Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Nowy temat Nowy temat Odpowiedz Odpowiedz

gaworek353

Dodano: 16.09.2015, 20:24
Ale długo się zastanawiałem i nie widzę się w innej dziedzinie żeby nie było że jestem jakimś nerdem,ale swoją przyszłośc wiąże własnie z infą.
Dubek

Dodano: 16.09.2015, 21:29
Ja jestem po technikum i mam dobrą pracę. No i co dla Ciebie znaczy dobra praca?
w124amg

Dodano: 17.09.2015, 01:34
A kto z was jest po technikum i ma dobrą pracę?

pewnie kilku sie znajdzie, ale ty jak widać z takim podejściem nawet jakbyś dostał dobrą fuche to podziękowaliby ci po okresie próbnym, bo w dobrej pracy, żeby się utrzymać trzeba myśleć i wiedzieć co się robi czy jest to praca fizyczna czy biurowa.

Ale długo się zastanawiałem i nie widzę się w innej dziedzinie żeby nie było że jestem jakimś nerdem,ale swoją przyszłośc wiąże własnie z infą.