Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Sto milionów na transfery

» 4 grudnia 2010, 11:37 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Sir Alex Ferguson otrzymał sto milionów funtów, aby wzmocnić skład Manchesteru United – czytamy w sobotnim The Sun.
Sto milionów na transfery
» Sir Alex Ferguson będzie mógł udać się na poważne zakupy
Szkocki menadżer po meczu z West Hamem United (0:4) doszedł do wniosku, że jego zespół potrzebuje kilku klasowych zawodników.

Priorytetem będzie sprowadzenie na Old Trafford piłkarzy, którzy zastąpią Paula Scholesa i Ryana Giggsa. Anglik i Walijczyk wkrótce zakończą bowiem swoje kariery.

Szkot, zdaniem The Sun, chce również kupić klasowego napastnika, aby drużyna w mniejszym stopniu polegała na formie Wayne’a Rooneya i Dymitara Berbatowa.

Co ciekawe sir Alex Ferguson niedawno bronił swojego składu, kiedy Wayne Rooney powątpiewał w ambicje klubu i groził odejściem. Mecz z West Hamem najwyraźniej zachwiał niezłomną wiarę Szkota.


TAGI


« Poprzedni news
Kolejny mecz odwołany
Następny news »
Van der Sar: To był niesamowity tydzień

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (96)


Manchesterfun: Giggs niedlugo konczy kariere a najlepsza alternatywa za niego bylby Ejero Elia, mlody szbki i dynamiczny reprezentant Holandii. Scholes tez dlugo nie pogra, wiec SAF moglby kupic jakiegos rozgrywajacego mlodego ale z duzym doswiadczeniem zawodnika co bedzie mial duzy wplyw na druzyne i bedzie mogl nia odpowiedznio "sterowac" najlepszeym takim zawodnikiem bylby Iniesta a SAF nie wylozy za niego tak duzej sumy a poza tym Barca go nie pusci
» 5 grudnia 2010, 21:29 #85
zisza072: Michel Bastos i Sneijder.. dobrze by było zamiast Bastosa G.Bale
» 5 grudnia 2010, 19:18 #84
jakubinio: Jeśli szukamy młodych talentów i już w miarę "doświadczonych"...
Warto by było wyłożyć na Krossa i Coutinho. Według mnie to dwa wielkie talenty.

Z tych bardziej doświadczonych już graczy mógłby być Bastian Schweinsteiger i Sneider czy Sissoko np.

The Sun - i wszystko jasne :]
» 5 grudnia 2010, 15:59 #83
bogul100: Yoann Gourcuff ten zawodnik powinien trafić do MU. Godny następca naszego rudowłosego pomocnika:) Świetny rozgrywający i ma dobre uderzenie z dystansu.
» 5 grudnia 2010, 13:00 #82
MDuch7: Najlepiej kupić tych:
Bale 30 mln.
Akinfeev 12 mln. lub D. De Gea 18 mln.
Kaka 35 mln.
Sprzedać
Owen koniec kontraktu
Havegreavs koniec kontraktu
i tyle
Wydatki wyniosą nie cale 85 mln. wiec zostanie jeszcze w razie czegos cos na jakis mlody talent
» 5 grudnia 2010, 12:51 #81
javier10: berba ma fuksa z ta forma ale i tak jest dobry KAKA w mu za stuwke chyba bardziej realne
» 5 grudnia 2010, 12:31 #80
javier10: sneijder w mu! powinienen byc a nie the sun czy jakos tak
» 5 grudnia 2010, 12:20 #79
javier10: bale i couthino w mu
» 5 grudnia 2010, 12:14 #78
javier10: jakby fergi kupil kupil bale couthina i snejdera mu mial by lige mistrzow
» 5 grudnia 2010, 12:12 #77
Zgred: Czy to przypadkiem nie ten dziennik donosił kilka tygodni temu, że Rooney podpisał już prawie kontrakt z City, a Evra jest już jedną nogą na Santiago Bernabeu :)?
» 5 grudnia 2010, 12:06 #76
Klimaa: Nie ważna jest ilość pieniędzy, ważne jak je wykorzystamy..
» 5 grudnia 2010, 00:00 #75
maradona10: Już nawet nie mówię o Schweinsteigerze bo pewnie tyle kasy nie wyłożą na niego ale Toni Kroos napewno mniej kosztuje i jeśli United szuka talentów to idealny zawodnik.
» 4 grudnia 2010, 22:58 #74
devil987: Nie czytajcie tego, to tylko The Sun. 100 mln? SAF wykorzysta pewnie z 20, będzie szukał "talentów".
» 4 grudnia 2010, 21:36 #73
maradona10: Moim zdaniem to w MU nie potrzebujemy spektakularnych transferów brakuje tylko takiego zawodnika który strzela z dystansu (oczywiście celnie) bez przygotowania, który potrafi strzelać bramki z wolnych bo ostatnio nie pamiętam bramki z wolnego i poderwać zespół, zagrzać do walki. Jakieś propozycje?? Tylko realne proszę.
» 4 grudnia 2010, 18:56 #72
Lil: ''...brakuje tylko takiego zawodnika który strzela z dystansu (oczywiście celnie)''

Kolega też myśli o moim transferze do United widzę.

