» 23 lutego 2012, 23:01 #39
tommy14: Rozumiem, ale pierwszą połowę to praktycznie cały czas Nani był na lewej a Young na prawej - przynajmniej tak zauważyłem
» 23 lutego 2012, 23:02 #38
tatarek: Jak tak można? Z takim podejściem, to możemy zapomnieć o mistrzostwie... A przecież my słyniemy z charakteru. Pod koniec meczu o mało zawału nie dostałem!
» 23 lutego 2012, 23:03 #37
Klimaa: Zlekceważyliśmy po raz wtóry przeciwnika, ile razy ma się to nam jeszcze przytrafić..
» 23 lutego 2012, 22:59 #36
chicodegea: NAni z Youngiem to jakies nieporozumienie chyba
» 23 lutego 2012, 22:59 #35
Krystiano: Ważny awans? Nie. Tak grać nie można. City z palcem w d... gromi Porto, a u nas kalectwo. Znowu. Znowu... Który to już raz się męczymy? Ja mam dość.
» 23 lutego 2012, 22:59 #34
Krystiano: @ chicodegea Wiesz dobrze że nie o to mi chodzi, ale łatwo odpisać 'sezonowcu', którym nie jestem i nigdy nie przestanę kochać tej drużyny. Nie pisałbym tak, gdy to było pierwszy, drugi, trzeci raz, ale w tym sezonie my tak gramy w większości meczów i ja mam po prostu dość takiej gry i chcę zmian. Jeżeli Tobie się podoba to spoko gratuluję gustu. Trzeba oddzielić serce od rozumu ;)
» 23 lutego 2012, 23:04 #33
Krystiano: sorry to do grg oczywiście. A na stronie City w sumie nie byłem nigdy, czasami wchodzę na Chelsea z ciekawości sprawdzić co tam sie dzieje, tak jak do nas wpadają fani innych, więc czemu nie :)
» 23 lutego 2012, 23:07 #32
Michal20011999: Wam znowu nie pasuje skład. Cały czas ma być ta sama jedenastka ? A młodzi też muszą się ogrywać.
» 24 lutego 2012, 09:41 #31
Michal20011999: Sorry nie tu miałem to wypowiedź napisać :P
» 24 lutego 2012, 10:17 #30
Rudi299: o jezu.. park, nani, i nawet scholes piach a z atletikiem bedzie o niebo trudniej
» 23 lutego 2012, 22:58 #29
Sapphir: Z takim graniem w pilke to wisla by ograla United. Cieszy awans, do zmiany 3/4 skladu ;/
» 23 lutego 2012, 22:58 #28
asquel: yhy nie mają szans mało brakowało i walczylibyśmy tylko o ligę
» 23 lutego 2012, 22:58 #27
Exigo: Ano kiepsko faktycznie, szkoda że więcej młodych nie grało mimo wszystko.
Ajax chociaż na przegranej pozycji pokazał, że potrafi walczyć do końca.
Trochę smutno, bo patrząc na to jak City rozprawiło się z Porto, które jest na pewno mocniejsze, niż Ajax to wypadliśmy blado i źle to wróży na przyszłość...
» 23 lutego 2012, 22:58 #26
Azut20: Mecz mniej niż słaby..a druga połowa Katastrofa.
» 23 lutego 2012, 22:58 #25
zubrosy: nasza gra to piach niczym z lazurowego wybrzeża ;]

wyglądało to jakbyśmy grali bez pomocy, z wejściem rudego ( o zgrozo ) to się zmieniło, nie to żebym go nie lubił, wręcz przeciwnie, ale nie pokoi mnie sytuacja kiedy on musi nam ratować skórę.

