Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oświadczenie w sprawie wypowiedzi Owena

» 23 września 2011, 17:49 - Autor: Biafra - źródło: manutd.com
Po komentarzach Owena Hargreavesa na temat sztabu medycznego United władze klubu wystosowały specjalne oświadczenie.
Oświadczenie w sprawie wypowiedzi Owena
» United zdecydowało się zabrać głos w sprawie Hargreavesa
Przypomnijmy, że były piłkarz Czerwonych Diabłów zarzucał klubowym medykom m.in niepotrzebne działania podczas jego długoletnich rehabilitacji.

Treść oświadczenia brzmi następująco: - Manchester United jest rozczarowany komentarzami Owena Hargreavesa, jakich piłkarz udzielił po środowym meczu. Klub przez trzy lata zapewniał mu najlepszą z możliwych opiekę medyczną i podobnie jak każdy zainteresowany tą sprawą, jest bardzo zawiedziony, że Owen nie mógł brać czynnego udziału w sukcesach, jakie drużyna odnosiła w tym czasie. Cała dokumentacja medyczna została przekazana Manchesterowi City, a klub jest zadowolony z każdego kroku podjętego przez sztab medyczny na poszczególnych etapach rehabilitacji.

- United nie dostrzega żadnych słuszności w komentarzach udzielonych przez Owena po meczu.

- Manchester United dysponuje jednym z najlepszych w świecie sportu sztabem medycznym, który znacznie przyczynił się do sukcesów osiąganych przez piłkarzy klubu na przestrzeni ostatnich lat - czytamy na końcu oświadczenia.


TAGI


« Poprzedni news
Zapowiedź spotkania: Stoke City vs Man United
Następny news »
Przedmeczowy wywiad z Jonnym Evansem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (45)


vip14: Zobaczymy jak u nich długo pogra :/
» 24 września 2011, 20:35 #43
krzemik: niech się żali zobaczymy jak długo pogra u nich pan kontuzja.
» 24 września 2011, 15:23 #42
jacaKONA: oj tam chłopak gdzieś musi wylać trochę żalu... zmarnował sobie 3 lata to nie może chodzić i szczęśliwego udawać...
» 24 września 2011, 08:36 #41
czekidaut: wszyscy którzy tak kategorycznie potępiacie decyzję Owena, zwłaszcza w tak niewybrednych słowach - chyba wciąż nie dostaliście od życia po tyłkach. a najprowdopodobniej jestescie jeszcze szczeniakami na garnuszku swoich rodziców. nie wyobrazam sobie, co musiałby zrobicz człowiek, zebym zechciał go nazwać psem czy innym tego typu dennym epitetem. ale z pewnością odejście z klubu piłkarskiego do klubu piłkarskiego nie zalicza się do tych sytuacji.
i radzę odróżnić sytuację Owena, od sprawy Teveza, który zachował się rzeczywiście jak sprzedawczyk. Tak jak sprzedawczykiem okazał się Asamoah Gyan, który niecałe dwa dni przed meczem, oświadczył Steviemu Bruce'owi, że zależy mu na grze w klubie, po czym czmychnął za petrodolarami do Arabów. Owen, który chce ratować stracone lata (przypomne ze kariera piłkarza, to nie kariera belfra-nie trwa wiecznie), skorzystał z propozycji klubu który walczy o wysokie cele. i skoro nazywacie siebie kibicami UNITED, powinniście to zrozumieć, bo to jest naprawdę dobry chłop, a nie tępy gwazdor liczacy sakiewki.
» 24 września 2011, 01:32 #40
Drenus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.09.2011 10:49