A gdyby nie ja to można pokusić się o Schweinsteigera z BM. (35 milionów powinno zakończyć sprawę).
» 4 grudnia 2010, 19:21 #71
Sliwa: Zapewne transferów i tak nie będzie, takich newsów jak ten były już setki.

Poza tym, nie wiem, czy słusznym byłoby kupienie kilku klasowych graczy naraz. Bardziej obstawałbym za stopniowym kompletowaniem składu, aby każdy mógł spokojnie wejść do gry w nowym zespole, a być może także w nowej lidze.

Bez paniki, Sir Alex ma głowę na karku i pokieruje tym wszystkim tak, że będzie ok.
» 4 grudnia 2010, 18:10 #70
Tennant: Ten "news" jest z The Sun...
Glory Glory MU
» 4 grudnia 2010, 17:44 #69
Lil: Wszystko swoje wypowiedzi kończysz "Glory Glory MU", a piszesz takie smuty, że aż głowa boli.

Glory Glory MU...
» 4 grudnia 2010, 19:17 #68
GrungeKamm: jak zwykle spekulacje transferowe... ;D nie wiem, czy warto się teraz kłócić o to kto powinien przejść i jak wydać te 100 mln, bo pewnie i tak tyle Ferguson do dyspozycji mieć nie będzie. Kompletujmy skład, wzmacniajmy się, ale nie jesteśmy, jak tu ktoś stwierdził, Realem albo City, więc bez emocji ;D
» 6 grudnia 2010, 16:35 #67
cLouxXx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.12.2010 17:43

środek pola mamy do kitu moim zdaniem trzeba powalczyć o Rodwella ;)

1:1 CHELSEA EVERTON !! :D
» 4 grudnia 2010, 17:41 #66
Lil: To, że nie oglądasz meczów to nie znaczy, że mamy kupić Rodwella.
Nie mam zamiaru tłumaczyć, kto jak u nas gra (a mógł bym ale dla zasady nie!).

Warto poprosić rodziców/przekonać żonę/znaleźć 30 zł w budżecie miesięcznie na C+ sport i śledzić poczynania United...
... może byś wiedział coś więcej o Mojej ukochanej drużynie.
» 4 grudnia 2010, 19:20 #65
Altair: Czytam te wasze wypociny i .. no właśnie, brak słów.

Manchester United nie jest Realem, Barceloną czy Milanem.

Po pierwsze:
Nie mamy pieniędzy. Długi rosną, tak samo płace dla zawodników.
Nie wierzę, że Ferguson dostał 100mln na transfery, bo aby taka kwota była możliwa, to chyba Galzerowie musieliby ją wyżebrać we wszystkich możliwych bankach, albo została już wliczona w to wszystko sprzedaż Rooney'a.

Po drugie:
Manchester nie jest tak atrakcyjny dla piłkarzy jak chociażby Madryt, Mediolan czy Londyn. Rzadko kiedy się zdarza aby jakiś piłkarz wypowiadał się, że kibicuje od dziecka United, jeżeli nie jest o krok od podpisania kontraktu. Podacie pewnie przykład City, że przecież oni pościągali tylu świetnych zawodników, ale.. oni mają coś czego my nie mamy - pieniądze. Piłkarze, którzy tam przeszli nie zrobili tego dla sukcesów, ale dla pieniędzy, których United nie jest w stanie zaoferować.

Druga sprawa, to gdzie taki Bale czy Sneijder mieliby wg was grać? Ferguson nie jest w stanie zaoferować im stałego miejsca w składzie, jeżeli w ogóle można pisać o pierwszej "11". Tacy zawodnicy nie zgodziliby się na rywalizację i ławkę rezerwowych, zakładając że chcieliby do nas przejść w co nie uwierzę. Oboje są gwiazdami swoich zespołów i w wywiadach podkreślają, że jest im dobrze w klubach, w których się aktualnie znajdują. Co my moglibyśmy im takiego zaoferować aby zdecydowali się na transfer? Tottenham gwarantuje pierwszy skład, ma więcej pieniędzy od nas i na pewno nie pożałowali by pieniędzy na tygodniówkę dla kluczowego zawodnika. Wesley w Interze jest pierwszoplanową postacią. Uwielbianą przez kibiców gwiazdą zespołu.

United ma szeroki skład. Na każdej pozycji jest po dwóch, a czasem nawet trzech zawodników. Nie twierdzę, że każdy z nich jest świetny, bo tak niestety nie jest, ale dają możliwość rotacji, która w największych zespołach jest istotna.

