Cookies na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików Cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Jeżeli rozumiesz i akceptujesz powyższy fakt, kliknij w link obok. Jeżeli potrzebujesz więcej informacji, zapraszamy do zapoznania się z naszym działem "Polityka Cookies", klikając na link po prawej.

Akceptuj pliki Cookies

Więcej informacji

Nowy temat Nowy temat Odpowiedz Odpowiedz

Strona MU

Ave88

Dodano: 10.08.2017, 11:13
Pytanko poza tematem. Czy Wy tez mieliscie problemy z płatnoscią kartą (Visa Debit) na oficjalnej stronie MU? Chcialem sobie zamówić "zestaw członkostwa" ale ciągle mi jakiś błąd wyskakuje z nieprawidłowym numerem karty. Przyznaje sie pierwszy raz mam taka sytuacje i dlatego jestem zielony. Ktoś juz tak mial?
matheo

Dodano: 10.08.2017, 18:10
A próbowałeś zaznaczyć np. Visa Credit albo Visa Electron? Sprawdź, bo powinno przejść
Ave88

Dodano: 10.08.2017, 19:14
Visa Credit próbowałem i owszem szło tyle, że juz przy koncu płatnosci cofało mnie z powrotem do głównej strony. Ale z Visa Electron nie próbowalem zaraz obadam.
Endriu25
Dodano: 10.08.2017, 21:23
A jakiego membera kolega wybiera bo tez chcialem sobie zamowic ale nwm ktorego
Ave88

Dodano: 10.08.2017, 22:29
Full Official Membership £32.00 ale prawde mówiąc i ten pierwszy Direct Debit tez nie przechodzi ludzie piszą, że tez maja z tym problemy ale wielu bez kłopotu dało rade masakra
Endriu25
Dodano: 11.08.2017, 09:20
wlasnie jak jest roznica miedzy tym Full Direct Debit a Full Official Membership bo ja tam nie widze zadnej ?
Zezak0076
Dodano: 11.08.2017, 13:52
Tez mialem problem placac karta debetowa... mosialem zadzwonic do banku I poprosic o ZGODE na wydanie WLASNYCH pieniedzy aby ta transakcja przeszla.... jakies niby ich zabezppieczenie miedzynarodowe....
Endriu25
Dodano: 16.08.2017, 17:50
czy ktos powie mi czym sie rozni member Full Direct Debit od Full Official Membership z gory dziekuje
enki
Dodano: 30.08.2017, 08:38