cóż, pozostaje mi jedynie podpisać się pod powyższymi słowami
» 24 września 2011, 10:48 #39
ZuczekUnited: Widze ze jest jeszcze jakis promyk nadzieji ze sa tu normalni ludzie. Zgadzam sie z kazdym słowem
» 24 września 2011, 10:58 #38
spOntan: panie profesorze czekidaut dziękujemy panu za wykład, aczkolwiek musze się z panem nie zgodzić, wszyscy jada Owena za fakt że przeszedł do City jak i tak haniebnie się o United wypowiedział, że niby źle go leczyli. Widocznie życie jeszcze za mało dało panu w kość i nie wie pan wszystkiego jak się panu wydaje. Dziękuje.
» 24 września 2011, 11:22 #37
haribo99: Jak czytam takie "madrosci" to mnie normalnie skreca. Owen jest pajacem i tyle. MU placilo mu przez 3 (TRZY) lata ZA FREE, zapewniali mu opieke medyczna na najwyzszym poziomie (nie sadze, zeby tak drogiego w utrzymaniu pilkarza szprycowali niepotrzebnie). Czyja wina jest, ze pan OH jest ze szkla? Z tego wzgledu okazalby chociaz szacunek i zamknal pysk. Co tu ma "dostawanie po tylku"? Bo nie bardzo rozumiem. On dostal po tylku? Koles zarabial pieniadze o jakich inni moga marzyc. Za co? Za chodzenie do lekarza. Rozumiem, ze po to zostal pilkarzem, zeby grac, bo to lubi itp. Jednak sie powtorze czyja wina jest, ze Owen po wejsciu na boisko, schodzi z niego przez nikogo nietknity po kilku minutach? Rownie dobrze moglby miec pretensje do goscia co trawe strzyze, bo napewno byla krzywo przycieta... ZAL poprostu sluchac jego i czytac Twoich "madrosci"...
» 24 września 2011, 14:47 #36
czekidaut: Panie spontanie, z pewnością nie wiem wszystkiego, wiem natomiast co mnie razi w wypowiedziach ludzi, z którymi jestem po tych samych barwach.
jestem kibicem Man Utd od 23 lat, w tym czasie znalazłoby się paru piłkarzy którzy zachowali się niegodnie, albo do których czuję zdecydowany niesmak, których możnaby nazwać NIEWDZIĘCZNIKAMI. i choć jest mi z tym BARDZO nie po drodze, że Owen przeskoczył za miedzę, to wciaż życzę mu bardzo dobrze, bo to zdrowie które tak miał pocharatane, oddał dla ManUtd i nic tego nie zmieni. żal mi chłopaka.a jak czytam że"mu płacili 3 lata za FREE" to juz w ogóle ogarnia mnie śmiech.
» 25 września 2011, 18:28 #35
mkoti6: Ludzie ogarnijcie się spójrzcie obiektywnie owen przez 3 lata leczył się w united i nie rozegrał przez ten czas żadnego pełnego meczu aż tu nagle w drużynie city rozgrywa 60 minut i strzela bramkę oczywiście poczekajmy jeszcze z koncową oceną niech rozegra pare spotkan ale może faktycznie nasz sztab medyczny źle go leczył ciekawy jestem co o tym myslicie??
» 24 września 2011, 00:32 #34
Broowar: Taaa, źle go leczył i nagle w 2 miesiące doszedł do pełnej sprawności?? Trochę wątpliwe. Kiedyś, mimo że to największy niewypał transferowy o jakim słyszałem, nie czułem do niego odrazy, teraz jednak przekroczył granice przyzwoitości, i nie mówię o odejściu do city, dla mnie on może grać gdzie chce. Nie rozumiem, jak można oczerniać klub, który płacił za jego leczenie, a do tego wypłacał mu, zapewne nie małą tygodniówkę... tylko za co ja się pytam?? Ten o to pan nie rozegrał przez 4 lata tylu spotkań, ile normalni piłkarze w klubie takim jak MU rozgrywają w ciągu jednego sezonu. A teraz ma jeszcze czelność wypowiadać takie słowa. Nie wygląda mi on na szczególnie bystrego i zakładam, że nie skończył też żadnych studiów medycznych, pewnie nawet nie wie, co mu podawano, ale za to wie jak przypodobać się nowym kibicom nowego klubu - oczernić stary, którego tam nienawidzą. Tak podsumowując, jedyne emocje jak wzbudza we mnie ten o to człowieczek to wstręt i odrazę, zero klasy, zero jakiejkolwiek wdzięczności, za 3 lata płacenia mu pensji i opłacania lekarza podczas, gdy on nie dawał klubowi nic, nie mam słów na takich ludzi.
» 24 września 2011, 11:38 #33
mrk: Przez kilka sezonów wszyscy się podniecali och i ach jakby to nam się przydał OH, on był prawdziwym czerwonym diabłem, najlepszy środkowy pomocnik blablabla i tak dalej. Teraz wyzywają go od zdrajców psów, żałosnych typków.
Radzę wyluzować bo nie wiadomo tak na prawdę jaka była prawda. Gość przesiedział 3 lata lecząc kontuzję kolana ma prawo czuć się sfrustrowany swoją karierą.
» 23 września 2011, 22:11 #32
spOntan: masz w tym jakiś interes, że tak bronisz go? Poszedł do największych z wrogów United, i to jest wystarczający powód żeby go tak a nie inaczej traktować, i nie ważne czy poszedł na zasadzie wolnego transferu czy go City wykupiło, fakt jest taki, że poszedł do wrogów.
» 24 września 2011, 11:27 #31
szajba7: A ciekawy jestem co wy gadalibyście, gdyby ktoś s********* wam zdrowie i karierę. Kogo byście obwiniali? Nic do końca nie wiadomo i nikt z nas nie ma prawa go oczerniać, bo na pewno nie znamy i nie poznamy już zresztą całej prawdy. Nie mówię od razu, że United jest winne, ale weźcie ludzie się opanujcie, bo wyzywanie go od zdradzieckich psów stoi na poziomie poniżej dna.
» 23 września 2011, 21:48 #30
7iverson7: Mamy prawo pisać o nim takie rzeczy,bo kasę z klubu potrafił ciągnąć,ale odejść z klasą i honorem już nie.
» 23 września 2011, 22:27 #29
Jack1987: Ferguson go krótko mówiąc wywalił z klubu a nie że Hargreaves odszedł. To jedna sprawa. Druga to natomiast fakt że głupio brzmią takie żale i też się tym zdziwiłem na niekorzyść OH.
» 24 września 2011, 09:52 #28
lolroflneo: nikt go z klubu nie wywalił. skończył mu się kontrakt Manchester postanowił go nie przedłużać. widzisz różnicę?
» 24 września 2011, 15:35 #27
Jack1987: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.09.2011 15:52