Pewniakiem na bramce jest Edwin. Nie wiem czy już podpisał nowy kontrakt, czy się jeszcze zastanawia. W każdym bądź razie jeżeli to zrobi, to można zapomnieć o zakupie na tą pozycję, bo nikt się nie zgodzi na pełnienie roli tego "trzeciego". Teraz został zakupiony Lindegaard, który PODOBNO nie chciał podpisać kontraktu dopóki nie dostał gwarancji co najmniej ławki rezerwowych. Kuszczak pewnie zostanie wypożyczony w styczniu aby mu podnieść cenę na lato.
Nowy bramkarz? Tutaj wszystko zależy od decyzji Edwina.

Na obronie jest: Evra, Ferdinand i Vidic. Oni są nie do ruszenia i każdy zdaje sobie z tego sprawę. Nie wspominam już o Brownie, Evansie, O'Shea i Smallingu, a każdy z nich też chce grać. Żaden obrońca do nas nie przejdzie, chyba że z góry będzie nastawiony na przebicie się do pierwszej "11", ale w rezerwach. Jedyny możliwy zakup, to prawy obrońca, o którym często się jeszcze pisało w sierpniu. Teraz również to wydaje się mało realne, jeżeli spojrzymy na dyspozycję Rafaela. Chłopak już zapomniał o kompromitacji w meczy z Bayernem, przez którą pożegnaliśmy się z LM. Trochę dojrzał, ale nadal brakuje mu doświadczenia, którego siedzeniem na ławce nie nabędzie. Ma potencjał i w przeciwieństwie do swojego brata o wiele lepszą pozycję w kadrze zespołu. Tutaj wiele będzie zależeć od tego czy Ferguson będzie chciał zwiększyć rywalizację po przez ściągniecie kogoś lepszego na prawą obronę czy może da szansę Rafaelowi na rozegranie pełnego sezonu bez obawy o miejsce w składzie i wywieraniem na nim presji, która mogłaby mu zaszkodzić. Na lewej nie do ruszenia jest Evra, a żaden ceniony środkowy obrońca na pewno nie przyjdzie, bo gdzie miałby grać?
» 4 grudnia 2010, 16:23 #64
Altair: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.12.2010 16:25

Pomoc to najbardziej "nijaka" pozycja w naszej drużynie.
Scholes już nie daje rady grać kilku spotkań w ciągu tygodnia, a Fletcher sam nie jest w stanie ciągnąć gry. Carrick jest zawodnikiem statycznym, można nawet określić go jako "drewno", nie można jednak zaprzeczyć, że ma fantastyczne podania, o niebo lepsze od Andersona, który jednak jest zawodnikiem o większej kreatywności. Skrzydłowi nie są w cale lepsi.
Nani, który dysponuje świetną techniką i ma niesamowite umiejętności indywidualne. Nie nadaje się jednak do gry pozycyjnej oraz jest beznadziejny w obronie, do której rzadko kiedy się cofa. W przeciwieństwie do niego, Park jest zawodnikiem o wiele bardziej wszechstronnym, nie ma jednak takich umiejętności jak Portugalczyk, który jest w stanie zrobić coś z niczego, ale najczęściej prezentuje postawę "jeźdźca bez głowy". Tutaj idealnym równoważnikiem jest Antonio, który jest 100% bocznym pomocnikiem. Niestety nie ma ani tak dużych umiejętności jak Nani, ani nie jest tak wszechstronny jak Park, który jest w stanie grać na każdej pozycji w pomocy i od biedy nawet zabrać się nawet za rozgrywanie czego podejmuje się w reprezentacji.
Giggs jest już w takim wieku, że nie ma szans aby utrzymywał równą formę przez cały sezon, a oglądanie jego gry nie sprawia już takiej przyjemności jak jeszcze kilka lat temu. Obertana przemilczę, bo United to za wysokie progi dla niego. W mojej opinii lepszym skrzydłowym od Francuza jest Fabio, który w obronie nie prezentuje wysokiej formy.
Albo pozbędziemy się wszystkich, albo ściągnie się zawodnika, który będzie uzupełnieniem Szkota i ustawi się taktykę tak, aby zakamuflować wady Nani'ego.