Ajax dominował w całym meczu poza pierwszymi i ostatnimi pięcioma minutami pierwszej połowy. Także wynik bokserski 1:8, no ale się udało i miejmy nadzieje że się ogarną chłopaki.
» 23 lutego 2012, 22:58 #24
riv8: "Wyglądało jakbyśmy grali bez pomocy".
Ale my graliśmy bez pomocy! Park nie w formie, Tom po kontuzji - nie w formie, Ashley i szczególnie Nani to samo. Na dodatek Jones ze Smallingiem słaby mecz. Berbatov jak zwykle mało użyteczny, choć asystę zaliczył niezłą trzeba mu to oddać (była to chyba jego jedyna dobra akcja w meczu). To KIM my mamy fajnie grać i wygrywać?!
» 24 lutego 2012, 18:45 #23
Kochas1994: Tragedia:/ Jak my tak będziemy podchodzić do meczów to sukcesów nam nie życzę
» 23 lutego 2012, 22:58 #22
Metal: PADAKA. 30 dobrych minut nie wystarcza żeby wygrać mecz. Porażka ze słabo dysponowanym przeciwnikiem i to jeszcze na Old Trafford to kompromitacja. :/
» 23 lutego 2012, 22:58 #21
spokoziomek91: kiedy losowanie kolejnych par ?
» 23 lutego 2012, 22:58 #20
grg: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2012 22:59

już było, teraz United zagra z Atletico Madryt... chyba :D
» 23 lutego 2012, 22:58 #19
bartas930811: Gramy z Atl. Bilbao nie ma losowania, jest już wszystko ustalone.
» 23 lutego 2012, 22:59 #18
spokoziomek91: a wiadomo kiedy ?
» 23 lutego 2012, 23:00 #17
bartas930811: 8 marca pierwszy mecz, natomiast rewanż 15 marca.
» 23 lutego 2012, 23:07 #16
spokoziomek91: dzieki
» 23 lutego 2012, 23:07 #15
ghiio: to nie można sprawdzić terminarza na stronie United?
tam jest wszystko -_-
» 23 lutego 2012, 23:09 #14
tommy14: Ktoś wie ile strzałów oddaliśmy dzisiaj na bramkę Ajaxu? Gol Hernandeza, poprzeczka Naniego, strzał Rafaela i chyba jeszcze jeden, który wybornił Vermeer. Było coś jeszcze? Nie szydzę, tylko mam wrażenie, że jak nie ma Roo to nie ma go oddawać strzałow...
» 23 lutego 2012, 22:58 #13
Nodi: Spodziewałem się, gdy zobaczyłem skład. Co prawda jest niesmak po przegranej, ale młodzi pograli :)
GGMU
» 23 lutego 2012, 22:58 #12
karas2011: Jacy młodzi?
» 23 lutego 2012, 23:00 #11
kogiboota: Jones, Smalling, Cleverley, bracia Da Silva to oni starzy są już ? Bo dla mnie nie ;)
» 23 lutego 2012, 23:03 #10
Lukixp: no scholes, berbatov, park
» 23 lutego 2012, 23:04 #9
kogiboota: Chciałbyś widzieć wynik meczu gdyby ich nie było ? Scholes zagrał dobrze, Park jak na swoje możliwości też ( bo on juz chyba raczej lepiej nie zagra) Berbatov przyznam słabo, ale liczy się ich doświadczenie.
» 23 lutego 2012, 23:10 #8
Lukixp: no berbie doswiadczenie pomoglo w wymachiwaniu rekoma.
oczywiscie trolluje, troszke wkurzony jestem. sorry.
» 23 lutego 2012, 23:14 #7
kogiboota: Machanie rękami Berby też mnie doprowadza do szału że się tak ładnie wypowiem :)
» 24 lutego 2012, 00:28 #6
Diabeloo: mecz bardzo słaby, jeden z najsłabszych w sezonie
» 23 lutego 2012, 22:58 #5
jarekj23: Całkowicie się z tobą zgadzam
już wczoraj byłem pelen obaw
jak zagrają nasi młodzi.
I co panowie,wynik i gra taki sam
jak BASEL -MU.Z tym ,ze tu gramy dalej.
Ja osobiście jestem rozczarowany
dzisiejszą postawą naszych chlopców.
Mam nadzieję,że to był ostatni mecz w
tak słabym wykonaniu.
Wierzę,że damy radę w pucharach i
w lidze.Wiara czyni cuda :)
Ale muszą być też czyny-wyrażna poprawa gry.
POZDRAWIAM- GLORY UNITED
» 23 lutego 2012, 23:35 #4
Yosu: Beznadziejna gra w drugiej połowie... Daleko nie dojdziemy z taką grą.
» 23 lutego 2012, 22:57 #3
TraN: Już news?! :D Nie no słaby mecz, ważny awans.
» 23 lutego 2012, 22:56 #2
karas2011: Słabo.
» 23 lutego 2012, 22:56 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.