skoro 7iverson7 stwierdził że kasę z klubu potrafił ciągnąć to ja mogę napisać że go wywalili, bo w końcu chciał zostać na warunkach pozwalających otrzymać kasę jak będzie grał a nie siedział albo się leczył. Jeżeli jego kretyznimu nikt nie komentuje to dlaczego nagle do mnie się doczepia ktoś. Jest poza tym cienka granica pomiędzy wywalili a np pozbyli się. A nie przedłużając kontraktu pozbyli się go czy nie?
» 24 września 2011, 15:51 #26
Sorata: Wierzysz w tą bajkę o darmowej grze?
1. Ferguson na pewno skorzystałby z takiej okazji,
2. Jeżeliby OH chciał grać za darmo, to teraz nie wypowiadałby się w takich słowach o sztabie w MU. Bo po co siedzieć w klubie, w dodatku za darmo, który źle Cię leczy?

Widać, że Hargro to zwykły zdrajca, najemnik. Nie ma za grosz honoru. Odchodzi do największego wroga i jeszcze beszta klub z którym wygrał m.in Ligę Mistrzów... no tak, bo w końcu konto sobie dość fajnie zasilił, a Szejki pewnie za taką wypowiedź dadzą mu premię.
» 24 września 2011, 18:00 #25
lolroflneo: kibicowałem Owenowi podczas jego powrotu do zdrowia. później, jak podpisał kontrakt z City (mimo, że byłem bardzo zaskoczony) życzyłem mu jak najlepiej. jednak teraz powoli zaczynam tego wszystkiego żałować.
» 23 września 2011, 21:30 #24
as90pl: Gdyby grał Roy Keane w najbliższych derbach to nie miałby Hargo nogi za takie gadane o United!!
» 23 września 2011, 20:55 #23
Klich: haha Ciekawe! :)
» 23 września 2011, 22:23 #22
golbus1: ej słuchajcie...zaniedbałem troche moje wiadomosci o kochanym United..może mi ktoś powiedziec co sie działo od meczu z Chelsea..?
dosłownie nic nie wienm...
z góry dzieki..
» 23 września 2011, 20:53 #21
DevilFan: nic się nie działo Owen tryra United teraz.
» 23 września 2011, 21:04 #20
mateo17403: nie dość że ciągnął z klubowej kasy na leczenie to jeszcze teraz oczernia sztab medyczny... dno i tyle...
» 23 września 2011, 20:42 #19
Uszal: oj tam oj tam
» 23 września 2011, 20:25 #18
7iverson7: Niewdzięczny,zdradziecki pies i tyle.
» 23 września 2011, 20:04 #17
Sorata: +1. Masz całkowitą rację... i jeszcze gość się wypowiada jak mu było "żal odchodzić z United"... jakby mu było żal, to by się tak nie wypowiadał. Czekam teraz na komenty kolegów którzy w ostatnim newsie mnie besztali za stwierdzenie o zdradzie, i życzyli mu wszystkiego naj. Zapraszam ich również na stronę City, tam pewnie ich miejsce skoro tak bardzo kochają ich zawodników.
» 23 września 2011, 20:10 #16
Powell: Ktoś napisał czemu nie gadaliśmy na Ronaldo kiedy odszedł? Bo Krystyna odeszedł z godnością i honorem, dobrze wspominając klub, a nie biadoląc jaki to był sztab, a jaki trener. Nic na Hargo nie mówiłem, ale mógłby się powstrzymać. Bo prostu nie był legendą i nie był potrzebny w klubie. Dlatego musiał odejść...