Atak to głównie Rooney i Berbatov. Pierwszy jest zawodnikiem konfliktowym, który się nie pogodzi ze zmniejszeniem roli w zespole, drugi natomiast nie nadaje się do taktyki z jednym napastnikiem. Hernandez, Owen czy Macheda również nic nie zrobią bez wsparcia w postaci drugiego napastnika, cała trójka jest jednak o wiele mniej "wszechstronna" od podstawowych napastników. W przeciwieństwie do nich, rezerwowi są wyłącznie "łowcami bramek jak franek", nie dysponują ani techniką na tak wysokim poziomie, ani nie potrafiliby się odnaleźć w rozegraniu ataku pozycyjnego. Jak na ironię są jednak o wiele bardziej skuteczni od Wayne'a i Dimitara. Włoch oczywiście wyraźnie odstaje od reszty, ale trzeba mu oddać, że posiada potencjał. Inna sprawa, czy się doczekamy takiego Federico jakiego chcielibyśmy oglądać u nas, czy może już będziemy podziwiać jego grę w barwach innej drużyny, bo cierpliwość Fergusona musi się kiedyś skończyć. Mimo wszystko jest jeszcze Welbeck, który ostatnio prezentuje świetną formę w Sunderlandzie.

Teraz napiszcie, który z zawodników zgodziłby się na przyjście do United, wiedząc, że nie byliby "pierwszym wyborem" menadżera, a dosłownie naście kilometrów dalej zarabialiby "x" razy więcej przy takiej samej pozycji w drużynie, jaką mieliby u nas.

Zakończenie kariery przez Edwina, Neville'a, Scholesa oraz Giggsa, utworzy lukę w zespole, którą trudno będzie wypełnić i na pewno nie będą w stanie zrobić tego Ci zawodnicy, których mamy obecnie, a przynajmniej nie z równie dobrym skutkiem. Prawdopodobnie w czasie letniego okienka transferowego będzie miał więcej atutów przy negocjowaniu kontraktów z potencjalnymi wzmocnieniami, ale wątpliwe jest czy będą to gracze klasowi i znani osobom, które nie interesują się na co dzień piłką nożną.

Manchester
» 4 grudnia 2010, 16:24 #63
Altair: Manchester
» 4 grudnia 2010, 16:25 #62
Sliwa: Niestety, pieniądze to nasza pięta achillesowa. Zawsze było z nimi nie najlepiej, a ostatnio przybył nam bliski konkurent w postaci City.

Moim zdaniem trzeba budować ten zespół za każdym razem z młodzieży. Kupujemy trochę "skał", rzeźbimy, a po kilku latach mamy znakomitych piłkarzy na różnych pozycjach - to potrafimy najlepiej. No chyba, że znajdą się pieniądze takie jak w City czy chociażby Barcelonie - wtedy będzie można nieco pozmieniać.
» 4 grudnia 2010, 18:21 #61
DevilUnited: cahill - Masz nieźle najebane w bani , Dżeko , Sneijder , Bale ? Dżeko w 1 z Berbatovem ? Podaruj sobie ;) .

enzio - Absolutnie nie . Jednakże chodzi mi o takiego ''Cantona33" , ktory kazdego musi skrytykować ;]
» 4 grudnia 2010, 16:14 #60
dawidlp92: hagrevas z nevilem niech kończą kariery bo nie ma co....
sprzedać : owena za jakie 15mln funtów,
kupić kogoś na środek ,,,chciałbym też zobaczyć w united BOJANA
» 4 grudnia 2010, 16:07 #59
skoda037: za ile Owena ?? 15 mln, stary on jest warty teraz może 5 mln, nie mniej jednak nadal jest świetnym napastnikiem i nie ma co się go pozbywać.
» 4 grudnia 2010, 16:14 #58
madd: Ja to mam taką małą nadzieję, że Torres po kompletnie nieudanym sezonie liverpoolu odejdzie, a my go zgarniemy ;]
» 4 grudnia 2010, 15:15 #57
Joninho7: G. Bale to powinien być priorytet!!

Pamiętam że kiedyś spekulowano i nawet zaproponowano mu kontrakt z Manchesteru ale poszedł do Tottenhamu :p

btw. miałem go w Fifie 07 i wymiatał ;D
» 4 grudnia 2010, 15:06 #56
Joninho7: G. Bale to powinien być priorytet!!

Pamiętam że kiedyś spekulowano i nawet zaproponowano mu kontrakt z Manchesteru ale poszedł do Tottenhamu :p

btw. miałem go w Fifie 07 i wymiatał ;D
» 4 grudnia 2010, 15:05 #55
Kajdan: Niezle pojechali z tym, ze SAF kupi kolejnego napastnika :)
» 4 grudnia 2010, 14:19 #54
przemekk28: Hehe racja.. Nie ma to jak The Sun :D
» 4 grudnia 2010, 15:54 #53
Addamus: ...czytamy w sobotnim The Sun. Chyba nie trzeba tłumaczyć jak bardzo warty uwagi jest ten news.
» 4 grudnia 2010, 14:14 #52
Gemit23: Zapomniałem wspomnieć jeszcze O :

Buffonie, Terrym, Messim, Lampardzie, Drogbie, Gerrardzie, Villi, Xavim, Alonso, Ronaldo i o Kace ... przepraszam
» 4 grudnia 2010, 13:52 #51
Lil: Zapomniałeś wspomnieć także o mnie... ale to trzeba przygotować na stół z 1.000 zł, a nie wiem czy United ma 1.000 złoty.
No i jeszcze ten Carrick gra na mojej pozycji... trzeba go sprzedać.
» 4 grudnia 2010, 14:33 #50
Gemit23: Świetna wiadomość, może kupimy od razu :

dobrego golkipera, Akinfiejew czy Neuer ?? hmmm i jeden i drugi jest dobry ... co tam bo co mieć dylemat, jak jeden się nie sprawdźmy do drugi będzie miał okazję. Kupmy Obu !! - to wyjdzie jakieś 35 mln.

Dobrego obrońce trzeba, hm Evans bez formy trzeba mieć ławkę, kupmy z powrotem Pique to wyjdzie nas ze 20 mln. Pique czasem zawodzi więc przyda się dobry rezerwowy. Proponuje Neste z Milanu ! Musimy go kupić za jakie 5 mln. Evra niech se częściej odpoczywa, kupmy Ashleya Cole'a z czelsi. To będzie jakieś 30 mln. ale co tam ... na pewno do nas przejdzie, szczególnie jak będziemy liderem PL. Rafael jest trochę młody, przyda się nam dobry PO. Może S. Ramos ?? To wielki talent, bedzie jakies 20 mln. ale co tam ?? Nie żałujmy ...

Dobry ŚP. Może Modrić za 15 mln i może jeszcze Gourcuff za 35 mln. Będziemy niepokonani.
Przydałby się dobry skrzydłowy, Bale jest znakomity, damy mu lepszy kontrakt niż Tottenham to na pewno przejdzie za jakie 40 mln.

Na koniec dwóch dobrych napastników.

Hm ... może Benzema ktory w realu się w 1 składzie nie mieści, ale jest dobry i na pewno przejddzie. On za jakie 15 mln. Co tam nie oszczędzajmy, hmmm .... może jeszcze Torresa z Liverpool za jakie 50 mln. Na pewno do nas przejdzie, bo liverpool gra taką kichę w tym sezonie że szok.

Co tam .... to trochę wyjdzie ale nie żałujmy !! To moje marzenia transferowe .. ":D
» 4 grudnia 2010, 13:50 #49
szelejson: Zafascynowała mnie twoja historia ;)
» 4 grudnia 2010, 14:01 #48
xandir94: mi sie wydaje ze nikt nie zrozumial ze to ironia
» 4 grudnia 2010, 19:02 #47
RedDragon: Na tym serwisie nie ma co używać sarkazmów.
A jeśli to co napisałeś nie miało byc ironią to żal mi Cie dziecko
» 5 grudnia 2010, 12:19 #46
Bons1944: Hazard wątpie, żeby ze swoim 170 cm wzrostu, zaistniał w Anglii, może Bale ??
» 4 grudnia 2010, 13:48 #45
danielo17: Oj świetnie to napisałeś lecz z przykrością muszę stwierdzić iż Ferguson jak wiadomo nie lubi wydawać sporej kasy na transfery -- szkoda bo niektóre na prawde by nam sie przydały typu: nawet 50mln za Bale to nie dużo na to co ten piłkarz potrafi byłby idealnym następcą Giggsa , de Gea czy ja wiem jeśli chce zostać w Atletico to niech meczy się w Hiszpanii, można pomyśleć o jakimś starszym około 30lat golkiperze ale doświadczonym ( typu Cesar z Interu) który mógłby grać dla nas jeszcze przez wiele lat ( tak samo było z VDS jak do nas przychodził był juz po 30) Snejder świetny piłkarz i może uda nam sie go ściągnąć bo Inter sobie kompletnie nie radzi w Serie A w tym sezonie, może on sam jest już znużony grą w tym klubie, Neymar czy ja wiem ;) mamy przecież Javiera Macheda i Walbecka który wróci do nas z wypożyczenia.
» 4 grudnia 2010, 14:01 #44
Tukanos86: do cahill1226: Jak czytam Twoje komentarze to mi ręce opadają.
» 4 grudnia 2010, 13:35 #43
mixerMU: zgadzam sie :P : P
» 4 grudnia 2010, 14:07 #42
mixerMU: dziwny jestes
» 4 grudnia 2010, 13:27 #41
Lil: @cahill1226

Z przykrością muszę stwierdzić, że przeczytałem twój post w całości i powiem, że większego [cenzura] nie czytałem.

1. Myślisz, że 'Koguty' sprzedadzą Bale'a za 25 mln? Jeżeli zaakceptowały by taką kwotę, City zapłaci za niego 30 mln.
2. Dzeko za 24? A dlaczego nie za 25? I co to za chora kwota... Juventus daje za niego 30 mln... zacznij się interesować piłką... a nie PES'em.
3. Sneijder za 30 mln... załamałeś mnie (a bardziej twój brak wyobraźni) - Moratti go nie sprzeda... już prędzej kupisz Ramosa z Realu, lub Pedro z Barcy (co nie znaczy, że ich potrzebujemy - ... a mniejsza i tak nie zrozumiesz).