» 23 września 2011, 20:40 #15
ZuczekUnited: Nie wiemy jak to wszytko bylo tak naprawde, wiec po co go obrazac. Media lubia pokazywac "inna" prawde
» 23 września 2011, 19:34 #14
welllone: W październiku pokażemy jego nowemu klubowi gdzie miejsce w hierarchii w Manchesterze, a na koniec ligi jak zwykle będą modlić się o europejskie rozgrywki.
Tyle w temacie.
3 lata miał wszystko za free i brał ogromną kasę z klubu, po czym zaczyna pierdzielić głupoty.
W sumie królik to to był bo nasi medycy nie spotkali się z takim szkłem wśród piłkarzy.
» 23 września 2011, 19:21 #13
Hancock87MU: po prostu jest żałosny
korzystał z darmowej opieki a teraz narzeka
w city tez długo nie pogra i będzie to samo grzanie ŁAWY
podpisze dobry kontrakt i ma w D... gre
» 23 września 2011, 18:56 #12
devils18: Ha ha jaki beszczel. Ma szczęście, że tak długo go trzymali na Old Trafford. Kontuzje jego to owszem nie jego wina, ale były i jego i Czerwonych Diabłów zmorą. Więc nie wiem czy opłacało się mu płacić za spędzanie czasu w gabinetach lekarskich. Żal mi tego piłkarza nie wie chyba co mówi.
» 23 września 2011, 18:43 #11
KipeR10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.09.2011 18:31

Ciekawe gdzie są teraz jego "fani" pff...
» 23 września 2011, 18:28 #10
hitman90: Zalosne slowa pilkarza, dla ktorego Manchester United zrobil tak wiele.
» 23 września 2011, 18:23 #9
mateyko44: Najdelikatniej mówiąc dobrze, że odszedł.
» 23 września 2011, 18:19 #8
Rarian: Pięknie widać na załączonym obrazku jakim hochsztaplerem jest OH :), wątpię by sam wymyślił bajeczkę o robieniu z niego królka doświadczalnego, pewnie stoi za tym armia PRowców z City.

W każdym razie macie obraz Waszego (zwracam się do niektórych) idola, któremu wystarczyło 60 minut i bramka by oczernić nasz sztab medyczny i stwierdzić, że SAF wstawiał go do składu pomimo niedoleczonej kontuzji. W bajki o grze za darmo dalej wierzycie :P?
» 23 września 2011, 18:18 #7
jacmik10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.09.2011 17:57

,,a klub jest zadowolony z każdego krok podjętego przez sztab medyczny " - Mały błędzik :D kroku chyba powinno byc :P
» 23 września 2011, 17:56 #6
Biafra: już, dzięki ;)
» 23 września 2011, 18:11 #5
mkoti6: pyta ci w pupe jamnik
» 24 września 2011, 00:33 #4
Mikez: Wszystko jasne, City po prostu zawiera w kontraktach byłych zawodników United wymóg szkalowania lokalnego rywala ;) Najpierw Tevez, teraz Hargo.
» 23 września 2011, 17:55 #3
mateusz1616: Może jest tak, że po przejściu do City im po prostu odbija...
» 23 września 2011, 17:58 #2
spOntan: mi się wydaje że to po prostu frustracja i ich gorzkie żale że musieli odejść a w zasadzie ich wyrzucili z tak wielkiego klubu jak United.
» 23 września 2011, 19:10 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.