Ale najlepszy jest nasz skład wg. ciebie.

O'Shea - haha? Żałosne...

1. Alex nie wyda 100, a nawet 80 mln, chyba, że możliwy będzie transfer Messiego lub Torres'a (co raczej nie nastąpi).
2. Wg. Mnie nasz skład do końca sezonu będzie wyglądał tak:

1.Edvin
21.Rafael 5.Rio 15.Vidic 3.Pat
17.Nani 16.Carrick 8. Anderson 13.Park
9.Berbatov 10.Rooney

1. Jeżeli do zdrowia wróci Valencia to zapewne on będzie grał z prawej a Nani na lewej.
2. Fletcher może zmieniać, raz Carrick'a raz Andersona.
3. Linegaard może wchodzić za Edwina.

Możliwe transfery:
- Schweinsteiger (ok. 35 mln euro) - był by to HIT transferowy na wyspach (nie licząc zakupów City).
- A.Young (ok. 18-20 mln) - świetny transfer... może.
- D.Luiz (ok. 20 mln) - jak nie wybierze Realu może trafi do nas.
- J.Henderson (ok. 12 mln) - niezły gracz, zna PL - 2gi Antonio? Bardziej Drugi Bale.

Ewentualnie kupimy jeszcze jakiego GK typu Lloris, Neuer, Akintaiev...

Osobiście wolał bym Gourcuff'a z OL, Younga z AV (lub Lennon'a z Tottenhamu) i ewentualnie bramkarza typu Buffon lub napastnika typu Rodallega... ale kogo to obchodzi.
» 4 grudnia 2010, 14:31 #40
javier10: popieram bez rooneya??
» 5 grudnia 2010, 12:25 #39
javier10: popieram bez rooneya i chicarita ?
» 5 grudnia 2010, 12:28 #38
Leon: Zapowiada sie ciekawe okienko transferowe ! ;D
» 4 grudnia 2010, 13:16 #37
DevilUnited: Przepraszam za spam , ale chcialbym jeszcze zaznaczyc że robicie z MU biedaków . Wy na prawde chyba 3 lata kibicujecie temu klubowi . Ferdinand był sciągnięty za 30 mln , nie pamiętam dokładnie . Może troche świeższy przykład ? Nani w 2007 za 25 mln euro !
» 4 grudnia 2010, 13:11 #36
ezio: Tak ja kibicuje 3 lata, ale czy to oznacza, że jestem jakiś gorszy ?
» 4 grudnia 2010, 15:04 #35
DevilUnited: Cantona33 - Może najlepiej za pare lat będziemy grac takim składem ? Czy ty jesteś dzieckiem fantazji ? Myślisz ze Giggs,Scholes będą grać wiecznie ? Myślisz ze Nani,Valencia kariere skończą w MU w wieku 40 lat ? NIE ! Ty chyba nie wiesz , że każdy klub na jakiś czas potrzebuje wzmocnien . Bale byłby idealny , a środek nie wiem czy trzeba wzmacniać.

Myślisz chłopcze że jesteś fajny ? Tak spekulacje . Piszesz ''The Sun i wszystko jasne'' Ty serio jesteś jakiś nie ten ... ? Nie koniecznie każdy news musi być bajką . Pewnie i ktos przybędzie latem. Napiszesz swoje wychwalając się i myslisz ze jestes szanowany . Walniesz nick Cantona i co ? Pewnie i tak nie pamiętasz jak on grał !

PS.Ja napisałem tylko że Bale to byłby strzał w dziesiątkę , nie że Ferguson będzie kupował nie wiadomo kogo , za nie wiadomo jaką sumę!
» 4 grudnia 2010, 13:09 #34
gacthx: Aha. The Sun oni mają bardziej zryty beret niż "Fakt" w Polsce ;)
» 4 grudnia 2010, 12:55 #33
fatxpat: The Sun - i wszytstko jasne :)
» 4 grudnia 2010, 12:47 #32
CRfan: Hmm, wolałbym, żeby takiego newsa wgl nie było, niż żeby czytać go w The Sun...
» 4 grudnia 2010, 12:39 #31
pknozowski: A co powiecie o Nene z PSG? Bo z tego co widziałem to ten koleś ostatnio gra naprawdę dobrze. A jeszcze nie kosztował by wielkich pieniedzy.
» 4 grudnia 2010, 12:37 #30
Lil: ''Co ciekawe sir Alex Ferguson niedawno bronił swojego składu, kiedy Wayne Rooney powątpiewał w ambicje klubu i groził odejściem. Mecz z West Hamem najwyraźniej zachwiał niezłomną wiarę Szkota.''

Cóż za przenikliwe słowa...
... ktoś kto je pisał, nie wie chyba, że w meczu z WHU grały rezerwy... (no dobra był Giggs i Anderson).

A co do tych 100 mln - w 40 bym uwierzył, ale w 100 ciężko.
W 100 milionów na 2 lata jeżeli kupimy gwiazdy typu Torres, a jak nie to 100 milionów na 3-5 lat.
» 4 grudnia 2010, 12:36 #29
kkkamil: To na pewno nie jest prawda;d a pozatym by sie przydal tylko środkowy kreatywny pomocnik i tyle.
» 4 grudnia 2010, 12:34 #28
rege: Śmieszni jesteście... Jak The Sun pisze coś negatywnego to piszecie "The Sun, i wszystko jasne" a jak ukazuje się coś czego chcecie to "skąd wiesz, chyba nie każdy ich news to plota". Wygodne podejście do sprawy i oszukiwanie samego siebie.
Fergie ma inny styl pracy i nie wyda takiej sumy. To go nie kręci. Atak jest obsadzony, obrona też, Fergie na pewno liczy na Rafaela na przyszłość. DP też, skrzydła jak wróci Valencia będą git na obu flankach, potrzeba ŚP/OP i to tyle.

Zakładając takie podejście to Fergie nie da nigdy więcej niż 40 mln (to jest już szok), a resztę chyba nie wyda na obiecujących młodych.

Poza tym kwota podana przez szanowne The Sun jest nieadekwatna do obecnej sytuacji finansowej United i jest też nieprofesjonalna. W profesjonalnym futbolu każdy budżet transferowy jest OBLICZONY a nie tak sobie podane- 100 mln okrąglutkie. Pozdro
» 4 grudnia 2010, 12:33 #27
Cleverley: i tak nikogo nie kupi ; x za Ryana mógłby być Bale, a za Scholesa były Schweinsteiger . ; )
» 4 grudnia 2010, 12:31 #26
dominik19000: Po pierwsze: The Sun - to sporo wyjaśnia.
Po drugie: Ileż to razy Sir Alex miał miliony na transfery i ileż to razy wydawał wręcz pierwiastek z tej sumy... NIE WIERZĘ! :D
» 4 grudnia 2010, 12:24 #25
mateuszr20471: Nowi pomocnicy i skrzydlowi TAK! Nowy napastnik NIE! Po co nam kolejny snajper jesli mamy Rooneya, Berbatova, Hernandeza, Machede i znakomitego Welbecka, ktory obecnie znajduje sie na wypozyczeniu, i ma juz 4 gole w lidze, jesli odejdzie Berbatov lub Rooney bedzie to nieuniknione, ale obecnie atak mamy obstawiony na kolejne 6-8 lat, odejdzie Berbatov, w jego iejsce wchodzi Chicharito, odchodzi Roo wchodzi Macheda lub Welbeck, dlatego nie ma sensu sprowadzania nowego napastnika.
» 4 grudnia 2010, 12:21 #24
bober89: porównujesz umiejętności Machedy i Wellbecka do Roo?
» 4 grudnia 2010, 12:22 #23
craig: Hm dlaczego skrzydłowi ? Przecież jest Nani, Park, Obertan, Bebe, za niedługo wróci Valencia :p Moim zdaniem przydałby się gracz typu Sneijder, który wspierałby środek pola oraz atak :)
» 4 grudnia 2010, 12:24 #22
PanTadeusz: Po pierwsze wymysł desun a po drugie; "Szkot, zdaniem The Sun, chce również kupić klasowego napastnika" - Berba, Roo, Hernandez i Macheda nie wystarczą ?
» 4 grudnia 2010, 12:20 #21
bober89: i Wellbeck
» 4 grudnia 2010, 12:21 #20
jacomanufan: klasowy znaczy doświadczony. Napastnicy nie są potrzebni tylko ktos kto zastapi Scholesa jak ten odejdzie na zasłużoną emeryture. gdyby SAF sie postarał to moim zdaniem dało by rade kupić nawet Sneidera. Odpowiednia kwota na stół i Wesley by przeszedł. jego w sumie najbardziej bym chciał bo jest uniwersalny.
» 4 grudnia 2010, 12:25 #19
RamirezMUFC: i Diouf
» 4 grudnia 2010, 12:26 #18
domekk: tak tak nie ma to jak rzetelne źródło informacji - The Sun ;)
» 4 grudnia 2010, 12:19 #17
FabianManUtd: Bzdura, która nie powinna się tutaj pojawić, ponieważ marnuje nasz czas
» 4 grudnia 2010, 12:14 #16
bober89: nikt Ci nie karze tego czytać. W pierwszym zdaniu miałeś magiczne stwierdzenie: "czytamy w sobotnim The Sun." co informuje, że dalsza część newsa nie ma znaczenia.
» 4 grudnia 2010, 12:20 #15
jacomanufan: ogołocimy Tottenham z piłkarzy ta?:D:D:D haha^^
» 4 grudnia 2010, 12:23 #14
javier10: wlasnie swieta prawda ble powinien byc w mu lub modric a nie jakis the sun!
» 5 grudnia 2010, 12:22 #13
Cantona33: DevilUnited nie jaraj sie tak z twojej strony niesamowicie naiwne jest podejscie to tego newsa. Przede wszystkim The Sun... to mówi wszystko. A po drugie tak na prawde jakie srodki Fergie bedzie mial do dyspozycji w okienku dowiemy sie dopiero... w okienku transferowym. United nie zdradzi tej kwoty...

P.S
Ile to podobnych newsów juz bylo? 80mln funtów na transfery a tu kilku młodych obiecujących graczy.
Zapamiętajcie jedno komradzi!! United nigdy nie dokonywał spektakularnych transferów (Poza Ferdinandem - udany transfer i Veronem - klapa), dlatego że taką właśnie politykę obrał ten klub I WLASNIE DLATEGO IM KIBICUJE!!
» 4 grudnia 2010, 12:02 #12
anagaro: Jeszcze Berbatov
» 4 grudnia 2010, 12:17 #11
kostuha: Kean 1992r 3,75 mln (rekord w Wielkiej Brytanii), Cole 1995r 7mln, Yorke 12,5mln, Stam 10,5mln , Ronaldo 12mln za osiemnastolatka i inni, nigdy nie robili spektakularnych transferów ciekawe??
» 4 grudnia 2010, 13:51 #10
Cantona33: W takim razie źle mnie zrozumiałeś...
Rolą sprostowania: United nie kupuje wykreowanych już gwiazdeczek światowej piłki. Zawsze szuka zawodnika który ma duże rezerwy które będą pobudzać.
» 4 grudnia 2010, 17:13 #9
kostuha: oj koleś marnie się bronisz, Keane przyszedł jako njabardziej pożadany piłkarz na wyspach potym jak nottingham wygrało fianał f.a. cup vs Man utd, Cantonę kupili po zdobytym mistrzostwie przez Leeds, Cole najlepszy strzelec Newcastle, Stam gwiazd PSV, Yorke gwiazda Aston Villi,Ruud van Nistelrooy gwiazda PSV, chyba to nie byli byle grajki tylko już wykształceni piłkarze!!?? Jedno jest pewne zazwyczaj to były transfery trafne i dopełniające pierwsza jedenastkę.
» 5 grudnia 2010, 03:33 #8
MUforever9: Dostaje 10 mln a znając SAF'A to nie wykorzysta nawet 5 ale bardzo bym chciał Bale i Coutinho z Interu młody a gra świetnie na środku...
» 4 grudnia 2010, 11:59 #7
wrooney: Co za pier**lenie ! Mecz z West Ham United to był mecz rezerwami, zawodnikami którzy pewnie raz, może dwa grali w takim ustawieniu, więc nie wiem co to ma do potrzeby zawodników w pierwszym składzie. Oczywiście, potrzeba nam kilku zawodników, najbardziej DOBREGO rozgrywającego, ale tak samo wiedziałem to przed meczem z WHU jak i po ...
» 4 grudnia 2010, 11:58 #6
DevilUnited: Skąd wiesz ? Myślisz że The Sun , to każdy ich news jest plotką ? Gdyby tak , to nie było by już tej gazety . Diabli wiedzą czy to prawda .

Jeżeli następca Giggsa to Bale.Jeśli Scholesa to Arteta/Modrić .
Jak napastnik to Sanchez/Hazard . Myślę jednak że napastników mamy za dużo . Owen,Rooney,Berbatov,Hernandez,Macheda + Welbeck na wypożyczeniu . Zadowoliłby mnie transfer Modricia i Bale . Jednk uważam że na skrzydłach są już zawodnicy godni zastępstwa . Mamy przecież Naniego , Valencie , Parka,Bebe . Nie orientuje się przecież nikt z nas , jaka jest sytuacja w klubie , i po między zawodnikami . Ja jednak na pewno bym się ucieszyl gdyby choć 1 zawodnik z wyżej wymienionych trafilby na Old Trafford.
» 4 grudnia 2010, 11:51 #5
Rafau92: Nowy napastnik? Dobre. hehehe
» 4 grudnia 2010, 11:51 #4
smyketto: the sun i wszystko jasne. 100milionow?!:D smieszne.
co najwyzej dwoch zawodnikow sprowadza i to pewnie nie w tym okienku. i to max za 20-30milionow lacznie.
» 4 grudnia 2010, 11:47 #3
Kingus661: A no właśnie...
To tylko THE SUN ;/
» 4 grudnia 2010, 11:42 #2
eleven: Czekałem na takiego newsa!
» 4 grudnia 2010, 11:38 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.